/spanien/atletico/forum/2098.aspx/spanien/atletico/forum/2098.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Rueda
2007-08-24 22:33
Haha underbar kommentar, och så sant, ruskigt fult klubbemblem, bärjar kännas som derby nu

Sluta gnäll realfans, era skribenter kan skriva samma sak utan att vi går in i erat forum och gnäller över bristande respekt. Förresten, det går ju inte eftersom ni har slopat allt som har med yttrandefrihet att göra...
Atlético Lush
2007-08-24 22:22
Känns som en evighet sedan jag skrev sist, men brist på tid!

Alla RealMadrid "fans", allt ni kommer in och skriver här får oss bara mer provocerade, dvs. taggade. Har ni så jävla tråkigt på ert forum att ni måste komma hit och snacka respekt, lägg ner. Ska ni komma hit, så försök diskutera som människor, inte djur.

Nej, man behöver inte alltid visa respekt för sin bror. (Specc, inte när han heter Real Madrid)

Ha det bra, ser fram emot derbyt imorgon.
Atlético Spiders
2007-08-24 22:16
Ibbe_The_King//

sen imorn då han tappar mittfältet så totalt att det luktar köpt match.

RuudVanTheMaan//
Synd att du inte har lika bra koll på ditt eget lag om vilka som spelar eller inte
Real Madrid Ibbe_The_King
2007-08-24 22:08
Atlético-spelare att hålla ögonen på: Kun Agüero och Wesley Sneijder.
När blev Sneijder Atletico spelare?:S
Atlético Optimo_Kun
2007-08-24 22:08
Mycket laddad nu. Mindre än 1 dygn kvar nu tills det smäller, sett fram emot det här länge. Nu spränger vi marängerna!!
Atlético John Mayer
2007-08-24 22:04
Otroligt bra införartikel, stående ovationer!

Börjar kännas att premiären är nära, nervositeten smyger sig på :D
Atlético Beer
2007-08-24 22:03
RuudVanTheMaan//
Har censuren på Realforumet gått så långt att ni massemigrerar till oss nu?
Bara så du vet kommer varken Robben eller Heinze vara med mot oss...
Atlético Luff
2007-08-24 21:59
RuudVanTheMaan// Jag säger att Simao kommer leka på er högerkant.
Real Madrid RuudVanTheMaan
2007-08-24 21:50
Tjena vad tycker ni om den hära 4-2-3-1 uppställningen?

---------------------Casillias-------------------
-------------Pepe---------------Cannavaro--------
S-Ramos------------------------------------Heinze
----------------Diarra---------------------------
------------------------Sneijder-----------------
------------------Baptista-----------------------
-----------Robinho------------------Robben-------
----------------------RVR------------------------

Diarra som autostopper och tar skitjobbet

Sneijder som spelfördelare på mitten

Baptista på sin position bakom anfallarna där han kan komma i andra våg

Robben på vänsterkanten

Robinho bakom Vannistelrooy i anfallet
Real Madrid Real_love
2007-08-24 21:50
Vissa respekt föör storebrorsan ,ska det inte alltid vara så?
Det är alltid så.

HALA MADRID
Atlético Beer
2007-08-24 21:42
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//
Du får säja vad du vill eftersom jag personligen inte tar åt mej eller tar illa upp, att ni sen tar illa upp vad t.ex jag säger gör allt så mycket roligare.
Atlético daniel77
2007-08-24 21:39
Zoran, du har fått pm.
Atlético Linus1991
2007-08-24 21:33
Någon som vet någon sportbar/pub i göteborg som sänder matchen där man kommer in om man är udner 18 ?
Atlético zoran
2007-08-24 21:21
@Enof

TV4-Sportexpressen, läs gärna inför-artikeln.
Atlético Spiders
2007-08-24 21:14
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//

Var har ni fått för er att vi respekterar er?
Man visar bara respekt för nåt man respekterar, det är allmänvett.´
Hade inte förväntat mig nåt annat av Real fansen att skriva att ni pissar på oss.
För när dom flesta av era egna fans pissar på sin egen klubb och spottar på Real märket så fort det går dåligt så kan kan man ju förvänta sig att ni ska vara snällare mot derbyrivalerna.

Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-08-24 21:04
Haha du är ju ett skämt? Ska man säga saker utan att respektera. Okej.. Jag pissar på era färger och pissar på er? Så ska jag skriva enligt dig?

Lägg ner dem respektlösa kommentarerna, men skriv gärna elaka saker det bryr vi oss inte. Man måste ju visa respekt till sin storebror annars får man ju bara stryk.. Haha
Enof
2007-08-24 20:58
Med risk att det redan har frågats undrar jag vart matchen visas?
Real Madrid Nicke.K
2007-08-24 20:34
Typiskt Atletico fans
Atlético Beer
2007-08-24 20:27
[RealMadrid- R9 Ronaldo]
Jag tycker det är härligt med respektlösa kommentarer innan ett hett derby, i min värld hör det till. Blir bara mer o mer taggad
Real Madrid Nicke.K
2007-08-24 20:25
Ämne: José Antonio Rey....
Håller med helt och hållet.
Det är verkligen brist på respekt grabbar, skärpning!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-08-24 20:20
José Antonio Reyes kan få chansen från start i morgondagens derby mot sin före detta arbetsgivare och givetvis lär det nog kännas lite konstigt för Sevillakillen, som för bara några månader sprang runt och kysste världens fulaste klubbmärke Brist på resepkt? Man skriver inte som någon klubb..

Det är som att säga så här.. Raul som uppfostrades i klubben och älskade klubben men nu spelar han i Real Madrid och pissar på Atl Madrid.. Ingen respekt!
Atlético Beer
2007-08-24 19:55
håller med, fet liknelse
Atlético Luff
2007-08-24 19:38
Grattis till årets liknelse, Spiders. :D
Atlético Spiders
2007-08-24 19:08
hahaha!!
det ska till mycket för att Atletico ska ha medgångsfans, ordet medgång är nåt denna klubb saknar i stora portioner.
Sen SF började för att par år sen är det stort sett samma människor på detta forum.
Det kommer till 1-2 nya fans varje år, men i grunden så är Atleti forum dom vi va innan.
Det går inte ens jämföra med Realforumet.
Ska vi jämföra detta forum med Real forum blir det nog typ.. att Atleti forum är som Kungens Slott med traditioner, moral, historiska värderingar, samma vakter och trädgårdsmästare i flera år, medans Real forum är som tunnelbanan i T-centralen, folk kommer och går som dom vill medans Kviborg sitter i spärren och får utbrott på alla som inte har årskort.
Atlético JJ
2007-08-24 18:34
Spider X,
håller nog med dig där. Abbiatti känns säkrare i luftrummet, Franco på linjen. Tror ändå att han väljer Franco.

sp4ky,
hur kan vi ha medgångssupportrar när vi knappt upplevt framgång på tio år? Nej, där kan jag inte hålla med dig.
Real Madrid sp4rky
2007-08-24 18:06
Ser fram emot en ärlig och bra kamp på Santiago Bernabeu. Hoppas matchen slipper incidenter...

(även ni har en hel del medgångssupportrar :P)
Atlético Spider X
2007-08-24 17:43
Ska jag vara ärlig så ser jag hellre Abbiati starta i derbyt då han är flera dimensioner bättre än Franco på fasta situationer, Abbiati går ut o plockar ner 9/10 hörnor och är otrolig svår målvakt att gör mål på genom frisparkar också.
Sen har Abbiati bättre rutin i nerviga matcher då jag tror att han sprider ett större lugn deffensivt i svåra matcher.
Gonzalo Hiquain
2007-08-24 17:26
Lycka till imorrn, hoppas vi får se en härlig kamp !
Atlético Henko
2007-08-24 16:49
Aa Bg´s funkar alltid, kanske inte det roligast stället men man får alltid plats. Annars finns det Peros på Rosenlundsgatan som är helt ok.
Atlético Beer
2007-08-24 16:21
Henko/Luff//Spansk sportbar vet jag ingen men ska iaf ringa olearys för förra året kom vi det så visa de bara matchen på 7tummarna vid matborden, då drog vi vidare till bg's som va heeelt tomt på folk..
Annons: