/spanien/atletico/forum/2077.aspx/spanien/atletico/forum/2077.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Robson Da Sousa 1
2007-08-26 13:49
Det var visst ingen som tippade rätt :).
Real Madrid Ibbe_The_King
2007-08-26 13:49
Haaha,,har ni märkt hon damen bakom Cerezo,hon blir skrämd när Cerezo skrek av glädje:D
Atlético daniel77
2007-08-26 13:39
haha
Atlético zoran
2007-08-26 13:37
Ska jag vara ärlig så är det svårt att avgöra vem som ser mer galen ut, Calderóns skratt eller Cerezos reaktion..

Sjukt roligt i alla fall.
Atlético daniel77
2007-08-26 13:33
Zoran, hahaha, det såg faktiskt rätt roligt ut :)
Atlético zoran
2007-08-26 13:30
Jag vet inte om många av er märkte det efter att Forlán gjorde mål och det blev bortdömt, men Enrique Cerezos reaktion var bland det roligaste jag sett på ett tag.
Atlético John Mayer
2007-08-26 13:13
Känns lite småbitter så här dagen efter. Visst, Real var väl värda vinsten och var det bättre laget, men frisparken som dom sätter ska inte få hända. Man ska alltid vara beredd på att bollen kan petas, Sneijder får dra ivåg sitt skott alldeles för ostört.

Men men, resultatet i sig är inte fy skam, 2-1 på premiären, borta mot de regerande mästarna.
Atlético daniel77
2007-08-26 12:57
Det var nog en av de mest positiva tränar- och spelarkommentarer som jag läst på mkt länge. Jag kan hålla med om att spelet böljade fram och tillbaka, men att Atlético skulle ha pressat Real i första stämmer inte alls. Atlético har mer boll ja, men får inte till ngt ordnat spel då man stressar med bollen i avgörande lägen. Real ställer om snabbt och då Pernías kant är övergiven hittar hemmalaget en given väg mot Atléticos mål. Slutligen, den rytm som Raúl García nämner är just den rytm som gör att vi tappar kontrollen på händelserna i första halvlek. Visst finns det ljuspunkter från gårdagens match, men så himla roligt spel bjöd vi inte på.
Atlético JFH
2007-08-26 12:45
Ämne: Ser ut som att store....
Ja, för det är ju givetvis titlarna som mäter kärleken till ett lag. Jag menar, hur kan man egentligen gilla ett lag som inte har flest titlar, som vi gör? Det måste ju vara något fel...
Real Madrid Ramos_thebest
2007-08-26 12:43
Tack för en riktigt bra match, själv kunde jag inte se på grund tv-rättighets problem men såg på nyss på highlights nyss på youtube. Det var en riktigt jämn match. Det kunde ha lika gärna slutat 2-2.

Föresten vet ni något mer om Tv-problemet. Tacksam för svar.
Hala Madrid y Lillebror
Atlético Henko
2007-08-26 12:27
Kan inte någon skriva ett inlägg om att Real är Atléticos storebror.
Atlético madridsvensk
2007-08-26 12:08
Trist att vi förlorade. Men här bland fansen så vi vi alla fall att vi har de absolut bästa som bland de stora lagen i Spanien. Det finns ju inget tråkigare ställe att kolla på fotboll än Bernabéustadion. Vilka tråkiga människor! Allt det negativa spanska i ett koncentrat. Tacka vet jag stämningen på V Calderon. Förluster tas med nästan alltför stort jämnmod. Man älskar laget och inte bara att vinna.
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2007-08-26 12:08
Ämne: alex163 [ Ramos y Se....
3 inlägg på några minuter, så desperat? Jag är glad, dels för att ni verkligen är lillebror, dels för att ni verkligen trodde att ni skulle krossa oss och dels för att Robinho, Sneijder & CO hade lekstuga.
atdm.
2007-08-26 11:53
vadå storebror? snarare äcklig kusin eller nått...
Real Madrid Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!
2007-08-26 11:51
Ser ut som att storebror vann ännu en gång.. kom igen, ni har bara 21 titlar upp nu.
Atlético FrenteAtletico
2007-08-26 11:44
jag tycker det är lite roligt att alla real fans har ett citat som de alltid använder och de är typ att atletico är lillebror blaha blaha.
Men dem har iallfall inte fans som buar ut dem trots att dem har chans att vinna ligan i sista matchen? Och bara för att dem inte slår så många tunlar eller klacksparkar så blir de helt plötsligt dåliga?
Sen har ni en av världens bästa tränare som gör det han ska , vinna ligan. Men dem är inte nöjda med det, för fotbollen ska vara för supportrarna som bara vill se klacksparkar. Annnars ? jo de blir utbuade?
Bra support.
Aupa Atletico!
Real Madrid Artan | Ruudinho
2007-08-26 11:34
Ur er matchrapport:
"Målet kommer alltså på en fast situation och det ser banne mig ut som en inövad variant. Pernía slår bollen mot den främre stolpen där Maxi kommer och möter bollen för att skarva den vidare mot den bortre. Vid den stolpen står en viss Sergio Agüero som inte kan undgå att nicka in ledningsmålet. Efter 57 sekunders spel leder gästerna matchen."

Inprövad variant? Maxi som möter upp?

Snälla säg att ni skojar, man ser ju solklart att det är Ruud som misslyckas med sin nick över målet, så det va inte Maxi som nickade vidare den till Maradona utan det va Ruud. Och en variant va det absolut inte.
Atlético mecus
2007-08-26 11:19
Cicinho#11 / fan lägg ner sorebrosnacket.. För mig är nig bara en äcklig gammal tant som ingen vill ringa.
Real Madrid Chamdin
2007-08-26 11:16
Agüero var den ända spelaren i erat lag som hotade oss, sen vad gjorde Reyes när han kom in? Ingenting, ni borde inte bytt ut Simao, sen Forlan? haha, skrattretande dålig spelare.

Han var bra i United och första säsongen i Villareal.
Real Madrid Cicinho#11
2007-08-26 10:24
Hallo ville bara säga att ni gjorde en bra match men de räkte inte för storebror......
Men jag önskar ert lag lycka ...!
Real Madrid Ibbe_The_King
2007-08-26 08:49
Jah har också respekt märket,men vad betyder det?!
Real Madrid Real_love
2007-08-26 03:11
Haha ni vet innan matchen nästan alla här sa att ni skulle vinna,och jag sa alltid att vi är Real Madrid "Storebror" respektera oss men ni gjorde inte det och vi vann:)
Kolla mitt namn Real_love RESPEKT !!

Real Madrid Mr Baloo
2007-08-26 02:08
Lika till nästa match.
Synd att matchen inte kunde ses över tven så man fick se en underhållande match..men men .
ta hand om er!
Atlético planne
2007-08-26 01:35
Detta var ju skit :P. Aja det är många matcher kvar fast det hade suttit djävulskt fint att piska till dem i första matchen, men men mot framtida segrar nu då.
Atlético rawkus
2007-08-26 01:34
alex163 [ Ramos y Seitaridis ]: vad gor du forresten har inne..? Inte nog med spanning pa hemmaplan? ;) Eller finns det helt enkelt inget annat att diskutera an "kaka, Cesc, adriano, d villa..." mfl ? Tragiskt... men om du endast vill ha vanner ar du varmt valkommen till sidan, som: Tillater fansen att ha tro, yttrandefrihet samt realistiska transfer-mal ;)
Atlético rawkus
2007-08-26 01:29
alex163 [ Ramos y Seitaridis ]: oh... vi har ej varvat samma antal spelare, da Diego ej riktigt raknas ;)
Atlético rawkus
2007-08-26 01:28
alex163 [ Ramos y Seitaridis ]: Que !? Las mitt inlagg en gang till, och fraga sedan om du anda ej forstar... Tragiskt nar sa manga av dina likar kommit in och tackat for god match, att vissa fortf beter sig som 3-aringar i sandladan...suck.
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2007-08-26 01:12
Ämne: Ämne: tycker ....
Nej. Vi har köpt samma antal spelare. Gamla trotjänare: Raul, Guti, Salgado, Casillas.
Atlético Spiders
2007-08-26 01:09
Oj shit jag såg det nu,
Murcia slog Zaragoza med 2-1 :)
Atlético Spiders
2007-08-26 01:06
Ämne: tycker lite synd om ....
Så Seita, Perea, Franco, Pablo, Pernia, Maniche, Maxi och Agüero är nya i elvan för i år enligt dig?
Men Drenthe, Sneijder, Pepe, Metzelder och Saviola som alla spelade idag är gamla trotjänare?
Vilket planet lever du på?
Ni har köpt fler spelare än oss denna säsong
Annons: