/spanien/atletico/forum/2071.aspx/spanien/atletico/forum/2071.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Zaragoza Nina (Red.)
2007-09-03 21:59
"Forlán 1
Jag antar att gårdagskvällens miss var en engångsföreteelse, eller hur Diego? Det var verkligen Torresklass på det avslutet. Från en meters avstånd..."

Torresklass! Daniel har stil! Me like!
Atlético Bobban (red)
2007-09-03 21:27
Felsägningen av Quaresma fick en att dra på smilbanden en smula men jag skulle tro att han gjorde en liten förväxling i all hastighet och menade den portugisiske landsmannen Simão
Atlético offe23
2007-09-03 21:16
Ämne: Lite roligt på Eurot....
haha skratta mycket när ja hörde de
CRS_Tottinho_57 (I.B.W.T)
2007-09-03 21:00
Lite roligt på Eurotalk att dom tror ni har värvat Quaresma!
Atlético JJ
2007-09-03 20:47
Spiders,
jag såg också den matchen, och tycker tvärtemot vad du tycker tydligen. Slött, oorganiserat och förutsägbart tycker jag kännetecknade dem. Vi får dock se upp för Garcias frisparkar.

Racing spelade lika mot både Barcelona och Zaragoza, så dem är minst lika bra som Murcia!

Tycker dock att det skall vara sex klara poäng i de kommande matcherna, inget snack som saken!
Atlético Spiders
2007-09-03 20:09
JJ//

jag såg Murcias bortamatch mot Levante, dom va bra! dessutom så berättade 2 kompisar som är Zaragoza fans att Murcia stundtals tryckte bak Zaragoza.
Murcia har en bra trupp och har värvat smart, det kommer bli svårare än vad du tror.
Men Racing ska vi ta.
Atlético JJ
2007-09-03 18:44
John Mayer,
kom igen nu, upp med hakan! Atleti visade återigen att man har något på gång när man stundtals spelade ut sina motståndare Mallorca. Bara målen som fattas, enligt mig. Defensiven kan vi inte heller klaga på, då vi har ett av Europas tätaste försvar. Ibland kan vi släppa in "enkla mål", men vilka gör inte det? Vi har ett enligt mig komplett lag, och denna säsongen kommer att bli början på en ny epok.

Mallorca är enligt mig riktigt underskattade. De har spelare som Moya, Arango, Ibagaza. Dessutom är det inte lätt att spela mot ett lag som backar hem med nio spelare, eller hur?

Tror mycket på detta laget, de kommande matcherna har vi Murcia borta och Santander hemma. Sex poäng där och vi är med!

AUPA ATLETI!
Atlético Rueda
2007-09-03 18:07
Det smärtar att säga detta när Leo Franco länge varit en favorit som burvakt, men tycker han har blivit lite svajig. Känns som han tvekar för mycket, i utrusningar och på hörnor rör han sig knappt från linjen. Tycker Abbiati skulle vara bättre, då han är i bättre form och för att sätta lite press på Leo att prestera igen.
Atlético John Mayer
2007-09-03 17:11
Jag är bara så jäkla less för tillfället. Visst, vi visar att vi har en bra offensiv som med lite samspel kan bli sjukt bar. Men samtidigt är den defensiva insatsen så usel att jag får ont i magen. Vi ska vinna mot Mallorca, så enkelt är det. Pinsamt är ordet, pinsamt!
Barcelona Kim
2007-09-03 16:55
Grattis till er - och grattis till Thiago Motta. Skönt att det har löst sig för honom, och dessutom får ni en fantastisk spelare på köpet, som med sin teknik och kämpaglöd kommer ge er många ljusa stunder. Kan han bara få vara skadefri så är han en suverän spelare. :)
Atlético Bobban (red)
2007-09-03 10:16
Ett tre minuter långt sammandrag av matchen kan ni se här!

Förövrigt samma länk som finns i Daniels utsökt skrivna matchrapport.
Atlético Spiders
2007-09-02 23:58
börjar misstänka en sak om Aguirre nu, eftersom han inte kommer bänka sin ögonsten Garcia hur han än spelar, då Garcia är mer deffensiv än Maniche så tror jag det va därför han sålde Luccin, jag tror inte fransmannen va så förtjust i att spela andra fiol bakom tränarens återfunna son, som enligt mig ska förtjäna platsen som alla andra, han kan inte bara komma och ta över Luccins plats fast han bevisat nåt än, det är lite svågerpolitik som luktar ruttet, han sålde Luccin och köpte in en sämre spelare som Motta för att ingen ska konkurera ut R Garcia, om jag va Luccin skulle jag också vilja dra då är ruttet att göra så, Luccin har vart klubben mittfältshjärta flera år, nu när han äntligen börjat få lite klassspelare runt sig, så kommer en barnrumpa och får spela för att hans adoptivpappa är tränare, detta är nåt som är negativt med Aguirre.
Jag önskar Luccin all lycka till och han ska veta att jag hellre hade sparkat Aguirre än låtit Luccin gå.
Sevilla oddset
2007-09-02 23:41
Ämne: ni suger, ska aldrig....
jadu, 1000spänn borta på grund av denna match ! men men så blir det ibland, även om jag blev glad när mina svåra matcher gick igenom (juventus och valencia ) . aja sånt händer , får hoppas att man får något nästa vecka !
Atlético Luff
2007-09-02 23:36
Ämne: ni suger, ska aldrig....
Okej, ska vi gå och lägga oss nu? Nattsaga?
Atlético daniel77
2007-09-02 23:32
Ämne: Ämne: S.A.L.,....
hahaha, ja, det brukar ju tyvärr vara så.
Atlético daniel77
2007-09-02 23:31
Ämne: Vi kan ju köra genom....
Ingen dum idé alls!
Atlético S.A.L.
2007-09-02 23:29
Ämne: S.A.L., det som är j....
hehe, ja det var jo bra timing. Rart egentlig, hos meg syns jeg alltid det er omvendt, Nettet streiker som regel da man aller mest kunne trengt det...
Atlético Luff
2007-09-02 23:20
Vi kan ju köra genom mIRC nästa gång, Daniel.

Betydligt smidigare och snabbare än att uppdatera forum, fast vi får hoppas att nästa match visas!
Atlético Henko
2007-09-02 23:14
Aaa tack för rapporteringen Daniel.

Förra året fanns ju match-chatten krashade den helt?
Atlético daniel77
2007-09-02 23:02
Spiders, jag säger inte emot dig där! Tyckte Santana såg bra ut mot Vojvodina trots att han är långt ifrån toppform.
Atlético daniel77
2007-09-02 23:01
S.A.L., det som är jobbigast med att skriva på forumet när det är match är att det ibland inte går att uppdatera när man vill och att det går så himla långsamt. Vi skulle ha en MSN-liknande version på vårt forum. Mitt internet brakade ihop, som tur var när det var halvtid ;)
Atlético Spiders
2007-09-02 23:00
Daniel//

Jag tror ändå Cleber skulle vara effektivare än Maniche
Atlético Lush
2007-09-02 22:59
Ännu en gång, Daniel, vad skulle vi göra utan dig? Tackar så mycket!
Atlético daniel77
2007-09-02 22:58
Vi får vara nöjda med en pinne till slut och även om vi inte gör någon bra match så försöker laget i alla fall att skapa något. Målet är helt klart välförtjänt och nog borde vi ha vunnit matchen. Jaja, 1 poäng idag och tre poäng i nästa match!
Atlético rawkus
Lush: Antar komikern Oddsets kommentar...
Atlético S.A.L.
Triste saker...

Ledelsen får ta sin del av skylda, med alt kaoset de skapte på slutten av transfer-vinduet.

Frykter dessuten at "Oppdater"- knappen snart er utslitt, flott rapportering, Daniel77!!
Atlético daniel77
2007-09-02 22:57
Spiders, jodå, grabbarna är godkända. Problemet som vi har är försvaret som agerar virrigt och som inte hänger med riktigt.
Atlético rawkus
2007-09-02 22:56
daniel: Hahahaha - blev ju aningen forvirrad maste jag medge...men trots allt: Vet hur du kanner for Francos Boys FC =D

Skont med poang, men borde vart seger :/
Atlético Lush
2007-09-02 22:56
Ämne: HAHAHHAHA fan vad ku....
Vad exakt är det som är kul?
Atlético garmaffi_90
2007-09-02 22:55
Matchen slut, så här långt 1poäng på 2matcher, många matcher kvar men vi har inte börjat ligan bra.
Annons: