/spanien/atletico/forum/206.aspx/spanien/atletico/forum/206.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-18 17:41
Håller med Gurra/Burgos vi behöver en Mandzukic som kan springa! Cavani hade ju varit en bra ersättare men lär ju kosta som fasen!

Vietto skulle vi snott redan i somras, dock lätt att vara efterklok. Annars har vi ju Torres som med en hel försäsong med Profe troligtvis kan göra kaos!
Atlético gurra1993
2015-02-18 16:41
Nej. Men vi behöver verkligen bredda truppen med en till snabb å gärna kreativ spelar till sommaren
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Conserva el Calderón!
2015-02-18 15:29
monoburgos@ Jag tar ditt inlägg som j*vligt sarkastiskt sådant.
Atlético monoburgos
2015-02-18 13:00
Personligen om nu Mandzukic vill flytta till England så skulle jag säga att jag har Cavani högst upp som ersättare. Han skulle passa in perfekt i Atletico tror jag. Om i inte lyckas värva honom kan jag nöja mig med Lewandowski. (Dzeko och Jovetic efter dessa i så fall)

Som mittfältare tycker jag (om vi inte tar tillbaka Oliver torres) att vi ska försöka värva in De bruyne om det går annars Cazorla eller Mirallas.

Om Filipe inte kostar för mycket tycker jag vi ska försöka värva tillbaka honom, trivs ju inte i Chelsea och har sagt till Miranda att han vill tillbaka.

Man vill ju såklart drömma lite också och hoppaas på att Courtois värvas.

Capello fick för övrigt frågan om ifall att Atletico var våldsamma och svarade: "El Atleti no es violento. El fútbol no es para mariquitas"
Atlético anton_atleti (red)
2015-02-18 08:48
Grämer mig fortfarande över att Filipe lämnade då han var en personlig favorit, tycker inte att Siqueira har gjort ett tillräckligt bra jobb på vänsterkanten men det går väl inte att förvänta sig första säsongen heller. Annars skulle jag gärna se att vi plockar in lite extra fart i sista tredjedelen.
Atlético eduardo c
2015-02-18 08:38
Cazorla lär komma till sommaren
Atlético nuls
2015-02-18 00:17
Med tanke på hur trögt Falcao går i United skulle det passa fint för en återkomst!! En liten dröm för mig är att få tillbaka El Tigre!
Atlético zoran
2015-02-17 22:34
Tar gärna en till Mandžukic så att Gurra lackar ur.
Atlético Antonio López
2015-02-17 21:24
En till Arda, Óli kanske? En vänsteback känns väl som den enda positionen där en förstärkning är att önska, annars är väl bredden i truppen något att förstärka.
Atlético gurra1993
2015-02-17 21:19
Carlos vela /Vietto hade varit min dröm. Har allt som vi saknar
Atlético gurra1993
2015-02-17 21:17
En anfallare helt kkart
Atlético El kulan
2015-02-17 21:04
För att starta en diskussion; vilken position är i störst behov av förstärkning i laget och har ni någon spelare i åtanke?
Admin - Mr. Rojiblanco
2015-02-16 23:00
Mr. Culé
God kväll! Med tanke på ditt urusla beteende under måndagskvällen måste jag säga att du får tyvärr lägga ner drömmen om att skriva mer på detta forumet . Och det säger jag inte för att jävlas eller så. Speciellt med tanke på att folk på både Real Madrid och Barcelonas forum är mer mogna än dig. Denna säsongen har vi haft mer tålamod än vanligt och inte ens den inbitne Barcelona-supportern kan försvara ditt agerande.

Du har nu fått en spärr och hoppas att du har mer vett innan för pannbenet om du skulle välja att skriva här någon gång i framtiden.
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-16 22:27
@Mr. Culé:

"Väl mött"? Vafan, är du dum eller? Du menar alltså att vi inte är medvetna om vårt tabelläge i jämförelse mer er?
Mr. Culé
2015-02-16 22:07
God kväll!

Med tanke på Atléticos förlust mot Celta Vigo under gårdagen, måste jag säga att ni får tyvärr lägga ner drömmen om att försvara ligatiteln. Och det säger jag inte för att jävlas eller så. Speciellt med tanke på att Real Madrid och Barcelona ligger 7 poäng respektive 6 poäng före er.

Atlético är inte lika vassa som förra säsongen tyvärr, ett faktum som inte ens den mest inbitne Rojiblanco kan argumentera bort.

Väl mött!
Profe Ortega
2015-02-16 19:46
@Alexander Ivanovski(red):

Sjysst, tack för länken.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2015-02-16 19:01
@Profe Ortega: Kolla här!
Atlético zoran
2015-02-16 01:06
@akeesson:

Mycket riktigt. Man förtjänar ingenting i fotboll. Man ser till att vinna. Det gjorde Celta ikväll.

Domaren spelade en avgörande roll. Handsen är omöjlig att missa, men han gör det ändå. Siqueira skulle också haft straff, men den missade han minsann. Atlético var dessutom på väg in i matchen under samma period. Sen så får Atlético skylla sig själva för att man missar så många målchanser i andra halvlek.

Märkligt att Martínez Munuera får döma båda mötena med Celta Vigo den här säsongen.
Atlético akeesson
2015-02-16 00:18
Fotboll handlar om poäng, inte om hur snyggt eller bra man spelar. Att vi var dåliga idag förlåter inte domarinsatsen. Hans misstag kan mycket väl ha kostat oss 1poäng, 3 poäng eller i "bästa" fall (för hans del) var det obetydligt för fördelningen utav dessa. Det får vi aldrig veta. Sen när spelade det roll om ett resultat var rättvist eller inte? Om man bara hade fått poäng för de matcherna som man förtjänade att vinna hade ligan sett helt annorlunda ut. Jag tar mycket hellre ett poäng när vi spelar dåligt, än 0 när vi spelar bra.. Vi VAR ritktigt dåliga idag, de var klasser bättre och vi förtjänade inte att vinna. Men oavsett ska matchen avgöras efter deras insatser, inte domarens!
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-15 23:13
Domaren var inte bra. Men vi var fanimej sämre, herregud vad dåligt. Angående presspelet så inspireras det av en stillastående och slö Mandzukic som inte gör ett piss där framme. Går inte att kontra/pressa med honom där framme.
Profe Ortega
2015-02-15 23:09
Jag missade tyvärr handssituationen, kan någon berätta kring det kortfattat?
Atlético Cholo es un dios
2015-02-15 22:51
Ett slarvigt spel, dålig energi och ett mycket bra celta vigo så måste man erkänna att resultatet är rättvist... Aja nu gäller fullt fokus på Almeria hemma på Calderon.
Atlético ADCS (red)
2015-02-15 22:46
Varför är det domarens fel? Vi har ingen bra attityd denna match. Började hänga med huvudena redan i första halvlek. Ingen intensitet. Alla var på egen hand. När en pressade, så fanns det inget understöd. Otrolig lat insats i en sån viktig match. Resultatet är inte pinsamt, insatsen var pinsam. Vi förtjänar inte få med oss någonting från denna match. Hade domaren gett oss 3 straffar så hade jag skrivit till spanska förbundet om att det var orättvist mot Celta.
Atlético gurra1993
2015-02-15 22:37
Cani .....
Atlético belgaren
2015-02-15 22:28
Haha den här domaren borde ta mig fan skämmas.
Atlético gurra1993
2015-02-15 22:23
Asså vafan häNder med vårat försvar idag
Atlético belgaren
2015-02-15 22:18
Fyfan vilka lägen vi missar.
Atlético ex Henry garvis Carlsson
2015-02-15 22:18
Huvuddomaren ser ut att vara skymd, men nog fan borde stinsen på linjen se det!!!
Atlético Bob_Hund
2015-02-15 22:14
Kan ju inte missa den omöjligt måste vara korrumperad.
Atlético akeesson
2015-02-15 22:12
Men för fan! Ännu en solklar hands som leder till mål. Spanska domarkåren måste utreda sig själv. Det här håller helt enkelt inte. Om inget annat, bort med de spanska domarna, och låt premier League domarna sköta la liga också...
Annons: