/spanien/atletico/forum/2026.aspx/spanien/atletico/forum/2026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético planne
2007-10-03 23:03
streamas matchen imorn?
Atlético Bobban (red)
2007-10-03 20:12
Ämne: Hej... Har en liten ....
Ta en titt i vår vänstermarginal där har vi en utmärkt reseguide till Madrid, där kan du få svar på alla dina frågor kring resan. Har du fler frågor skicka ett pm till mig eler Daniel så rätar vi ut frågetecknen
Atlético Luff
2007-10-03 17:51
Stiff// Har för mig att vi hade slutsålt på Real och Barca förra året, så det borde ju gå att köpa där nere, för att vara på den säkra sidan kan man ju alltid boka, se länktips(sök på "atletico").

Kommer bara upp en eller ett par matcher i taget dock, Sevillamatchen är inte med än, och det är som du säkert vet inte alltid 17:00 på söndagen de spelas (som det står på sidan), utan fördelas ut på andra tider över helgen.
Sevilla Stiff
2007-10-03 17:09
Hej... Har en liten fråga till er som varit och tittat på Atlético live. Hur ordnade ni biljtterna? Tänkte åka ner och se matchen mot Sevilla? Några problem att köpa biljetten på plats tros? Tacksam för PM svar.

Lycka till fortsättningen...
Atlético JJ
2007-10-03 15:16
Pio Pio,
jag tänkte med att det var något sånt, bara det inte till exempel hade hänt honom något, så det var första gången på länge som Kun hörde hans röst. Något sådant skulle det med kunna vara ju!:)

Satt i skolan och filosoferade kring Atleti. Aguirre är kanske rätt man för oss?
För det första, så tog han oss till en sjundeplats förra säsongen, vilket får ses som bra då han fick ett redan färdigköpt lag när han kom. Seita, Maniche och Kun var väl redan köpta om jag minns rätt?

Dessutom, i år har framförallt vår defensiv förbättrats avsevärt, likaså vårt anfall och spelet i sig. Tänker man efter, vi har fyra raka nollor nu, och i den senaste matchen spelade vi med en nästan helt nykomponerad backlinje, dessutom med en ny målvakt. Det tyder väl på en viss styrka? Dessutom så är spelet i år avsevärt bättre än föregående år, i alla fall efter vad jag har hört. Vi skapar chanser, och enligt mitt tycke(kanske lite väl subjektivt, men ändå) har vi en av Europas bästa trupper.

Vinst och säkrat UEFA-cupsavancemang ikväll?

Per.lesra,
kolla på den officiella hemsidan, tror man kan köpa mer än bara matchtröjor där!
Atlético per.lesra
2007-10-03 13:26
Var kan man köpa Atletico tröjor?
Atlético kun10aguero
2007-10-03 10:05
kan nån skicka länken med den unga ungen som va så jävla grym på fotboll...den där 10-åringen som vi kolla på ett tag..(vinst på söndag:D:D)
Julia
2007-10-03 09:16
Mmm vad Kun är grym! Känns otroligt bra att ha honom i Atléti-tröjan!
Atlético Luff
2007-10-03 01:39
Får hoppas på Rayo då (inte mot våra grabbar förstås), var ju lite snöpligt förra året.

Visst är jag Råsunda på torsdag, ska det bli avancemang behöver spelarna dock höja sig ett par klasser jämfört med senaste matcherna, men visst kan det gå.
Atlético daniel77
2007-10-02 23:08
Tack detsamma Pio Pio! Läste på forumet att du är kvar i Sverige till julen. Jag åker hem till Sverige då så jag kanske tar en sväng förbi Växjö :)

Luff, Rayo känns som det starkaste laget i Segunda A och på hemmaplan spelar de en fantastisk fotboll. Jag antar att det snart släpper även på bortaplan. Antar att du befinner dig på Råsunda på torsdag kväll. Kan det bli 1-0?
Las Palmas Pio pio
2007-10-02 22:51
JJ

Han saknar förmodligen sin far! ;-)

Vad mer här för att skriva och lovorda Daniel! Bra jobbat med b-laget! ;-) Och trevligt att se hur Santa Brigida klarar sig bra i Segunda B!
Atlético Luff
2007-10-02 22:51
Godkänd inledning av B-laget ändå, de var en hel del spelaromsättning i somras.

Trist att Rayo går lite trögt, vill ha dom högre upp i seriesystemet. :)
Atlético rosaroja
2007-10-02 15:11
King_raul [r.i.p Antonio Puerta],

Visst är han en av våra (få) bra köp. Men komigen, jag tror de flesta härinne redan visste hur viktig han skulle bli inom ett/ ett par säsonger.
Atlético JJ
2007-10-02 14:56
Varför grät Kun när han hörde sin far?
Atlético Andrealdo
2007-10-02 13:56
Ska bli riktigt gött att se Atletico spela mot Barca på söndag, hoppas nu inte det strular till sig med rättigheterna ännu en gng!!! Hoppas att förra årets förlust me hela 6-1 taggar truppen att prestera ngt riktigt bra!!Mitt tips till Barca dödare är Forlan!
Atlético per.lesra
2007-10-02 13:53
Ämne: Så länge dessa lag h....
Låter ju lovande! Nu är det dags för revange! Blev väl 6-0 sist vi möttes men då hade vi ju ingen målvakt, eller det stod nån där men han gjorde ingenting.....
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-10-02 13:51
Kolla videon på Kün, han kan inte hålla tillbaka tårarna i ett radioprogram när han får höra sin far.
Go grabb den där Agüero, precis som jag sa när ni värvade honom... han kommer bli stor!

edit: Hittade ett gammalt inlägg jag skrev här om Kün, så rätt man kan ha ;)

Namn: King_raul Real Madrid » Svara inlägg » Redigera eget inlägg
Sänt: 2006-06-05 18:44 - Ändrat 2006-06-05 18:50
Kan inte mer än erkänna hur j/&%¤# avundsjuk man blir. Ert dyraste köp i historien, och troligtvis ett av de bättre.

Greeneyes_x,
Tror du den engelska kommentater får orgasm på riktigt i länken ;)
Men ärligt, jag skämtar inte en sekund när jag upprepar det som står "nya maradona"?
äckligt bra köp...

Länktips: www.marca.com/
Atlético Bobban (red)
2007-10-02 13:50
Så länge dessa lag har hemmamatch har det inte varit några problem att få se drabbningarna utanför Spaniens gränser.

Mediapro:
Athletic Bilbao, FC Barcelona, Levante UD, Real Murcia, Racing de Santander, Sevilla CF, Valencia CF, Villareal CF och Real Zaragoza.

Så det mesta talar väl för att vi kan se matchen här i Sverige på söndag...
Atlético per.lesra
2007-10-02 12:07
Atletico-Barcelona på TV4sport i helgen, blir den här matchen åxå inställd så blir jag vansinnig på riktigt
Atlético zoran
2007-10-01 22:31
Utköpsklausulen ligger tydligen på hela 90 miljoner Euro enligt hans officiella hemsida.
Atlético JJ
2007-10-01 21:46
Ämne: Ämne: Ämne....
Och ett sant nöje blev det. Seita har nog aldrig fått så höga betyg, och inte Kun heller? Rätta mig om jag har fel.
AUPA ATLETI!
Atlético daniel77
2007-10-01 20:55
Ämne: Ämne: Ämne....
Nu har jag lagt ut spelarbetygen JJ.
Atlético Luff
2007-10-01 20:52
Härligt att Seita verkar börja visa sitt rätta jag!
Atlético JJ
2007-10-01 20:33
Ämne: Ämne: Daniel,....
ska bli ett sant nöje!
Atlético Bobban (red)
2007-10-01 20:31
Rätta mig om jag har fel men jag tror Kuns utköpsklausul ligger på 38 miljoner Euro. Så prio ett för ledning är att erbjuda ett nytt kontrakt till fansens favorit och där höja klausulen rejält!
Atlético daniel77
2007-10-01 20:22
Ämne: Daniel,
då är jag l....
Spelarbetygen kommer om 15-20 minuter. :)
Atlético Henko
2007-10-01 19:51
Kun var er rejäl investering från ledningens sida plus att han nu har sitt genombrott och kommer sälja tröjor för multum, så han ligger för summor över det Torres gick för.
Atlético Luff
2007-10-01 19:24
Vad ligger Kuns utköpsklausul på? Fantasisummor eller?

Blausvart// Härligt att du valde rätt arena! :)
Atlético JJ
2007-10-01 19:20
Daniel,
då är jag lugn igen! När kommer spelarbetygen förresten?:)
Spanien Blausvart
2007-10-01 19:06
Hej. Jag var i madrid i helgen och passade på att kolla lite fotboll. En rolig upplevelse och härlig stämmnning. Speciellt mäktigt när hela arnenan skanderade KUN! KUN! KUN! efter 2-0. Fortsatt lycka till i ligan!
Annons: