/spanien/atletico/forum/2021.aspx/spanien/atletico/forum/2021.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2007-09-30 17:03
Ämne: är det nån som vet v....Matchen som streamas är matchen Villarreal-Bilbao! Dvs samma som tv4 sport visar...
Atlético Lush
2007-09-30 17:02
Härligt Daniel! Du är den manliga motsvarigheten till ängel!
Atlético daniel77
Simao på vänster, Reyes höger. På mitten R García och Maniche. 2min.
Atlético Bobban (red)
Vilken taktisk uppställning kör Osasuna med?
Atlético T:e
är det nån som vet varför matcherna aldrig streamas ?
Atlético daniel77
2007-09-30 17:01
Osasuna börjar med bollen. Matchen igång! Aupa Atléti!
Atlético Bobban (red)
2007-09-30 16:58
Ämne: Hej allihop!

Stre....
Tyvärr ingen stream...
Atlético daniel77
2007-09-30 16:58
Som Bobban sa går Eller och Lopez in i startelvan.
Atlético daniel77
2007-09-30 16:57
Spelarna kommer in på plan
Atlético daniel77
2007-09-30 16:57
Hej allihop!

Streamas matchen?
Atlético Rueda
2007-09-30 16:56
MAtch snart! Tur att man har farsans webcam, guld värd på tillfällen som dessa ;)
Atlético Bobban (red)
2007-09-30 16:55
Det gör att hela startelvan ser ut enligt följande:

Abbiati

Seita, Pablo, Eller, López

Reyes, Maniche, R García, Simão

Kun och Forlán
Atlético Lush
2007-09-30 16:55
Blir det någon liveuppdat. nu? :)
Atlético Bobban (red)
2007-09-30 16:53
Aguirre gör två ändringar i backlinjen! Seita, Pablo, Eller och López
Atlético John Mayer
2007-09-30 12:22
Jäkligt trist, har blivit otroligt lite Atlético för min del i år. Det finns ju knappt streams till matcherna :(

Jaja, får väl följa en förväntat liveuppdatering istället ;)
Atlético olleulv
2007-09-30 10:47
Vad händer? Verkar kunna se precis allt utom just Atletico genom stream nuförtiden!! Mycket tråkigt.... kan man skaffa spanska canal plus på något sätt??
Atlético fuzz
2007-09-30 10:10
Det verkar inte som vi kommer kunna se matchen, tråkigt, tråkigt. Det var bätte med Torres i laget, då visades ju nästan alla matcher.
Tycker Messi är bättre än Kun, vi vet ju inte hur bra Kun blir men just nu är det ändå skillnad dem emellan. Synd att Messi ska spela i Barcelona av alla klubbar.
Angående Messi å Kun i landslaget, tänk vilket lag Argentina hade 2002 och ändå klarade de inta av gruppspelet eller att klå Sverige...
Atlético Spiders
2007-09-30 02:37
Just nu är Messi bättre än Agüero för att Messi har haft mer tid att utveckla sitt spel i europa med bättre medspelare innan Kun kom.
Men Kun har potential att bli hur bra som helst.
Jag tycker inte om att jämföra dessa spelare då dom besitter olika styrkor.
Tycker Messi är mer teknisk och snabbare medans Kun är starkare i kroppen och har förmodligen bättre målsinne än Messi.
Messi kan ibland för att komma ända fram till mål vara beroende av vackra instick, väggpass i farten av lagkamrater och faller lite lättare, mellan nåt så gör han fina soloraider med bra balans (styrka och balans är olika saker).
Men Kun kan stå på en femöring med en stillastående boll och på egen hand hålla bort 3 försvarare innan han bestämmer sig för hur han ska avsluta, det är styrka och balans, sen har väl ingen ungått att se hur teknisk han är också, men inte riktigt på Messis nivå än iallafall, sen är Kun yngre och har mycket mindre erfarenhet än Messi just nu.
Messi har drillats på heltid av världscoacher i Barca sen 12 års åldern och lekt boll med storstjärnor på träningar i tonåren medans Kun kommer från lite mer blygsamma omgivningar och träningsförhållanden.
Det kanske inte är många som tror det, men där Messi var för 2 år sen när han fick hoppa in ibland i Barca matcher och gjorde inte jättemycket väsen av sig, där är Agüero nu och gör en jävla massa väsen av sig i allt från Ligan till VM i sommras och vann varenda utmärkelse Fifa har till spelare under 20.
Agüero kommer bara växa mer och mer, och om ca 2 år har växt ifatt Messi i sitt spel.
Messi har utvecklat sitt nuvarande extremspel senaste 2 åren till nästa nivå och Agüero ska just börja på den processen så räkna med Kun i framtiden som top konkurent till Messi i alla aspekter utan tvekan.
En sak vet jag iallafall, tycker synd om backarna som får möta Argentina i VM i Sydafrika 2010 :)
Real Madrid robinho nr10
2007-09-29 22:10
jag tycker att messi är bättre än kun...
men lycka till grannar
Julia
2007-09-29 22:05
Angående lagfotot, varför har Antionio Lopez händerna på Pablos axlar?
Atlético ManBehavingBadly
2007-09-29 21:36
SHEFFIELD W TAR DET HÄr.
Atlético JFH
2007-09-29 21:21
Ämne: Ofta man väljer kun ....
Messi är både 1 år äldre och har spelat 1 år mer i La Liga, men ändå har de inlett den här säsongen på ett ganska likvärdigt sätt. Det är en bra bit kvar till maj då säsongen kan summeras, men hittills har skillnaden mellan de inte varit så stor. Agüeros nackdel är att han inte spelar i CL (eller Barcelona för den delen) och därmed får han inte lika mycket uppmärksamhet i (svensk) media. Kun har dock potentialen att bli en bättre spelare än Messi även om han inte är det ännu, fast då måste lagkamraterna också hjälpa till.
Real Madrid REAL MADRIID 3
2007-09-29 21:14
Messi är bättren är kun , men själv är jag madridistas lycka till i ligan Grannar
Barcelona Gio Style
2007-09-29 19:03
Ofta man väljer kun före Messi. Det e min mening iaf. Tror nog att dem flesta vet innerst inne att messi e en bättre spelare.
Atlético Bobban (red)
2007-09-29 18:39
Ämne: någon som vet ifall ....
Här är en större lagbild på Atlético. Du kan även följa utvecklingen på detta forum och det engelska: http://forum.atleticomadrid.de/showthread.php?tid=1518
Atlético John Mayer
2007-09-29 17:14
Man väljer PES före FIFA, vilken dag som helst. Överlägsen spelkänsla är viktigare än grafik och licenser tillsammans

Har spelat PES 6 sjukt mycket och längtar enormt efter PES 2008, fan vad jag kommer att knarka det ;)

Btw, funderar på att tattuera in "Kun min Kung" på magen ;)
Atlético JFH
2007-09-29 14:54
Petrov gör ännu ett mål för City. Var fanns målsinnet när han spelade för oss? Spelar ingen roll nu när vi har fått en bättre spelare i Simao, men man undra ju lite... Synd att vi missde Elano också. Otroligt bra i inledningen av PL.
Atlético Spiders
2007-09-29 14:33
Att välja mellan Fifa08 och Pes2008 är en smakfråga, har spelat en testversion av Pes2008 och jag måste säga att spelkänslan är suverän.
Som sagt, Fifa har mer realistiska spelar rörelser och överlägsen grafik över sin konkurent men spelarna är fortfarande väldigt sega på att regarera efter knapptryck och känns "sladdriga, kantiga och efter" i på ens spelkommandon.
När det kommer till spelkänsla, flytande spel, rörelsemöntster, gubbkontroll, avslutinig och dribblingalternativ är Pes2008 helt totalt överlägsen sin konkurent, även den nya grafiken är mycket bra.
Jag föredrar personligen helt klart den nya Pes även fast jag har Fifa också.
Jag blev ganska besviken på nya Fifa för det känns nästan som samma spel som Fifa2006, inte mycket verkar ha förändrats, saker dom lovat att skulle fixa till, t.ex deras free ball teknik har dom inte gjort ett skit åt, spelet känns lika trög och fantasilös som sina föregångare, herregud, man kan ju inte ens dribbla.
Det jag gillar med Pes över Fifa just nu är att Pes har minst 1 miljon roligare avslut på mål, bollen kan gå in hur som helst ibland, ribba, stolpe, på målvaktens rygg, sjuka oförutsägbara sätt precis som på riktigt, man kan säga att bollen "fri"
Medans Fifa har fastnat i sina tråkiga 5-6 olika sätt av avsluta med lite variationer på varje sätt, känns gubbigt och mallinriktat.
Jag är ingen sån PES fan eller FIFA fan, jag spelar båda, så detta var en objektiv uppfattning.
Atlético Spiders
2007-09-29 14:16
Atlético mecus
2007-09-29 13:30
någon som vet ifall det officiella lagfotot finns i större format och isåfall var man kan få tag på det. Hade varit trevligt på skrivbordet på datorn.
Annons: