/spanien/atletico/forum/1997.aspx/spanien/atletico/forum/1997.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético lini
2007-10-10 20:55
bara jag hinner tjata tillräckligt på pappa att han ska fixa biljetter..
Atlético Bobban (red)
2007-10-10 18:41
Ämne: Bobban, Jag och ett ....
Någon deadline är inte satt då vi fortfarande är ute i god tid. Men en till två veckor kan vara en vild gissning? Håll utkik här på forumet!
Atlético 9 Hansson
2007-10-10 17:45
Jag är lätt sugen på att åka med. Eller i alla fall möta upp er nere i Köpenhamn för att se matchen.
Atlético Dash
2007-10-10 16:43
Bobban, Jag och ett par grabbar är möjligt intresserade av att följa med, när är "deadline" för beslutet?
Atlético Lush
2007-10-10 16:11
Ämne: Vi tar väl hand om d....
Det är jag säker på att ni skulle gjort :) men det skulle nog märkas om jag bara drog hemifrån.. (och så har jag ju inga pengar, får av mina föräldrar)

Linus, funkar det för dig så :)
Atlético Bobban (red)
2007-10-10 15:55
Angående biljetter till matchen i Köpenhamn föreslår jag att vi gör så här. Ni som är intresserade av att haka på till Danmark anmäler ert intresse till Spiders eller mig via pm.

Sedan hakar vi på den tyska penan som har ett stort och brett konktaktnät och större möjligheter att fixa fram biljetter till matchen. Läs mer om det på via länken ovan. Då får vi sitta tillsammans på läktaren och vi får en stor och härlig klack som kan stödja våra rödvita hjältar!

Aupa Atleti!
Atlético rawkus
2007-10-10 15:30
Hmmm... ska jag halla tummarna for att nan av metcherna kan komma att flyttas hit till Mexico?? ;)

Fy fan... hyffsat avis pa er som planerar utflykt till Kopenhamn....

AUPA!
Las Palmas Baresi442
2007-10-10 12:15
bästa bloggen`?
Atlético Luff
2007-10-10 12:15
Danskarna verkar ha snackat med FCK om biljetter, men hänvisats till Atletico, detta handlar då som Atleti-klacken. Det har inte heller bestämts vart och hur många biljetter bortalaget får.
Las Palmas Pio pio
2007-10-10 12:13
Vet inte om någon har skrivit det men FCK säljer sina biljetter via Billetlugen -se länk! Men det är inget som har släppts än, då FCK kommer att väl informera via deras hemsida www.fck.dk om biljetter inom en snar framtid.
WR¹°°
2007-10-10 11:45
Artiklar från svenska källor om Club Atlético de Madrid.
Atlético Aksel
2007-10-10 11:30
Tack för tipset.. tyvärr är min danska inte mycket att hurra för. Vad jag förstår är det mest snack om biljetter, dessutom en supporter som ogärna besöker parken då han avskyr fck =)
Atlético zoran
2007-10-10 09:38
@Aksel

Länktips*
Atlético Aksel
2007-10-10 09:31
Borde man inte kunna ta hjälp av danska atletifans? Iaf inför matchen.. vet att norrmännen har www.norskefans.com men vad kallar sig danskarna? Danske/danskafans.com fanns inte iaf
Atlético anti_valencia
2007-10-10 07:53
Hard rock Cafe är rätt nice att köra igång på... har sjysta after work priser med... Annars finns Mary Mcgee som ligger mitt emot tivoli.

Kommer att bli kalas!! Parken är en riktigt härlig arena. Fick biljetter till FCKs CL-grupp match mot Benfica förra året, så det borde inte vara några problem att få plåtar till Atleti..
Atlético senken
2007-10-09 23:24
Jag ska lätt ner till parken ifall det går! :)

Atlético kylis
2007-10-09 23:05
Ämne: Jag ska ringa Parken....
är relativt ny här såhar inte full koll än. pm, hänger jag inte riktigt med på vad d är :p
Atlético kylis
2007-10-09 23:01
Ämne: Underbart kylis! :) ....
var på nårra sköna i våras men kan inte minnas namnen på dem
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-10-09 22:35
Någon som vill cykla med mig till Parken? Bor i Malmö så vi kan cykla, tar några timmar bara.

Naej men någon här som ska på matchen, hade varit kul och se ex madristas som Reyes & Jurado..
Atlético Linus1991
2007-10-09 22:17
Sextonårig kille mitt underskolperiod, endags utflykt kommer bakis till skolan dagen efter. så värt !
Atlético Spiders
2007-10-09 22:06
Jag ska ringa Parken i Köpenhamn på måndag och kolla hur det ligger till med biljetter och när dom släpps, det kan bli lite krångligt eftersom hemmabiljetterna för FCK har vi ingen chans på, det blir att försöka luska ut från dom var man kan få tag på bortalags biljetter, om det nu är dom som håller i en del av dom eller om man måste vända sig Atleti kansliet nere i Madrid, det finns en stor chans att vi kan få tag på bortalags biljetter då spanjorerna förmodligen inte kommer komma i fulla lass till köpenhamn på vintern, men det lär ändå komma en hel del, hur som helst ska jag ringa allt och alla och luska ut varenda detalj på Måndag, så ni som är intresserade kan PM mig under denna vecka, så jag vet på ett ungefär hur många biljetter vi på forumet behöver, ni som vill ta hand om detta med biljetter själv kan också göra det, men om vi beställer tillsammans kan vi svenska fansen sitta tillsammans i arenan istället för utspridda över hela parken.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-10-09 21:49
Det vore grymt att se Atleti i Köpenhamn.. Tror tyvärr inte attj ag kan komma dit men :(
Gruppen tycker jag annars ser ganska ok ut, jag tror att vi kniper om inte första så andra.

Auuuupa.
Atlético Dash
2007-10-09 21:09
Härligt att Atletico kommer till skandinavien! :D jag bor i kalmar så en tågresa för 2-300 spänn sitter som givet ;) är det någon som kan ha en föraning om vad biljetter till matchen kan kosta? den billigaste varianten då eftersom man fortfarande är en fattig student :)
Atlético Rueda
2007-10-09 21:00
Vi tar väl hand om dig Lush :)
Atlético Lush
2007-10-09 20:58
Föräldrar, minsta problemet? Nja.. Jag kommer ju verkligen få åka till Danmark under en skolperiod med en massa män, när jag själv är en 15-årig tjej? Inga problem ja...
Atlético Linus1991
2007-10-09 20:51
Ämne: Någon från Stockholm....
haha du har väl ALLTID ångrat flytten ifrån götet ? Flytta ifrån GAIS och 2a lång fyfan det skulle aldrig falla mig in.

Föräldrar är det minsta problemet
Atlético offe23
2007-10-09 20:51
när släpper de biljetterna? vill se mitt atletico igen :)
Atlético Rueda
2007-10-09 20:37
Underbart kylis! :) Vi får väl bestämma oss för en skön krog, säg ett namn, i'll be there :)
Atlético kylis
2007-10-09 20:33
Ämne: Någon som vet någon ....
det finns en del å välja på ;) å öppetiderna räcker för att fira segern med råge
Atlético JFH
2007-10-09 20:11
Någon från Stockholm som ska till Danmark? (Det är nu man börjar ångra flytten från götet...)
Annons: