/spanien/atletico/forum/1995.aspx/spanien/atletico/forum/1995.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aksel
2007-10-19 19:51
Ämne: Inget ont om Barcas ....
Varför klagar du här?
Sevilla ViVa Sevilla!
2007-10-19 19:26
Inget ont om Barcas Forum men blev spärrad av ingenting! Helt sjukt!!
Atlético kylis
2007-10-19 18:36
plus eventuellt ersätta böter för klubben
Atlético kylis
2007-10-19 18:36
10 000 i böter om man beträder planen står det på biljetten :p
Atlético T:e
2007-10-19 16:27
Ämne: Ämne: Ja, jag....
inte för att vara tjatig men ska det inte vara 2 st Linus Andersson på listan ? Jag heter Emil Tannerstad ifall det är bättre att ha ricktiga namnet.
2007-10-19 16:21
Ämne: T:e
Åker du själv e....
Det är jag och en till som ska åka men vi ska åka tåg.
Atlético Rueda
2007-10-19 16:15
@Spiders, man måste väl testa om säkerheten skärpts? ;)
Atlético Luff
2007-10-19 14:53
Ingen som åker från stockholm då? :)
Atlético Spiders
2007-10-19 14:19
Och jag hoppas ingen ur våran klack springer ner och örfilar dommarn efter några öl om FCK får straff precis som "den ökända huliganen" i EM kvalet, denna uppmaning gäller Bobban, Zoran, Anders och Mig :)
Atlético Spiders
2007-10-19 14:12
Lättast skulle vara om alla möts vid sjöjungfrun i Köpenhamn :)
När det gäller hotell så beror det på omständigheterna, ska vi krogmyndiga slå runt i Köpenhamns nattliv med rödvita halsdukar efter en skön vinst eller är det lugna puckar som gäller, blir det öl in på natten blir det nog hotell i köpenhamn, annars sover jag i Malmö hos en tjejkompis.
Sen är det förmodligen en torsdag, så det är bra, Köpenhamns krogliv är Ons-Sönd.
Atlético Majjo
2007-10-19 14:00
T:e
Åker du själv eller med flera från Linköping? Synd att man inte kunde samordna, jag bor nämligen i Norrköping.

Någon annan som bor i Norrköping/linköping som ska åka som man skulle kunna ta sällskap med?

Aupa!
Atlético Beer
2007-10-19 13:16
Atlético Bobban (red)
2007-10-19 12:54
Ämne: Det är ett riktigt h....Biljettpriset till matchen är inte klart än men räkna med cirka 250 kronor. Vet mer exakt i slutet av oktober eller i början av november, då Husky är nere i Madrid och snackar med den ansvarige för Atlético. Det kan vara några tior dyrare eller billigare...

Atlético de Madrid har fått några tusen biljetter som bortalag och det är dessa som vi ska nalla av via den tyska supporterklubben, så vi har i stort sett inga begränsningar när det gäller antalet biljetter för de som beställer via oss. (Jag tror knappast att vi kommer att vara flera tusen som vill ha biljett till matchen;))

Eftersom vi är utspridda över hela landet, kommer inte jag att samordna någon gemensam resa till Köpenhamn. Jag har dock informerat om vilket flyg jag har bokat i ett inlägg längre ner. I övrigt är det fritt fram att informera varandra via forumet för er som vill samordna resandet!

Däremot är det min förhoppning att vi kan erbjuda ett alternativ till boende för de som önskar detta. Matchen har ju avspark klockan 20.45 så det är rena natta innan den är klar.
Atlético Lush
2007-10-19 12:45
Då var landslagsuppehållet över och dags för ligafotboll igen, härligt! Längtar verkligen till matchen imorgon, om idioterna i Spanien strular till det, då drar jag ner dit och kickar lite ass! :) (Okej, är medveten om att det kan hända, så för att inte få ett Glenn Hysen öde så var det inte bokstavligt)
Atlético John Mayer
2007-10-19 12:00
Det är ett riktigt helvete att vara utan dator, socialt självmord skulle man kunna kalla det utan att överdriva, alls. Är hus som helst intresserad av att fara ner till Danmark och se på matchen, skickar ett mail till bobban nu och hoppas på det bästa. Skulle vara trevligt om jag fick en uppdatering om vad som sagts, om en viss mängd biljetter finns tillgänliga, om det redan är fullt och ungefär vad det kommer att kosta :)

Aupa Atleti!
Atlético Linus1991
2007-10-19 10:59
I nuläget är vi 4a stycken vi satsar på att komma iväg minst 5 stycken ifrån götet.

Linus Andersson
Gabriell Enelund
Ananias Enelund
Tobias Grahn
Atlético Henko
2007-10-19 10:48
Snart helg och snart får man se Atlético igen.
Matchen mot Zaragoza känns väldigt viktig för framtiden.
Atlético Luff
2007-10-18 22:16
Woah, vi får akta oss för flygande pølser från de höga läktarna bakom oss. :)
Atlético Bobban (red)
2007-10-18 20:26
Bild på D-sektionen, Parken, Köpenhamn!

Enligt den danska Atletisidan kommer vi att sitta(? stå och sjunga!) på den lägre delen närmast planen och spelarna...
Atlético Bobban (red)
2007-10-18 20:13
Då var vi 25!
2007-10-18 19:16
Ämne: Ämne: Ja, jag....
vill bara säga att jag vill ha 2 st biljetter. Vet inte om ni fick med den anndra han heter Linus Andersson.
Atlético Bobban (red)
2007-10-18 18:58
Ämne: Ja, jag pratade med ....För att lugna alla oroliga själar så har jag en lista med för tillfället 29 intresserade fans. Som ser ut enligt följande, några namn och några nicks...

Ny Deadline för biljetter till FCK - Atlético den 1/11 2007

Niclas Boberg
Zoran Zoric
Goran Zoric
Marijo Ivic
Christofer Persson
Andreas Lindgren
Patrik Lindqvist
David S Sarwar
Anders Selander
Mikael Rueda Davidsson 2 st
Andreas Irebring
Axel Östlund
Majid Mahdi
Acerci
Beer
Majo, (Markus)
Skidrow, (Ottar) 2 st
Linus Andersson (nr2)
Emil Tannerstad
Linus Andersson
Gabriell Enelund
Ananias Enelund
Tobias Grahn
Kai Siekermann Malmqvist
Per Siekermann
Paul Bryland
Thom Hörnström

Jag vet att det är fler som är intresserad av att haka på och än är det inte försent, bara till att skicka ett mail till mig! Adressen hittar ni till vänster under länken "redaktionen"
Atlético Spiders
2007-10-18 16:09
Ja, jag pratade med min kusin i den tyska peñan och han sa samma sak om att Husky ska försöka fixa allt.
För att inte förvirra folk här inne ännu mer så kan ni skicka alla anmälningar till Bobban, skippa mig, det blit krångligt med 2 pers, dessutom har Bobban mer koll än mig.
Men ni som har skickat anmälningar till mig har jag koll på, dom skickar jag till Bobban.
Ni kan vara lugna, allt ordnar sig, ingen panik :)
Atlético Rueda
2007-10-18 13:22
Nu blev det rörigt.. har spider skickat iväg någon list, var jag med på listan eller ska jag anmäla mig till Bobban ist?
Atlético Henko
2007-10-18 13:08
Skönt att alla tre matcherna mot Zargoza, Sevilla och Villareal är hemma på Calderon.
Hoppas man får se dom i tv också.
Atlético Bobban (red)
2007-10-18 09:30
Ämne: Ny deadline? Måste m....
Ni som är anmälda behöver givetvis inte anmäla er igen!

Avspark på Parken är klockan 20.45!
Atlético Luff
2007-10-18 02:00
Ny deadline? Måste man anmäla sig igen? :)

Förresten, man vet inte vilken tid matchen spelas va?
2007-10-17 23:55
Nu är tåget bokat =) 370 kr tur å retur Linköping till Köpenhamn, blev mkt biligare än vad jag trode.
Atlético Bobban (red)
2007-10-17 23:15
Köpte min flybiljett i går via letaflyg.se. Arlanda - Köpenhamn

1148 kronor för en tur och retur biljett med SAS.

Avresa 14.45 onsdagen den 5/12 SK 0407

Hemresa 12.20 torsdagen den 6/12 SK 1420

André Kahle, alias Husky president i Peña Atlética Centuria Germana, (Tyska Peñan). Har idag meddelat att alla som är intresserad kommer att kunna köpa biljett via vårt samarbete. Husky ska ner till Madrid i början av November och träffa den ansvarige för bortabiljetterna.

"Than I will make a list ...
Everyone who wants a ticket have to transfer me the money for the ticket.
This person will get his ticket in front of the game or if possible, via postal service . We have to see.

BUT I can promise, even if it is a lot work for me to do, that everyone who wants tickets will get them.

Everyone is invited to support our beloved team!"

Husky

Låter det som ett klockrent förslag att stödja Atlético i Köpenhamn. Anmäl ditt intresse till Spiders eller mig via pm eller mail!

Ny deadline kommer att bli i början av november!
Atlético Spiders
2007-10-17 21:35
Ang Biljetterna så var deadlinen idag, vi kommer skicka iväg listan imorgon, ni som anmält intresse för biljetter har med på listan men ni som bara var intresserade av info och priser osv har jag inte på listan.
Ganska svårt att veta vad priserna exakt kommer gå på men ni som intresserade av mer än bara priset kan anmäla sig ikväll.

Mvh
Annons: