/spanien/atletico/forum/1993.aspx/spanien/atletico/forum/1993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2007-10-28 17:01
Matchen igång! AUPA ATLÉTI!!
Atlético daniel77
2007-10-28 17:00
Atlético i rödvitrandiga tröjor och röda byxor. Levante kör i sin Barcelonainspirerade tröja.
Atlético daniel77
2007-10-28 16:59
Spelarna på väg in!

Precis som Zoran förutspådde i den utsökta inför-artikeln ställer Atlético upp med det lag som spelade mot Zaragoza även om Antonio López ersätter den avstängde Mariano Pernía.
Atlético daniel77
2007-10-28 16:56
Kanonfint väder, men trots det ej fullsatt på arenan. Spelarna är snart på väg in.
Atlético JFH
2007-10-28 16:56
Ämne: Ämne: Vågar m....
Du förtjänar en medalj!
Atlético Lush
2007-10-28 16:55
Härligt!
Atlético daniel77
2007-10-28 16:39
Ämne: Vågar man hoppas på ....
Liverapporteringen drar igång 16:55 :)
Atlético Lush
2007-10-28 16:24
Vågar man hoppas på en liverapportering? (Daniel, känn dig inte ett dugg träffad ;)
Atlético John Mayer
2007-10-28 13:09
Hoppas verkligen att rättighetstjaffset fixas till snart, men samtidigt så är jag inställd på det värsta :(
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
2007-10-28 01:11
vet nån hur det går för Reyes?
Atlético per.lesra
2007-10-27 23:28
Ämne: fuzz//

jag tror i....
Hoppas du har fel men dom har ju redan snuvat oss på 4-5 matcher hittils den här säsongen så det känns ju bara bajs hur som helst
Atlético Spiders
2007-10-27 22:10
fuzz//

jag tror inte vi kommer få se Atletico nå mer till efter vinteruppehållet, och laget kommer bli intressantare för tv bolagen ju mer man vinner och klättrar och men tanke på den mamnkunniga truppen, det kommer då nya tvister över intresset för att se deras matcher och dom giriga vill ha mer pengar för att visa dom, tyvärr.
Atlético wesse
2007-10-27 22:08
ÄNTLIGEN!
Ang. Luis Garcia från start, känns riktigt roligt, även om man inte kommer att få se matchen så känns det bra att han får chansen från start, han har verkligen förtjänat den!

AUPA COLHONEROS!
Atlético fuzz
2007-10-27 21:43
Vi kommer inte få se atletico i la liga denna helgen heller va?
Atlético rawkus
2007-10-27 00:17
Lush: Grattis! :)

Klart som fan Braulio avgor matcher, medans Mista sitter och ser allmant sur och dum ut pa banken :( Hur fan kunde det bli sa??!!

Varat internet funkar fortf likt en stridsvagn pa sjobottnen :( Buhuu....

Ma val alla Atletis!!!

AUPA !!!
Atlético Lush
2007-10-26 23:27
Så, äntligen! 3 prov överstökade och en veckas höstlov nu. Känns hemskt att man missade matchen i torsdag, men först var jag TVUNGEN att gå på träningen och sedan plugga.

3-3. Känns som ett OK resultat ändå. Herregud, vi ska klara av att ha ett fungernade försvarsspel, jösses..
Atlético Andero
2007-10-26 21:07
Ämne: någon som har länk t....
Här är en ganska bra video.
Barcelona YayaYaya
2007-10-26 15:34
någon som har länk till en bra video med agüero?
tack på förhand
Atlético Andero
2007-10-26 14:41
Ämne: Någon som har länk d....
Varsågod.
Atlético kylis
2007-10-26 14:14
såg precis höjdpunkterna från matchen på eurosport, å man var ju inte speciellt impad av försvarspelet, duktigt pinsamt faktiskt
Atlético Andee
2007-10-26 14:12
Om det är nåt som Atletico skulle kunna falla på denna säsongen så är det garanterat defensiven. Vi har alldeles för dålig backup när vi saknar Perea och Seitaridis helt enkelt. Eller har jag aldrig haft mycket till övers för, Antonio Lopez har sätt sina bättre dagar, Pernia vidöppen på sin kant.. Hoppas att valera snart är tillbaks i matchform tror mycket på den killen och att vi värvar en back av rang när transerfönstret öppnar, moutinho vore drömmen men lär kosta skjortan, sen hoppas jag fortsatt på Riquelme men det hör inte så mycket till denna diskussionen.
Atlético AnderssonTheOne
2007-10-26 14:00
Någon som har länk där man kan se målen?
Atlético zoran
2007-10-26 11:48
Det förvånar inte ett dugg att Anatoly Byshovets säger att det finns en liknelse mellan El Kun och Romario, för det gör det faktiskt.

Just det sista målet påminner otroligt mycket om Romario.
Atlético Luff
2007-10-26 01:43
Braulio känns ju liiite roligare än vår blonda relik på bänken, Geta har köpklausul på honom också va? -_-

Känns som vi går vidare i den här gruppen trots detta resultat, svårt att se att vi förlorar någon av de kommande matcherna, och så en trepoängare i Köpenhamn! ;)
Atlético zoran
2007-10-25 23:24
Otroligt kul att Braulio avgjorde mot Spurs, nu avgick även Jol efter det.
Atlético John Mayer
2007-10-25 23:01
Försvaret var ju knappast klockrent, om än jag är nöj med resultatet. Vi kan och bör kanske vinna mot Lokomotiv, men det är inget snack om att de är starka hemma. En pinna borta är helt klart godkänt och vi bör kunna säkra avangemang i kommande matcher.
Atlético zoran
2007-10-25 20:47
Jurados ribbskott var också värt ett bättre öde, vilken kanon!
Atlético garmaffi_90
2007-10-25 20:46
Slut 3-3 och dör rök mitt odds :(, tycker att vi ska vara ganska nöjda med 1poäng med tanke på vår spel idag, nu är det bara att ta nya tag och vinna mot Levante på söndag.
Atlético zoran
2007-10-25 20:45
Det gör inget att man inte lyckades vinna den här matchen, tre lag går vidare från gruppen och Lokomotiv är en svår motståndare på förhand.

Tycker att försvaret inte sköter uppgiften på rätt sätt, inhopparna förändrar matchen och kul för Maniche att han får en assist samtidigt som El Kun sätter två mål idag.

I ärlighetens namn skall El Kun sätta åtminstone tre i den här matchen, han missar väldigt mycket men räddar till slut en poäng och visst är han stark i närkamperna som domaren allt som oftast blåser frispark på, löjligt iofs.

Tycker det är dåligt av Pablo på det andra målet och framförallt Antonio López som inte lyckas vinna en boll i luften som kommer från ingenstans, där måste man göra det bättre.

Offensivt ser det riktigt bra ut, men utan Perea är försvaret väldigt virrigt och visst saknas han.

Jag missade dock Forláns mål för att jag var på toa vilket är helt otroligt då jag såg resten av matchen.

Väldigt underhållande match och ett bra resultat trots att man inte vinner i Moskva.
Atlético Spiders
2007-10-25 20:45
Moskvas 3 mål kan bara belastas till en man, och han heter Fabiano Eller! Vad gör karln vid alla 3 målen? Så dålig får man inte vara! Såg ut som att han aldrig markerat en spelare förut i sitt liv. Kolla på repriserna på deras mål och uppmärksamma Ellers tafatta beteende och markering av målskyttarna. tur att Pablo täckte upp efter honom resten av matchen. När bytena kom vill jag ha bort Eller fort som fan, vi gör ju mål, det var inte offensiven det var fel på, det var mittbacken eller, vad spelar det för roll om man gör 100 mål på dom och dom ändå gör mål tillbaka.
Annons: