/spanien/atletico/forum/199.aspx/spanien/atletico/forum/199.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona dinho the artist
2015-02-09 22:22
Antonio López
Ah, roligt att höra. Hade gärna sett honom i Barca någon dag. Även om det ter sig ganska osannolikt idag. Var väl några år sedan han dominerade i ett förhållandevis svagt spanien i u20-VM eller något. Sög ganska hårt och länge på en karamell bestående av Thiago-Óli. Sen gick det ju som det gjorde.

Jaja, tack för uppdateringen i alla fall!
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-09 18:01
Intressant med Jovetic. Men var skulle vi ha honom? Han lär ju få en del bänknötande hos oss också. Och med tanke på att han kommer från City så lär hans lön inte vara överdrivet liten heller.
Atlético Antonio López
2015-02-09 16:12
@dinho the artist:

Kan bara erbjuda en väldigt begränsad respons men hur som helst. Òlihar för närvarande ingen köpoption hos Porto. Angående hans prestationer så här långt så är de väldigt bra i Porto. Det kan man konstatera bara av att de redan sedan några månader tillbaka vill förlänga lånet och försöker baka in en köpoption, något de aldrig kommer få. Pressen har även bekräftat detta genom att ställa frågor till Simeone angående hans och Adrians prestationer i Portugal.

Hoppas detta var till någon hjälp, personligen ser jag fram emot dagen han bär den rödvitantröjan igen.
Atlético Gaboro
2015-02-09 07:56
Hala Mandril y nada mas!

Medgangare? hahah. Folk pa forumet har hallt pa Atletico sen begynnelsen (typ).

Skulle va kul att se hur manga asiatiska turister och svenska 14 aringar som fortfarande haller pa Real om ni hamnar i mitten av tabellen under nagra sasonger. OPIC Bernabeu kommer eka tomt.

Grattis till det nya namnet pa er arena forresten, valdigt vackert.
Barcelona dinho the artist
2015-02-09 00:37
Fråga: Är Óliver utlånad eller är det någon form av köpoption? Skulle uppskattas om någon kunde spy ut några rader om hans prestationer i Porto. Personlig favorit det där, vill hålla ett halvt öga på honom i alla fall.
Atlético Garra
2015-02-09 00:02
@La Roja!:

Vårat mellannamn är motvind!
Atlético Oskar1992
2015-02-08 20:15
Tack Zoran!
Atlético zoran
2015-02-08 19:59
@Oskar1992:

Se länktips.
Atlético ADCS (red)
2015-02-08 19:56
De flesta utomstående som kommer till detta forum och skriver verkar ha en tävling i vem som kan leverera det mest skitnödiga ångestladdade inlägget.

Jag gillar speciellt de flesta maränger som friskt blandar efterblivet med extremt ont i rumpan från gårdagen i sina inlägg.
Atlético Oskar1992
2015-02-08 19:17
Har någon länk till presskonferensen efter matchen? Kunde inte hitta den:)
Atlético Antonio López
2015-02-08 17:47
Satan vilka dåliga förlorare det finns! Hala Mandril y nada mas är ett utmärkt exempel på någon som verkligen letar efter något negativt hos Atletico men misslyckas brutalt. Scrollar igenom sidorna här på forumet och kan inte hitta någon som inte varit supporter av klubben i flera år, pre Cholo. Villa är medgångssupportrarna du syftar på?

Väl mött förlorare
Hala Madrid y Nada Más!
2015-02-08 16:33
Jag får väl komma hit och gratulera för Atléticos välförtjänta seger Men fortsätt på er våg av medgång. Det är bara en tidsfråga innan flintisen är i Premier Leauge och att Valencia är ett topplag igen. Då kanske det blir aktuellt för flera utav forumets medgångssupportrar att byta lag :) Väl mött!
Atlético Antonio López
2015-02-08 15:32
artikeln i länktips
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-08 15:13
Läs Wilbachers krönika på expressen!
Atlético Gaboro
2015-02-08 15:08
Missade all svensk media hur vi krossade Real Madrid?

Har inte funnit en enda artikel om detta.
Spanien Ryoichi
2015-02-08 14:27
@La Roja!:
Vore det så mycket sanning i det så skulle du komma med mer än några personers åsikter. När det blir sanning kan du komma hit och vara dryg. För den delen så kommer vi att lösa det som uppstår om så fan själv står vid dörr.
Atlético MAN U
2015-02-08 13:52
Vill bara säga att det är så skönt med Atletico. Ert lag utmanar verkligen de riktiga köpelagen ( dit även MAN U börjar räknas ) 4-0 på Real är helt fantastiskt. Jag har tidigare ibland tittat på RM vs Barcelona men det är mycket roligare att följa Atletico.

Hoppas det fortsätter så här bra. Intervjun med Simeone är riktigt grym. Då förstår man hur han motiverar sin grupp som han säger . FAst det är klart , när det blir match mot MAN U så är jag trogen mitt lag :)

Men good luck och ta Ligan och gärna CL också. Jag håller hårt på Simeones män
Atlético monoburgos
2015-02-08 13:23
@Nahro Hela matchen igen ;D.
Tyckte att Tiago förtjänade att bli matchen lirare.
Atlético eduardo c
2015-02-08 13:07
Mandzukic har varit helt fenomenal dom senaste matcherna, han är den nya bestian. I en match kan han lätt vara den som är först att få bort bollen ur vår box för att sedan var en av dom sista som rör bollen innan mål.

Anledningen till att han inte såldes är för att det finns en plan och den planen börjar bli tydligare och tydligare. Det här är en sjukt bra trupp och det positiva är att spelarna slipper spela ihjäl sig i år.

Jag själv är lite förvånad över att vi börjar se så bra resultat så tidigt, jag hade lätt räknat med en hel säsong av att spela ihop sig. Det enda jag hoppas på är att vi för en gångsskull får behålla våra anfallare och större delen av vår trupp till 2015/2016

Atlético eduardo c
2015-02-08 13:07
dubbelpost
Atlético Nahro
2015-02-08 12:27
Typiskt att jag missade gårdagens match. Är det någon som vet om (var) den finns för nedladdning?
La Roja!
2015-02-08 11:52
Den dagen Atletico får en del motvind kommer de inte ens att ha råd med varmkorv.
Barcelona WalterWhite
2015-02-08 11:49
@Kakan_Atletico:
Igår var Mandzukic en 70 miljoner Euro värd offensiv mittfältare tack vare Simeones geniala drag att flytta ner honom till offensiva mittfältet. Han stod dessutom förutom för ett assist och mål bakom det andra målet igenom att spela inläggstagaren fri efter vunnen duell. Har man öga för detaljer så inser man att han har gjort förarbetet/ varit tredje leverantör inför många mål på senare tid som Griezmann i de flesta fallen har realiserat. Men ja, de flesta fansen uppskattar inte den typen anfallare som Mandza utan man eftersträvar den anfallaren hela laget ska bero på. Jag är säker på att många i BM vill ha tillbaka honom efter att de nu sett Lewandowski vara vilse i halvår då hela de laget är beroende av Robben endast.
Atlético Conserva el Calderón!
2015-02-08 11:25
THIS PIC THO
Atlético Conserva el Calderón!
2015-02-08 11:19
Jag tycker nästan synd om Forlan, Antonio Lopez, Perea, JUANITO (lol) och resten av våra fina spelare once upon a time som inte fick uppleva dessa RM vinster. Nästan sorgligt. Men vilken transition vi gjort..
Atlético Kakan_Atletico
2015-02-08 10:52
I Januari tyckte jag att sälja Mandzukic för de 30-40 miljoner euro som City erbjöd hade varit en bra deal. Såhär några veckor senare så har han bevisat att han är mer värdefull för oss än dem pengarna.

Citerar Akshay: "BEAST"!
Atlético gurra1993
2015-02-08 10:52
Sen när blev saul en sexig spelare?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Garra
2015-02-08 10:12
Måste säga att Mandzukic har höjt sitt spel sedan Torres kom till Atletico. Riktigt bra har han vart dom senaste matcherna.
Postat via SvenskaFans-appen
Sevilla Facismo
2015-02-08 10:05
Varför hyllar ingen Mandzukic? Bästa spelaren med 1 assist och 1 mål. Snacka om att prestera när det gäller. Eller spelar han inte lika sexigt som Griezmann och Saul för att bli hyllad? Kung, vi hade behövt en likadan lirare i Sevilla med ett sånt hjärta på plan.
Sevilla Facismo
2015-02-08 10:05
Dubbelmacka
Annons: