/spanien/atletico/forum/1957.aspx/spanien/atletico/forum/1957.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andee
2007-11-12 12:30
hej hej.. Tänkte bara kolla om ni hört nåt nytt angående biljetterna till Köpenhamn angående batalning osv..
Atlético rawkus
2007-11-12 06:01
Domen pa Miguel Sabahs skada i sista matchminuten i 2-0 seger mot Atlas kom idag :( Han missar resten av sasongen... varan basta malskytt skytt och den hogst rankade malskytten med Mex nationalitet...

Badar ej gott infor forsta matchen i toppmotena(dubbelmote) mot Pachuca... Chelito har varit skadedrabbad, och Borgetti missat majoriteten av sasongen pga skada...

Vem ska gora mal??

Gar vi vidare??

Vaknar Chelito och Borgetti till??

Den som lever far se...
Atlético AnderssonTheOne
2007-11-11 22:53
Gjorde Leo äntligen en topp match? :O
Atlético Lush
2007-11-11 21:21
Nej, nu känns det som att vi är tillbaka till ruta 1. Vi måste vinna såna här matcher. Helt sjukt. Jag blev så arg när jag satt och tittade.
Atlético fuzz
2007-11-11 21:19
Man får ju hoppas att det här var en engångsföreteelse efter några riktigt tuffa matcher. Förutom att Almeria var bättre än oss tyckte jag det var en ganska tråkig match. Våra uppspel håller ju svensk landslagsklass, Mellberg kunde inte gjort det sämre.

Kun var lite slarvig och höll i bollen för mycket. Istället för att få igång snabba omställningar gjorde han nån sygg dragning och fick frispark, vilket slöade ner spelet. Lite som Zlatan i MFF, gör snygga saker men drar ner tempot.

Men vi har inte så långt upp till toppen, nu hoppas vi på tändning till nästa match.
Atlético Mathias
2007-11-11 20:29
Fattar ändå inte hur ett storlag som vi kan göra en såpass lam insats, det måste vara Aguirres sak att peppa grabbarna och sätta press på dem att prestera, jag menar, dåliga insatser kommer ju och går men viljan, energin och hungern efter tre poäng får aldrig försvinna.
Då är man farligt ute, jag tycker vi pendlar alldeles för mycket i prestation.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-11 20:18
JAAAAAA 3-2 Mallorca mot Real Madrid
Atlético John Mayer
2007-11-11 20:16
Ja vad ska man säga, jag är inte nöjd, men det kanske är självklart. Precis som Mathias säger så måste vi spela bättre än det här för att nå CL-platser. Och om vi ska göra liknande lama ingripanden så måste vi kunna vinna ändå. Ett bra lag vinner även när de spelar dåligt.
Atlético Mathias
2007-11-11 19:56
Det är EXAKT de här matcherna som skiljer agnarna från vetet.
Vi klarar aldrig en CL-plats med insatser som dessa.
Tyvärr.
Atlético T:e
2007-11-11 19:43
men man får nästan va nöjd med 1 pinne med tanke på hur många chanser de hade.
Atlético Lippan
2007-11-11 19:00
gaaaah, underkanten av ribban när de e 10 sek kvar.....
Atlético rawkus
2007-11-11 18:58
daniel: sag forst nu att Guilermo "Memo" Ochoa, Club Americas och El Tri`s snusk-duktige malvakt(for ovrigt rejalt pa g till Man Utd) ar nominerad till Guldbollen :)

Nu ska det avnjutas Aperturans 3 sista matcher! :)

AUPA ATLETI !!!
Atlético rawkus
2007-11-11 18:56
Men fy fan...
Atlético Luff
2007-11-11 18:56
HELVETE
Atlético Luff
2007-11-11 18:55
Ta denna nu Lopez
Atlético garmaffi_90
2007-11-11 18:37
Verkar som målöst möte vilket är oacceptabelt mot en nykomling som Almeria.
Atlético Aksel
2007-11-11 18:25
målsnålt i hela ligan idag
Atlético fuzz
2007-11-11 18:23
Ämne: Så har tv4 sport som....
Kommentatorerna har väll ingen koll på vad som händer så de avslöjar inte så mycket =)
Atlético zoran
2007-11-11 18:19
Sådär ja, nu läste TV4 Sport-kommentatorn lite på SvenskaFans igen..

Haha..
Atlético paniagua
2007-11-11 18:12
Så har tv4 sport som vanligt problem med ljudet från arenan. Nu ligger ljudet före bild. Fan att de inte kan fixa detta. Det är jäkligt irriterande att "veta" i förväg vad som kommer att hända innan man ser det.
Atlético rawkus
2007-11-11 18:12
Daniel: byrakratiskt ar det MINSTA man kan saga om hur saker funkar har i Mex :D

Nu vill jag se Cleber smalla dit en redig kanon!!!
Atlético daniel77
2007-11-11 18:07
Ämne: Atlético spelar gans....
Kom igen nu grabbar, tre poäng måste bärgas så att vi kommer närmare marängerna!
Atlético garmaffi_90
2007-11-11 18:05
Är det någon som har länk till matchen eller till radio ? :)
Atlético zoran
2007-11-11 18:02
Förresten, det är rätt intressant hur identisk Agüeros fintande var med det i matchen mot Levante när han var ute på högerkanten.

Jag visste att han skulle försöka ta sig runt sin spelare, Mycket bra.
Atlético zoran
2007-11-11 17:57
Atlético spelar ganska dåligt och det är mest individuella prestationer från Agüero och Reyes som står ut så här i första halvlek rent offensivt.

Leo Franco räddar straffen som förvisso inte är särskilt bra slagen, men han går åt rätt håll och får sedan ta emot två skott till. Seitaridis har haft det riktigt svårt i den första halvleken efter den fina starten och skottet som räddades av Almerías målvakt.

Jag tycker även att Cléber klarar sig ganska bra på mittfältet, han har visat upp ett fint steg, ett skott som han kan utnyttja mycket mer, men samtidigt gör han ofta rätt när han spelar bollen för Atléticos spelare är väldigt snabba.

Almería pressar annars väldigt hårt, det har börjat avta lite efterhand eftersom de inte orkar springa så där mycket i 90 minuter.

Det verkar även vara ganska svårt att spela på den här planen då bollen studsar väldigt mycket, sen tycker jag att Maniche blir alldeles för mycket av en alibi-spelare när han spelar hem bollen till mittbackarna som inte kan slå en långpassning om det så gällde deras liv.

Bättring på mitten och jag vill gärna se Cléber komma med lite mer i anfallen.
Atlético daniel77
2007-11-11 17:56
Ämne: Daniel: Tack for den....
Ja du, att behöva visa upp avrivna och skrynkliga matchbiljetter för att kunna gå in på nästa hemmamatch låter ju minst sagt byråkratiskt :)
Atlético rawkus
2007-11-11 17:52
Daniel: Tack for den! ;D Hahahahaha.

Hyffsat idiotiskt va?? :S

Atlético Luff
2007-11-11 17:47
Bara Agüero ensam gör matchen värd att se på, ruggiga finter ibland...
Atlético daniel77
2007-11-11 17:46
Ämne: Daniel: forstar dig.....
Hahaha, de ville inte ha in några gringos på arenan :)
Atlético rawkus
2007-11-11 17:45
Daniel: forstar dig... Har i Cancun ville vi(jag och frugan) se hemmalaget Atlante ta emot Club America, men fick vid biljettluckan berattat for oss om ett nytt satt att salja biljetter: "ni kan bara kopa biljett om ni kan visa upp biljetterna fran ALLA tidigare hemmamatcher denna sasongen..." "Vad i h*lvete!!??" var det enda jag kom pa att saga :S
Annons: