/spanien/atletico/forum/1950.aspx/spanien/atletico/forum/1950.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2007-11-29 20:50
Har stundom bild men den hackar som fan
Atlético Bobban (red)
2007-11-29 20:50
1' Luis Garcia snubblande nära att styra in ett inlägg från vänstersidan, men bollen tätt utanför
Atlético garmaffi_90
2007-11-29 20:48
Ingen Mista utan Kun :D
Atlético Bobban (red)
2007-11-29 20:45
Abbiati
López, Pablo, Eller, Pernía
Maxi, Cleber, Motta, Luis G
Kun och Forlan
Atlético Bobban (red)
2007-11-29 19:54
Ämne: Det ser ut som att M....
Här hittar du en länkar till matchen!
Atlético OrreN
2007-11-29 19:07
Det ser ut som att Mista ska starta på topp med Forlan... :/ Motta o Luis Garcia också från start... nån som har hittat stream?!
Atlético rawkus
2007-11-29 17:29
Haller med Andee!

Offensiven har vi inga problem med(forutom Mista...) medans defensiven borde prioriteras!
Atlético Andee
2007-11-29 15:58
vad tror ni om Baptista i Atletico tröjan? jag är ganska tvetydig måste jag säga, tror att han skulle göra bättre ifrån sig på mittfältet än Maniche strax bakom Forlan och Kun. Samtidigt känns det som den viktigaste delen återstår nämligen den defensiva. Vi behöver helt enkelt som nämnt tidigare en defensiv mittfältare som kan städa upp framför baklinjen. R Garcia är inte rätt man för den delen, Piller ätaren Motta skulle kunna funka men man kan ju dessvärre inte förlita sig på han med tanke på hans skadebenägenhet. Diarra skulle väl också eventuellt lämna varför inte satsa på och få över han hit istället, en mycket bättre värvning än Baptista skulle jag tro
Atlético rawkus
2007-11-29 15:45
Igarkvall spelades Semi nr 1 mellan Guadalajara Chivas och Atlante.

Matchen slutade 1-0 till Chivas. Vart att notera ar att Chivas hade 3 ramtraffar och atlante 1 grymt langskott i ribban! Skon match med oerhort tryck pa laktaren fran Chivas hall!

Ikvall spelar Santos Laguna forsta matchen mot UNAM Pumas!! Vantas bli en grym sammandrabbning!

Personligen vill jag se en hetsig, het och kampfylld final mellan Chivas och Pumas! De har de overlagset basta fansen och skon historia!

mvh/rawkus
Atlético Henko
2007-11-29 13:07
Här är de 18 uttagna för kvällens match.

1 Falcón.
3 Antonio López.
4 Pernía.
5 Motta.
6 Cléber Santana.
7 Forlán.
8 Raúl García.
9 Luis García.
10 Agüero.
11 Maxi Rodríguez.
12 Eller.
13 Abbiati.
14 Zé Castro.
17 Reyes.
18 Maniche.
20 Mista.
22 Pablo Ibáñez.
24 Simão.
Atlético rawkus
2007-11-29 03:54
Harligt att det gar bra for El Nino!!

Haha, skont att Real Mierda akte pa dang...trots att 5 av de storsta namnen saknades i W Bremen =D

Ps. Insag aven att Real Mierda har nat av de fulaste reservstallen :S Hade varit ok, om det inte va for det snuskiga neongrona inslaget... paminner om min gamla Adidas trojja fran min 9ars fodelsedag( FYI: 1988 ! )

Imorn(idag for Er i Europa) sa ska vi krossa Aberdeen!!

AUPA!!!

ps. Verkar som Chelito valde Lyon... OM Mex media stammer denna gangen :)
Atlético JFH
2007-11-28 22:56
Torres satte 2 och Galetti 1 i kvällens Champions League. Olympiakos ser ut att gå vidare från en grupp med Werder Bremen, Lazio och marängerna. Ganska imponerande faktiskt. Och en kille som Djordjevic kan man bara beundra! Hade han varit yngre skulle varje toppklubb i Europa jaga honom. Stort hjärta för Olympiakos har han dock, 13 säsonger i klubben och kapten...
Atlético Henko
2007-11-28 19:21
Har Aguirre gett någon förklaring till att han inte låter Luis Garcia spela mer?
Tycker cupmatcher är perfekta för att ge spelare på bänken chansen.
Atlético garmaffi_90
2007-11-28 17:35
Äntligen får man se kära Atletico i svensk tv för första gången detta året(mot R.Betis på söndag), har inte Tv4sport så har inte kunnat se på de matcher då de vissat, utan det har blivit antingen stream eller radio,hoppas nu att inget går snet utan att man får se atletico ta nya 3 poäng :)
Atlético Luff
2007-11-28 01:34
Om Benitez får foten så får han gärna vara handledare åt Aguirre i kurserna Fotbollsförsvar A, B och C.

Sen skulle Alonso sitta fint också, även om någon måste bort...

Reina? Jag gillar Franco för mycket, dessutom känns de rätt lika som målvaktstyper.

Daniel, Nåå man ska vara nervös, sägs det. ^^
Atlético planne
2007-11-28 00:20
Det skrivs att om benitez blir sparkad av liverpool så kommer bland annat alonso och reina lämna pool, och närmaste alternativet är atleti :). Vi kanske har så stor nytta av reina men alonso skulle jag göra allt för att få i laget, iaf med den mittfältsuppställningen aguirre har valt att köra på.

Hoppas hoppas att pool förlorar imorgon då :P
Atlético daniel77
2007-11-27 18:26
Ämne: Woho, Daniel i Eurot....
Tjena Luff!

Ja du, det var en rätt häftig grej att få vara med i Eurotalk men herre j-vlar vad nervös man var igår när man skulle lyssna på intervjun hahaha.

Jag måste säga att herr Kviborg är en riktigt schysst kille som lyckades klippa ihop mitt osammhängande svammel till något begripligt och rätt sammanhändande :) Jag var som sagt otroligt nervös när han intervjuade mig...
Atlético rawkus
2007-11-27 17:57
John Mayer: Hata hata hata! =D

1 Fraga:

Nan som vet en bra aterforsaljare pa ebay(eller liknande) som saljer sjysst Atleti kopior(trojor)? De kostar skjortan har...de riktiga alltsa.. :(
Atlético Luff
2007-11-27 16:58
Woho, Daniel i Eurotalk, snart är du kändis. ;)
Atlético Bobban (red)
2007-11-27 16:22
Ämne: Tjenare, Bobban finn....
Skicka ett mail till mig adressen hittar du här bredvid under redaktionen, så ska du få instruktioner hur du ska gå tillväga!
Barcelona uruplay
2007-11-27 16:13
Tjenare, Bobban finns det någon möjlighet att få biljett till matchen. jag jobbar i köpenhavn och jag är stort fan utav forlan och stöttar atletico. det är en dröm att få se honom spela. ?? tacksam för svar.
Atlético John Mayer
2007-11-27 16:01
Rawkus//

Håller med om sista meningen ;)
Atlético rawkus
2007-11-27 01:04
@ Alla

Liite for coolt for er som ska till Kopenhamn!!!

Hade garna hakat pa, men blir tufft med pengar tillflyget harifran :S

Blir sjalv entripp till Mexico City fran 5e till 8e december for att traffa upp med kompisar samt hitta barer som sander matchen ;)

Ha det gott!

ps. Ni som aker: Ni forstar val att jag maste borja ogilla er nu va ? ;)
Atlético el niño para siempre!
2007-11-26 22:32
Kolla Mailen, Bobban!!
Atlético Bobban (red)
2007-11-26 15:44
Ja då var vi uppe i 43 svenskafans till Köpenhamn!

Än är det inte försent, men det börjar brinna i knutarna;)

Chattade med Atletidanskarna och de var cirka 30 personer, så Atlético kommer att få fint stöd i Parken!!!

Aupa Atleti!
Villarreal Mejillones
2007-11-26 14:15
vilken match.. skitroligt med många mål, lite tur hade ni, men faktum är att ni plockade 3p... grattis... ta in för många 3p nu då...
Atlético rawkus
2007-11-26 01:46
Galen jakla match idag grabbar och tjejer!!

Tydligen sa kan aven vi ha tur ibland =D

Sa ar semifinallagen klara i La Liga Mexico!!

Riktiga hojdarmatcher att se fram emot!

Santos Laguna v/s UNAM Pumas

Atlante v/s Guadalajara Chivas

Trist att Cruz Azul akte ut, men inte helt ovantat...

Fordelen nu ar att man kan avnjuta en ohygglig holmgang (semifinalerna) i lugn och ro :)

I hemlighet haller jag dock tummarna for UNAM Pumas..mest tack vare de underbara Pumas Rebels - Mexicos mest hangivna Ultras!

Mvh/rawkus
Atlético el niño para siempre!
2007-11-25 22:01
Domarna i Spanien är bara sämst, fattar inte varför dom inte kan få fram någon ny, bra domare någon gång.

Skulle vilja se hur vår passningsprocent var denna match:O
Atlético T:e
2007-11-25 21:55
är det bara jag som blir iriterad på de dåliga domarna i spanien? tycker Valeras andra gula var skrttretande domslut han nuddade knappt spelaren
Atlético S.A.L.
2007-11-25 21:42
Ser ut som at vi tar igjen for den målfattige fjorårs-sesongen i år. Har vel snart samme målforskjell som vi endte opp på i fjor?

Ingen kan vel klage på underholdningsverdien i våre kamper i hvertfall.

Når det gjelder forsvaret, syns jeg det er feil å begynne å rope etter forsterkninger. Pablo, Perea og Ze -"Nesta junior"- Castro er alle glimrende spillere i mine øyne. Å finne bedre stoppere enn disse tre vil være dyrt!

Nei, Aguirre får ta mesteparten av skylda i og med hans skjulte agenda om å melde Atleti på til neste års VM i fotballvolley.
Annons: