/spanien/atletico/forum/1946.aspx/spanien/atletico/forum/1946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rosaroja
2007-12-04 13:38
Ibravissimo

Visst finns det fans i Iran. Fotboll är väldigt populär därborta också ;)...
Barcelona M79
2007-12-04 13:04
Någon som har tips hur jag kan få tag i 2st biljetter till FCK- Atl Madrid imorrn på Parken? Spelar ingen roll vart jag sitter...
kontakta mig via PM.
mvh
Villarreal Ibravissimo
2007-12-04 11:34
"AS rapporterar även att 180 fans från Iran kommer att finnas på plats för att stödja sina favoriter."

Så står det i er näst senaste artikel. Är det på skämt eller? Iran
Atlético zoran
2007-12-03 23:30
Helgens derby mot Getafe CF kan ses på TV4 Plus om inte rättighetsbråk uppstår. Start 19:00 på Vicente Calderón.

4:3 igen?
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-12-03 21:53
Fan vad tråkigt att Leo blir borta så pass länge. Men Abbiati ska nog funka bra så det är nog inga problem.
Atlético John Mayer
2007-12-03 17:42
Självklart riktigt tråkigt att Leo blir borta, men samtidigt kan man inte hjälpa lättnaden över att det händer i år och inte ifjol. Våran andramålis känns betydligt bättre och om allt går vägen så ska skadan inte betyda något speciellt spelmässigt.
Atlético Rueda
2007-12-03 17:39
Ruskigt tråkigt med Franco, kände det på mig när han fick halta av planen igår. Menmen, vi har en hyfsad andremålvakt får hoppas Abbiati håller sig hel och visar vad han går för! Abbiat håller nollan i de kommande 6 matcherna ;)

Tråkigt att inte få se franco i köpenhamn dock.
Real Madrid robinho_#10
2007-12-03 16:20
Har Simao spelat bra sen han kom ?
Atlético anti_valencia
2007-12-03 14:17
Underbart med 3 pinnar, men framförallt den hållna nollan. Däremot måste det bli ett slut på alla indianare på mittfältet!!! Maniche (som iofs var överallt igår) gjorde ju med ett gäng idiotpassningar, men även Motta hann ju med några.... bättring där tack!!!

Bara 2 dagar kvar till vår tidiga julafton!!!!
Vi ses på Parken (O´learys)!

Kai
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-12-03 10:10
Underbart med vinst igen!
Håller med er grabbar, Mista bort.
Hoppas att Seita kommer tillbaka snart.

Aupa Atleti!
Atlético rawkus
2007-12-03 03:14
Ojojoj! svettig fotbollskvall fran Mexiko!

Andra semin mellan Pumas och Santos slutade 4-2 till Santos... Sammanlagt alltsa 5-4 till Pumas!!

En galen match som var ohyggligt spannande, speciellt nar Santos var en feltraff ifran 5-2(och avancemang till finalen i forman av hogre plec i grynd serien...) med ca 15 sek kvar av overtidsminuterna!!!

Sa nu laddas det infor 2 grymma final matcher mellan UNAM Pumas och Club Atlante!!

Personligen haller jag sjalvklart pa Pumas :)

GOOYA GOOYA CACHUN CACHUN RARA CACHUN CACHUN RARA GOOYA UNIVERSIDAD !!!
Atlético rawkus
2007-12-02 22:47
zoran: Absolut! Haller helt med. Braulio SKA vara i Atleti - inget snack. Mista? Bort...sa langt fran oss det bara gar(eller helst till Real Mierda for ett ofantligt overpris a`la FM!! ;))

Daniel: Helt klart borde Cupmatcher mot "mindre lag" overlatas at de som vill och har saker att bevisa :)

Haha, skont att vi ligger fore Real mierda nanstans iaf! =D
Atlético daniel77
2007-12-02 21:54
Ämne: @rawkus

Jag hoppa....
Givetvis borde herr Aguirre ge anfallarna i B-laget chansen att spela A-lagsmatcher. Ett bra tillfälle att ta ut grabbarna i startelvan är till exempel i cupmatchen mot Granada 74 och låta Kun och Forlán vila. Copa del Rey är numera en cup med dubbelmöte och skulle det gå´illa i den första matchen på bortaplan får man väl satsa på bästa möjliga lag till returen och så är avancemanget klart.

Förutom anfallsparet är även mittfältaren Alex Quillo riktigt intressant. Killen har en beundransvärd förmåga att hänga med upp i anfallen och utför ett magnifikt arbete på mittfältet. Sedan har vi även Raúl Llorente som Senken bland annat talat mycket varmt om. För tillfället tycker jag att Aitor Núñez på högerbacksplatsen är intressantare. Det är en följsam och offensiv back som skapar en hel del på sin kant.

Slutligen kan man väl säga att den här söndagen verkligen varit en rödvit saga då även Atlético C vann komfortabelt med 4-1 mot förortsgänget Pozuelo. C-lagets mål gjordes av Portilla, Molino (2 mål) och Hernández. Atlético C ligger tia i tabellen, Getafe B leder serien och Real Madrid C ligger på en tolfte plats, två poäng bakom los colchoneros. :)
Atlético kylis
2007-12-02 21:38
hur va matchen grabbar? å vem gjorde måplen? missa dne pga egen
Atlético zoran
2007-12-02 21:27
@rawkus

Jag hoppas Braulio fortsätter bevisa att han skall ha en plats i Atlético, han har verkligen gjort bra ifrån sig och vänder och vinner matchen med sina två mål.

Mista måste gå, ser ingen anledning till att han skall stanna även om skador har stoppat honom från att bevisa sig under hösten.

Dessutom verkar Braulio vara en sån där lojal spelare som verkligen gör sig förtjänt av sina chanser.

Kul för Batres att han fortsätter göra mål i Atlético B, detsamma gäller Rubiato. Kanske värt att testa dessa i en eventuell UEFA Cup-match om Atlético kvalificerar sig i Köpenhamn?
Atlético senken
2007-12-02 21:01
Förbannat skönt med vinst!! sätter full pott på tipset också, inte helt fel!!

måste även passa på att gratulera b-laget och Braulio för en fin insats! :)

Håller med dig rawkus ;)

AUPA !
Atlético Sand
härlig seger av ett härligt gäng;)
Atlético Linus1991
Okej match idag. Maxi var som tidigare talare sagt blek men vi vann trots allt med 0 - 2.
Tänk om det var Kun som fick friläget istället för maxi i andra då tror jag att vi hade punkterat matchen.

riktigt skönt att se atleti på 4+ och ingen 4a sport

Bäst på planen: Pablo

Aupa Atletico
Atlético rawkus
2007-12-02 20:56
zoran: Tank vad skont det vore att se Braulios namn i laguppstallningen istallet for Mistas :)
Atlético Luff
2007-12-02 20:53
En dag på jobbet indeed, ser mer och mer organiserat ut tycker jag.
Atlético zoran
2007-12-02 20:52
Skönt med vinst och riktigt bra av Atlético att inte släppa till något bakåt, det här är andra matchen i rad som man håller tätt.

Maniche måst dock bort från planen även om han är inblandad i saker och ting på slutet. In med antingen Motta eller Cléber.

Maxi oerhört blek ikväll.

Härligt att Braulio fick sätta två den här helgen också.
Atlético John Mayer
2007-12-02 20:52
En dag på jobbet?
Atlético John Mayer
2007-12-02 20:49
RAAAAUUUUUL GARCIIIIIIIA! :D
Atlético rawkus
2007-12-02 20:49
RAUL GAAAAAAARCIIIIIIAAAAA!!!! GOOOOOOOOOL!!!
Atlético rawkus
2007-12-02 20:47
JJ: Tack for matchtiden..var lite for lat tidigare ;)
Atlético rawkus
2007-12-02 20:46
Hall detta nu!
Atlético John Mayer
2007-12-02 20:43
Kom igen Abbiati..
Real Madrid Yazid Zidane
2007-12-02 20:27
Underbar framspelning av Kun.
Atlético John Mayer
2007-12-02 20:27
Spela på ledningen redan?