/spanien/atletico/forum/1920.aspx/spanien/atletico/forum/1920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2008-01-01 22:30
Tillbaka nu efter en liten tripp.. Vill önska alla ett gott nytt år, såhär i efterskott!

Nu ska jag läsa alla artiklar som den fantastiska redaktionen trots allt jul- och nyårsfirande ändå spottar ut. Fantastiskt! Må ni fortsätta så detta år också. Men ni har ju rätt till er egen ledighet ;)

Även lite cred till Daniel som liverapporterat från många matcher, riktigt bra dessutom.
Atlético John Mayer
2008-01-01 04:04
Gott Nytt år alla Atléticoooooos :D
Barcelona Barcaaa!!!
2007-12-31 15:46
Gått nytt år!
Atlético lini
2007-12-31 15:05
Gott nytt år på er allihopa ! :)
Atlético JJ
2007-12-31 14:47
rawkus,
detsamma! Det har varit ett nöje att följa dina rapporter från Mexico, vill jag lova. :)
Atlético rawkus
2007-12-30 21:21
Till eventuella Vittrojjade ackel som kikar in:

-==- Dra at h*lvete :) -==-
Atlético rawkus
2007-12-30 21:19
Tankte bara ta tillfallet i akt att onska alla fellow Atleti galningar ett oerhort GOTT NYTT AR!!! :)

Imorn blir det inget internet, da en hel dags beachfotboll vantar, foljt av middag med efterstok pa stranderna i Playa Del Carmen :)

Gott Nytt Ar pa er ALLA!

mvh/rawkus

ps. Bobban - fy fan sa gott :)

Atlético Bobban (red)
2007-12-30 21:06
Så här i nyårstider kan det vara på sin plats med fin karamell från doblete säsongen 95-96. Kolla in alla målen från guldåret här.
Atlético Bobban (red)
2007-12-30 20:51
Ämne: Jag måste säga att r....
Tackar för berömmet:)

Som du säger är det nog inga som helst problem att få tag på biljetter till matchen mot Levante.
Atlético John Mayer
2007-12-30 20:25
Trevlig läsning när redaktionen summerar hösten :)
Atlético Freppzor
2007-12-30 15:38
Jag måste säga att reseguiden här är riktigt bra. Jag och farsan planerar att åka till Madrid någon gång i vår. Jag har då siktat in mig på matchen mot Levante. Det är väl knappast någon risk att biljetterna skulle sälja slut till den matchen va?
Atlético garmaffi_90
2007-12-29 13:33
Rolando Bianchi från Manchester City sägs vilja spela för Atletico i framtiden enligt Sportexpressen, där han bland annant säger;
- Jag vill bli en europeisk toppanfallare. Efter 18 mål i Reggina förra säsongen vill jag göra tvåsiffrigt i Premier League. Sedan vill jag packa mina väskor för ett nytt äventyr. Jag skulle gärna spela för till exempel Atlético Madrid och göra 15 mål i La liga.
Atlético Bobban (red)
2007-12-29 07:19
Ämne: Med tanke på alla in....De som räknas som påläggskalvar i det yngre leden har även varit uttagna av det spanska förbundet till något av deras landslag. Det vill säga, U21, U19 och U17.

Rent spontant är det väl två spelare som sticker ut från mängden och det är målvakten David De Gea och mittfältaren Ignacio Camacho.
Atlético Blyger
2007-12-29 00:17
Med tanke på alla inlägg om nyförvärv: Hur ser det ut i leden närmast a-truppen? Vilka är påläggskalvarna, vilka är outsiders? Daniel, du har ju koll på det läget. Varför spekulerar vi härinne i nuläget inte om klubbens "egna" framtidsmän?
Atlético JFH
2007-12-28 20:17
Skulle inte vara fel att få två spanjorer från Liverpool till Atlético...^
Atlético Rueda
2007-12-28 19:15
Ah, sitter pa gran canaria, halsar pa farsan.

Det har med albelda ar svart, for nagot ar sedan sulle jag inte tvekat att ta emot honom, men som redan sagt i forumet kanns det som om han har blivit lite trog.

Varma halsningar fran Gran!
Atlético rawkus
2007-12-28 15:38
Cesar "Chelito" Delgado klar for Lyon nu!

Trist att vi i Azul forlorat varan hjalte,men javligt kul for han sjalv och for Lyon, da de far en grym javla anfallare! :)

Hade varit underbart att se han i Atleti trojjan... trust me :)

Gott nytt ar pa er!!!
Barcelona Baltasar00
2007-12-28 07:09
Jag tycker nog Albelda har blivit lite för trög det senaste åren.. Ingen framtidsgubbe direkt.
Kan vara bra för ett nykomlingsag som behöver stabilitet.
Länktips: www.betsmart,se
Atlético senken
2007-12-28 00:41
Albelda: Nej

Mario Suarez: JA!!!
Atlético Lush
2007-12-27 21:29
"men det sättet som du hakat upp dig på detta känns inte vidare hälsosamt. Ligger du sömnlös på nätterna vivalabarca?"

haha, vilken bra..

vlb,

mm, man har rätt att tycka vad man vill, men inte skriva vad man vill. Du har förövrigt rätt i en sak: jag är go.
Atlético John Mayer
2007-12-27 21:20
Martin Petrov spelar som en gud för tillfället, under tiden det gick för mig att gå till datorn och skriva detta s¨g han till att City gjorde ännu ett mål.
Atlético Mathias
2007-12-27 21:11
vivalabarca:
I åsiktsfrihetens namn(som du så nobelt försvarar) så håller jag verkligen inte med dig.
Det är rött kort, inte så mkt att diskutera men det sättet som du hakat upp dig på detta känns inte vidare hälsosamt. Ligger du sömnlös på nätterna vivalabarca?
Sevilla vivalabarca
2007-12-27 20:41
lush du är för go. det är det som är det sköna med åsiktsfrihet. om jag tycker att det är en tomteskribent så är det min fulla rätt att tycka det.
Utvisnignen är tillsammans med crouchs och carvalhos de mest solklara iår. Allt annat är nonsens.
Glad ändå för att du gillar fotboll och därför inte försvarar kuns agerande.
tack för ordet.
Atlético Optimo_Kun
2007-12-27 19:54
Hellre en ung och pigg mittfältare än en trött och gammal?
Atlético rawkus
2007-12-27 17:51
Criff: Nja... endast som backup, OCH om Maniche drar... Om mnaiche stannar, sa blir Albelda bara annu en av alla mittf. Aguirre inforskaffat...

Lush: WORD! :)
Atlético Lush
2007-12-27 17:42
Vivalabarca,

jag var ironisk... Men du vill tjafsa.

Nr.1 - jag är ingen fegis. Kalla mig aldrig det igen.
Nr. 2 - det var ingen tomteskribent. Kalla aldrig honom för det igen.
Nr. 3 - jag är ingen fotbollsdödare. Kalla mig aldrig det igen.
Nr. 4 - ja det var en utvisning. Men inte så solklar som du vill få det till.

Luff, tack detsamma!
Barcelona Criff
2007-12-27 17:27
Vad säger ni grabbar, är Albelda välkommen eller?
Atlético rawkus
2007-12-27 09:02
Luff: Right back at ya! :)
Atlético Luff
2007-12-26 23:19
Far onska ett forsenat god jul fran ett kallt London, varfor ar jag har och inte i Madrid? ;)

Gott nytt ar kan jag fortfarande onska iallafall ^^
Atlético rawkus
2007-12-26 23:05
vivalabarca: mannen, lat oss da halla vara bekymmer for oss sjalva ocksa...

Vet ej om avstangningen kommer upphavas, inte min uppgift att bestamma det, men OM de kommer fram till att det ej var menat, sa blir det sakert en ok losning.

Sjalvklart hoppas vi alla pa ett lyckat nyar och ett kanon 2008 (forutom till alla Real Mierda fans...) ;)

Annons: