/spanien/atletico/forum/1911.aspx/spanien/atletico/forum/1911.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sevilla Kerzha
2008-01-08 16:15
Såg att Maniche är på väg till Inter på lån. Inget illa menat mot maniche men vad ska han där och göra? tror inte han får spela alls mkt. Han var bra för några års sedan inte nu längre tycker jag. Men asså kan inte fatta varför inte vill ha honom?! Bra för er att han försvinenr iaf. Måste även tilläga att Sergio Aguero è grymmmm;)
Atlético rawkus
2008-01-08 15:41
Harligt att artikeln traffar dar det kanns ;)
Real Madrid Artan | Ruudinho
2008-01-08 15:28
Ämne: Artan | Ruudinho
....
Ska jag ta fram det mest tröga en Atletico supporter skrivit eller? Killen va säkert 11 år gammal och så vill ni försöka sätta dit alla madridistas för det ? Va du mycket kompetentare i den åldern?
Uefa cupen och CL är långt ifrån likadana, kolla tex Sevilla, dem kunde slåss på 2 fronter samtidigt förra året, nu när de spelar CL så klarar dem bara av en när det inte är uppehåll.
Sen om man ska slåss på alla håll o kanter ska man ju lyckas med det också ellerhur? Det gör inte ni, iomed ni ligger 10poäng efter oss i ligan.
Barcelona Banckischh
2008-01-08 15:19
Tack till Daniel som publicerar en av de mer pricksäkra av artiklar!
Atlético rawkus
2008-01-08 14:59
raven: "surt sa...raven" ?

zidane: foreslar att du laser artikeln annu en gang...

Men men...dra at h*lvete alla Real Mierda fans :)
Real Madrid Danilo
2008-01-08 12:09
Angående det senaste blogg inlägget har jag bara en liten fråga, vad har detta blogginlägg med atletico madrid att göra?
jj76
2008-01-08 09:25
Ämne: Lopez till Liverpool....Jag har hört att Antonio Lopez ska till Liverpool har tyvärr ingen direkt koll på
honom är han bra????
Tacksam för svar
Atlético senken
2008-01-08 07:40
Ämne: senken: agreed! Nar ....Jadu rawkus, säg bara en tid så möter jag upp dig på Barajas ;) Då ska vi banka lite vett i herrarna!

Annars, Jo Alves från CSKA? snuskigt bra snubbe.. vänsterfotat, stor och snabb för sin storlek, stark och sjuk brasseteknik. Sjukt bra skott också. :P en ny Mista månne? vi får hoppas på att han blir iaf lite bättre än Mista. haha skämt åsido men tror han skulle vara en skitbra värvning! Lite av en tunnare och mer teknisk Adriano

AUPA !!

edit: okej, ser nu på youtube att den här snubben är 10 ggr bättre än Adriano, skjuter frisparkar med högern osvosvosv!

Real Madrid Zidane the one and only!
2008-01-08 06:46
Tycker det är lite dåligt av Atletico madrid redaktionen att referera till ett antal inlägg av JUST madristas. Hur ofta förekommer inte sådana inlägg av andra fans!?

Har läst en hel del likasinnade inlägg av atletico madrid fans, och alla andra supportrar...

Förstår inte vad skribenten riktigt vill komma fram till, att real madrid har sämst supportar? Eller att alla andra lags supportar är mycket "bättre" än alla madristas?

Skulle vara intressant om skribenten i fråga kan publicera en ny artikel varje gång det skrivs gästboks inlägg som "vi ska krossa er, ni är helt värdelösa era bönder."

Eller kanske kika efter om man själv har rent mjöl i påsen först?

Real Madrid räven
2008-01-08 04:30
Löjligt... Att det finns rötägg bland de unga Realsupportrarna är väl lika säkert som att någon mördare besökt svenskafans......
Atlético rawkus
2008-01-08 01:30
Optimo: Word :)

kylis: Hahahahaha :)

Chelito ar "i stort sett klar".. de forhandlar just nu och enligt bade Cruz Azul och Lyons websida sa gar det som smort... :S

Han ar ej inskriven i truppen, samt han ar ej registrerad for Interliga(som spelas just nu..) sa vi raknar iskallt med att han ar pa g bort. Vore skont om det blev klart sa snart som mojligt sa man kan borja sorja samt se framat :)

Men faaaan vilken dominans Villaluz och Andrade visade upp mot Monterrey pa mittfaltet! Underbart!! :) Borgetti sag ej sa fortjust ut pa Monterreys bank ;)
Atlético kylis
2008-01-08 01:08
Ämne: Optimo_Kun: Ahhh... ....
rawkus/ att mista skulle ha tre bra matcher i rad är väl lika sannolikt som att tomten finns ;) men man kan ju alltid hoppas..men som sagt bort med mista å sen vill jag ha in en stor stark forward. drogba skulle vatt optimalt men också lika sannolikt som om mista skulle utvecklas å bli bra =) har chelito rört på sig än btw?....
Atlético Optimo_Kun
2008-01-08 01:07
Rawkus haha ja det brukar väl vara så från dom där reals sida. kan ju säga att jag ser fram emot Real matchen mer än allt annat just nu. vi är bäst i stan inte överklass spelarna i real utan våra spelare som kommer att vinna
Atlético rawkus
2008-01-08 00:47
Optimo_Kun: Ahhh... :)

Om bara Mista kan ha 3 grymt bra matcher i rad, sa namns han med storsta sakerhet i Real Mierdas Silly Season notiser ;) Sedan hojjer vi bara utkopsklausulen(om det ens finns nan san..) samt slanger ihop lite haftiga Youtubeklipp med slowmotion grejjer - ta da! Vips sa ar Calderon dar och flasar :) Cashen in - Mista ut! :)
Atlético Optimo_Kun
2008-01-08 00:38
tror inte fred skulle kosta så mycket eftersom han inte vill lira kvar i lyon
Ataulf
2008-01-08 00:29
Lopez till Liverpool?
Atlético rawkus
2008-01-08 00:22
senken: agreed! Nar ska vi da bestamma mote med Aguirre och CO ? ;)
Atlético senken
2008-01-08 00:09
rawkus: okej! en till utlåning av Diego till en primeraklubb..

Sen tar vi Braulio och Suarez :) Suarez har ju varit godlike i Celta :) iaf det jag hört ;)
Atlético rawkus
2008-01-08 00:07
senken: Men tror Da Costa behover mer utlaning... har ej hort ogonhojjande prestationer...an sa lange :)

Men Fred skulle iofs kosta skjortan... :S

Hur som helst: Bort med bade Maniche och Mista och hem med minst Braulio!
Atlético rawkus
2008-01-08 00:05
Radikalt: sjalvklart :)
Real Madrid Radikalt
2008-01-07 23:55
rawkus, undrar bara om ditt namn anspelar på skivbolaget.
Atlético senken
2008-01-07 23:55
Ämne: Optimo_Kun: Later ej....
Skippa Fred ! plocka hem både Braulio och Costa istället!!

Forlan + Kun och Costa + Braulio = Mer mumma i det vill jag lova ;)
Atlético rawkus
2008-01-07 23:33
Daniel: Underbart skrivet!!! Klockrent!! :)

@Alla Real Mierda fans(a.k.a. Putitas de Real):

Thruth hurts!!!??? =D

ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!!!
Atlético rawkus
2008-01-07 23:30
Optimo_Kun: Later ej helt fel! Lagg garna till att Braulio hakar pa nasta sasong ;)

Vore guld med dessa 4 anfallare!

Forlan + Kun och Fred + Braulio = MUMMA!!
Atlético rawkus
2008-01-07 23:22
RuCCuS: Vackert namn !! ;)
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-07 23:19
Ni har rätt att skriva vad som helst och formulera vad som helst i vilken vikel som helst.
att skapa debater är nyckel till utveklingen.
Atlético Optimo_Kun
2008-01-07 23:05
Ämne: Nat nytt om Maniche?....
haha Inter skulle inte ens vilja ha Mista om de fick betalt skulle jag tro. Däremot är det fel om vi skulle köpa Fred från Lyon? Skulle det vara han, Forlan och Kun skulle ju konkurransen vara grym!
Atlético kylis
2008-01-07 22:15
Ämne: kylis/

"Kompis" d....
pio pio, trevligt att någon fattade vad jag mena ;) å du tog en av mina tänkta delar i svaret på Arten..s inlägg :p
Valencia david
2008-01-07 22:12
daniel/ gud vilket bra inlägg du skrev på atletibloggen. fan vad bra du är.

förbannat trist att vissa fans håller på som de gör.
Las Palmas Pio pio
2008-01-07 22:11
Artan | Ruudinho

Tror han menade citatet från bloggen. Där en madridista hävdade att ni hade rätt att överklaga korten just för att ni slåss om ligaguld osv. så tack vare det har ni rätt till det.

Sen så vitt jag vet så slåss väl Atletí på alla fronter också. Det är kvar i Copa del Rey, Uefacupen och i ligan så kämpar det för en Champions League plats. Om inte mer?

Edit: Lugnt kylis! ;-)
Annons: