/spanien/atletico/forum/1910.aspx/spanien/atletico/forum/1910.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2008-01-09 19:34
Luff: Sa ska det lata!! :)
Atlético Luff
2008-01-09 19:29
Länktips!

Verkar som Aguirre tagit sig tid och sett några B-lagsmatcher på senare tid! :D
Siempre Futbol.
2008-01-09 19:03
Metze:

Maken till större idiot har jag nog aldrig påträffat.

Vann ligan för ett halvår sedan? Märks att du är färsk och aldrig har varit med förr grabben.

Atlético Luff
2008-01-09 18:13
Riktigt kul om detta öppnar för Jurado i elvan och Camacho i truppen.
Atlético zoran
2008-01-09 17:21
Jag tror det finns andra och bättre alternativ, som exempelvis Nacho Camacho som säkerlige inte skulle göra bort sig i Primera om något år. Tycker dock att han är alldeles för oerfaren för tillfället så därför skulle en innermittfältare av Marcelo Mattos (Panathinaikos) klass vara ett bra alternativ.
Valencia Monarca
2008-01-09 15:12
Att albelda är en föredetting kan jag inte hålla med om. Han var dominant förra året i Valenciatröjan. Visst, han liksom hela Valencia har underpresterat rejält denna säsong men jag tror personligen att han fortfarande har mycket att bidra med. Amunt Valencia
Atlético rawkus
2008-01-09 15:12
zoran och JJ: Ser hellre att Camacho skolas in i laget :)
Atlético JJ
2008-01-09 13:58
Håller med. Inte Albelda. Föredetting som var bra för två-tre år sen och alldeles för gammal.
Atlético zoran
2008-01-09 13:29
Enligt EMD har Jesús García Pitarch en muntlig överenskommelse med Albelda så det återstår väl att se.

Personligen är jag delad i den här frågan, jag ser hellre att man scoutar fram en bra spelare än att man tar in ännu en spelare som blir över.
Atlético Luff
2008-01-09 13:27
Så Albelda ska komma nästa säsong? Njaa..
Atlético JJ
2008-01-09 13:15
alvo,
Internazionale har inga ligatittlar, men ligatitlar har dem :)
Atlético zoran
2008-01-09 13:03
Undertecknad som tänkte på 15 men skrev 14.
alvo
2008-01-09 12:58
Inter har 15 ligatittlar och inte 14 som det står i artiklen.
Real Madrid Zidane the one and only!
2008-01-09 07:35
Optimo_kun:
Du tycker inte att ordet utspelade var lite för starkt?!:D haha kan hålla med om att Zaragoza var det lag som hade mest målchanser, och även det förande laget.. Men att ta till ordet utspelade tror jag nog dom flesta som såg matchen inte håller med om.

Dock så säger jag inte för det att real madrid vann rättvist, zaragoza var värda MINST en poäng.

Roligt att läsa alla intressanta inlägg..

Peace!
Atlético Optimo_Kun
2008-01-08 19:27
ingen som såg matchen mot zaragoza kan ju säga att real var bättre. men det gäler ju att sätta dit chanserna, men UTSPELADE på hemma plan. då är man inte så bra som ni tror
Real Madrid halagalacticos
2008-01-08 18:48
Hört rykten om att även Galatasaray är intresserad av Maniche, då de vill ersätta Linderoth...
Atlético rawkus
2008-01-08 18:43
kylis: Chelito blev alldeles nyss offeciellt klar for Lyon....

Usch...kanns tungt... :(

27 mal pa 27 matcher forra sasongen, sa visst forsvinner varan offensiva spets... :(

Gracias por todo Chelito - buen viaje y buena suerte!
Atlético rawkus
2008-01-08 18:07
Metze: Se sa...kila ivag nu och njut av ligatiteln ni vann for ett halvar sedan och tabellen :)

Enjoy!
Real Madrid Metze
2008-01-08 17:39
daniel77// Förutom det att det är helt onödigt att skriva en hel text om två inlägg på Zaragoza forumet och sedan kritisera reals anhängare för att någon skrivit något som någon (daniel77) inte anser är rätt. Ett tips till skribenten: Om du verkligen vill skriva en krönika om olika fans dumhet (egentligen vill du ju bara skirva om Real eller hur) ta en titt på alla forum i svenskafans, så kan du få mycket skrivmaterial.

Artan// Nu tycker jag vi slutar tjafsa med atletico och barcafansen och istället låter tabellen och ligatiteln vi vann för ett halvår sedan tala för sig själva! :D
Atlético John Mayer
2008-01-08 16:41
Senken//

Själv skulle jag gärna se Jo eller Wagner Love i Atlético-tröjan eftersom båda har bra kvaliteér, både fysiskt och tekniskt. Dock så är den Ryska ligan väldigt tung rent ekonomisk och jag tror inte att vi kan få dem till ett tillräckligt lågt pris.

DOck hoppas jag verkligen att våran styrelse kan kolla in lite närmre på de alternativen ändå.
Atlético rawkus
2008-01-08 16:31
Kerzha(kov?): ;) Haller med om det du skriver: Han VAR bra for ett par ar sedan, men nu vill jag att han tar sitt pick och pack och lamnar over den platsen till Camacho :)

Inter ar en marklig klubb...de koper,koper, koper och koper... Om de vill lana Maniche nu, for att sedan kopa loss han (for en dyrare slant :)) sa be my guest! :)

Ang Aguero: Mycket valformulerat av dig :)

mvh/rawkus
Sevilla Kerzha
2008-01-08 16:15
Såg att Maniche är på väg till Inter på lån. Inget illa menat mot maniche men vad ska han där och göra? tror inte han får spela alls mkt. Han var bra för några års sedan inte nu längre tycker jag. Men asså kan inte fatta varför inte vill ha honom?! Bra för er att han försvinenr iaf. Måste även tilläga att Sergio Aguero è grymmmm;)
Atlético rawkus
2008-01-08 15:41
Harligt att artikeln traffar dar det kanns ;)
Real Madrid Artan | Ruudinho
2008-01-08 15:28
Ämne: Artan | Ruudinho
....
Ska jag ta fram det mest tröga en Atletico supporter skrivit eller? Killen va säkert 11 år gammal och så vill ni försöka sätta dit alla madridistas för det ? Va du mycket kompetentare i den åldern?
Uefa cupen och CL är långt ifrån likadana, kolla tex Sevilla, dem kunde slåss på 2 fronter samtidigt förra året, nu när de spelar CL så klarar dem bara av en när det inte är uppehåll.
Sen om man ska slåss på alla håll o kanter ska man ju lyckas med det också ellerhur? Det gör inte ni, iomed ni ligger 10poäng efter oss i ligan.
Barcelona Banckischh
2008-01-08 15:19
Tack till Daniel som publicerar en av de mer pricksäkra av artiklar!
Atlético rawkus
2008-01-08 14:59
raven: "surt sa...raven" ?

zidane: foreslar att du laser artikeln annu en gang...

Men men...dra at h*lvete alla Real Mierda fans :)
Real Madrid Danilo
2008-01-08 12:09
Angående det senaste blogg inlägget har jag bara en liten fråga, vad har detta blogginlägg med atletico madrid att göra?
jj76
2008-01-08 09:25
Ämne: Lopez till Liverpool....Jag har hört att Antonio Lopez ska till Liverpool har tyvärr ingen direkt koll på
honom är han bra????
Tacksam för svar
Atlético senken
2008-01-08 07:40
Ämne: senken: agreed! Nar ....Jadu rawkus, säg bara en tid så möter jag upp dig på Barajas ;) Då ska vi banka lite vett i herrarna!

Annars, Jo Alves från CSKA? snuskigt bra snubbe.. vänsterfotat, stor och snabb för sin storlek, stark och sjuk brasseteknik. Sjukt bra skott också. :P en ny Mista månne? vi får hoppas på att han blir iaf lite bättre än Mista. haha skämt åsido men tror han skulle vara en skitbra värvning! Lite av en tunnare och mer teknisk Adriano

AUPA !!

edit: okej, ser nu på youtube att den här snubben är 10 ggr bättre än Adriano, skjuter frisparkar med högern osvosvosv!

Real Madrid Zidane the one and only!
2008-01-08 06:46
Tycker det är lite dåligt av Atletico madrid redaktionen att referera till ett antal inlägg av JUST madristas. Hur ofta förekommer inte sådana inlägg av andra fans!?

Har läst en hel del likasinnade inlägg av atletico madrid fans, och alla andra supportrar...

Förstår inte vad skribenten riktigt vill komma fram till, att real madrid har sämst supportar? Eller att alla andra lags supportar är mycket "bättre" än alla madristas?

Skulle vara intressant om skribenten i fråga kan publicera en ny artikel varje gång det skrivs gästboks inlägg som "vi ska krossa er, ni är helt värdelösa era bönder."

Eller kanske kika efter om man själv har rent mjöl i påsen först?

Annons: