/spanien/atletico/forum/1900.aspx/spanien/atletico/forum/1900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid delotromundo
2008-01-21 10:04
Nina (Red.)
Jag förstår inte hur du ens orkar ta en diskussion med alla som klagar bara för att du inte skriver det dem vill att du ska skriva.Skriv det du känner för att skriva, sen får folk tycka vad dem vill.

Jag är självklart jättenöjd med vinsten igår,visst har vi tur i första men jag är förvånad över hur bleka Atletico var i andra halvlek. Med tanke på att vi spelade med ex-spelaren Salgado till höger och Torres till vänster så borde Atletico ha kunnat uttnytja detta bättre och satt hårdare press på våra ytterbackar.
Vilar det en förbannelse över kaptensbindeln i Atletico eller hur förklarar ni Maxis bleka säsong?

Cred till Jacob Bojesson för hans krönika!
Atlético rawkus
2008-01-21 05:32
alvo: Varsagoda :D Kan det vara som jag sa?? "Han kanske helt enkelt ej passar i La Liga?" :)

Men tack for cashen, tack for att Ni oppnade en plats at Camacho, tack for att ni tog bort ett inre problem, tack (pa forhand) for att Ni koper loss han :)
Atlético rawkus
2008-01-21 05:30
él Jaguar: Du skojjar?? Du ar val inte sa dum att du ej fattar att "Real mierda" ar ett smeknamn, for just det, Real Madrid... Ett uttryck, ett underbart uttryck :)

Ute och cyklar lilla van...

Stackare...
alvo
2008-01-21 03:23
@rawkus
Tack för maniche han var inte allt dålig=), mckt nöjd med han.
Real Madrid BeckhamNR23
2008-01-21 01:43
mkt rolig läsning här! tack atletico..
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-21 00:33
Gourmet

Du är vilsen.
2008-01-21 00:31
En store bror ska inte slå lille bror som redan ligger utan visa stöd, matchen är över, nu!
Vist lite het var matchen men att påstå att matchen var domares är fel, då domare har ej bestämt att stolparna ska vara så låga..
ha det bra lile bror och sug på nappen och lycka till nästa match..
Real Madrid él Jaguar
2008-01-21 00:30
Gourmet // Haru inget annat för dig i denna mörka natt?

Haru inte torkat tårarna än sedan förlusten på Ca-c-ca-cca- camp nou eller vad de än nu heter?
Real Madrid él Jaguar
2008-01-21 00:29
Nina

"Patetico" har jag aldrig sagt, jag vet att de finns dem som säger så. Men endå så ska de finnas heta känslor bland ärkerivalerna och retnings ord eller namn kan man säga, man är ju endå rivaler, men att smutskast sin egen stad är NOLL heder och 100% skam, om en barca supporter kommer till mig eller nån annan madridista och säger Mierda kan jag förstå varför men inte min granne som bor i samma byggnad som mig haha
Barcelona Gourmet
2008-01-21 00:24
så typsikt real mierda att komam till andra forum och bara snacka skit. eftersom deras sida är spärrad för andra känner de vill en slags desperation att kasta skit överallt p åandra ställen. jag personligen tycker att eftersom ingen kan skriva hos dem ska inte heller dom skriva på andras. det är väl inte mer än rättvist? det är ju knappast så att de är bland de smartaste människor att försöka diskutera med...

atletico// bra match! ni va klart värdiga vinnare.
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-21 00:24
Ja. Real Mierda är dumt. Och Patético är också dumt. Det vore väldigt tråkigt om det bara fanns ett lag: varför är det då så provocerande att föredra ett annat än någon av flera alternativ?

Seriöst. Allt det här "vi" och "ni".... Vi har alla sporten gemensam. Vi har alla favoriter. Men det ska inte bli till hela ens identifikation; som någonting man blir beredd att hata andra genom. Då har det gått för långt för länge sedan.

God natt på er alla. None mentioned, none forgotten.
2008-01-21 00:20
Jag som trode att Nina skulle äta en god middag idag med gänget i lindköping.._:)
Real Madrid él Jaguar
2008-01-21 00:16
Det roliga är att dem kallar oss för "Real Mierda" När dem själva är MADRID! Haha

vart är hedern? kalla sitt eget hem och familj för "Mierda" haha, Jag skrattar bara åt er än engång!

aja, men tack vare morsan så är jag bra uppfostrad och måste önska er lycka till nästa match fast än jag inte vill det igentligen =)

Hala madrid, Real Madrid.
Spanien Orch
2008-01-21 00:11
ser man på vilken trevlif stämmning det verkar va här. små halvgalna madridistas åter igen. (inget illa menat till er som faktiskt har en vanlig favorisering till laget. dock verkar ni inte vistas här av texterna att dömma)

Ravveee/ dig har jag sett på fler ställen oh det enda som tyckt komma ur din mun är bara massa personangrepp av de olika slag. dags att ta det lite lugnt?

och till er andra. nina är krönikör. jag ska ge en kort förklaring: en krönikör är en typ av journalist som har det fria ordet. han/hon ska ta upp och röra vid ämnen och kan sedan anse sina personliga åsikter om det hela om han/hon så önskar.

för er som fortfarande tycker att detta är svårt att förstå finsn det säkert fler ställen ni kan vända er till.

och en sak till. hur man inte kan se igenom sådana uppebara sarkasmer när de väl står, tycker jag faktiskt att man borde göra nått åt det. det finns risk att folk blir undrande ananrs.

och en sista sak. att skriva att domaren är dålig gör INTE att man hatar ett lag. snälla människor. öppna ögonen bara om så LITE.
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:54
Raveee// Ja. Jag skriver med mig själv. Du får gärna hålla mig sällskap där, det vet du.
Atlético rawkus
2008-01-20 23:47
King_Raul/King_Iker: Mina tankar, Mina ord, Mitt lags forum... Point proven??

Atlético zoran
2008-01-20 23:43
Real Madrid gjorde mål på sina chanser, Atlético hade två ribbträffar och kunde mycket väl ha vunnit de också.

Pablo slarvade två gånger och gav därmed bort segern till Real Madrid.

Bortalaget var mer effektivt och vann pg.a. de satte sina chanser.

Typiskt oflyt för Atlético, men det hjälper inte att klaga på sådant.

@Chamdin

Pernía spalde inte ens i dagens match.
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:43
Som sagt. Ta det inte så hårt.

Små pojkar, stora pojkar.

När jag säger små pojkar menar jag alla dem som kallar mig lilla flicka dagarna i ända. Det här är en parafras.
Real Madrid Sneeijder
2008-01-20 23:39
Vaddå små pojkar !?

Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:36
Snälla små pojkar.

Vilka var det som gapade och skrek på domaren i veckan?

Kan ni släppa och förstå sarkasm när den då och då uppenbarar sig?

Jag scrollar ner och tittar. Jag ser att jag skrivit att Reals seger var rättvis. Att Gago var bra. Att Casillas var bra. Och att domaren var dålig. Domaren kan vara dålig ÄVEN om vinnarlaget förtjänar att vinna. Det tar inte nödvändigtvis ut varandra.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-01-20 23:32
Att skylla på domarn är bara patetiskt.Som King säger här. Raul och RVN var skillnaden. Ni spelade bra i första halvlek härlig insats. Men svårt och göra mål på världens mest formstarke på gräsplan just nu. Iker Casillas!

Real Madrid Sneeijder
2008-01-20 23:32
Nina

Om du scrollar ner och ser vad du skrivit så tar du bara upp massa grejer till atleticos fördel.
Du kanske inte gillar real, men håll det för dig själv!
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:28
Nämeh! Jag har aldrig kallat Madrids seger orättvis. Nu är ni här och läser in saker ni vill se men som inte finns.
Jag tycker domaren suger. Men inte pga den här matchen. Jag tycker alltid att han suger. Idag var inget undantag. Och som jag skrev. Han dömde fel åt båda hållen. Ännu en gång: kritik mot domaren, INTE MOT REAL MADRID! Var nu inte så paranoida! Paranoid behöver man bara va om man fuskar och är rädd för att åka fast.

Shape up. Let go.
Real Madrid King_Raul/King_Iker
2008-01-20 23:27
rawkus,
om du kunde släppa på den oehört naiva attityden med "fuck off and die" och beté dig som en vuxen.
Kul att se ett Atleti så bra, har man inte sett på länge.

Atlético Luff
2008-01-20 23:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Woah, här var vi griniga, man kan ju tro att du förlorat ett derby eller nått.

Förresten, Pernía spelade inte idag.
Atlético rawkus
2008-01-20 23:23
Men fy fan sa skitigt det ar inne pa forumet med en massa vita trojjor....

Real Madrid Chamdin
2008-01-20 23:03
Ämne: Ämne: Nina

....Snacka om någon har problem med Real Madrid. Frilägesutvisning bla bla bla. Pernía när han kapade Robinho då ? Han prickade aldrig bollen, han prickade Robinhos ben som gjorde så att bollen far åt helvete.

Kan ni inte bara erkänna att Real Madrid var effektiva? Schuster ville att Real Madrid skulle gå ut med ett lugn, vara fokuserade och vinna. Det gjorde dom och om Atlético hade mest boll och press? Dom satte inte sina chanser, vadå orättvist? Real Madrid kontrade sönder Atléti hela tiden och med avslutare som Ruud och Raúl så sätter man bollarna.

Andra halvlek hade ni ingenting då Madrid hade full kontroll och Sneijder bör ha satt 0-3.

Kom inte och klaga.
Atlético rawkus
2008-01-20 22:49
Alla Mierdas: Grattis till segern och f*ck off and die!

Nu slapper vi detta och ser till att grejja Ch league till nasta sasong!!

AUPA ATLETI - ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!
Real Madrid Realmadrid-Ronaldo9-Rawand9
2008-01-20 22:33
Ämne: Äh, domaren hit och ....
nee det nya rekordet är 7.42 sekunder typ tror att valladolid stog för målet.
Real Madrid King_Raul/King_Iker
2008-01-20 21:50
En ribbträff och en stycke iker, RvN & Raúl var skillnaden, annars lirade ni riktigt bra i första.
Annons: