/spanien/atletico/forum/1887.aspx/spanien/atletico/forum/1887.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2008-01-20 23:43
Real Madrid gjorde mål på sina chanser, Atlético hade två ribbträffar och kunde mycket väl ha vunnit de också.

Pablo slarvade två gånger och gav därmed bort segern till Real Madrid.

Bortalaget var mer effektivt och vann pg.a. de satte sina chanser.

Typiskt oflyt för Atlético, men det hjälper inte att klaga på sådant.

@Chamdin

Pernía spalde inte ens i dagens match.
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:43
Som sagt. Ta det inte så hårt.

Små pojkar, stora pojkar.

När jag säger små pojkar menar jag alla dem som kallar mig lilla flicka dagarna i ända. Det här är en parafras.
Real Madrid Sneeijder
2008-01-20 23:39
Vaddå små pojkar !?

Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:36
Snälla små pojkar.

Vilka var det som gapade och skrek på domaren i veckan?

Kan ni släppa och förstå sarkasm när den då och då uppenbarar sig?

Jag scrollar ner och tittar. Jag ser att jag skrivit att Reals seger var rättvis. Att Gago var bra. Att Casillas var bra. Och att domaren var dålig. Domaren kan vara dålig ÄVEN om vinnarlaget förtjänar att vinna. Det tar inte nödvändigtvis ut varandra.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-01-20 23:32
Att skylla på domarn är bara patetiskt.Som King säger här. Raul och RVN var skillnaden. Ni spelade bra i första halvlek härlig insats. Men svårt och göra mål på världens mest formstarke på gräsplan just nu. Iker Casillas!

Real Madrid Sneeijder
2008-01-20 23:32
Nina

Om du scrollar ner och ser vad du skrivit så tar du bara upp massa grejer till atleticos fördel.
Du kanske inte gillar real, men håll det för dig själv!
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 23:28
Nämeh! Jag har aldrig kallat Madrids seger orättvis. Nu är ni här och läser in saker ni vill se men som inte finns.
Jag tycker domaren suger. Men inte pga den här matchen. Jag tycker alltid att han suger. Idag var inget undantag. Och som jag skrev. Han dömde fel åt båda hållen. Ännu en gång: kritik mot domaren, INTE MOT REAL MADRID! Var nu inte så paranoida! Paranoid behöver man bara va om man fuskar och är rädd för att åka fast.

Shape up. Let go.
Real Madrid King_Raul/King_Iker
2008-01-20 23:27
rawkus,
om du kunde släppa på den oehört naiva attityden med "fuck off and die" och beté dig som en vuxen.
Kul att se ett Atleti så bra, har man inte sett på länge.

Atlético Luff
2008-01-20 23:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Woah, här var vi griniga, man kan ju tro att du förlorat ett derby eller nått.

Förresten, Pernía spelade inte idag.
Atlético rawkus
2008-01-20 23:23
Men fy fan sa skitigt det ar inne pa forumet med en massa vita trojjor....

Real Madrid Chamdin
2008-01-20 23:03
Ämne: Ämne: Nina

....Snacka om någon har problem med Real Madrid. Frilägesutvisning bla bla bla. Pernía när han kapade Robinho då ? Han prickade aldrig bollen, han prickade Robinhos ben som gjorde så att bollen far åt helvete.

Kan ni inte bara erkänna att Real Madrid var effektiva? Schuster ville att Real Madrid skulle gå ut med ett lugn, vara fokuserade och vinna. Det gjorde dom och om Atlético hade mest boll och press? Dom satte inte sina chanser, vadå orättvist? Real Madrid kontrade sönder Atléti hela tiden och med avslutare som Ruud och Raúl så sätter man bollarna.

Andra halvlek hade ni ingenting då Madrid hade full kontroll och Sneijder bör ha satt 0-3.

Kom inte och klaga.
Atlético rawkus
2008-01-20 22:49
Alla Mierdas: Grattis till segern och f*ck off and die!

Nu slapper vi detta och ser till att grejja Ch league till nasta sasong!!

AUPA ATLETI - ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!
Real Madrid Realmadrid-Ronaldo9-Rawand9
2008-01-20 22:33
Ämne: Äh, domaren hit och ....
nee det nya rekordet är 7.42 sekunder typ tror att valladolid stog för målet.
Real Madrid King_Raul/King_Iker
2008-01-20 21:50
En ribbträff och en stycke iker, RvN & Raúl var skillnaden, annars lirade ni riktigt bra i första.
Real Madrid Artan | Ruudinho
2008-01-20 21:42
Nina//

Inte lättad utan förvånad.

När Robinho trillade lätt så tappade han balansen, såg du han skrika efter frispark eller nått? Kolla repris på det så ser du att Robinho krockar med försvararens höft.
Atlético John Mayer
2008-01-20 21:42
Andra halvleken var inte mycket att hurra över, första halvlek var dock riktigt trevlig, synd att vi inte lyckades ta till vara på de lägen vi skapade dock.
Real Madrid Ramos_thebest
2008-01-20 21:41
Jag måste säga att nivån på det här forumet är väldigt högt. Desutom tar ni förlusten på ett mycket moget sätt. Jag kommer ihåg när vi vann el clasico alla culés försökte komma på bort förklaringar.

Nina//

Jag erkänner att domaren var lite orättvis med sina bedömningar, men våran seger va helt rättvisst.
Atlético _J_
2008-01-20 21:24
Sanslöst att Atleti på senaste tiden i hemmaderbyt konstant lyckas ge bort mål och missa alldeles för mycket. Sååå jävla trist med 0-1 i röven på ett sånt sätt direkt, kan inte fatta vad som går genom huvudet på Pablo när han ens försöker sig på den passen. Att våra målvakter är alldeles för ojämna är ingen nyhet, att det kom en "halv tavla" i denna match var ingen skräll...
Zaragoza Nina (Red.)
2008-01-20 21:22
Ämne: Nina

Vad har doma....
Shi//

Domaren gjorde många fel. Det handlade inte bara om fel som i till Atleticos fördel. Men ska vi ta dem nu, så borde Ramos åkt på en frilägesutvisning, vilket han själv var enormt medveten om, han blev lättad när han fick gult.

Sen skulle Atletico haft straff när Cannavaro tog bollen med handen.

Robinho kort för filmning.

Bla bla bla.

Spela roll. Jag tor inte heller du tycker att de spanska domarna är briljanta, och den här är den värsta av dem. Jag vill klaga på honom närhelst möjlighet ges.

Casillas var som alltid fullständigt fantastisk. Oc h jag tyckte Gago var bra idag med.

Grattis till segern, Shi! Ta inte allt så personligt. Barnsliga kommentarer mot domaren från min sida har sällan om någonsin med lagen att göra.

Nu är matchen över. Och så är det med det.
Atlético garmaffi_90
2008-01-20 21:09
Kändes som att Real hade en man mer än oss när Siamo skadade sig, av det jag såg så känns det nästan som att Reyes spelade för det andra laget. Samma sak gäller Real's Saviola, enligt många real fans så tycker de att han är en cule.
Atlético RK...
2008-01-20 21:01
Skit i den här matchen (svårt jag vet), resultatet speglar inte matchbilden. Bara vi tar de förväntade poängen så blir det CL. Vi ligger fortfarande på CLplats och nästa vecka möter Villarreal Real Madrid.
Atlético Mathias
Äh, domaren hit och dit.

Vi tappade matchen efter 32 sekunder, måste vara något slags rekord.
Sedan försöker vi ju men vi räcker inte till, efter 0-2 vet vi alla att det är kört.
Sedan är ju Casillas grym, men det är ju å andra sidan inte han som gör deras mål, så det går inte "skylla" på hans storspel heller.

Grattis till Real, de är helt enkelt ett bättre lag, även om det smärtar att säga.
Atlético Optimo_Kun
Utspelade men lever på sin målvakt. Jaja vi tar CL-plats nu
hinge
2008-01-20 20:59
Jag håller med det ang. dommaren. Han visste nog inte det var derby! Hmmmm...

Han var aningen för hård i många bedömningar.
Atlético Rueda
2008-01-20 20:57
Som vanligt vinner Real Madrid helt oförtjänt, menmen flest mål vinner och de var alldeles för effektiva. Tråkigt men sant..
Real Madrid Ramos_thebest
2008-01-20 20:57
Bra kämpat rojiblancos. Ni bjöd på en härlig match. Ni är välförtjänta av en CL plats.

Bäst i Atletico: Aguero
Bäst i Real: Casillas
Real Madrid Real_love
2008-01-20 20:55
Aguero : Det är inte omöjligt och göra mål på Casillas.

Hmmm.. Undrar vad han säger nu:)
hinge
2008-01-20 20:55
Maxi bytte med Cleber Santana
Atlético fuzz
2008-01-20 20:54
Det var en ruggigt tråkig andra halvlek....
Motta byttes ut och Garcia kom in, Reyes kom in istället för Simão, var det nåt mer?
Atlético el niño para siempre!
2008-01-20 20:54
Shi//
Var du dina ögon? där bak? har du inte sett matchen eller?
Annons: