/spanien/atletico/forum/1869.aspx/spanien/atletico/forum/1869.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Villarreal Sneakers
2008-02-18 09:50

Ny säsong startar denna vecka i Supporterligan.

Välkommen att ansöka, 3 platser kvar bara!

Uppge LigaID: 27176
Atlético rawkus
2008-02-18 03:06
Criff: F*n - du hann fore! ;)
Atlético John Mayer
2008-02-18 01:23
Garmawi_90//

Forlan är väl ändå 180 cm, stooor skillnad...;)
Atlético garmawi_90
2008-02-18 00:01
Det är bara att gratulera Bilbao, de förtjänade att vinna (med viss hjälp av den usule domaren).
Jag fattar inte heller varför man inte spelar fotboll efter den fina inledning som man fick i början av matchen. VARFÖR INTE GÅ MOT 2 ELLER T.O.M 3-0 än och slappna av och låta Athetic Bilbao komma in i matchen.

Försvarsspelet var under all kritik, speciellt som JJ påpekade mittbackarna Eller och Pablo.

En sak eller flera saker som jag inte förstår mig på Atletico och Aguirre är, ett VARFÖR spela långbollar mot Aguero och Forlan (bägge är 172cm), då de inte har en chans att göra något annat än och bara att titta på när Bilbao backarna nickar undan de betydelselösa bollarna. Och det andra, har Aguirre inte fattat det ännu, ATT MAXI inte kan spela på högerpositionen, tänker då på att han nästintill ALDRIG, ALDRIG utmanar sin back, han har en tendes att dra sig inåt i banan, därför tycker jag personligen att Aguirre borde flytta in Maxi i mitten eller till och med på topp ifall det skulle behövas.

Inför nästa liga match mot Osasuna vill jag att Maxi petas ur startelvan i förmån av Miguel (som var ganska pigg mot Bilbao), han behöver ta sig en funderare.
Barcelona Criff
2008-02-17 23:42
[RealMadrid- R9 Ronaldo], intelligens nivån på det inlägget är ungefär 0. Duktig pojke!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-02-17 23:05
Ämne: Jag får damp! Min br....
Pinsamt att du inte gör mera för ditt " älskade " lag.
Atlético JJ
2008-02-17 23:01
Säsongens SÄMSTA insats ett faktum.

Varför i hela friden slutar man spela efter att ha fått en drömstart?! FAN!

Som sagt, usel insats. Riktigt, riktigt dålig. Håglöst, oinspirerat och slarvigt.

De som får godkänt är Abbiatti, Lopez, Pernia Jurado, Garcia junior och till viss mån Kun.

Till att börja med är vårt försvarsspel i år oftast ett stort skämt. Vad har hänt? Förut var det vårt signum, nu är det allt som oftast en hönsgård. Idag var våra ytterbackar bra, men Pablo och Eller har inte många rätt.

Maxi syntes som vanligt inte till, hans kollega på andra kanten var dock pigg. Försökte med något kreativt varje gång han fick bollen. Jurado i mitten gjorde mycket bra ifrån sig. Smarta mottagningar, finter och pass. Att Garcia junior sedan får en utvisning?! VAR I HELA FRIDEN SER HAN DEN, FRÅGAR JAG MIG? Gör som vanligt en bra arbetsinsats till den obefintliga utvisningen. Ett skämt!

Kun och Forlan kommer inte till sin rätt. Kun blir hårt tagen och får ALLTID frispark mot sig. Att ens bli varnad för armbåge är också det ett skämt. Han är ju inte ens uppe där? Hans kollega i anfallet är en duktig spelare och anfallare. Men han MÅSTE lära sig att göra det enkla istället för det svåra, samt att skjuta snäppet mindre, trots ett bra skott.

Aguirre var igång under hela matchen, och jag är nöjd med hans agerande. Miguel var pigg och var inblandad i rätt mycket.

Den som var sämst idag var absolut domaren. Att ens hitta en frispark vid Garcia juniors utvisning är rätt bra, likadant att missa den för mig solklara straffen på Garcia senior.

Säsongens sämsta insats, som sagt. Nya tag mot Bolton, och Mallorca som vi möter nästa helg(?).
Bob_Hund
2008-02-17 22:57
Spelet var ju det allra värsta. Totalt handlingsförlamat och Bilbao kontrollerar matchen fullständigt efter sitt 2-1 mål. Domaren var ungefär lika usel som atleticospelarna. Tog ju två minuter för honom att få igång spelet varenda gång det var frispark. Det här måste spanien ta tag i, halva matchen går ju till gruff vid första situationer och usla domare som inte tar initiativ och låter spelarna spela offensivt och sätta igång spelet snabbt. Att vi fortfarande har chans på CL-spel är otroligt med dessa otroligt långsamma och förutsägbara spel. Idag blev man bra ledsen av att se atletico måste jag säga.
Atlético Lush
2008-02-17 22:54
God natt, alla atleticos. Tänk på lyckliga saker när ni ska försöka sova..
Atlético rawkus
2008-02-17 22:54
For javligt :(
Atlético Lush
2008-02-17 22:53
Ämne: Förlust. Dåligt förs....
Perfekt kort sammanfattning.
Atlético John Mayer
2008-02-17 22:52
Förlust. Dåligt försvar, onödig utvisning och ineffektivt när vi väl kommer upp. Trist, och oerhört onödigt.
Atlético Lush
2008-02-17 22:49
Ämne: Real_Madridas: "....
hehe...
Atlético rawkus
2008-02-17 22:47
Real_Madridas: "oss"?? Din trojja ser minst sagt Vit ut.. ;)
Atlético Lush
2008-02-17 22:46
Känns som en hönsgård där ute nu.
Real Madrid Real_Madridas
2008-02-17 22:46
synd att Sevilla nu snuvar oss på 4:e platsen bara att hoppas att villareal tappar mer
Atlético rawkus
2008-02-17 22:44
Om detta gar at h*lvete(vilket det onekligen ser ut att gora..) sa ar det fan en oerhord tur att resten av konkurrenterna ej vann iaf! :S
Atlético John Mayer
2008-02-17 22:44
Kun, Kun, Kun..SÅ nära!
Bob_Hund
2008-02-17 22:43
Vi gör det igen. Skänker bort 3 poäng på hemmaplan. Hade vi varit koncentrerade hade vi legat före barcelona i tabellen. Minns Mallorna, Villareal, Espanyol mm
Atlético John Mayer
2008-02-17 22:28
Kom igen Miguel, fräls!
Atlético SergioKunAgüero
2008-02-17 22:27
En fråga bara, när kommer Seitaridis tillbaka?
Atlético Lush
2008-02-17 22:27
Jag får damp! Min bror kommer in och byter till King Kong (som han redan sett), så att nu måste jag se slutet på stream! Vi ligger under och har en utvisad. Vad mer kan gå rätt?
Real Madrid Real_Madridas
2008-02-17 22:26
håller med dig bob hund!! dom får nog ta en titt i regelboken...
Barcelona Criff
2008-02-17 22:20
Fan vad irriterat ert lag är. Fan ni har så många duktiga spelare att om dem bara hade lagt all agression på bollen istället hade ni kört över de flesta lag.
Synd!
Atlético offe23
2008-02-17 22:20
idioti!
Atlético John Mayer
2008-02-17 22:19
Pinsamt Pablo, PINSAMT!

Bob_Hund
2008-02-17 22:15
Det måste vara någon fel på attityden på detta lag. All energi läggs på att klaga på den usla domaren. Spela fotboll för fan och träna försvarsspel.
Atlético John Mayer
2008-02-17 22:11
Återigen reducerade till 10 man..blir svårt att vinna matcher när vi blir utvisade varannan match..
Atlético Rueda
2008-02-17 22:01
Jaja detta vänder vi på, känns som ännu en 4-3 match ;D
Atlético ColinZ
2008-02-17 22:00
Kanske inte den rimligaste reaktionen på vändningen men jag gick och satsade 1000kr på Atletivinst ikväll på bet24s livebetting.

Hm.
Annons: