/spanien/atletico/forum/1864.aspx/spanien/atletico/forum/1864.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Profe
2008-02-07 17:25
Blyger: Muchas gracias! Hablo español bastante bien. Går det att beställa på nätet via hemsidan? Ska kolla själv om det kan funka. Tack än en gång för tipset.
Chao/El profesor
Atlético Blyger
2008-02-06 23:04
Profe,
Jag och min sambo var och kollade den förra Atleti-Barca-matchen på Calderon. Viktigt för dig är att hålla utkik på Atletis hemsida, när biljetterna släpps - de tar slut snabbt. Om du vill ha bra och hyfsade sittplatser så handlar det om att beställa inom en timma eller två. Just så "hien" (hialös på skånska) behöver du nog inte vara; Calderon är en tät underbar stadion, vilken plats som helst blir säkert bra. Men, i alla fall - var på hugget. Har du någon spansktalande polare så håll denne beredd - om du inte talar flytande själv det vill säga.. Lycka till!
Atlético Luff
2008-02-06 22:16
Kun säljs inte om vi inte åker ur eller hamnar in någon ekonomisk kris. Vi är ingen säljarklubb. :)
Atlético kun10aguero
2008-02-06 22:03
Har nu köpt en Atletico tröja:D
Funderar dock vilket namn de blir, Aguero, Maxi eller(inte våran spelare utan ordet;)) Jurado.
Blir nog dock Aguero.

Ska vara P,FIFA 08 FM 08 o PES 08 o Battle.net!!

Förresten, hur länge tror ni Aguero stannar kvar i Atletico?
Länge hoppas jag ;)
Atlético John Mayer
2008-02-06 18:23
Rawkus//

Haha :P

Den generella skillnaden mellan de båda är inte speciellt stor. PS3 ska vara starkare rent tekniskt men hittills har det inte kommit några lir som bevisat detta, mest p.g.a. att konsolen inte sålt så mycket som önskat. När försäljningen väl kommer igång så kommer PS3 att få mer och snyggare spel och skillnaden mellan tredjepartsspelen kommer inte heller vara lika stor. Om du har användning för Blue-ray så är PS3:an grymt köpvärd, annars är skillnaderna marginella...Enligt mig ;) Köp den konsol som har de spel du vill ha så blir du nöjd, spelar det ingen roll så köp då 360, billigare och bättre...Enligt mig ;)
Atlético rawkus
2008-02-06 17:27
@Alla tvspels nordar! PS2an ligger mig varmt om hjartat sedan skoltiden i Australien, sa den ryker nog aldrig ;)

Nan som lirat mycket PS3??? Skulle garna vilja fa veta lite jamforelser mellan XBOX360 och PS3...

John: I Mexiko ar INGET olagligt... :D

Fridens pa er alla!

Atlético JJ
2008-02-06 15:06
Skönt med tv-match!

Vilka av våra skadade spelare kan komma att vara med?

För övrigt går Kuns rehabilitering framåt. Han kan nu gå utan kryckor, och på träning styrker han sin fot. Med från start på söndag?
Atlético zoran
2008-02-05 22:51
Helgens match sänds av TV4 Sport med start 16:55.

Lär bli intressant att se hur Atlético klarar sig utan el Kun, om han nu inte återhämtar sig för han verkar ju vilja spela.
Atlético Profe
2008-02-05 21:28
Muchas gracias Bobban!
Tack för att du svarade.
Ja, jag har läst den utmärkta reseguiden. Frågan är ju om man kan hoppas att det löser sig på plats. Jag är villig att betala dyrt, men vill ju så klart komma så billigt undan som möjligt.
Man är ju också lite skraj för att bli lurad om man ska behöva köpa svart.
Är väldigt tacksam om el experto Daniel Szostak har något tips.
Chao!
Atlético Bobban (red)
2008-02-05 21:09
Ämne: Hjälp!
Är det ingen....
EN första fråga? Har du läst vår reseguide, som finns i vänstermarginalen?

Som vi skriver där är det i det närmaste bara två matcher om året som är slutsålda och det är hemmamatcherna mot Real Madrid och Barca.

Frågan är ju också hur mycket du är villig att betala för att se matchen, för biljetten mot Barca kommer att vara dyr och det gäller från klubbens egna biljettförsäljning. Från cirka 70 Euro och uppåt får du nog kallt räkna med.

Men den verkliga experten på biljetter i redaktionen är Daniel Szostak som även funderar på att dra till Madrid för Barcamatchen...
Atlético Profe
2008-02-05 18:45
Hjälp!
Är det ingen här som kan hjälpa mig? skrev för någon vecka sedan men men har inte sett något svar.
Jag ska åka till Madrid och se matchen mot Barca första helgen i mars. Jag har inte skaffat biljetter ännu. Är det några här som har erfarenhet och kan säga om det går att ha is i magen och köpa biljett när jag kommer ner(natten mot lördag)? Om inte vilken är bästa lösningen för att införskaffa plåtar?
Vore mycket tacksam om någon kan svara.
Atlético JJ
2008-02-05 18:11
360 är absolut det bästa. Finns det något som är bättre än att sätta sig ner och lira FIFA 08, där man givetvis lever sig in som rojiblanco ? :D
Atlético senken
2008-02-05 16:39
haha :) låter bra :) kör på chippat xbox nu.. men börjar bli gammalt ;)

det blir antingen PS3 eller Xbox 360 inom en snar framtid :)
Atlético John Mayer
2008-02-05 16:19
360 is the shit, så länge man gillar sportspel och action. Räknar redan med att ni gillar det förstnämnda, såå ;)
Atlético senken
2008-02-05 15:12
hahah :)

jag är sugen på ett xbox 360 ! kör ni chippat?
Atlético JJ
2008-02-05 13:50
Låååångt ifrån! :)
Atlético senken
2008-02-05 08:42
PC? ;)

det enda rätta :)
Atlético JJ
2008-02-05 08:09
XBOX - 380 (L)
Atlético John Mayer
2008-02-04 22:41
Haha, oväntat. Fyfy Rawkus, det är olagligt att ladda ner saker ;) :P
Atlético rawkus
2008-02-04 19:45
John: PS2 ager fan!! Eller sa sager jag endast det for att det ar den senaste konsollen jag har :D Men vill ej byt, har narmare 130 lir till PS2an nu... och lovar dig, 98% ar ICKE original ;)
Atlético John Mayer
2008-02-04 19:19
PS2? Vad är det för skit, killen ligger hemma i sängen och spelar PES 2008 på Xbox-360, såklart ;)
Atlético rawkus
2008-02-04 18:45
Luff:Lugna sig, blir nog PS2 for hela slanten ;)
Atlético Luff
2008-02-04 18:01
Man kan inte spela hur många matcher som helst utan att gå sönder, speciellt inte på Kuns position, hoppas han tar vara på tiden och vilar nu.
Atlético DeBe
2008-02-04 09:40
fy fan vilken lätnad med agüero. såg riktigt illa ut
Barcelona Texas #2
2008-02-03 21:49
Man kan inte spela 1-1 hemma mot Murcia om man ska vara topp fyra :). Men tror ni fixar det.
Atlético garmawi_90
2008-02-03 21:18
Faaan 0-1 Espanyol, i detta läge är vi 5:a, ingen Champions League tyvärr :(
Atlético fuzz
2008-02-03 19:45
Ämne: vilket skitlag vi är....
Håller helt med. Ibland undrar man varför man envisas med att tycka att vi ändå på nåt sätt är bäst. =)
Atlético rawkus
2008-02-03 19:44
Trist med bara 1-1 :(

Kom nyss hem fran workat.. Hur sag matchbilden ut??

Andrade+Villaluz fotbollspoesi?? :)

For ovrigt Zeballos forsta(!!) avslut for Azul - kunde ej startat battre :)
Atlético JJ
2008-02-03 19:43
Fasen vad besviken man kan bli. Är det inte vårt år i år så vet jag inte om det någonsin kommer att bli det.

Mister vi Kun för en tid ser det riktigt, riktigt mörkt ut...
Atlético garmawi_90
2008-02-03 19:08
1-1 är inget bra resultat mot Murcia som vi borde vunnit mot, men Atletico får skylla sig själva för man hade verkligen några mycket bra chanser att förvalta men man var helt enkelt inte effektiva, som jag skrev tidigare så borde det ståt 1-0 till Atletico efter en mycket bra chans för Kun men tyvärr så missar han målet. Och även i slutet borde Maxi fan i med ha gjort mål där, ifall han visste att han skulle missa varför passade han inte en helt fristående Forlan?

2008 har verkligen inte börjat bra för Atletico resultatmässigt i Ligan, där man inte vunnit på 3 raka matcher precis som i början av säsongen.
Annons: