/spanien/atletico/forum/1860.aspx/spanien/atletico/forum/1860.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético paniagua
2008-02-14 10:23
Det är korrekt som somliga påpekar här angående Raul.
Hans far är rojiblanco och Raul började sin fotbollsfostran i Atletico. Tyvärr så lades hans årskull av ungdomsverksamheten på is av besparingsskäl, varför Raul gick över till Real. Då var han, om jag minns rätt, 15 år.
Spanien Adam Sol
2008-02-14 00:33
Tror Svennis hade varit perfekt i Atleti. Intervju med honom i länken ovan.
Atlético rawkus
2008-02-13 21:15
Majjo: Imorn ar det val?? ;)
Atlético rawkus
2008-02-13 21:14
J.T....Hope Is... : For ditt Valencia gar ju som pa rals just nu...
Atlético Majjo
2008-02-13 20:24
Angående Raul:
Raul kommer från Madrid, och hans far lyckades få Atletico att signa honom som 13-åring. Jag har för mig att Atleti då inte hade så väldans mycket pengar (efter att de hade storsatsat), vilket gjorde att dom i ett försök att spara lade ned hela ungdomsverksamheten. Det var då Real knep honom..
2-0 ikväll, törs man hoppas på det!?
Aupa!
Atlético Luff
2008-02-13 20:22
Raúl ansåg sig väl inte få tillräckligt med uppskattning i Atleticos ungdomslag, och valde därför att prova lyckan i den vita tröjan? Detta skedde då han var väldigt ung, så jag tror inte några pengar var inblandade.

Har för mig hans föräldrar är Rojiblancos iaf.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-02-13 20:22
Ämne: Läste nyss en nyhet ....
Eran dåvarande President satsade inte på juniorerna, och då valde Raul att byta klubb. Om jag har förstått detta rätt, men det var när han var 15 år.
Valencia J.T....Hope Is...
2008-02-13 19:55
Jag håller verkligen på er när ni möter Bolton.
Men fan så tror jag A.Madrid kommer misslyckas som vanligt......Nääär det väl gäller något stort.
Men, Lycka Till!
Atlético kun10aguero
2008-02-13 18:16
Läste nyss en nyhet (för mig) om Raul.
Att hans moderklubb är Atletico de Madrid(!)
Hur kunde Atletico sälja Raul, spec till Real Madrid. Trodde inte den dåvarande ledningen på honom lr blev Atletico erbjudan en jäkla massa pengar??
Atlético senken
2008-02-13 18:09
haha! jaa så kanske det är men om vi ska ha någon chans att gå killen för en vettig summa borde vi passa på väldigt snart!

Ett bra lag att låna ut till är ju Getafe, även Celta vigo! de ger sina talanger väldigt bra med speltid.

Jag är väldigt skeptisk till Reyes men jag vill endå att han ska få mer chanser att visa upp sig! kom relativt billigt och är fortfarade ung! sen att han är världens största "klubbh*ra" är ju inget man gillar.....

som den pessimist jag är när det gäller Atleti, tippar jag 1-1 ! fegar lite... tror att matchen kan gå hur som helst faktiskt!..
Atlético rawkus
2008-02-13 17:58
senken: Haha, sakta i backarna... :) Han behover utvecklas bra mycket mer for att platsa i Atletico, men helt klart intressant :)

Utlaning i ett par sasonger, helst ett lagre lag dar mycket speltid ges, sa kanske :)

Sedan ar det val tufft att jamfora Mex La Liga med spanska...

Reyes vill jag ej ha kvar, ville ej ens ha han innan han kom... :(

Vad tror Vi imorn?? 2-1 till oss?
Atlético senken
2008-02-13 17:52
satik rawkus!

verkar vara en grym lirare! :D och om det är som du säger att han var en i "magiska 3an" så är det ju helt sjukt bra! jag säger signa nu och låna ut honom till ett segundalag eller ett nyuppflyttat lag i primeran!

kan snart lira med b-laget i segundan? (jobba grabbar)

sjukt bra skott och allt :) byte rakt av med Reyes kanske? eller vettefan om han platsar i Azul... :S ;)
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-02-13 17:01
Andranik Temoryan är en ni bör akte er för..
Atlético kun10aguero
2008-02-13 15:09
Atlético Andero
2008-02-13 09:59
Ämne: Är det någon här som....
Visst gör man det. Är du intresserad av att gå med i en liga (jag har två stycken), så skicka iväg ett PM. ;)
Atlético kun10aguero
2008-02-12 22:04
Är det någon här som spelar Xperteleven?
Atlético rawkus
2008-02-12 14:14
senken: Under denna lanken hittar du samma lank som Daniel postade tidigare :) Innehaller Zeballos debutmal, men ann battre: Kolla in heeela sekvensen pa 2-0 malet (03:40 in pa videon)... Villaluz avslutar det hela med en skon volley :)

Fotbollsporr pa hog niva! :)
Atlético rawkus
2008-02-12 14:07
senken: Under lanktipset sa hittar du Villaluz kanon mot Monterrey forra sasongen :)
Atlético rawkus
2008-02-12 14:02
senken: Har inte hort ett skvatt (tyvarr!!) om Ochoa :(

Hehe, har svart for att vara objektiv ang Cesar Villaluz.. ;)

Personligen skulle jag saklart jattegarna se han i Atleti, men han behover utvecklas mer. OM han nu, pa natt satt skulle komma, sa vore en utlaning under de 2 forsta sasongerna till ett "lagre" Spanskt lag (a`la C Vela!) ett ypperligt satt att skola in han i spansk fotboll :)

Som spelartyp: Han ar ettrigare an fa, och ibland gar det overstyr(springer garna ikapp en motstandare anda ner till eget straffomrade och kapar.. dock ej utan anledning..), han har ett fint spelsinne med bra passningar(som dock behover lite finslipning), hans skott kan du fraga Daniel om ;) Grym bossa! Det jag gillar mest ar att han ar 18 bast men tar for sig som en 35-arig Gattuso med battre teknik :) Han springer HEEELA matcherna igenom,och vagrar ge upp. Funkar bra bade centralt och pa kanterna, aven som nodlosning i anfallet... Offensivt ska det vara :) Sedan att han var den 3e lanken i "Magiska 3an" (GDS, C Vela och Villaluz) gor ej saken samre ;)

Som sagt: Skulle absolut inte ha nat emot att se han i Atletico,men i dagslaget ar han ej ett namn for forsta 11an...annu ;)
Atlético senken
2008-02-12 08:45
Ämne: senken: Vilken javla....
hahahahaha!! :) jag är lätt på ;)

Hade vi haft kvar Murcia som tränare hade nog Miguel, Camacho, Rubiato och gänget gjort sig ett namn nu.. :S :( och Rubiato hade petat bort Mista låååångt bort!

Förresten Rawkus. Hört något mer om Ochoa och hans potentiella övergång till de rödvita?

Sen tänkte jag höra: César Villaluz, är han en man för Atleti? bättre än Reyez osv? :)

AUPA !

Atlético JJ
2008-02-12 08:04
I länktipset har vi en svensk affär. Jag ska köpa en så fort jag har pengar, antingen med Raúl Garcia eller Kun!
Atlético Bobban (red)
2008-02-12 07:36
Ämne: Ämne: kun10ag....
Här har du några olika alternativ, där du kan shoppa loss på Atletigrejer;)

http://www.supportersplace.com/store/supportersplace_se.php?page=store&selected_tab=frontpage

http://www.fotbollsnyttshop.se/store/fotbollsnytt_product_1561_8409.html

http://www.mmsport.dk/
http://www.unisport.dk/

http://www.ebay.com/
Real Madrid Kosowski 11
2008-02-12 03:13
se upp för Rasiak, en atletisk anfallare
Atlético rawkus
2008-02-12 01:06
senken: Vilken javla defensiv?? Har ska vi kora fullt os framat!! :D
Atlético garmawi_90
2008-02-12 00:07
Ämne: kun10aguero //

An....
När ni ändå är inne om matchtröjor osv, jag har också tänkt mig och köpa världens snyggaste tröja, men vart vet jag inte?. Undrar bara var ni köper eran? För jag tror inte att de finns i Sverige.
Vore tacksam för svar.

Aupa Atleti, nu tar vi Bolton också ;)
Atlético senken
2008-02-11 23:47
kun10aguero //

Angående tröjan!
Jag ska snart också köpa en tröja! det blir antingen Jurado, Miguel eller Valera på min rygg!! :)

Atlético senken
2008-02-11 23:45
Ämne: rawkus, Nee, verklig....
Vem har du tänkt ska ta det defensiva jobbet då? ;-)

Jag kan tänka mig Cleber, Camacho eller Jurado, Camacho som innermittfältare till torsdagens drabbning!

Falcon är självskriven i mål för mig också! :)

Sen vill jag att Reyes och Miguel ska ut och visa på kanterna och att Maxi och Forlan tar forwardplatserna :) Aguero borde stå över en match så att han inte skadar sig allvarligt snart!....

AUPA
Atlético kun10aguero
2008-02-11 22:29
rawkus, Nee, verkligen inte!! ;)
Tycker att samma backlinje ska spela mot Bolton som igår, vilket de nog troligast blir.
Den här uppställningen vill jag se(ifall inte nån av de andra innermittfältarna kommer tbx).

Forlan Kun

Simao Jurado Maxi/Reyes Miguel

Pernia Pablo Perea Lopez

Abbiati/Falcon

Förresten så har jag fått min Atletico tröja o ska gå till tryckeriet med den under denna lr nästa vecka. Men jag vette fan vilket namn jag ska ha. Vad tycker ni, jag tar det populäraste som jag ser att de står;)
Atlético rawkus
2008-02-11 19:10
Luff: Ahhh... tack! Bara jag som ar overglad over att Chel$ki kopte Anelka?? ;)
Atlético Luff
2008-02-11 19:08
rawkus, våra kära spelare besöker Reebok stadium på torsdag.
Annons: