/spanien/atletico/forum/1838.aspx/spanien/atletico/forum/1838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Optimo_Kun
3/9/2008 20:21
UT: Pernia, Pablo, Cleber, Mista

IN: Márquez, Denilson, någon till kanske
Atlético JJ
3/9/2008 19:02
Omgångens resultat gick inte vår väg, åtminstone inte idag. Racing och Sevilla tog viktiga segrar i sina matcher och nu är det bara att ställa allt hopp till Chippen och hans Deportivo samt Barcelona att de gör helgen aningen bättre!

Och Valencia lär också ta en trepoängare då man leder med 2-0 hemma mot Chippen och kompani. Det var inte vår omgång detta, det kan vi bara konstatera. Villarreal vinner också?

Valencia vs. Deportivo 2-2.
Villarreal jacobu
3/9/2008 15:18
Varför detta hat mor Pernia? Snubben var ju grym i VM och innan dess. Sen verkar han ha drabbats av Atlético-syndromet som drabbat många andra bra spelare - de slutar plötsligt att vara bra...

Förvrigt tror jag Villarreal tar minst en pinne på Campis ikv!
Atlético Torres
3/9/2008 14:02
Är det någon här inne som minns förre Atléticospelaren Radek Bejbl? Kan denne person i så fall berätta lite om honom.

P.S. F*n att vi tappade igår...
Atlético Lush
3/9/2008 13:15
FAN. Missade sista 20 pga. att jag inte mådde bra. Hoppades och trodde att vi skulle kunna hålla ut, men nej nej. På straff, dessutom. Det suger.

Vi hade en ypperlig chans att komma upp på en delad 3:e plats. Tror dock inte att Villareal kommer att kunna ta poäng borta mot Barca.
Atlético JJ
3/9/2008 12:23
Ämne: JJ,
du har fått pm....
Det är besvarat!
Atlético daniel77
3/9/2008 12:19
JJ,
du har fått pm :)
Atlético JJ
3/9/2008 11:15
Att förlora på La Romareda är absolut ingen skam. Zaragoza är erkänt starka hemma och igår var inget undantag.

Frågan är om vi inte skulle vunnit om vi skulle fortsatt spela vårt spel. I alltför många matcher denna säsong har vi backat hem vid ledningsmål, vilket har lett till tappade poäng. Det håller inte i längden.

Jag ställer mig numera frågandes till Pablo Ibañez plats i startelvan. Gång på gång är det han vi faller på och självmålet igår ska vi inte tala om. Att han inte ens får halvträff på den bollen visar vilken dålig fotbollspelare vi har i honom, om än att han allt som oftast gör det bra i de defensiva situationerna.

Pernía ska vi inte bara tala om. Han är definitivt ingen spelare för vår trupp, likaså Mista och Eller. Bort!

Turligt nog förlorade Espanyol, och jag hoppas på att Villarreal går samma öde till mötes. Vi behöver allt annat än mindre avstånd till konkurrenterna inför månaden vi har framför oss.

Daniel,
du har pm!
Atlético daniel77
3/9/2008 00:35
tack Zoran!!
Atlético garmawi_90
3/9/2008 00:34
Atlético garmawi_90
3/9/2008 00:34
Atlético garmawi_90
3/9/2008 00:30
Atlético senken
3/9/2008 00:30
Glöm inte eller Cleber Santana i dina favortit spelare :P

Han kommer väl 6a, just efter Gabi och Luccin.
Zaragoza LoicZgz
3/9/2008 00:24
Glöm inte eller Cleber Santana i dina favortit spelare :P
Atlético senken
3/9/2008 00:17
vilket jävla skitlag vi är. och vilken jävla skittränare vi har...

Ingen(Förutom Forlan) försöker göra något för att få till det efter att Zaragoza kvitterat.. Aguirre står och hänger och visar med rörelser till grabbarna att ta det lugnt. VAFAN.. VADÅ LUGNT?!?! mana på dem att köra på 110% hela matchen och ge allt i alla situationer...

Jag stängde av i 70e. kunde inte se på skiten.

vi är det laget som har lyckats värva de 3 absolut sämsta spelarna i HELA världen: Pernia, Eller och Mista. Idag var en på planen och det märktes vekligen av, direkt Valera blev skadad blev spelet kaos.

Jag säger att nu är det dags att sparka Aguirre och ta in Simeone som har lite cojones.

a la puta calle, Aguirre!
Atlético daniel77
3/9/2008 00:15
Ämne: Daniel, kolla mailen....
Tjena Zoran! Du har fått pm!
Atlético zoran
3/9/2008 00:12
Daniel, kolla mailen.
Atlético Spiders
3/9/2008 00:10
Förutom kapningen på Kun så finns det inget att skylla domarn på, tyckte domarn skötte sig bra, så klart om man ser med Atleti ögon så var han usel, det va solklar straff och vi får skylla oss själva, Maradona hade rätt, vår backlinje är ett skämt förutom Perea och Lopez, gör vi inte självmål så är det nåt annat.
Fattar inte varför man inte kan ta in Ze Castro på högerbcken istället för att flytta över Lopez, som jag sa förut, såna här matcher är anledningen till varför vi inte är ett storlag.
Atlético garmawi_90
3/8/2008 23:58
Slut. 2-1 till Zaragoza och som vanligt så tar vi inte chansen när vi får den, förlusten kan skiljas en liten del på domaren då jag tycker att han var värdelöst och dessutom var det fjärde gången han dömt Zaragoza-Atleti på La Romareda och fjärde vinsten för Zaragoza (!)
Atlético raoul duke
3/8/2008 23:58
kan någon svara på varför vi itne gjort av oss med pernia inte en enda passning med rätt adress under en helhalvlek å stackars perea som fick springa som 2 för att täcka upp för en vilsesprungen pernia...
Atlético Rueda
3/8/2008 23:57
Så jävla dålig match. Vi kan inte försvara oss, våra anfallare vågar inte skjuta eller skjuter rätt på målvakten. Och domarens insats behöver inte ens kommenteras.

Uselt, och återigen kan vi inte ta vara på chansen när espanyol tappar poäng.
Atlético RK...
3/8/2008 23:57
Kan han inte lägga till tid när Cesar "skadar" sig på stopptid?
Atlético RK...
3/8/2008 23:49
MEN DOMARFAN
Atlético garmawi_90
3/8/2008 23:49
FYFAN VILKA LÄGEN NU, AGUERO DU BORDE SKJUTIT DÄR. :(
Atlético garmawi_90
3/8/2008 23:46
VAD FAN FORLAN,
Atlético el niño para siempre!
3/8/2008 23:39
PCDOMARE...
Atlético garmawi_90
3/8/2008 23:37
Varför ska man backa hem när man haft första halvleken för att i andra kontra, det förstår jag mig inte på.
3/8/2008 23:35
2-1 Melito ྄
3/8/2008 23:33
Simoa fixar straff åt Zaragoza
Atlético garmawi_90
3/8/2008 23:33
straff, fannnnnnnnnnn
Annons: