/spanien/atletico/forum/1822.aspx/spanien/atletico/forum/1822.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Optimo_Kun
2008-03-10 22:35
Är det något lag Kun inte ska gå till så är det ju verkligen Chelsea. Real behöver man ju knappast oroa sig över efter det MÄKTIGA uttalandet
Atlético kun10aguero
2008-03-10 21:35
Fan va gött att Seita och Leo är tillbaks=)
Den jag har saknat mest är ju solklart Seita, det har varit bra på högerkanten när Valera har spelat men nu skada hans sig igen..
Real Madrid King_Raul/King_Iker
2008-03-10 21:34
Efter eoner av misslyckande för los colchoneros har ni lirat riktigt bra, tror Chelsea verkligen de har någon som helst chans att knipa Kün då? Knappast.

Atlético zoran
2008-03-10 21:07
Det återstår dock att se hur man skall göra med Sadicks övergång till Atlético. Etoile du Sahel hade tydligen kommit överens med spelaren innan han skrev på för Atlético.
Atlético senken
2008-03-10 21:02
Vi fick inte Sadick Adams......

länktips
Real Madrid reul madrid
2008-03-10 20:53
Hoppas verkligen att Aguero stannar hos er. Jag hoppas att äckliga Chelsea håller vantarna borta från er Kun.
Atlético Optimo_Kun
2008-03-10 20:50
Jag tycker Ze Castro ska vara kvar. Ung och kan bli riktigt bra
Atlético John Mayer
2008-03-10 13:53
Åh herregud, såg lyckligtvis inte matchen, kom hem från fjällen sent på natten. Fy fan, något måste hända, och det fort, vi får inte hålla på att dyka upp och ner som i en berg-och-dalbana om vi vill få riktigt höga placeringar. Stabilitet måste uppnås, och det illa kvickt!
Atlético Tuna
2008-03-10 11:17
Man blir ju så irriterad på spanska domare.... fan vad jag hatar dom !!!

Ut med pablo och pernia herregud... ZE CASTRO !!

Miguel har stor potential... luis garcia borde få spela.... kom igen aguirre !
Atlético Luff
2008-03-10 05:55
Vart hamnar vi iår då pojkar och flickor? Ska man tippa på en 7e plats precis ovanför Getafe? Känns så va?

Suck..
Atlético Roni40
2008-03-10 02:29
Vill bara be om ursäkt till alla Atletico fans, känner att denna förlust är mitt fel mer än Pablos. Det är så att varje gång jag oddsar på Atletico så har dom torskat, Har oddsat på dom båda matcherna mot Barca där det slutade till deras fördel med 6-0 och 3-0 Samma med Real där det var 2-1 2-0 samt Villareal 4-3 och så lät jag bli ett tag tänkte göra det mot barca men lät det vara och så vann vi, men sen tog dumheten över och igår oddsa jag på Atletico mot Zaragoza och så blev resultatet Där dommaren sög häst och Pablo blev Zaragozare Och än en gång så förlora vi så förlåt, Förlåt! Nästa gång oddsar jag på Marängerna jag lovar = )
Atlético Roni40
2008-03-10 02:29
Vill bara be om ursäkt till alla Atletico fans, känner att denna förlust är mitt fel mer än Pablos. Det är så att varje gång jag oddsar på Atletico så har dom torskat, Har oddsat på dom båda matcherna mot Barca där det slutade till deras fördel med 6-0 och 3-0 Samma med Real där det var 2-1 2-0 samt Villareal 4-3 och så lät jag bli ett tag tänkte göra det mot barca men lät det vara och så vann vi, men sen tog dumheten över och igår oddsa jag på Atletico mot Zaragoza och så blev resultatet Där dommaren sög häst och Pablo blev Zaragozare Och än en gång så förlora vi så förlåt, Förlåt! Nästa gång oddsar jag på Marängerna jag lovar = )
Atlético kun10aguero
2008-03-09 23:34
Ämne: Ämne: UT: Per....
Pernia, Pablo och Mista ska ut!

Cleber och Luis ska få spela mera!
Hur ska man kunna få vara bra ifall man inte får spela några matcher! För har vi en bra Luis har en mycket bredare trupp!
Atlético JJ
2008-03-09 20:29
Ämne: UT: Pernia, Pablo, C....Pernía ska ut, likaså Pablo, Mista och Eller. Jag har tröttnat på Pablos insatser på senare tid. Skulle vilja se Zé tillsammans med Perea, och att vi flyttar upp spelare från vårt b-lag.

Daniel, håller våra unga lirare måttet till att vara truppspelare? Vi behöver inte köpa och köpa och köpa. Vi måste använda de vi redan har.

Cléber har inte fått en ärlig chans enligt mig, och förtjänar att vara kvar.
Atlético Optimo_Kun
2008-03-09 20:21
UT: Pernia, Pablo, Cleber, Mista

IN: Márquez, Denilson, någon till kanske
Atlético JJ
2008-03-09 19:02
Omgångens resultat gick inte vår väg, åtminstone inte idag. Racing och Sevilla tog viktiga segrar i sina matcher och nu är det bara att ställa allt hopp till Chippen och hans Deportivo samt Barcelona att de gör helgen aningen bättre!

Och Valencia lär också ta en trepoängare då man leder med 2-0 hemma mot Chippen och kompani. Det var inte vår omgång detta, det kan vi bara konstatera. Villarreal vinner också?

Valencia vs. Deportivo 2-2.
Villarreal jacobu
2008-03-09 15:18
Varför detta hat mor Pernia? Snubben var ju grym i VM och innan dess. Sen verkar han ha drabbats av Atlético-syndromet som drabbat många andra bra spelare - de slutar plötsligt att vara bra...

Förvrigt tror jag Villarreal tar minst en pinne på Campis ikv!
Atlético Torres
2008-03-09 14:02
Är det någon här inne som minns förre Atléticospelaren Radek Bejbl? Kan denne person i så fall berätta lite om honom.

P.S. F*n att vi tappade igår...
Atlético Lush
2008-03-09 13:15
FAN. Missade sista 20 pga. att jag inte mådde bra. Hoppades och trodde att vi skulle kunna hålla ut, men nej nej. På straff, dessutom. Det suger.

Vi hade en ypperlig chans att komma upp på en delad 3:e plats. Tror dock inte att Villareal kommer att kunna ta poäng borta mot Barca.
Atlético JJ
2008-03-09 12:23
Ämne: JJ,
du har fått pm....
Det är besvarat!
Atlético daniel77
2008-03-09 12:19
JJ,
du har fått pm :)
Atlético JJ
2008-03-09 11:15
Att förlora på La Romareda är absolut ingen skam. Zaragoza är erkänt starka hemma och igår var inget undantag.

Frågan är om vi inte skulle vunnit om vi skulle fortsatt spela vårt spel. I alltför många matcher denna säsong har vi backat hem vid ledningsmål, vilket har lett till tappade poäng. Det håller inte i längden.

Jag ställer mig numera frågandes till Pablo Ibañez plats i startelvan. Gång på gång är det han vi faller på och självmålet igår ska vi inte tala om. Att han inte ens får halvträff på den bollen visar vilken dålig fotbollspelare vi har i honom, om än att han allt som oftast gör det bra i de defensiva situationerna.

Pernía ska vi inte bara tala om. Han är definitivt ingen spelare för vår trupp, likaså Mista och Eller. Bort!

Turligt nog förlorade Espanyol, och jag hoppas på att Villarreal går samma öde till mötes. Vi behöver allt annat än mindre avstånd till konkurrenterna inför månaden vi har framför oss.

Daniel,
du har pm!
Atlético daniel77
2008-03-09 00:35
tack Zoran!!
Atlético garmawi_90
2008-03-09 00:34
Atlético garmawi_90
2008-03-09 00:34
Atlético garmawi_90
2008-03-09 00:30
Atlético senken
2008-03-09 00:30
Glöm inte eller Cleber Santana i dina favortit spelare :P

Han kommer väl 6a, just efter Gabi och Luccin.
Zaragoza LoicZgz
2008-03-09 00:24
Glöm inte eller Cleber Santana i dina favortit spelare :P
Atlético senken
2008-03-09 00:17
vilket jävla skitlag vi är. och vilken jävla skittränare vi har...

Ingen(Förutom Forlan) försöker göra något för att få till det efter att Zaragoza kvitterat.. Aguirre står och hänger och visar med rörelser till grabbarna att ta det lugnt. VAFAN.. VADÅ LUGNT?!?! mana på dem att köra på 110% hela matchen och ge allt i alla situationer...

Jag stängde av i 70e. kunde inte se på skiten.

vi är det laget som har lyckats värva de 3 absolut sämsta spelarna i HELA världen: Pernia, Eller och Mista. Idag var en på planen och det märktes vekligen av, direkt Valera blev skadad blev spelet kaos.

Jag säger att nu är det dags att sparka Aguirre och ta in Simeone som har lite cojones.

a la puta calle, Aguirre!
Atlético daniel77
2008-03-09 00:15
Ämne: Daniel, kolla mailen....
Tjena Zoran! Du har fått pm!
Annons: