/spanien/atletico/forum/1810.aspx/spanien/atletico/forum/1810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2008-04-01 15:30
senken: Roberto ska absolut inte bytas bort! Det bestammer JAG ;)

Pichu och Mis(s)ta later bra :)

Hoppas verkligen Braulio kommer hem igen! Han har en stor framtid fframfor sig :)

Suarez samt flertalet andra yngre Atleti talanger har jag, helt arligt, inte mycket koll pa :S

Hur gar det for Diego Costa? Bortsett gula/roda kort da...
Atlético senken
2008-04-01 10:15
Rawkus!

det låter skitbra :)

Mario Suarez ska få en ärlig chans nästa säsong tycker jag också! samtidigt som Diego Costa borde bli utlånad till en Primeraklubb en säsong :D

Men i istället för Ochoa vill jag se Moya från Mallorca, den killen tror jag kan komma att peta Casillas från landslaget inom några år! helvetet vad bra han är! men om man vill byta Roberto emellan tycker jag inte att man ska göra det.. Hellre att man byter typ Mista och Pichu emellan. Roberto är en för stor talang för att kastas bort.

Sen tycker jag att Rubiato från b-laget ska få en chans på försäsongen att visa sig värdig, satt och studerade den killen i helgens match mot celta-b. fan den killen är inte kass alltså!

det är allt jag kommer på just nu, skriver nog mer senare om jag kommer på ;)

AUPA !!

Atlético rawkus
2008-04-01 00:18
Ok, operation Atleti:

Nu far Ni anda allt hjalpa mig, da jag sakerligen kommer att missa massor ;)

Spelare UT: Maniche(pa g?), Eller(eu-platsen..), Mista, Abbiati(tar emot, men han maste bort..)

Spelare IN: Braulio(kom hem!!), Hetinga(klar?), Pique(vore for bra for att vara sant!), Memo Ochoa(tillat mig dromma ;)

Sa, fyll pa listan nu!! :)

AUUUPA!!!!!
Atlético Pinturicchio
2008-03-31 20:47
Atlético ska vara ett topplag, man har allt som krävs. Bra spelare är det gott om i laget. Det behöv bara någon som kan motivera spelarna att spela bra varenda match. Aguirre är verkligen inte den mannen. Att Mourinho skulle komma hit håller jag med om att det inte är så trovärdigt, men bara man blir av med den där idioten och tar in en tränare som har vunnit stora mästerskap, så borde vi i allafall utmana Real och Barca om La Liga.
Atlético Lush
2008-03-31 20:38
Aguirre har tyvärr ingen vinnarmentalitet. Man ser ingen spelide hos honom. Efter denna säsong tycker jag att han borde sparkas. Satsa på en tränare som skäller ut spelarna efter en skitmatch och inte bara säger: "jaha, då går livet vidare". Det är ingen knattefotboll.

MEN. Men, sen tänker man efter lite. När han först tillträdde gick vi upp 2 placeringar i ligan. I år ser det ut att vara 2-3 till. Något måste ju ha förbättrats om det blir bättre för varje säsong.

Det är ju dock stabiliteten som fattas. Det är underbart att vinna mot Barca, men att förlora mot Mallorca ska man inte göra om man vill tillhöra toppen, som vi borde göra med det spelarmaterial vi har.

Som O. Kun säger så tror jag inte att Mourinho kommer till Atletico. Inter lockar nog mer. Men han är den tränare vi behöver.
Atlético Optimo_Kun
2008-03-31 18:57
Jag tror knappast att att Mourinho kommer komma till Atlético. Han väljer nog någon "större" klubb före oss tyvärr
Atlético kun10aguero
2008-03-31 17:00
Ämne: Aguirre är ju fan de....
Håller med! 3-4 nya spelare, Braulio, då har man mer pengar över från resternade säsonger och då tycker jag man ska göra allt för att värva Maurinho.
Atlético Luff
2008-03-30 22:31
Förlusten ser inte ut att bli allt för kostsam, men oj vad skönt det hade varit att dra ifrån. :(
Atlético Lush
2008-03-30 19:12
Torres gjorde matchens enda mål när Pool vann. Några år, och så är han tillbaka. Längtar redan.
Atlético senken
2008-03-30 18:54
B-laget ut att gå mot vinst mot Celta B

3-2 står det men en minut kvar av extratiden :)

Målen har gjorts av:

Raul Merida
Ruben Ramos !!!
Borja Rubiato(pen)
Atlético JJ
2008-03-30 17:26
RCD Espanyol - Racing Santander slut, 0-3.

Atlético Pinturicchio
2008-03-30 15:27
Aguirre är ju fan den sämsta tränaren i La Liga! Men det spelarmaterialet vi har idag ska vilken tränare som helst klara sig mycket bättre än vad han gör med laget. Att han lyckades med Osasuna är för mig en gåta. Visst har vi haft för många olika tränare dom senaste åren men han ju är fan den sämsta av dom alla!
Om inte Inter och Mourinho kommer överens i sommar så tycker jag man ska göra allt för att få hohom. Eller vad som helst, bara man slipper se den där jävla Aguirre på bänken!
Atlético Luff
2008-03-30 11:28
nu får vi hoppas på kryss i Espanyol-Santander samt att... (usch) marängerna vinner.
Atlético Torres
2008-03-30 09:36
Nu har vi bara tre poäng ner till Santander och missat CL-spel.
Atlético John Mayer
2008-03-30 00:04
Jag är besviken, det är allt jag kan säga, Villareal var helt enkelt bättre, tyvärr.
Atlético garmawi_90
2008-03-30 00:00
Ämne: Katastrof. Vi jagade....
Tycker som du säger att Villareal var bättre än oss från första minuten tills domaren blåste av men Aguero försökte åtminstonde att göra något inte som de andra.
Atlético Spiders
2008-03-29 23:56
En sak är iallafall säkert, skaffa Simao ett eget läkarteam, egen massör, eget bubbelbad, eget gym, vad som helst, håll han frisk.
Allt vi gjort i offensiv väg denna säsong har Simao stått bakom.
Idag fick vi det slängt rakt i ansiktet hur viktigt det är för Atleti att Simao kommer förbi sin back.

Come Back Simao!!
Atlético Lush
2008-03-29 23:56
Katastrof. Vi jagade boll sedan minut 1. Dåligt spel, kanterna funkade inte, försvaret likaså. Första och andra målet var pinsamma. Kun och Forlan, deras sämsta match hittills tillsammans?

Villareal var bättre än oss på ALLA punkter. Grattis till en välförtjänt seger.
Atlético garmawi_90
2008-03-29 23:51
SLUT 3-0 till Villarreal, det är bara att gratulera Villarreal till segern de var klasser bättre än oss idag.
Atlético garmawi_90
2008-03-29 23:41
Är det inte lite försent med den bytet, Aguirre ?
Atlético offe23
2008-03-29 23:29
men för fan atletico ser ju inte ens ut att platsa i allsvenskan så som de spelar just nu
Atlético Ainhoa
2008-03-29 23:25
suck, ingen ide att titta vidare på matchen.....
Atlético offe23
2008-03-29 23:24
hoppas verkligen de spelar bättre nästa vecka när ja ska ner till madrid å se dem
Atlético offe23
2008-03-29 23:24
men seriöst!
Atlético garmawi_90
2008-03-29 23:19
Känns som att Atletico spelarna har tankarna på något annant.
Atlético rawkus
2008-03-29 23:15
fy fan, ser ut som powerplay a`la hockey :S
Atlético offe23
2008-03-29 23:09
där kom bytet spiders!
Atlético garmawi_90
2008-03-29 23:09
Juradopå väg in ! Äntligen.
Atlético Spiders
2008-03-29 23:03
Vi kör alltså 4-2-2-2 utan 2 yttrar som kan utmana, smart Aguirre!
Ut med sopan L Garcia nu, in med Jurado eller Miguel som iallafall kan utmana sin back, annars är det lönlöst att köra ett utpräglat kantspel
Atlético Bobban (red)
2008-03-29 23:01
Har fruktansvärt svårt att se att Atleti ska lyckas vända på det här i andra halvlek.

Har Atletis försvar valt fel dobbar? För de ser mest att glida omkring på planen, så fort det blir en riktningsförändring?
Annons: