/spanien/atletico/forum/1786.aspx/spanien/atletico/forum/1786.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Ronaldo Fán
2008-05-01 00:13
En liten rättelse:Seitaridis var inte i FC Porto när de vann CL med Mourinho.Han kom säsongen efter för att ersätta Paulo Ferreira som gick till Chelsea.
Atlético Roni40
2008-04-30 19:00
Atleti!
Atlético RK...
2008-04-30 00:21
Ämne: Det är i huvudsak ån....
Haha jag har tänkt samma tanke. Det är väl dock bara följa matcherna och förvänta sig det värsta men hoppas på det bästa som gäller.
Atlético Luff
2008-04-30 00:12
Det är i huvudsak ångest jag känner när jag tänker på Atleti just nu, önskar jag bara kunde skita i allt till den 18e och ta en titt på tabellen då.
Atlético Spiders
2008-04-29 19:23
Oj, såg att jag glömt länka i mitt sista inlägg, hehe om det där med fotbollsporr.
Atlético rawkus
2008-04-29 15:52
Mer fotbollspoesi fran Villaluz - skjuta kan han aven ;)
Atlético rawkus
2008-04-29 15:42
Hehe, har postat detta forut, men kolla heela sekvensen till 2-0 malet och aven den finfina avslutningen av Villaluz, och lyssna pa kommentatorn!! :) UUUNDERBART!!!
Atlético rawkus
2008-04-29 15:21
@Spiders: Sjalvklart ska jag ta mig upp till Monterrey for att se Atletico mot Tigres De Monterrey :)

Vet ej om du glomde en lank i ditt inlagg?? :( (friendly reminder:))

Villaluz ar helt overjavlig iar (och forra sasongen) och har som jag namnde sagt att han om "1-2 sasonger" vill spela i Europa :) Tro mig, han ar en stooor framtidsman. Har ALDRIG i hela mitt liva sett en offensiv mittfaltare(anfallare nar det behovs) springa sa javla mycket. Han ar overallt, hela tiden.

Ochoa behover jag val ej ens uttala mig om ;)

Finns mangder med talanger, sa bara att oppna upp ogonen for de blir ej mycket billigare an harifran :)

/rawkus
Atlético JFH
2008-04-29 15:11
Dubbelinlägg.
Atlético JFH
2008-04-29 15:11
Glömde tilläga att ryktet kommer från Setanta. Lucho Gozalez skulle faktiskt vara en väldigt bra värvning.
Atlético JFH
2008-04-29 15:07
Lucho Hopes Of Atletico Move Depend On Liverpool

Porto star Lucho Gonzalez is waiting to see if Liverpool sign Maxi Rodriguez from Atletico Madrid so that he could replace his compatriot at El Vicente Calderon.

The 27-year-old Argentina international has however, revealed that there has been no offer to him, but he has reacted to press reports.

“Nobody has contacted me, I have just read it in the papers and the web,” Gonzalez told Argentinian radio station FM 101.1.

“At Atleti it can depend on Maxi Rodriguez going to Liverpool or not.

“Besides manager Javier Aguirre is not sure he will stay next season.

“But still they have not contacted me.

“They are a great club. A move there would be welcomed. We have to wait and see what is going to happen.”

Atlético Spiders
2008-04-29 15:01
från Mexikanska ligan, kolla passningsspelet och rörelsemönstret i sista tredje delen innan målet, fotbollsporr så man nästan ryser.

Rawkus//
Du måste ju vara ganska glad då Atleti bokat in en tour i Mexico.
Iofs är Mexico ett stort land men hoppas dom nån gång är i närheten av där du bor.
Du flaggar ju alltid för Mexikanska spelare, jag tror inte Atleti kommer tillbaka tomhänta från denna tour faktiskt, dom kommer säkert ha med sig nån försignatur i bagaget från nån inhemsk spelare.
Atlético Optimo_Kun
2008-04-28 23:37
Ämne: snälla, kan vi inte ....
håller med. alla pengar vi har!
Atlético rawkus
2008-04-28 21:32
Hur fan lyckas vi rycka?! Helt sjukt att vi fortf ar pa CH L plats (ta i tra).

I helgen uttryckte Cesar Villaluz sin onskan att snart fa spela i Europa... Sitter och dagdrommer att Atleti tar hem bade Ochoa och Villaluz ;)

Mumma!

/rawkus
Atlético Spiders
2008-04-28 14:34
snälla, kan vi inte ge Flamini ett monsterkontrakt eftersom han ändå går som bosman.
Jag är ganska trött på RG nu, han har inget spelsinne eller passningssinne, inte brytningsäker, kan inte sätta igång kontringar eller anfall eller nåt av det man ska, utan han bara springer och gör klantiga tacklingar lite då o då.
Fan vad jag vill ha ett riktigt tungt spelskickligt innermittfält, det borde vara sommarens prio.
Atlético senken
2008-04-28 09:02
Ruben Ramos gjorde sitt fjärde raka mål igår när B-laget spelade 1-1 mot Pájara Playas! fyfan vad den killen kommer att bli bra alltså :D

B-laget ligger för övrigt på en relativt säker åttonde plats i ligan med bara 5 poäng upp till playoff plats! Väldigt starkt av våra unga grabbar att vara så stabila som de har varit, verkligen :)

Aupa Atleti, Aupa Atleti B
Atlético kun10aguero
2008-04-27 22:14
Ämne: Har varit borta hela....
Tän vad en vinst hade varit fin idag! Vi hade dratt ifrån allihop, dessutom bara haft 4 poäng upp till Barca. Fantastiskt av Mallorca att vinna, det enda dåliga med att Racing inte vann var att jag inte vann 191,20 kr på lången, men de var det värt ;)
Atlético Lush
2008-04-27 21:49
Har varit borta hela dagen, kom precis hem. Missade alltså matchen...

Det är i just såna här matcher som 3 poäng behövs. Det är samma visa varje år. Vi ligger på CL/nära CL varje år, sedan tappar vi allt i slutet. Vad är det för vinnarmentalitet? Säger som förr: Ingen Simao, inget alls!
Atlético Torres
2008-04-27 21:48
Tråkigt att heta Albin just idag...
Atlético zoran
2008-04-27 21:10
Atlético ryckte ju i tabellen!

Fan vad gött :D
Atlético JFH
2008-04-27 20:32
fuzz/ Inte om Depor fortsätter som hittills. Vinner vi inte mot Recre kan det mycket väl vara över för iår. I värsta fall kan det bli Intertoto igen. Fast 4 raka förluster får det absolut inte bli. Då får Aguirre gömma sig i någon grotta i Mexiko där jag inte kan hitta honom.
Atlético fuzz
2008-04-27 20:26
Ämne: Skönt med en pinne, ....
Vi tog in en pinne på Barca också! Skönt att det inte bara är Atletico som är totalt ur form. Om de andra lagen fortsätter förlora pong blir det nog CL til hösten ändå
Atlético JJ
2008-04-27 20:11
Ämne: Leo Franco

Lopez....
För det första så är ju Simão och Reyes skadade. Jag skulle dock velat se Miguel och Jurado i din formation i dagens match.
Atlético kun10aguero
2008-04-27 19:42
Leo Franco

Lopez Perea Pablo Seita
RG
Simao Reyes
Maxi

KUN Forlan

Så skulle dagens starelva se ut tycker jag..

Förresten varför spelade inte Seita?
Atlético JJ
2008-04-27 19:09
Skönt med en pinne, helt klart.

Även om det känns sådär för tillfället så ska vi inte glömma att vi höll avståndet ner till Sevilla och ryckte med en poäng gentemot Racing de Santander. Icke att förglömma heller är att Racing i nästa omgång igen tar emot Sevilla, en match som givetvis är oerhört viktig.
Atlético RK...
2008-04-27 19:03
Vinner vi inte nästa match så blir det inte CL. Vi har ett riktigt svårt schema.
Atlético Rueda
2008-04-27 18:59
Vi ska vara nöjda med en pinne, med tanke på det tidiga målet och straffräddning så är 1 poäng inte fy och skam. Och vi har ju haft tur med resultaten i de andra matcherna. Clplatsen lever iallafall. :)
Atlético John Mayer
2008-04-27 18:59
Inte speciellt oväntat, tyvärr. Men allt som allt rycker vi, om man ska vara nöjd över något dvs ;)
Atlético JFH
2008-04-27 18:54
Gång på gång får vi chansen att dra ifrån och gång på gång misslyckas vi. Det är det här som kommer att kosta oss CL-platsen.
Atlético Luff
2008-04-27 18:53
Och vi rycker med 1p, sjukt nog.
Annons: