/spanien/atletico/forum/1781.aspx/spanien/atletico/forum/1781.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético RK...
5/25/2008 17:35
Ämne: Förresten så nu när ....
Håller med, Aquino skulle vara en riktigt smart värvning. Ratinho är för övrigt högerback så han är utesluten.
Atlético kun10aguero
5/25/2008 17:30
Förresten så nu när Murcia har åkt ner, varför inte försöka köpa Dani Aquino?
Atlético kun10aguero
5/25/2008 17:26
Tänk lite på ifall (förhoppningsvis) Pernia lämnar, vem skulle ersätta? Vänsterbackar är nog den position som är snålast på stjärnspelare.
Dock behövs det ingen stjärnspelare som reserv..

Ni som följer Brasilianska ligan, Eduardo Ratinho, en grymm spelare på FM, men vet inget om han i verkligheten. Är det något att satsa på?
Atlético Torres
5/25/2008 17:07
Någon som har någon sammanställning över vilka lag förutom vi som är klara att gå in i CLs tredje kvalomgång?
Atlético rawkus
5/25/2008 16:18
|Robinho samba^ Robben: Oh nej, vet nagra som ar 100 ggr battre som ni kan fa kopa: Pernia - varldens overlagset baste vansterback! LG - Minns malet i Pooltrojjan mot Juventus? Han gor sadanna VARJE match! Reyes - Absolut varldens basta vansterytter, tillkommer gor aven varldens mest harmoniska stamning for det lag som har honom... ;)

Atlético Anton171
5/24/2008 22:50
Någon som vet om Atléico har planerat något stort nyförvärv? Jag har inte sådan fruktansvärd koll men jag följer det givetvis så mycket jag kan och hinner. Skulle vara intressant att få dit Deco tycker jag men det är nog bara önsketänkande :P
Atlético Luff
5/24/2008 17:11
Joaquin är förresten en favorit, alltid gillat honom även om han kommit på snesida med vissa personer, i en drömvärld hade vi bytt bort Reyes mot honom.

Hans hjärta är dock i Betis, hoppas lite i smyg att han återvänder dit.
Atlético Roni40
5/24/2008 15:35
Behåll LG, Simao och Maxi, kasta Cleber, Och in med Quaresma :D
Atlético zoran
5/24/2008 15:01
Abramovich kan ju fortsätta drömma om el Kun, han är som sagt inte till salu.
|Robinho samba^ Robben
5/24/2008 14:56
Tjena!! Jag är Chelsea-fan!

Och har bara detta real madrid grejen för att kunna snacka här i spanien..:D

Vad tror/tycker ni om att vi (CFC) skulle köpa Aguero och ni får bra med pengar och vi en ung bra spelare? Som vi gärna vill ha!!
Atlético Luff
5/24/2008 13:12
Skola är åtminstånde min täckmantel, rawkus. ;)
Atlético zoran
5/24/2008 11:58
@Spiders

Det är inte klubben som vill förstärka den positionen utan det var Valencia som erbjöd Joaquín till ett lägre pris enligt Marca. Personligen ser jag att man tar en titt på gamle Atlético-spelaren Mané och tar upp kampen om Salcido, han skulle bidra med både erfarenhet samt kunna spela ute till vänster och som mittback.
Atlético John Mayer
5/24/2008 03:42
Drömmen i detta läge vore helt klart om vi kunde knyta till oss Miguel Veloso, Pongolle samt en kreativ centralmittfältare. Jag vet att Aguirre troligtvis kommer att fortsätta spela med dubbla pivotes, men att ha en back-up plan vore att föredra..
Atlético rawkus
5/24/2008 01:54
En liten intervju med den samme :)
Atlético rawkus
5/24/2008 01:52
Johnny Magallon`s 2 mal mot USA for nagra manader sedan...
Atlético Spiders
5/24/2008 00:29
håller med, inte Joaquin tack! Återigen vill man förstärka fel positioner.
Personligen är iofs inte så förtjust i Maxis spel som högerytter, men Miguel kan utvecklas mycket om han får bra med speltid vilket han lär få om vi spelare tre tävlingar samtidigt.
Om man räknar mer Hetinga och Ufo så behövs det bara en till back, helst en vänsterfotad mitt/vänsterback, 1-2 innermittfältare och en anfallare.
Yttermittfältare har vi gott om.
Atlético JFH
5/23/2008 21:55
Nej till fler avdankade yttermittfältare! Sälj Reyes också så slipper vi det problemet. Maxi och Miguel kommer att fungera utmärkt. In med en anfallare, Lucho och en till central mittfältare (Albelda?)(+ Ujfalusi och Heitinga). Ersätt spelare som lämnar efter behov. Svårare än så bör det inte vara...
Atlético kun10aguero
5/23/2008 21:41
Ifall Joaquin mot all förmodan skulle komma (=D)
så borde LG lämna, men frågan är ju som sagt vart Maxi ska ta vägen, bänken är han alldeles för bra för. I såna fall tycker jag man borde flytta in Maxi in i mitten o kanske strunta i Lucho, eller köpa Lucho som reserv (ifall han verkligen skulle gå med på det?) eller så Maxi vara på bänken (?) eller så får han väl lämna, ser helst att han stannar och att han startar centralt, och att man struntat i Lucho.

Hoppas förresten att man verkligen försöker köpa Joaquin, och att han kommer tillbaks till sitt rätta jag.
Atlético RK...
5/23/2008 19:33
Ämne: Varför måste ni sälj....Därför att då har vi 6 yttrar. Dessutom har ingen riktigt imponerat av dessa, och Atletico tänker köpa en renodlad anfallare. Då finns det bara plats för en av dem.
Celta Vigo DIEXEL
5/23/2008 17:41
Varför måste ni sälja Reyes eller Luis Garcia om Joaquin kommer?

Reyes och Luis Garcia kan väl användas som nån sorts anfallare?
Atlético Andee
5/23/2008 16:34
Lucho, jouquin och Pongolle plus Ujfalusi och Heitinga.. mmm drömscenario nästintill förutom att det är svårt och säga vars Maxi i så fall skulle ta vägen, känns inte som det finns någon plats för han i så fall förutom på bänken
Atlético rawkus
5/23/2008 00:54
Luff: Grattis! :) Vet ej om jag missat nat, men varfor blev det en flytt? Skola?
Atlético Andero
5/22/2008 21:59
Ämne: Då var man klar för ....
Fyfan. Pretty damn avis nu alltså. :-)
Atlético kun10aguero
5/22/2008 21:47
kan inte spanska men tolkar det som att de menar att Zé spelar i Portugal nästa säsong?
Atlético Luff
5/22/2008 19:55
Ämne: Ämne: Då var ....
Claro!
Atlético RK...
5/22/2008 19:10
Ämne: Då var man klar för ....Så du bor i Madrid? :)
Atlético Luff
5/22/2008 17:35
Då var man klar för 38 veckor i Madrid från och med 1a September! :D

Årskort här kommer jag.
Atlético rawkus
5/22/2008 04:04
zoran: Har ej hort nat, men om det stammer sa ar det ej en tokig varvning. Dock vet man ej hur spelaren presterar ute i Europa,men har ar han given i landslaget pa sistone och likasa i Chivas. Han gjorde senast 2 mal mot USA.
Atlético zoran
5/21/2008 22:02
Nu är det uppe på ESPNDeportes.
Atlético zoran
5/21/2008 21:46
@Rawkus

Jonny Magallón sägs vara mycket nära Atlético enligt en källa, har du hört något om det i mexikansk press? Han spelar för Chivas och kan användas som både mittback samt högerback.
Annons: