/spanien/atletico/forum/1750.aspx/spanien/atletico/forum/1750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JJ
2008-07-24 02:41
Ämne: börjar den 03.00 ell....
Enligt hemsidan börjar den 20.00 lokal tid i Mexico, vilket skulle innebära att avspark sker 03.00 här.
Atlético Spiders
2008-07-24 02:35
börjar den 03.00 eller 03.30? på rojadirecta står det 03.30
Atlético Roni40
2008-07-24 02:30
Ämne: 3 st här som väntar ....
make it 4:p
Atlético JJ
2008-07-24 02:20
Ämne: Har inte hunnit med ....
Jag har bara hittat streamar från rojadirecta hittills, under alla matcher. Där finns två redan nu!
Atlético John Mayer
2008-07-24 02:14
Har inte hunnit med att se någon försäsongsmatch ännu (buhu på mig), vilken sida är bästa att streama ifrån?
Atlético JJ
2008-07-24 02:07
Fantastiskt! Rojadirecta visar dock att matchen börjar 03.30?
Atlético John Mayer
2008-07-24 02:05
Självklart ska matchen ses, är ledig imorn, underbart :)
Atlético Rueda
2008-07-24 02:03
3 st här som väntar på match :)
Atlético senken
2008-07-24 01:48
Ämne: Vilka hade tänkt att....
Jag ska !!
Atlético acerci
2008-07-24 01:43
hola :)

har två frågor

När lottas ligan?
Någon som bor i Madrid eller har bott/pluggat där?

Atlético JJ
2008-07-24 01:22
Vilka hade tänkt att se matchen? :)
Atlético rawkus
2008-07-24 01:03
Toluca ska Atleti bara vinna over, finns INGA som helst ursakter. Klimatet ar detsamma som Mex City, da Toluca ar benaget straxt utanfor(2 timmar med bil) centrala Mex City.

Kommer bara att tanka pa 2 profiler i laget, och de ar allt som oftast strykpojkar at de andra lagen i La Liga har. Dock kan de till och fran spela underhallande.

*Sinha(fodd Brasilianare) ar en helt ok offensiv mittfaltare. Hyffsat bofast i landslaget El Tri och kan bjuda pa nagra fina konster. har ett bra skott och har hunnit med ca 30 mal pa 300-talet matcher for Toluca genom aren.

*Hoppningsvis lirar Israel Lopaz, en 33-arig hoger mittfaltare, som forr forra sasongen befann sig i Cruz Azul. Han har(hade?) en av La Ligas kannsligaste hogerfot, mestadels pa hornor och frisparkar(ej ofta direkt pa mal, utan passnings-frisparkar).

Ovrigt kommer jag ej pa nagon i laget :(
Atlético kun10aguero
2008-07-23 23:47
Idag är vinst det enda som gäller!
Otroligt viktigt för självförtroendet!
Tror nog dock att det blir vinst idag, verkade på väg upåt förra matchen så nu borde det funka, ett lit sämre lag också.
Atlético Roni40
2008-07-23 23:40
Ämne: Acompáñanos a esta g....
Tack 3
Atlético John Mayer
2008-07-23 23:08
Okej, ojojoj vad myp2p.eu var fel ute för mig. Enligt dem börjar matchen nu, hann bli lite orolig där ;)

Tack för informationen.
Atlético Bobban (red)
2008-07-23 23:06
Acompáñanos a esta gran fiesta el miércoles 23 de Julio en punto de las 20:00hrs y se participe del partido Toluca vs Atlético de Madrid y muchas sorpresas más.

Avspark är klockan 20.00 lokal tid, dvs 03.00 här i Sverige!
Atlético John Mayer
2008-07-23 23:00
Känns som den bästa i mina ögon också, bortsett från att jag vill byta ut Heitinga och Perea och låta Pernia och Maniche spela mittbackar..;)

myp2p.eu som alltid killar, håll korpgluggarna öppna ;)
Atlético Roni40
2008-07-23 21:59
Någon som vet säkert än? 20:00 eller 21:00?
och har någon hittat Stream än?
Atlético rawkus
2008-07-23 20:45
Mayer: Min backlinje ar solklar: Fran vanster:

Lopez---Heitinga--Perea---Ufo

Pablo da? Nja, tjurskallen far nota bank och visa upp lite vilja for att peta Heitinga eller Perea. Likas for Seita och Valera vad galler hogern. Pernia tanker jag ej ens uttala mig om...
Atlético John Mayer
2008-07-23 20:42
Håller med. Varför ens låta Perea testa spela ytterback när man sitter med hyra spelare som faktiskt kan spela på den positionen. Valera, Seitaridis, Ufo och Heitinga passar alla bättre där ute och blir det nödfall någon gång under serien så ligger Perea inte speciellt högt uppe på den aktuella högerbackslistan.

Dags att göra ett val Aguirre. Var vill du spela Ufo och var vill du spela Heitinga?
Atlético Roni40
2008-07-23 18:48
Verkar inte bli någon Lucho för oss :(.

(Se Länktips)
Atlético Luff
2008-07-23 17:59
David Rodriguez återförenas alltså med Pepe i Celta, blir att smyghålla på Celta i segundan denna säsong, vill se dessa herrar i finrummet!
Atlético rawkus
2008-07-23 16:27
Fattar ej varfor man ens odslar tid med att kora Perea som hogerback. Ufo gor sig bast som hogerback av de som startar. Heitinga funkar bra, men bor anvandas i mitten, precis som Perea. Arghhh :(
Atlético rawkus
2008-07-23 16:22
JJ: Har sags det 2000(lokal tid), men pa El Universal Futbol sa star det 2100 :/

#Luiz Nazario de Lima#: ...sa kan du aven borja rakna bort ett antal "tack vare" den kare gamle Franco. Bast i Varlden? Nja, tills ett nytt Varldsmastar lag for Klubblag korats, sa ar alltajmt Milan regerande mastare ;)
Atlético JJ
2008-07-23 16:12
Ämne: Vet någon om man kan....
Det finns åtminstone en stream tillänglig på rojadirecta. Enligt hemsidan börjar matchen 21.00 lokal tid, det måste väl vara ett fel?
Länktips: rojadirecta.org/
Atlético Lippan
2008-07-23 15:54
Vet någon om man kan kolla på matchen nånstans i natt? =)
Atlético Spiders
2008-07-22 13:57
Börja fylla ut protestlistan mot värvningen av Tiago, helt onödigt och så bra är han inte att han kommer göra nån klasskillnad i laget som helhet, hade det vart Essien eller nån hade jag jag gärna haft 5 mittfältare, men Tiago är inte värt dom pengarna eller plats i truppen.

Sen Leo Franco da, han har gett klubb en del, men fy fan va trött jag blir på hans skador, tycker vi ska sälja han, göra Coupet till första målis och ha en av våra bästa unga målvakter som backup.
Tex förra året hade vi tur att vi hade så bra andra målvakt som Abbiati att täcka upp Leos skador, men det kan man inte ha varje år, det finns få lag i Europa som måste ha 2 klassmålvakter i laguttagningarna, jag tycker det är störande för laget och bygget att ledningen ens måste ha den huvudvärken att alltid ha en lika bra ersättare till Leo tillgänglig, nej fy fan, har fått nog, dags för Leo att gå vidare nu, känns lite hårt dömt av mig, men det är vad jag känner är bäst för laget och våra unga målvakter.

Tycker Assuncao va den smartaste värvningen i år, inte bara för att han är bra spelare men jag tycker RG fick ta för stort ansvar själv utan att vara så rutinerad, det blir nyttigt för RG att varva Assuncao nu i det hårda spelschemat om vi når CL.
Det som är mest positivt med brassens ankomst är hur mycket de yngre som RG och Nacho osv kan lära sig från honom, det va ett smart drag av ledningen för utvecklingen av våra unga på den platsen.

Atlético zoran
2008-07-22 13:01
Det är antagligen bara fabrikationer, inget mer.
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-07-22 12:33
Sälja Simão???!!!!??

Nu har dom krökat på bra där nere, vem i helvete skulle fylla hans plats??? Det gick ju jävligt bra för oss de gånger vi saknade honom....INTE!!!!

AVGÅ ALLA om han säljs!
Atlético John Mayer
2008-07-21 22:42
Riquelme?

Hmm, en mycket svår fråga, delade åsikter har aldrig beskrivit något annat så passande. Gillar spelaren och han besitter helt klart en mycket bra och åtråvärd teknik, men samtidigt så vet jag inte om han har så pass mycket att tillföra. Har han det så viktiga suget och motivationen som behövs för att hålla toppnivå några år till eller har han gått ner sig en nivå?

Ser nästan hellre en yngre förmåga på den positionen, allra främst Arteta som jag själv håller väldigt högt. Överskattad av vissa och underskattad av vissar, men allt som allt skulle han helt klart tillföra något nytt till Atlético.
Annons: