/spanien/atletico/forum/1734.aspx/spanien/atletico/forum/1734.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético garmawi_90
2008-08-11 13:16
Aha okej, tack. För jag tänkte väl att det inte kan vara så billigt.
Atlético Bobban (red)
2008-08-11 12:35
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Brittiska Sterling £ stod i fredags i växlingskursen, 11.81. För 100 Sek fick du 8,2 Pund, så tröjan blir nog lite dyrare än vad du hade tänkt dig...

Cirka 567 SEK med frakt, men det är ändå ett bra pris;)

Men det var en stor skillnad om man ville betala i Euro för tröjan, som då kostade € 59.19, vilket ger 548 SEK!
Atlético garmawi_90
2008-08-11 12:04
Ämne: Ämne: Ämne....
Joo som du säger, första tröjan är alltid speciell :).
5:e tröjan? :o, Ojj då blir det att ta igen för min del, haha :P
Varför inte ha Kun Aguero #10 där bak? ;D, eller du kanske har det redan? :)

Här har du förresten länk:
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=601
Atlético senken
2008-08-11 10:59
Ämne: Ämne: Ämne....
Ja, första tröjan är alltid speciell :) okej, jag ska kolla in på den sidan! annars blir det nog att köpa på plats i Madrid med tryck(Sinama, torr jag det blir iår ;) )

Det blir femte Atletico-tröjan som jag köper då=) och fler ska det bli !! om någon har 95/96 tröjan och vill sälja den, köper jag gärna ;)
Atlético garmawi_90
2008-08-11 09:32
Ämne: Ämne: Då har ....
Joo det är det verkligen eftersom det är faktiskt första gången man beställer världens finaste tröja. :)
Jag beställde från Subsidesport (tror att det är den billigaste man kan få tag på om jag inte har fel då :P) Själva tröjan kostar £39,99 (400 svenska kronor) lägg till där med avgiften för frakt och posten vilket blir £8 (80kr) så sammanlagt blir det 480 kr.
Atlético Edey86
2008-08-11 07:50
Dags att skriva av Silva nu efter hans uttalande att den enda flytten han kan tänka sig är till Barcelona.. Frågan är ju om det blir något mer nyförvärv iår?
Atlético senken
2008-08-11 07:46
Ämne: Då har man äntligen ....
Skönt !! :) jag funderar på att beställa snart iaf=)

Var beställde du ifrån?
Atlético garmawi_90
2008-08-10 22:12
Då har man äntligen beställt hemmatröjan 08-09 idag, nu saknas bara halsduken :P.
Någon mer som har den nya dräkten? ;)
Atlético Spiders
2008-08-10 18:56
Rawkus//

Bra, då har vi alla på Atleti forum an anledning att åka till Mexico.
Tro mig, jag kan gå till Mexico från Sverige, bodde i Indien 3 år och jobbade, spelade fotboll varje dag efter jobbet i parken barfota i flera timmar med lokalfolket, jag har riktiga slavfötter.
Men om Nihat har en dundersäsong så skulle en Corona sitta väldigt bra vid ankomst.
Atlético JJ
2008-08-10 18:06
Ämne: @Lush

De kvalade ....
Dessutom ska det nämnas att Kun flera gånger gått ut och sagt att hans lyckade U20-VM var en starkt bidragande orsak till hans goda form och succésäsong, hur blir det med ett dåligt mästerskap bakom sig?
Atlético zoran
2008-08-10 16:15
@Lush

De kvalade inte ens in till U21-EM som spelades i Nederländerna förra året. Fyra lag tog sig vidare till semifinalen, däribland Holland som vann hela turneringen, Serbien som kom till final, Belgien och Italien som av någon anledning tog Englands plats.

Agüero är ur form eller så bryr han sig inte om att spela för Argentina. Han var inte särskilt bra idag och det är lite oroväckande. Det känns som om de spelar för mycket på Lavezzi och Messi, på så sätt lämnas Kun lite utanför.
Atlético Lush
2008-08-10 15:28
Rawkus, haha. Allt för att Hessle ska bli ägd!

Är det någon som vet varför Spanien inte är med i OS?
Atlético rawkus
2008-08-10 15:18
Lush, Alex och kun10aguero:

Hehe, visst vore det nice med ett Guinness Rekord fylleslag i Cancun :D
Atlético kun10aguero
2008-08-10 15:01
hahaha får ju hoppas för Rawkus och Spiders skull att Villareal inte vinner ligan ;)
Men jag är gärna med o dricker lite Corona´s
och Sol´s ;)
Alex_-_
2008-08-10 12:54
haha jag också:P
Atlético Lush
2008-08-10 12:42
.... Och jag ska vara där och bevittna allt!
Atlético rawkus
2008-08-10 03:30
hessle: Och jag skall valkomna Spiders med en hel javla stadio fylld med Corona`s och Sol`s.

Atlético Spiders
2008-08-10 02:44
hessle// se det så här, att du bara valde fjuttiga lilla avenyn visar klart och tydligt hur osäker och rädd du är för de rödvita.

Om Villareal vinner La Liga ska jag promenera till Cancun barfota från Sverige och gå på knä genom Cancun med Rawkus.
Atlético rawkus
2008-08-10 02:37
hessle: Ska ga pa kna genom heeeela javla Cancun om Villareal vinner.
Atlético Luff
2008-08-09 23:28
En startelva känns lite småsvår att gissa, speciellt backlinjen.

Sinama - Forlan
Simao - R.Garcia - Assuncao - Maxi
Lopez - Ufo - Heitinga - Perea
Coupet

Vore kanske bra att ha Perea mot Farfan, kan nog gå undan där, iaf på bortaplan, även om man förlorar en hel del offensiv på högerkanten.

Vill man fega ytterligare kan man ju byta bort Sinama mot Camacho, kommer nog bli en del stångandes på innermittfältet.
Villarreal hessle
2008-08-09 22:21
Haha Heitinga försöker vinna supportrarnas hjärtan (L)
haha sämsta fjäskaren jag hört :D
Om ni vinner La liga, ska jag fan gå på knä längst hela avenyn!
Villarreal kommer 1-3
Atlético Lush
2008-08-09 22:08
Ämne: Undrar ifall Heiting....Jag tror helt enkelt på att han vill få fansen på sin sida :)

Fick gåshud när jag läste vad han tycker om Zlatan...
Villarreal Lalat
2008-08-09 21:32
Vad kan man förvänta sig för Atletielva mot Schalke då?

Förväntar mig ett motfråga, så jag kan väl likagärna säga...

Farfan - Kuranyi - Rakitic
Engelaar - Ernst - Jones
Pander - Bordon - Höwedes - Westermann
Schober

Ordinarie mittfält och anfall, däremot saknas Neuer och ett par ordinarie försvarare (Kristajic, Rafinha). Se upp på de höga bollarna bara, att Engelaar klassas som för dålig inne i boxen med huvudet och säger en del. Dock är det på intet sätt något tjongande från Schalkes sida... :-)
Atlético kun10aguero
2008-08-09 18:56
Undrar ifall Heitinga verkligen menar att han tror på vinst för oss eller bara för att han reprensenterar de rödvita färgerna?

Luff/
Skulle inte heller gråta över Reyes ifall vi hade fått några pengar med en gång.
Men givetvis är det bra för att ge plats åt de yngre spelarna med.
Atlético Luff
2008-08-09 17:31
Är jag den enda som inte på något sätt störs av att Reyes inte tillhör oss längre?

Finns så många anledningar till lättnad när jag läste nyheten, har alla glömt bort denna mans historia?

Inrullningen på Bernabeu efter att ha legat skadad utanför planen(i Arsenaltröjan), målen som säkrade marängtitel, det eviga gnället i Arsenal, hela förra säsongen(röda kort, bråk, attityden).

Kalla mig långsint men en fokuserad försäsong räddar inte upp allt det där, dessutom garanteras Miguel en hel del extra minuter på plan iår, och kanske om man får drömma: Keko.
Atlético Bobban (red)
2008-08-09 07:38
Ämne: Ämne: Titta, ....
De flesta fansen är svenska, även om skaran till vänster på bilden är spanjorer från Frente. Han som håller i Atletiflaggan i nederkant är Lars Randlöv som ligger bakom den danska Atletisajten, (se länktipset). Han var även den som fixade bokningen av O'Learys. Det är bara tre tyskar med på bilden och de omger Lars runt Atletiflaggan i nederkant. Varav två av dem har PACGs röda t-shirt på sig...

Undertecknad syns även skrika Atleeeeeeti i min Marbella tröja från guldsäsongen 95/96, med en beige Atletikepa och den obligatoriska halsduken;)
Atlético Bobban (red)
2008-08-09 07:28
Ämne: Noen av dere som vet....
Som vi har nämt flera gånger är Kun avstängd i den första matchen borta mot Schalke, (spottloskan borta mot Boltona): Så att han spelar i OS gör ingenting, så länge han inte blir skadad, ta i trä...

Till returen får Kun åter vara med igen:)
Atlético Aasheim
2008-08-09 01:14
Noen av dere som vet om vi får Agüero med i CL-kvalikken?
Atlético offe23
2008-08-08 23:48
haha ballt med bilden på AS, Ja syns ju dock inte på den :(
Atlético kun10aguero
2008-08-08 23:14
Ämne: Titta, det kom med e....
Hur vet du vilka som är svenskar? :P
Annons: