/spanien/atletico/forum/1700.aspx/spanien/atletico/forum/1700.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético John Mayer
2008-08-28 11:32
Trevligt att konkurrenterna börjar ta oss på allvar, vi verkar bli tippade på minst (och förmodligen) tredjeplats här på Svenskafans, trevligt :)
Real Madrid Dobber
2008-08-28 10:33
Grattis mina sma bröder :P hoppades starkt pa er. alltid gillat Atl de madrid. GRATTIS. Syns i champ finalen!
Valencia DavidofSthlm
2008-08-28 09:43
Grattis till avancemanget!

Jag kommer vara i Madrid helgen då Atletico spelar mot Real Madrid. Jag läste igenom Reseguiden här på sidan för att förstå hur jag kan få tag på biljetter och det verkar som att det bästa sättet att på distans få tag på biljetter är via officiella Peñas.

Är det någon som vet hur jag kommer i kontakt med en Peña som kan tänkas ha biljetter? Den tyska?
Atlético wesse
2008-08-28 09:35
Vilken fantastisk känsla Colchoneros!

Idag är man mer rakryggad än vanligt i sin Atlético halsduk, skönt att det är lite kyligt så man kan bära den utan att svettas för mycket!;)
Atlético John Mayer
2008-08-28 03:52
Jag kan inte heller sova, helt sjukt...helt jävla sjukt.

Sjukt, säger bara det...har inte sansat mig än...fy fan.
Atlético Spiders
2008-08-28 02:58
med lag som Shakhtar, Fiorentina, Atletico och Dinamo Kiev i strykgängsgruppen som vanligtvis brukar bestå semiblåbär så känns detta som ett av de tuffare upplagorna av CL på flera år, och självklart är det just då vi ska spela i CL, jahup, det blir inte nå värre elddop än detta, bara bita tag i äpplet och slå ut Real i CL finalen på våren.
Atlético Spiders
2008-08-28 02:52
försökte sova, helt hypad fan, ska upp o jobba om 6 timmar, skitkul, kommer se ut som ett mongo, chefen tror redan jag sniffar lim eller nåt, detta lär ju inte göra saken bättre, men iallafall, skit att vi är den lägst rankade skålen, skål 1 lagen känns som gruppvinnarna redan nu förutom Lyon, från skål 2 måste bara Bayern och Juve gå vidare, dom andra i skål 2 känns öppet, tredje skålen kan alla slå alla och även ge sig på flera av skål 2 lagen, skål 4 ska ju vara strykgänget egentligen, så eftersom vi ingår i strykgänget och inte kommer få möjlighet att va i en grupp med ett strykgäng så blir det jävligt svårt, med lite jävlar anamma kommer vi tvåa i gruppen, men att peta bort nåt lag från skål 2 i våran grupp för kunna ta andra platsen i gruppen och gå vidare känns väldigt brutalt hårt, tror vi behöver förstärka truppen, en ny vänsterback, en playmaker och eventuellt en högerback, men nu ser du ju ändå ut som att Perea har tränat inlägg hela natten, så det kan vara tveksamt med ny högerback.
Atlético rawkus
2008-08-28 01:16
Spiders: sanning!! Fy fan vilket vral pa malen!! Dock far jag inget ljud pa L Garcias mal :(

Maktigt, sa javla maktigt!!!!

Salj Forlan sa ska jag aka till Spanien och mata Humle och Dumle med giftiga jalapenos och quesadillas!

Underbart, helt javla fantastiskt underbart!!!!
Atlético Bobban (red)
2008-08-28 01:12
Mardrömsgruppen: Man U, Bayern och Zenit?

Drömmen...: Liverpool, PSV och Basel!
Atlético Bobban (red)
2008-08-28 01:06
Inför lottningen i morgon, så här ser skålarna ut! Atlético kan inte lottas i samma grupp som något annat spanskt lag!!!

Skål 1:
Chelsea
Liverpool
Barcelona
Arsenal
Man. United
Lyon
Inter
Real Madrid

Skål 2:
Bayern
PSV
Villarreal
Roma
Porto
Bremen
Sporting
Juventus

Skål 3:
Marseille
Zenit
Steaua
Panathinaikos
Bordeaux
Celtic
Basel
Fenerbahce

Skål 4:
Shakhtar
Fiorentina
Atl. Madrid
Dinamo Kiev
CFR Cluj
Aalborg
Anorthosis
BATE
Atlético Spiders
2008-08-28 00:53
sorry att jag är så aktiv på forumet nu.. jag är helt hypad!! kan inte sova!! jag va med säsongen 95-96 och hejade fram Atletico från Tv soffan genom farsans megastora parabol som hängde ut från balkongen.. men idiotvilda Spanska kommentatorer och Valencia hack i häl på slutet.. fan va stort nu!! olé olé olé!!
Atlético Spiders
2008-08-28 00:48
Luff//

Jo, Forlan va grym.. Men Kun är från en annan planet.. 1 mål och 3 assist.. om räknar med att han spelade fram till Simao som fick fick straff
Atlético Luff
2008-08-28 00:42
Haha Spiders, var precis där och tittade på målen, ryser, RYSER!

Forlan, vilken jävla vinnaskalle, gör honom till vicekapten eller nått, inte en chans att han lämnar.
Atlético Spiders
2008-08-28 00:39
rawkus//

du missade en Atleticouppvisning av hög klass.. efter 2-0 så trodde jag det skulle spricka för att dom gav bort taktpinnen till moståndaren som vanligt.. men det jag har aldrig sett Atletico spela så bra försvarspel.. det fanns en tanke denna gång.. man straffade Schalke brutalt med att kontra in både 3-0 och 4-0.. det va magnifikt.. mycket diciplin idag.. hör o häpna nu.. Rafinha hade svårt mot självaste Pernia som slet och kämpade..
Atlético rawkus
2008-08-28 00:30
Fy fan!! Kom nyss hem fran akvariet efter att ha bommat igen skiten sedan inatt(Orkan Gustav pa vag...) och sa nervos nar jag gled in pa Svenskafans.com.... Men javlar!!! 4-0??!!

AAAAAUUUUPAAAAAA!!!!
Atlético Spiders
2008-08-28 00:24
om ni älskar Atleti så måste ni göra en sak.. gå in på Rojadirecta länken i eftermatchrapporten och kolla på de 2 första målen.. fast lite längre ner på sidan med tysk kommentator.. höj ljudet.. va tyst och lyssna på publiken när Kun gör 1-0 och Forlan gör 2-0.. så jävla mäktig publik och så jävla mycket passion... suttit nu i 30 min och kollat på dessa på sekvenser om och om igen med högt ljud.. skit i målen.. lyssna på publiken.. så jävla mäktigt..
Atlético Roni40
2008-08-28 00:23
iförsig e min tatuerare mexican så han kan nog kontrolera det:p
Atlético Luff
2008-08-28 00:21
en liten prick över o:et ska det vara väl?

Pasión?

Inte 100% säker. :)
Atlético Roni40
2008-08-28 00:16
un sentimiento, una pasion inagotable

Är det precis så det ska vara snälla minsta fel och säg till för när det där sitter på kroppen så försvinner det inte:p
Atlético Spiders
2008-08-28 00:13
härlig krönika Andreas, tack! idag fick man rysningar genom hela kroppen, nästan skakade när Forlan slet av sig tröjan efter 2-0 och sprang in i publiken armar skrikande, nästa sekvens visas Maradona på läktaren som halvstår upp, gapar nånting och gör helikoptern med en näsduk eller nåt, så jävla MÄKTIGT!! jag ryser som fan när jag tänker på den sekvensen.. måste ladda ner den nånstans..
Atlético Beer
2008-08-28 00:08
UNDERBART

Kuns frälsarstatus har tagit nya proportioner. Och vad stolt man blev när man såg Maradona sitta och mysa med dottern på läktarn. Vilken stämning, vilket ögonblick.

Skönt också att Schober inte var någon Neuer, men inget kan ta ifrån oss det här ögonblicket
Atlético John Mayer
2008-08-28 00:05
Fin krönika Andreas, antar (och hoppas) att den får sällskap av många liknande de kommande dagarna :)
Atlético John Mayer
2008-08-28 00:03
Herregud, jag skakar fortfarande av nervositeten som aldrig riktigt lagt sig, trots den otroliga uppvisningen. Det här är stort, oerhört stort. Enormt.

Jag var inte med 96, min "karriär" som Atletisupporter har ärligt talat aldrig varit särskilt glamorös och jag har inte upplevt underbara framgångar.

Men idag, vinst med 4-0 som innebär att vårat älskade Atlético återigen spelar i Champions League. Jag tror nästan att det är för svårt att förklara den känslan jag innehar för tillfället men jag kan konstatera att detta är det största som hänt hittlls, utan konkurrens. Mer tankar kommer senare, när jag sansat mig...om det går.

Atleti: Un sentimiento, una pasion inagotable.

Atlético Spiders
2008-08-28 00:01
per.lesra//

du kan fixa parabol för att få in spanska och utländska sportkanaler.. men jag förstå vad du menar.. svensk medias fotbollskunskap är begränsade Zportexprezzen och Zportbladet.. hade Inter spelat kval idag mot Artmedia Bratislava så hade man dragit igång världens livesändning på TV med expertkommentatorer o allt.. tycker att Atletico-Schalke är en tillräckligt intressant match för att visas på TV, precis om Tolouse-Liverpool kvalet till CL visades på tv förre året.. en viss Elmander spelade ju där.. svensk sportmedia tror verkligen stenhårt på att vi hellre vill se ett kval med tex Goitom och Elm än ett stormöte mellan två bra lag.. det är så tragiskt..
Atlético per.lesra
2008-08-27 23:46
Tragiskt att man år 2008 ska behöva sitta å se en sån här match på en dåligt fungerande stream. Hade gärna betalat en slant för matchen om jag fick se den med bra bild och utan hack. Jaja, huvudsaken är ju att vi vann så jag är rätt nöjd iaf kan man säga :)
Atlético zoran
2008-08-27 23:42
Tror även Eurosport brukar visa de här lottningarna för de som har det tillgängligt. Annars finns det ju naturligtvis streams.
Atlético offe23
2008-08-27 23:36
Ämne: Lottningen är imorgo....
uefa.com lär visa de på webtv med
Atlético zoran
2008-08-27 23:35
Lottningen är imorgon klockan 18:00, visas på Viasat Sport 1.
Atlético kottee
2008-08-27 23:34
Finns bara Liverpool som kan ha sånt flyt..
Atlético Spiders
2008-08-27 23:31
Kuyt 1-0 med 3 min kvar på förlängningen
Annons: