/spanien/atletico/forum/1699.aspx/spanien/atletico/forum/1699.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético offe23
2008-08-28 18:36
nu blev Grupp G lite obehaglig gillar inte möta Turkiska lag man vet aldrig var man har dem, Tur att vi inte kan hamna i H
Atlético garmawi_90
2008-08-28 18:34
Ämne: de är med Liverpool ....
Okej, tackar så mycket!:)
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-08-28 18:34
A chelski, roma
B inter werder
D Pool PSV
F Lyon Bayern
G Arsenal Porto
Atlético offe23
2008-08-28 18:33
d är med Liverpool å psv å g e arsenal å porto
Atlético offe23
2008-08-28 18:32
seriöst Chelsea har betalat
2008-08-28 18:32
Ingen av dom 5 grupperna vi kan hamna i ser omöjlig ut.... A är väl i så fall värst
Atlético garmawi_90
2008-08-28 18:31
Vilka lag är med i grupp D respektive G? :)
Atlético offe23
2008-08-28 18:30
ah d lr g
2008-08-28 18:28
Grupp D hade inte varit fel...
Atlético offe23
2008-08-28 18:23
har Chelsea betalat för priserna med lr :P
2008-08-28 18:17
Kul å kolla runt på forumen här... inte oväntat så är vi med som allas mardrömsmotståndare....
Atlético garmawi_90
2008-08-28 18:15
.
Atlético offe23
2008-08-28 18:12
Ämne: Vad är detta för ski....
haha lr hur ;D
2008-08-28 18:08
Vad är detta för skit!!! Lotta nu!!!
Atlético garmawi_90
2008-08-28 18:03
Man har ännu inte hämtat sig ännu från den magiska,underbara jaaa vad ska man säga kvällen. 27-08-2008 kommer jag alltid att bära med mig.

AUPA ATLETI!!!!!!!!!!!!!!
Atlético JJ
2008-08-28 18:01
För de som har tillgång till Eurosport sänds den där också.
2008-08-28 17:34
1800 på viasat alt. stream på uefas hemsida
Atlético kun10aguero
2008-08-28 16:59
Helt otroligt är det !! fantastiskt!

När är lottning i CL och går det på eurosport?
2008-08-28 16:22
Har villa med canal digital.... Utan Atleti i CL har det inte varit lönt att kolla på brittiska mästerskapen (chelski-scum i final är lagom sexigt..).... och dubbla abonnemang känns för dyrt för att det ska gå hem hos frugan.... så det får bli att tjata på O´learys eller se det hos vänner....

Ingen mer skåning bland oss?????
Atlético Luff
2008-08-28 16:15
Länktips, dock inte alla reklamer som presenteras där men en hel del, för de som missat!

Bra skrivet!
Atlético Spiders
2008-08-28 15:52
Ämne: Om jag inte missminn....
annars kan du ju alltid beställa hela Viasat Sport paketet med de 3 kanalerna för 59kr/mån som jag gjorde idag, så får du se alla CL matcherna och mycket annan sport också.
Gav dig bara ett blligare alternativ, ät en pizza mindre i mån och ha 3 sportkanaler hemma, det är säkert värt, tro mig.
Jag pallar inte sitta och streama Atletico i CL, frustrerande.
2008-08-28 15:39
Om jag inte missminner mig kunde man beställa alla matcher i CL hos viasat eller uefa för 49:- styck förra året.... Riktigt bra kvalité....
Atlético Orville
2008-08-28 15:15
Atlético-tröjan känns ovanligt skön idag.
Kan fortfarande inte fatta att vi vann med 4-0!

Men att vara 4:de-seedad känns sådär, hoppas bara vi får Inter, så att vi kanske får se någon match på TV6.
Barcelona Pep.G
2008-08-28 15:01
Atleticos:D

Om vi vinner ligan så får ni gärna vara på andra plats, Bort med Real Madrid ifrån Cl spel säsongen 09/10
Valencia J.T....Hope Is...
2008-08-28 14:46
Grattis till ett perfekt lån medan Valencia ledningen gräver ner sina huven längre ner i sanden.
Grattis.
Atlético Spiders
2008-08-28 14:38
La Cibeles//

Depor, Celta och Betis har långt ifrån den bredd på truppen som dagens Atleti har,jag tror vi har den flexibilaste truppen i Europa, tex både Maxi och Luis Garcia kan spela forward om Forlan, Kun eller Pongolle måste varvas av, Hetinga kan spela mittback, högerback och def mittfältare, Perea och Ujfalusi kan spela både mitt och höger + Pablo, vi har 2 vänsterbackar, 2 bra målvakter och som det ser ut nu en mittfältsbesättning på 150 spelare, sen kommer det kanske 2 till, inte säkert, men vi är mycket väl förberedda för det hårda schemat, för en gångs skull har vi planerat bra.
Sen har nu Atletico ett helt annat självförtroende som lag, speciellt efter igår, det hände nåt igår i luften som gjorde att Atletico som klubb mentalt tog ett steg till nästa nivå, lämna bakom sig en del av förbannelsen, jag kände kärleken ända från Vicente Calderon, har aldrig upplevt nåt sånt förut, denna vinst var på nåt sätt viktigare för spelarna, fansen och klubben än att gå till CL, jag tänker inte ens på att vi är i CL längre, utan bara känslan av att vi blev nåt mycket större igår, större än CL faktiskt, vi blev en fungerande familj, Forlan visade det igår med sin målgest, Maradona har blivit en Rojiblanco med helipopterviftande rödvit näsduk, Maniche har förlåtits, Perea kan slå inlägg och den kärlek som skickades upp i Madrid nattens himmel nådde varenda Rojiblanco i hela världen och alla rös samtidigt, CL är inte viktigt, det som hände igår är viktigare, ni må vara ett stabilt topplag, men efter igår så Atletico skapat en urkraft av kärlek, vilja och vinnarskalle, och den kommer många få känna på under säsongen, se upp, we are back!

Atleti! Atleti! Atletico de Madrid!
Atlético Spiders
2008-08-28 14:12
jag förstår inte Banega grejen, då tycker jag att man inte skulle ha tagit tillbaka Maniche, nu är RG, Maniche, Camacho och Banega samma sorts spelartyper, den lille Argentinaren är deffinitivt inte en nr10, han är väl mer än tvåvägs spelare som ovan nämda redan i truppen, nu börjar det bli sådär obehagligt trångt igen på mittfältet.
Även fast det är många matcher så kan man inte varva mellan Assuncao, Maniche, RG, Banega och Camacho, och om det köps in en riktig playmaker också så känns det lite för mycket, hade faktist velat hoppa över Banega lånet om nu Maniche ska vara kvar.
Barcelona Janne W
2008-08-28 13:54
Ämne: Ämne: Är egen....
OK Tack för infon!
Atlético Bobban (red)
2008-08-28 13:21
Ämne: Grattis till avancem....
Jag har mailadressen till André Kahle som är president i den tyska peñan. Men du kan prova att skriva till Daniel Szostak i redaktionen först för han ska till Madrid den helgen också. Han är en fena på att fixa biljetter till Atletimatcher, hans adress hittar du till vänster under Redaktionen...
Atlético JJ
2008-08-28 13:17
Ämne: Är egentligen Everto....
Thiago Motta har gjort relativt bra ifrån sig när han väl fått vara skadefri, så en fråga om bristande kapacitet är det inte.

Då vi precis värvat Éver Banega är det högst sannolikt att Motta lämnar och troligt då till Everton eller Portsmouth.

Angående skadorna är det bara till att konstatera att Motta är en oerhört skadedrabbad spelare, vilket med all säkerhet kommer förvärras tillsammans med spel i Premier League.

Men, det ska inte glömmas att han är en duktig spelare, så länge han får hålla sig skadefri.
Annons: