/spanien/atletico/forum/1697.aspx/spanien/atletico/forum/1697.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2008-09-01 22:33
Spiders, var får du allt ifrån? :D Blev du mobbad som liten eller? :P
Atlético Spiders
2008-09-01 22:32
det funkar ser jag, personen känner sig träffad och vill stiga av bussen
Atlético Roni40
2008-09-01 22:32
AHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHA
AHAHAHAHHAHAHAHHA
AHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHHAAH
AHAHAHHAHAHAHHA
Atlético Spiders
2008-09-01 22:31
Man ska inte låta en färsk finne få gro sig, då blir dålig, sen när man till slut klämmer finnen, så kommer en marängaktig vit var ut..
Atlético Lush
2008-09-01 22:30
Tack för en underhållande kväll King Raul! Men vet du vad? Den feta damen har sjungit.
Atlético Roni40
2008-09-01 22:29
Ämne: du vet den där jobbi....
Du vet allt Spiders, så otroligt intelligenta den fina sidan från Madrid måste vara :)
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 22:26
Spiders,
Du håller för hög nivå själv just nu, jag är imponerad av dina försök till hån och provokation.

Atlético Spiders
2008-09-01 22:26
du vet den där jobbiga "personen" på bussen eller tunnelbanan som skummar sig och vill ha uppmärksamhet, om man låtasas att han inte är där så försvinner, man ska inte klia ett utslag, den försvinner av sig själv.
Atlético Spiders
2008-09-01 22:22
Roni40//

Ja du har rätt, du vet när man pratar med en bäbis så kan man inte prata vanligt, man måste komma "ner" på deras nivå, jag va på väg, tur att du sa till mig.
Atlético Roni40
Ämne: Roni40,
Ja mognad ä....
Oj är du kvar, men ser man på...
Atlético offe23
skulle vi inte släppa detta, om ni ska fortsätta kan ni väl skicka pm?
2008-09-01 22:21
Roni40,
Ja mognad är speciellt uttalanden innehållandes "iq befriad". Grattis, du har vunnit tio stenar du kan få kasta i glashus.

2008-09-01 22:11
Spiders,
Sa jag grundades? Nej just det. läs. Återuppstod.
Läs på.

Atlético Roni40
2008-09-01 22:11
All respekt till dig Spiders, men kan vi snälla bara skita i den stackars iq befriade Marängen det är inte hans fel trots att som han själv sa hans pappa försökte allt för att göra han till en av oss men det gick inte. Det är så för några människor dom kan inte utvecklas mer än till deras fulla potensial men det är inte vårt problem så jag tycker vi alla här är tillräckligt mogna för att se förbi denna maräng och gå vidare :)... eller?
2008-09-01 22:10
;) Nej men nu ska jag faktiskt dra så det slipper sticka i ögonen på svenska fans här inne när de där "francokillarna" är här. Ha ha...

Må väl och låt oss få en trevlig ligasäsong i allt vad la liga, CL, VM-kval heter!

Puss (Åh han är bög också...)
Atlético Spiders
2008-09-01 22:08
King_Raul//

Men då är väl alla Spanska lag fascister om man kollar på grundaren, och jag har inte sagt att det har nåt med fascismen att göra, jag sa att farbror Franco gav er måmga titlar i present, ett arv som det Spanska fotbollsförbundet och domarkåren tagit efter.
Sen grundades inte Atletico av ett gäng fascistpiloter från Zaragoza, klubben Athletic Club de Madrid bildades av baskiska studenter som bodde i Madrid, 35 år innan dom ens gick ihop med Aviación Nacional från Spanska Flygvapnet, gå och fråga din pappa, du låter bara korkad när du gör såna uttalanden.
Jag skulle nog inte säga "bittra stereotypinlägg från en svensk som ingen i Atletico madrid bryr sig om", för alla på detta forum backa upp alla mot utomstående, och jag blir mycket väl omhändertagen av Atletico Madrid supportrar när jag åker till Madrid, och verkar bli väldigt glada över oss svenska rojiblancos, jag vet att företaget marängerna AB inte bryr sig om varandra, så du är nog van.
Vi kan ju be opartiska komma och läsa dina inlägg och mina, så får vi se vem som klassas "bitter".
(p.s. boka tid hos synsam, ser jag ut som en svensk?)

Maränger//

såg ett klipp från sky sports förut när Maradona efter Schalke matchen sagt att det var en av de mest passionerade arenor han någonsin varit på och att Atleticos publikstöd inte gick att miste på, det var en väldig unik och kärleksfull upplevelse, och att han är glad att Kun spelar för en så passioneras klubb med så mycket historia, stolthet och hjärta.

sug på den karamellen era vita näsduksviftande låtsas supportrar.

Ni må ha stadens Madrids ytliga ansikte, bidragspengar och VIPmedlemmar, men vi har en till dimension som inte ni har, vi har även den röda färgen på skölden, det röda i vårt namn, vi är det röda som i blod och smärta, vi är staden Madrids hjärta, vi är kärleken, vi är stoltheten, vi är det riktiga Madrid med en dunkande själ, vi är Los Rojiblancos!
Atlético Lush
2008-09-01 22:06
Haha...
2008-09-01 22:03
Roni40,
Hej då! Trist du lämnar oss redan.

Atlético Roni40
2008-09-01 22:02
hej då king Raul :)
2008-09-01 22:00
Offe23,
Ja Luff var det nog!

Lush,
Ah, såg det nu. Sorry.

Förresten, bättre vi tar sådana här glada diskussioner via PM, de kan ju uppfattas som stötande för humorbefriade, era små "råttor" :)
(Det där sista var ett skämt som absolut inte bör höja pulsen på er)

Atlético Lush
2008-09-01 21:57
EDIT:
Lush, du vet att jag inte brukar klanka ner på er, speciellt inte när jag har en far som är född colchonero. Var det inte dig jag sålde min gamla "Marbella" tröja till?

Vad fan är det med folks syn idag? :D
Atlético offe23
2008-09-01 21:56
Ämne: King Raul,

Jag c....
kanske va till Luff? :P
Atlético Lush
2008-09-01 21:55
King Raul,

Jag citerar mig själv: "Som vanligt, gäller inte det här alla maränger. Bara de som gillar att skriva onödigt och tjafsa."

Och nej, det var inte till mig du sålde din gamla tröja.
Atlético offe23
2008-09-01 21:55
Ämne: Offe23,
Visste väl ....hehe, nä de flesta blöjor e vita, tyvärr ;)
2008-09-01 21:51
Offe23,
Visste väl att det fanns fler trevliga colchoneros än Rawkus, Ni borde fan sätta er och glo match med min farsa. Som han försökte få mig rödvit från barnsben. Gick inte.

Atlético offe23
2008-09-01 21:46
tkr vi lägger ner denna diskussion, å vänder blickar mot Transfer upplösningen :)
2008-09-01 21:39
Spiders,
Jag skrev råtta på skämt, något Rawkus absolut förstår då vi har snackat här bra mkt längre än dig, att du sen inte förstår skämt kan du hålla för dig själv. Sen att du börjar provocera med gamla stereotyptugget franco (och dessutom ger idioten ett stort F) och fullständigt ignorerar det faktum att "ditt" Athletic aviacion i grunden återuppstod med ett gäng fascistpiloter från Zaragoza gör dig inte bara till en hycklare utan en hycklare helt född utan humor och självdistans.
Så ta du det som dagisnivå och se livet ur din patetiskt bittra vinkel så håller jag mig via PM med Rawkus som jag som oftast brukar, där vi har många goda diskussioner utan bittra stereotypinlägg från en svensk som ingen i Atletico madrid bryr sig om.

EDIT:
Lush, du vet att jag inte brukar klanka ner på er, speciellt inte när jag har en far som är född colchonero. Var det inte dig jag sålde min gamla "Marbella" tröja till?

Atlético offe23
2008-09-01 21:38
Ämne: Oj oj. Nu är de i fa....
KLOCKRENT! ;)
Atlético Roni40
2008-09-01 21:22
Ditt inlägg fick mig att tänka lite på stämningen vi har här Lush. Det är helt sant, tror alla vi Atletifans älskar stämningen i detta forum man vet nästan vem alla är och vet vad de har för åsikter m.m och det gör det extra kul att kolla på matcher samtidigt som man vet att bröderna ( och de 3 systrarna) är här inne och delar med sig av det dom har :).

Aupa Atleti och Fansen =D för detta Forum vinner alla tittlar så långt jag kan se
Atlético Lush
2008-09-01 21:17
Oj oj. Nu är de i farten igen. Med risk för att få en massa arga maränger på mig. Men varför, och nu menar jag verkligen VARFÖR, måste ni jämt komma och klanka ner på allt? Förlorar ni så är det något konstigt. Förlorar vi så är vi sämst, lillebror, Madrids fula ankunge och allt vad det är ni nu brukar skriva. Men vinner ni, så är det: "Seeee och lär, lilllebruuur, ni kommer alltid vara MINST och vi bäst!!!!!!!!" Och sen en massa snack om alla ligatitlar och CL-titlar ni vunnit.

Men ni kanske gillar att besöka oss här, eftersom ni vill ta del av vår underbara stämning vi har här? För något annat kommer jag inte på.

Som vanligt, gäller inte det här alla maränger. Bara de som gillar att skriva onödigt och tjafsa.
Annons: