/spanien/atletico/forum/1689.aspx/spanien/atletico/forum/1689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2008-09-01 14:33
Jean-Michel Aulas (Lyons president) deklarerade att Benzema inte var till salu och satte upp ett skyhögt pris för honom. Han är en riktigt bra spelare och har ju redan börjat producera för OL i Ligue 1, det var trots allt hans allra första stora turnering med det franska landslaget.
Atlético Spiders
2008-09-01 14:09
ganska kul detalj att Barcas stjärnglans med hela den internationella eliten av världsfotbollsspelare åkte på däng mot Numancia som hade 11 annonyma Spanjorer på plan, Aupa!!
Jag tycker också vi har för lite inhemska spelare, tycker att man nästa år ska ta och titta på lite inhemska stortalanger.
Jag fick höra av en Mallorca supporter att anledningen till att man lånat ut Jurado och Cleber till ölaget är för att kunna ha smidigare förhandlingar när man ska köpa Moya.
Om det stämmer, så tyder det på att Franco förmodligen försvinner till Argentina eller nåt nästa år, Coupet får turas om i 1 år med Moya, sen går väl fransmannens kontrakt ut, och då kanske man kan ta upp De Gea som andra målvakt bakom Moya, hoppas det blir nåt sånt liknande scenario, men Moya är ändå ung, och det blir en lång väntan för De Gea isåfall, och det vore ganska synd, för jag ser helst De Gea som förstemålvakt i framtiden, nu är jag hypotetiskt, det där med Moya är bara nåt jag hört rykten om, då man var och rykte i han ganska hårt innan man värvade Coupet.
Förresten, vad hände med Benzemas aktier efter EM, han va typ det hetaste som fans i silly season innan EM, alla ville ha han, men sen försvann alla intressen, det kan ju inte bara vara för att han gjorde ett uselt EM? eller är han överskattad?

Atlético rawkus
2008-09-01 14:01
Durefelt: Manniskor ar olika, tack och lov ;)
Barcelona Durefelt
2008-09-01 12:24
Niclas skriver i gästkrönikan att "det nästan är lag på" att hålla på två fotbollslag i Europa.. hm nja va?

Själv hejar jag på Arsenal och skulle inte kunna heja passionerat på säg ett lag i La Liga också. Självklart kan man gilla ett lag mer än andra och hoppas att de kanske vinner ligan.. men njaa.. ett lag i Europa är väl helt lagom?
Atlético Edey86
2008-09-01 11:28
Där har ni målen annars, länken som för övrigt stod med i matchreferatet ;)
Atlético offe23
2008-09-01 10:08
Ämne: Målen...tror jag, fl....
Jag kund einte hitta målen på fotbollskanalen förut men de kanske kmr upp under dagen
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-09-01 09:45
Målen...tror jag, flash funkar inte på denna burken. Annars ligger nog 3 av målen på Fotbollskanalen.se där dom visade alla utom straffen...
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-09-01 08:41
Vad gött att säsongen är i gång.... luften blir så mycket lättare att andas när man får leva med Atletico varje helg igen!

Underbart att vi var det enda av förra årets topplag som tog poäng, även om det var ganska väntat att Marängvispens AB skulle tappa poäng på Riazor... De Guzman var ju sjukligt bra och man kan ju undra vad dom matat Mista med.....

4-0*2!!!
Atlético Torres
2008-09-01 08:28
Först Schalke och nu Malaga. Har en känsla av att det här året kan bli det bästa på länge.
Julia
2008-09-01 08:28
Målen någon?
Atlético rawkus
2008-09-01 03:50
King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]: You amuse me dear Sir :)
Atlético Spiders
2008-09-01 00:18
King_Raul [Real Madrid CF//

ska du vara "låtsastrevlig" och "fakeödmjuk" så kan du ju börja med att kolla på ditt 31 åriga pass och inte kalla folk för råttor.
Det var inte alls väntat att ni skulle förlora, tro mig, har vart inne på Real forum och läst innan match, ni skulle tydligen krossa Depor på "Riazor", det du pratar om är det man rakar sig med, det är inte samma sak.
Kul att fans från det vita lillebrorlagget som är efter i tabellen kommer hit och försöker slicka en i röven, tack, men vi klarar oss själva.

Madrids stolthet ETTA i tabellen!!
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 00:01
Passande att ni öppnat forumet nu.
Rawkus din lilla råtta :), alltid kul att se att du är på hugget! Njut av kvällen. Dock ganska väntat att vi skulle förlora på el raizor.
Atlético rawkus
2008-08-31 23:00
Tack Depor!!! :D

Tack Mis(s)ta!!!

Skont att byrackorna fran fel sida av stan fick pisk direkt - alltid lika underbart :)
Atlético Andero
2008-08-31 22:54
Vilken härlig kväll, hör ni.
Atlético offe23
2008-08-31 22:53
Ämne: Kan jag ha mer jävla....
tkr synd om dig :(
Atlético Lush
2008-08-31 22:34
Kan jag ha mer jävla otur?! Min dator har omfotorerats (eller vad det nu heter) hela dagen, så jag har inte kunnat se nånting :(

Men jag skall icke sörja! Vi vann med 4 - jävla - noll. Satt lite fastklistrad vid text-tv måste jag tillägga!

Nu är det bara att fortsätta på detta sätt. Easier said than done, i know.

Malaga Olsén19
2008-08-31 22:01
Ja, det är väl bara att gratta för vinsten! =)
Málaga kunde väl inte säga så mycket, första La Liga matchen på ett tag nu, men förhoppningsvis kommer ni möta ett bättre MCF i Málaga!
Atlético Spiders
2008-08-31 21:54
Mista gillar att näta mot Real verkat det som, percis som han gjord i Atleti.
Ze Castro gör ett bra jobb i backlinjen, formen från hösten 2006 verkar vara tillbaka hos portugisen.

Är det ingen som tycker synd om våran Pablo? han verkar ju helt petad..
Atlético offe23
2008-08-31 21:47
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....bara att hålla me och som redan sagts mkt bra krönika
Atlético Toad
2008-08-31 21:43
Ämne: Ämne: Vilken ....
Tackar.

Passar på att ge en eloge till redaktionen jag också. På somliga sidor får man vara nöjd om man bara får nyheter. Här skrivs de med klass också.
Atlético Orville
2008-08-31 21:42
Vi vinner, Mista gör mål och Barcelona förlorar mot Numancia.

Hur kan det bli bättre?
Atlético garmawi_90
2008-08-31 21:38
Ämne: Vilken gästkrönika, ....
Håller med, en mycket bra och läsvärd gästkrönika. Vill även berömma för skribenterna här i Atletico, ni gör det oerhört bra, läsvärd varje gång.
KEEP UP THE GOOD JOB!
Atlético garmawi_90
2008-08-31 21:32
HAHA Mista målskytt. Så ska det se ut Mista. :D XD
Atlético Optimo_Kun
2008-08-31 21:31
MISTA :D
Atlético Lippan
missta mål för depor
Atlético John Mayer
Mista gör kvällen perfekt :D
Atlético offe23
2008-08-31 21:30
Ämne: mista nätar!

vil....
haha ja de bästa han gjort för atleti ;)
Atlético dumlekola
2008-08-31 21:30
Vilken gästkrönika, känner igen mig i den.
Fastna också för Atlético genom El Kün.

Dagens match vart ju underbar, grymt skönt med en seger direkt när de andra "stor" lagen tappar poäng. Heja Deportivo nu !

Vi e på gång!
Atlético acerci
2008-08-31 21:29
mista nätar!

vill väl glädja sin gamla klubb :)
Annons: