/spanien/atletico/forum/1687.aspx/spanien/atletico/forum/1687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2008-09-01 21:57
EDIT:
Lush, du vet att jag inte brukar klanka ner på er, speciellt inte när jag har en far som är född colchonero. Var det inte dig jag sålde min gamla "Marbella" tröja till?

Vad fan är det med folks syn idag? :D
Atlético offe23
2008-09-01 21:56
Ämne: King Raul,

Jag c....
kanske va till Luff? :P
Atlético Lush
2008-09-01 21:55
King Raul,

Jag citerar mig själv: "Som vanligt, gäller inte det här alla maränger. Bara de som gillar att skriva onödigt och tjafsa."

Och nej, det var inte till mig du sålde din gamla tröja.
Atlético offe23
2008-09-01 21:55
Ämne: Offe23,
Visste väl ....hehe, nä de flesta blöjor e vita, tyvärr ;)
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 21:51
Offe23,
Visste väl att det fanns fler trevliga colchoneros än Rawkus, Ni borde fan sätta er och glo match med min farsa. Som han försökte få mig rödvit från barnsben. Gick inte.

Atlético offe23
2008-09-01 21:46
tkr vi lägger ner denna diskussion, å vänder blickar mot Transfer upplösningen :)
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 21:39
Spiders,
Jag skrev råtta på skämt, något Rawkus absolut förstår då vi har snackat här bra mkt längre än dig, att du sen inte förstår skämt kan du hålla för dig själv. Sen att du börjar provocera med gamla stereotyptugget franco (och dessutom ger idioten ett stort F) och fullständigt ignorerar det faktum att "ditt" Athletic aviacion i grunden återuppstod med ett gäng fascistpiloter från Zaragoza gör dig inte bara till en hycklare utan en hycklare helt född utan humor och självdistans.
Så ta du det som dagisnivå och se livet ur din patetiskt bittra vinkel så håller jag mig via PM med Rawkus som jag som oftast brukar, där vi har många goda diskussioner utan bittra stereotypinlägg från en svensk som ingen i Atletico madrid bryr sig om.

EDIT:
Lush, du vet att jag inte brukar klanka ner på er, speciellt inte när jag har en far som är född colchonero. Var det inte dig jag sålde min gamla "Marbella" tröja till?

Atlético offe23
2008-09-01 21:38
Ämne: Oj oj. Nu är de i fa....
KLOCKRENT! ;)
Atlético Roni40
2008-09-01 21:22
Ditt inlägg fick mig att tänka lite på stämningen vi har här Lush. Det är helt sant, tror alla vi Atletifans älskar stämningen i detta forum man vet nästan vem alla är och vet vad de har för åsikter m.m och det gör det extra kul att kolla på matcher samtidigt som man vet att bröderna ( och de 3 systrarna) är här inne och delar med sig av det dom har :).

Aupa Atleti och Fansen =D för detta Forum vinner alla tittlar så långt jag kan se
Atlético Lush
2008-09-01 21:17
Oj oj. Nu är de i farten igen. Med risk för att få en massa arga maränger på mig. Men varför, och nu menar jag verkligen VARFÖR, måste ni jämt komma och klanka ner på allt? Förlorar ni så är det något konstigt. Förlorar vi så är vi sämst, lillebror, Madrids fula ankunge och allt vad det är ni nu brukar skriva. Men vinner ni, så är det: "Seeee och lär, lilllebruuur, ni kommer alltid vara MINST och vi bäst!!!!!!!!" Och sen en massa snack om alla ligatitlar och CL-titlar ni vunnit.

Men ni kanske gillar att besöka oss här, eftersom ni vill ta del av vår underbara stämning vi har här? För något annat kommer jag inte på.

Som vanligt, gäller inte det här alla maränger. Bara de som gillar att skriva onödigt och tjafsa.
Atlético Roni40
2008-09-01 21:14
Något som händer de sista timmarna o silly season för oss eller är vi klara?
Atlético rawkus
2008-09-01 21:03
Spiders: Kart barn har manga namn :)

grande messi: Visst far vi se vad som hander nasta omgang - OM Ni gar om, sa kan jag likte de flesta Real supportrar luta mig tillbaka och leva pa "datiden" - dvs den gangna helgen ;)
Atlético Spiders
2008-09-01 20:33
snacka om att Real fansen har dålig självkänsla.
Mindervärdkomplexet går inte att ta miste på hos marängerna.
Om ni kan nånting om syskonrivalitet, så är det alltid lillebror som måste hävda sig, och det är just det som Real fansen försöker göra här på Atleti forum, försöker hävda sig för att bli accepterade av oss Storebror, vilken tur att vi vet var vi står, och har en klubb/supporter stolthet som Real kan drömma om. Marängernas supporters stolthet kan förkortas till en mening, "vita näsdukar och VIP läktare", mer än så har aldrig Real varit, är inte idag och kommer aldri vara.
Skaffa er lite klubbkänsla innan ni kommer hit och har er, på marängforum byter ni klubbsympati och tröjfärg lika ofta som bussen går morgontrafik, ni är tragiska, har ingen historia, ingen stolthelt, ingen heder och ingen egen inkomst.

Rawkus//

sidearm.. hehe
Atlético Roni40
2008-09-01 20:04
Sluta vara så jävla barnslig nu och stick bara härifrån. Klagar på att jag är 18, du är fan 20 år och kolla vad du håller på med. Skaffa en hobby eller jobb som du kan slösa din tid på istället.
Atlético Toad
2008-09-01 20:02
Ämne: Roni40
Härligt igen....
Kapasitet stavas kapacitet. Så, nu vet du det också.
Atlético offe23
2008-09-01 19:58
I can feel the love =)
Real Madrid grande messi
2008-09-01 19:56
Roni40
Härligt igen!

rawkus
Jag kan ge dig att ni denna helg var bättre än oss men vi får se nästa liga omgång;)

Toad
Undrar bara vart jag stavade fel kan inte hitta det skulle vara trevligt om du visade mig.

Atlético Toad
2008-09-01 19:46
grande messi/ Har inte följt diskussionen eller läst ditt första inlägg. Men vart exakt vill du komma? Real Madrid är en större klubb än Atlético, men vi är på gång och har som några tidigare nämnt inte gjort skäl för namnet lillebror.

Varje säsong är en ny säsong. Det gäller allting. Du kan inte leva på ett MVG bara för att du fick det i fjol. Nu säger jag inte att Real kommer att floppa - utan jag är tyvärr rätt säker på att såväl Real som Barcelona kommer att övertyga ju längre ligan fortgår.

Vi är bättre än er just nu. Må så förbli för alltid.

Helt otroligt att se en tjugoåring som fortfarande inte lärt sig att stava förresten.
Atlético rawkus
2008-09-01 19:42
Forresten sa ar jag fortf sparrad fran Forum-Franco... Kommer ej ens ihag varfor langre :S
Atlético rawkus
2008-09-01 19:40
grande messi: Nu har jag varken namnt att vi kommer vinna ligan, att Real vann forr-forra sasongen eller forra sasongen - just i detta nu(nutid) sa ar vi battre. En tabell ljuger aldrig ;)

Val mott
Atlético Roni40
2008-09-01 19:39
Tycker fortfarande det är roligt att varje gång ni ska komma in i forumet ska ni börja me ert skitsnack, varenda jävla gång. Är det verkligen så svårt att gå in på ert nerkladdade amutsforum o säga vad du har att tycka där istället för att komma hit och skriva när ingen vill höra det du har att säga?
Atlético Roni40
2008-09-01 19:36
nu börjar du leva i det förflutna det var förra och förrförra säsongen, men som sagt du har absolut ingenting att säga om nutid denhär veckan... eller har jag fel?.

Och p.s herr "mogen" behåll dina äckliga kommentarer för dig själv för ingen här vill höra dem
Real Madrid grande messi
2008-09-01 19:31
rawkus

jodu får höra massa om mitt namn. Ni vinner 4-0 denna helg vi förlorar 2-1 visst det ska ni ha cred för ni spelade bra vi spelade dåligt men alla här vet vilken kapasitet real madrid besitter man vinner inte spanska ligan 2 år i rad och det senaste med poängrekord om jag minns rätt.

Roni40

Helt otroligt bra inlägg det är härligt att se en 18 åring som fortfarande inte lärt sig argumentera.
Atlético rawkus
2008-09-01 19:25
Spiders: Min egen lilla vapendragare, wingman, musketor etc. ;)
Atlético Roni40
2008-09-01 19:24
Ämne: Spiders

Vi ser vi....
Där har du fel
just NU så ÄR VI bättre än er så...
SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Atlético Roni40
Ämne: Ämne: Kunde i....
haha absolut =D
Atlético rawkus
grande messi: Eftersom just DU namner uttrycket "nutid", sa skall jag halla mig till exakt det:
#1: Atletico, 1 match - en seger. 4-0 i malskillnad.

#13: Real madrid, 1 match - en forlust. 1-2 i malskillnad.

You gotta LOVE nutid! ;O

ps. Har ingen anmarkt pa ditt Nickname..? :S
Real Madrid grande messi
2008-09-01 19:16
Spiders

Vi ser vilken klubb det går bäst för så du borde inte prata så mycket skit om att real madrid bor hemma bla bla bla. Och att dra upp Franco vi lever i nutiden där real fortfarande är och kommer förbli bättre än a madrid.
Atlético offe23
2008-09-01 19:10
Ämne: Kunde inte sagt det ....
haha, man lär sig något nytt varje dag Roni ;)
Atlético Roni40
2008-09-01 19:06
Kunde inte sagt det bättre själv, antagligen för jag inte visste det mesta av detdär...lalala
Annons: