/spanien/atletico/forum/1686.aspx/spanien/atletico/forum/1686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Kex Torsten
2008-09-03 12:02
Lugn bara lugn, det ända lag som kan klassas som topp lag i Spanien iår. Det är vi ;)
Atlético henry garvis carlsson
2008-09-03 06:04
En titel hade ju varit trevligt. Jag tycker att vi har en tillräckligt bra trupp för att även kunna satsa på cupen i år. En trippel kanske...:)

På tal om att möta 4 topplag i rad ska vi inte glömma att vi har Marseille och Liverpool insprängda i det schemat..
Atlético offe23
2008-09-02 23:50
Ämne: Är dock orolig över ....
vi brukar spela bättre mot de bra lagen så tror de kan va positivt ha några sådana matcher i rad då håller man uppe tempot för cl med, men samtidigt förlorar man nån kan man fort sjunka
Atlético Roni40
2008-09-02 23:11
Är dock orolig över att vi får de lagen o möta alla efter varandra, hur tror ni det drabbar oss?
Atlético Spiders
2008-09-02 22:57
kan vi inte ha högre ambitioner istället, det är svårare att ta sig till 3-4 plats om man siktar på det, det är lättare om man siktar på förstaplatsen, då glider man bara in i top 3, spelarna får en helt annan motivation om går efter ligasegern, då kan en tredje eller fjärde plats vara lättare att ta.
I år är ett herrans race alltså, jag tror inte alls att Barcas och Reals plats är så säkra som många tror, jag helt ärligt att det är helt öppet i år mellan Valencia, Atletico, Barca, Sevilla, Real och Villareal.
Jävlarrr va kul ligan ska bli i år, har inte varit så här öppet i mannaminne.
Tror stundens allvar och press att vinna kommer att komma ikapp Guardiola och Barca snart, dom ser darriga ut tycker jag på nåt sätt.
Och i år kommer det inte vara lika lätt för Real, det finns fler lag som står upp bättre i år, och internfighterna mellan top 6 lagen avgör ligan, och de matcherna ser alla väldigt ovissa ut, i år ska det bli jädra kul alltså!!

Aupa La Liga!!
Atlético T:e
2008-09-02 22:48
I CL är ett rimligt mål att ta sig vidare från gruppen, och efter det kan allt hända. I ligan hoppas jag vi klarar topp 3 och att vi hamnar före Real ;)
Atlético Roni40
2008-09-02 20:20
Ämne: Vad hoppas ni på i å....
Hade absolut inte blivit "chockad" om vi tog en andra plats och kvartsfinal i champ leauge. Så som truppen sett ut de senaste matcherna så ska det absolut inte vara omöjligt. Men om man ska hoppas så hoppas jag naturligvist på ligan och en plats i minst semi i CL=D
Atlético Roni40
2008-09-02 20:20
dubbel
Atlético RK...
2008-09-02 19:46
Vad hoppas ni på i år då? Ligaplacering, CL osv, själv hoppas jag på topp-fyra i ligan och att vi slår Liverpool i CL. Det hade varit härligt att trycka dit dem inför ett kokande Vicente Calderon.
Atlético zoran
2008-09-02 18:02
Det spelas varje år och man måste ta sig igenom två kvalomgångar för att nå dit. Först Qualifying Round och sedan Elite Round, det har Spanien gjort i stort sett varje år, men det här året blir det utan Juan Santisteban.

Även U17-VM spelas nästa år vid den här tiden samtidigt som EM spelas någon gång i Maj 2009. Det är ju Borjas två största mål enligt honom.

Det stämmer även att Spanien vann med 4-0 i finalen mot Frankrike, där Keko var bäst på planen.
Atlético Edey86
2008-09-02 17:56
U-17 EM? que? Står att finalen spelades 16e maj, Frankrike - Spanien, slutade 0-4. Eller är jag helt ute och cyklar?
Atlético zoran
2008-09-02 17:52
Han spelar alltjämt för juniorerna, i år lär vi få se honom i U17-EM.
Atlético Edey86
2008-09-02 17:44
På tal om egna produkter, någon som hört något mer om Borja González ?
Atlético zoran
2008-09-02 17:31
Aguirre kör ju naturligtvis med Pernía så länge det håller och man måste faktiskt erkänna att han har varit utmärkt i de två senaste matcherna för Atlético.
Atlético Roni40
2008-09-02 17:24
Fast är lopez första valet nu eller andra? (vet att det inte gör någon skillnad i land ämnet) men undrade bara för han inte var med förra matchen, och hans avstängning gällde ju bara för champ leauge
Atlético Roni40
2008-09-02 17:22
Ämne: Valera till Racing......
Håller med där, minns tillochmed när jag kritiserade andra lag för det (mest inter) och nu är det så med oss också.
Atlético zoran
2008-09-02 17:03
Thiago Motta har genomgått två medicinska undersökningar i Augusti, men blivit nekad av både Portsmouth och igårkväll Racing Santander. Jag undrar vad han gör med sin karriär nu när Atlético inte längre verkar räkna med honom inför den kommande säsongen. Jävligt tråkigt att det drabbar just honom efter alla operationer och problem han haft de senaste åren..
Atlético Sundbyberg
2008-09-02 14:03
Håller med... Särskilt skulle det vara kul att se mer av Camacho... grym potential om han får "rätt" speltid.
Atlético henry garvis carlsson (fd anti_valencia)
2008-09-02 08:14
Valera till Racing....Man ska ju inte klaga när det går bra... men...

Det börjar bli lite oroväckande lite spanjorer i truppen..... Endast Pernia med spanskt pass (som egentligen är argentinare..) i startuppställningen senast.
Skulle Uefa mot förmodan få igenom sin vilja om att ha minst x antal inhemska spelare i startelvan skulle vi minst sagt sitta med skägget i brevlådan.. Nu lär ju inte detta förslag gå igenom, men visst hade det varit kul att se lite killar ur de egna leden på plan igen?? Camacho och de las Cuevas ser väl ut att vara långt ifrån platser i startelvan...

Är det bara jag som är lite grinig eller vad tycker ni???
Atlético ManBehavingBadly
2008-09-02 07:39
Mycket dagis här inne nu, då tänker jag inte bara på besökarna i vitt. En viss uppryckning skulle uppskattas. Tråkigt om det här forumet ska hamna på samma låga nivå som vissa andra.
Atlético rawkus
2008-09-02 00:26
daniel: Valkommen tillbaka ;)

Hoppas Valera kan utvecklas.

Atlético daniel77
2008-09-02 00:13
Juan Valera lånas ut i ett år till Racing de Santander.
Atlético Spiders
2008-09-01 23:32
men herre gud, schaaas!! iväg med dig!! du är som en repad skiva...
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 23:22
Spiders,
Vad jag vet får man skriva i andras forum så länge de är öppna.
Som sagt, skrev till Rawkus från början, helt oskyldigt inlägg som sedan någon helt tappad på humor tog som värsta stridsyxan. Frågan är varför när jag förklarar att det var ett skämt, något jag tror de flesta såg.

Atlético Spiders
2008-09-01 23:19
sluta vara uppkäftig mot Kviborg, han sa att du ska skriva i erat eget forum istället, se så, iväg med dig.
Atlético Spiders
2008-09-01 23:18
nej, det är mycket du inte inte verkar veta...
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-09-01 23:15
Får man inte skriva på andras forum? Ah, inget jag visste.

Atlético Spiders
2008-09-01 23:13
chrisespaña//

han kommer och skriver på vårt forum, det är klart man måste svara, han ger sig inte även fast man ignorerar han, detta är faktiskt Atletico forum, jag sitter ju inte på erat forum och pratar dynga, det är han som är här.
Atlético Roni40
2008-09-01 23:13
gör som du blir tillsagd lillevän :)

VOFFF VOOOOFFFFFF
Real Madrid chrisespaña
2008-09-01 23:09
Spiders/

Lägg ner nu!

Raul/

Skriv inte här inne, skriv i Reals forum!
Annons: