/spanien/atletico/forum/1677.aspx/spanien/atletico/forum/1677.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Hauke
9/22/2008 02:55
Vet inte riktigt Spiders om Aguero lirar i en klass för sig. Syftar du på att Messi är bäst i världen just nu, eller bara internt inom landslaget?

Anfallare som Torres, Zlatan och Ruud anser jag bättre än Kun.
Atlético Roni40
9/21/2008 22:58
Vad eller vilka bör man akta sig för i Getafe, eller hålla ett extra öga på?
Atlético Lush
9/21/2008 20:38
Ämne: Lush: *Grrrr voff vo....
Den kommentaren var till dig, jag lovar! :) (Inte att du är en byracka då, men du fattar säkert ;P)
Atlético rawkus
9/21/2008 18:04
Lush: *Grrrr voff voff!*
Atlético offe23
9/21/2008 14:06
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne.... Oj förlåt Lush men i GBG e alla Goa Gubbar ändå ;)
Atlético Edey86
9/21/2008 14:01
Blev också imponerad av spelet igår, men, fanns lite som inte var speciellt bra ändå. Seitaridis passningsspel? Slog en hel del onödiga passningar och som satte press på backlinjen. Om det var detta som ledde till UFO tappa koncentrationen eller inte och slog bort några bollar e svårt att säga. Sen måste Maniche bli smidigare, ibland är han nästan som en strandad val på mittfältet, kan knappt vända sig :P Det senare kanske han iofs inte rår för, men ändå. Seitas passningsspel MÅSTE bli bättre.

Men ser jäkligt bra ut inför mötet mot Getafe!

AUPA ATLETI!
Barcelona Barca_4_lajjf
9/21/2008 13:59
Pongolle och Aguero verkar vara farliga uppe i anfallet:P
Atlético senken
9/21/2008 12:54
Miguels rush på högerkanten alltså !! det var det galnaste jag har sett, vilket klipp i steget det verkar som att han har! visste inte att han var så snabb :) Sjuukt bra snubbe! det kändes bra att sitta med "de las cuevas" tröjan i vardagsrummet och skrika :)

Skönt med vinst förövrigt. hoppas att våran form kan hålla i sig en stund nu. Det finns inget bättre än att se atleti vinna matcher ! :)

AUPA ATLETI
Atlético Roni40
9/21/2008 12:02
Det gick från att fira min kompis födelsedag till att fira atleticos vinst och det roliga är att jag fick med mig flera personer att börja fira den haha. Så otroligt roligt och skönt med sånt här resultat =D
Atlético Lush
9/21/2008 11:14
Kan ni fatta vilken härlig känsla det var att komma hem från jobbet och se Kun näta? =D Ännu mer härligt var ju att det var en tv-sänd match. Förhoppningsvis så sänder tv4 mer Atletico, eftersom vi nu klassas som "farliga", hehe :)

Vad händer egentligen? 3-0 mot PSV, 4-0 mot Rec.. Kaninte klaga. Men blir orolig, eftersom det skulle vara så typiskt Atletico att börja ta det lugnt och tro att man vinner lätt nu. Det återstår dock att se...

Jag som var så orolig för Forlan, han ersattes ju på ett mycket bra sätt! Sinama var bra med offensivt, och skapade. Men Simao imponerade på mig. Han gjorde flera löpningar och bland Recs backlinje. Så har vi Kun också. Ja, kommentar överflödig. Ang ryktet Inter-Moratti-Maradona, så tror jag åtminstone att Aguero väntar ut den här säsongen. Han märker ju att något stort är påväg.

HGC,

tack för att du också tänker på mig! Men jag ska inte ljuga, mina föräldrar skulle aldrig släppa iväg mig. Vi säger såhär, när jag blir 18 år om 1 år och 9 månader, då ni! Längtar redan till derbyt mot byra.. förlåt, jag menar Real. Visserligen tid kvar, men det ska nog gå!
Atlético henry garvis carlsson
9/20/2008 23:15
Nästa match kan vi nog fetglömma tv-sändning trots att det är derby.....
Barca spelar 2000, vi 2100 och real 2200, lutar väl åt de andra 2 om man nu inte kör allsvensk hockey... båda alternativ lika upphetsande som att se färgen på i min nymålade carport att torka....

Mina väldrillade döttrar stämde in på KUN! KUN! KUN! när man blev lite uppspelt i soffan vid vad som skulle varit 2-0...som sagt dom ska läras i tid
9/20/2008 23:05
Ämne: Ämne: Kan int....
Angående gubbs...ska vi inte glömma bla. Lush, vi kan ju behöva lite kvinnlig fägring med...:)
Atlético offe23
9/20/2008 22:44
Ämne: Kan inte minnas att ....
Vart på Vicente Calderon 2 ggr å trycket är helt underbart :D, Klart vi ska dit till våren Gubbs :D
Atlético DeBe
9/20/2008 22:34
Två mål mot ett uppgivet Recrevativo, kanske bara blir felpass i nästa match. uppryckning tack, vi kan kräva mer av FSP
KUNgAGUERO
9/20/2008 22:28
Ämne: FSP, om man borter f....
Jag tycker det räcker att göra 2 mål, men men. Annars en väldigt skön seger och roligt att maniche nätar. :)
9/20/2008 22:27
Kan inte minnas att vi någon gång under de ca 15 år jag följt Atleti att vi någonsin varit så bra på crossbollar och omställningar som i år.

Bredden i truppen är ju löjligt bra (frånsett ytterbackar och anfallet kanske). Hoppas att Aguirre kör ett rotationssystem som är ok med truppen, då djävlar kan vi fan börja drömma om en trippel. Så jäkla bra trupp anser jag att vi har just nu!!! Vilket driv på Miguel och trycket på Calderon är ju helt outstanding....gå på en match här och på Nou Camp..... Spot the difference!!! Det är ju inte på samma planet!!!!!

Penã Svenska fans resa till Madrid i vår?????????
Atlético DeBe
9/20/2008 22:24
FSP, om man borter från hans två mål så gjorde han en usel match. fel pass och konstiga löpningar, upp till bevis nästa match!
Atlético DeBe
9/20/2008 22:16
Bra spelat av våra grabbar. Tycker Miguel och Evers inhopp imponerade. Hoppas Ever får chansen från start nästa match. aupa atleti
Atlético JFH
9/20/2008 22:06
Ännu en stabil seger på hemmaplan. Kan vi hålla samma nivå borta så kan det här bli en riktigt rolig säsong...
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
9/20/2008 21:59
Underbart!! Det ser riktigt bra ut! Kul att se Maniche göra mål och spela som han gör!

Synd som fan att jag råkade tippa fel, trodde först att det var bortamatch :(
Atlético paniagua
9/20/2008 21:58
Härlig kväll. Inget problem med målskyttet i år verkar det.
Minsann var det inte också en gammal Black Army slagdänga som Frente Atletico har tagit till sig och sjunger. Det gläder ett gammalt AIK-hjärta.
Atlético paniagua
9/20/2008 21:58
Härlig kväll. Inget problem med målskyttet i år verkar det.
Minsann var det inte också en gammal Black Army slagdänga som Frente Atletico har tagit till sig och sjunger. Det gläder ett gammalt AIK-hjärta.
Valencia Miran T
9/20/2008 21:51
Ni ser jävligt farliga ut i år, bra bredd, bra spets och jävligt bra form just nu!
Tror att det som kan bli ert problem den här säsongen är samma sak som vårat, en skada på Aguero skulle nog vara lika förödande för er som skadan på Silva är för oss, svårt att ersätta sånna världsspelare.
Sen så måste jag säga att Sinama-Pongolle spelat upp sig ju längre matchen gått och han verkar kunna ersätta Forlan under hans skadeperiod ganska väl.
Atlético ColinZ
9/20/2008 21:51
UNDERBAR LÖRDAGKVÄLL!!! :D
Atlético Edey86
9/20/2008 21:49
haha, love FSP! :D
1 mål till nu, sätt mitt tips! haha!
Atlético offe23
visst kan han ersätta Forlan lite 2 målskytten ;)
Atlético John Mayer
SINAMA PONGOAL ;_)
Atlético offe23
9/20/2008 21:40
Ämne: Pongolle sätter punk....
ahdå, sen har vi ju maxi å Luis Garcia osm kan spela Forward å på så sätt avlasta KUN
Atlético JFH
9/20/2008 21:39
Pongolle sätter punkt för matchen med sitt andra ligamål! Han kan nog ersätta Forlan ändå. I alla fall under en kortare period.
Atlético John Mayer
9/20/2008 21:38
Oerhört viktigt!!
Annons: