/spanien/atletico/forum/1674.aspx/spanien/atletico/forum/1674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Spiders
2008-09-16 18:21
hoppas på vinst.. men den bittra realisten tror på 2-2.. Kun och Forlan målar varsitt och allt är frid och fröjd in i halvtidsvila.. kommer ut i andra, slutar spela och backar hem som att man tror att man är Juventus med Capello vid rodret, PSV hämtar upp till 2-2 innan min 60 efter Atletis övertro på sitt taktiska försvarsspel, signerat Aguirre.
Men 2-2 är bra.. det var länge sen vi spelade så stora matcher på bortplan.. så 2-2 är jag nöjd med.. det är på hemmaplan vi ska de 9 poäng som behövs för att gå vidare.. men en vinst ikväll kommer så klart vara toppen på tårtan.
Atlético zoran
2008-09-16 18:17
@wesse

Vi ska nog vara glada att det finns överhuvudtaget med tanke på vad vi har tittat på tidigare.
Atlético JJ
2008-09-16 17:58
Atlético vinner ikväll. 2-0 efter att Europas bästa anfallspar i Kun och Forlán målar vars ett!
Atlético wesse
2008-09-16 17:51
@Zoran

Har varit inne och spanat in de streams som finns där, enda nackdelen är väl att det inte finns någon med riktigt bra fart respektive på engelska, de flesta är på Holländska, vilket man väl får ha överseende med!

AUPA
Atlético Roni40
2008-09-16 17:47
Mindre än 3 timmar kvar :O
Atlético zoran
2008-09-16 17:39
Förövrigt är det gott om länkar till matchen mot PSV, de finns givetvis under länktips*
Atlético zoran
2008-09-16 17:34
@John Mayer

Tack för att du påpekar misstaget, det uppskattas något enormt ska du veta. Då har undertecknad fixat det.

Måste även passa på att tacka alla som tyckte om den nya inför-rapporten, bugar och bockar. Ikväll tar Atléti en uddamålsseger, 0-1.
Spanien Ebbsfleet
2008-09-16 16:45
Atleticos Hugo Sanchez till salu på Tradera.
Atlético Rueda
2008-09-16 16:40
Nu börjar det krypa inombords.. Att man aldrig kan slappna av och lita på det här jävla laget. :)

Tips, 1-2.
Atlético rawkus
2008-09-16 16:31
Spiders: Agree!

Vad som an hander i varlden sa onskar jag alltid(menare verklugen ALLTID) all olycka resultatmassigt at byrackorna fran fel sida av Madrid :)
Atlético kun10aguero
2008-09-16 16:21
Ämne: Pablos återhämtning ....
Håller helt klart med (om lag från samma länder) men det är ju dock kul ifall de blir som förra året när det var 3 av 4 PL-lag lag i semifinalen, och då blev ett utslaget i kvarten av ett annat PL-lag, de skulle ju vara kul ifall de blev så fast med spanska lag i år, fast bara Atleti vinner;)
Espanyol doggeyl
2008-09-16 16:04
Läste eran införrapport(: det är bara att gratulera!
Mycket bra var den
Atlético John Mayer
2008-09-16 14:32
En sjuhelvetes underbar införartikel, blev, om möjligt, än mer sugen på kvällens drabbning. Vill dock påpeka ett litet fel som gör en perfekt text lite trasig, nämligen att det står "Spelare in" som rubrik på både "Spelare in" och "Spelare ut" ;)
Atlético Spiders
2008-09-16 13:56
Pablos återhämtning beror väl på om det var RG som sköt eller inte.. annars ska han vara tillbaka på fötterna snart..
Nervöst nu.. hoppas att Isaksson känner av stundens allvar i CL.. men å andra sidan är ju Isaksson ganska medel på medelmatcher men i stora mästerskap presterar han ofta bra och jag kan räkna upp de otaliga gånger han räddat landslaget från 8-0 förluster..
Sen hoppas men det går dåligt för Villareal överhuvudtaget.. tål inte laget.. alla ser så störiga ut.. fast mot Man U hoppas jag på kryss.. då jag inte skulle bli glad om nån av dem vann.. jag är inte riktigt inne i den där heja på "världens bästa liga" debatt i CL.. och att heja på ett lag i CL bara för dom kommer från Spanien.. tycker man har tappat hela konceptet med rivalitet då.. man vill ju vara bäst i stan.. och då måste de andra misslyckas.. tror de svenska fansen står för detta fenomen och tänkande.. tog upp det i Spanien några gånger med olika fans på olika barer om att hålla på ett annat spanskt lag i CL när deras egna lag inte är med.. dom skrattade bara som att jag va från en annan planet.. dom håller hellre på Chelsea.. samma mönster dom gångerna jag varit i England.. ska man heja på ett fotbollslag med spansk eller engelskt inflytande får man hålla sig till landslaget fick jag reda på..

Aupa Atleti..
Atlético JJ
2008-09-16 13:21
Middag.

Skulle bara passa på att be om ursäkt för de uteblivna träningsrapporterna, jag har inte haft någon tillgång till dator och internet och då blir det som det blir. Artikeln har alltså inte lagts ner utan kommer att tas upp med start i morgon onsdag!

Med hopp om att allt ska fungera i framtiden.
Atlético henry garvis carlsson
2008-09-16 12:08
Ämne: Skulle inte förvåna ....
Exakt, hög press på backlinjen och framförallt dumdryge isaksson!!!! Hade varit skönt med några svenska målvaktstavlor idag.
Atlético wesse
2008-09-16 11:28
Stämmer in i hyllningskören!
Zoran Zoric är införrapporternas Da Vinci!

Vår redaktion är definitivt den bästa på Svenska fans! Har sagt det förr och kommer antagligen säga det igen:)

Trots att det är 9 timmar drygt kvar till avspark börjar jag redan bli nervös, har iaf lagt fram både halsduk och tröja så att de är redo!

Aupa Atleti!
Atlético planne
2008-09-16 10:29
Ämne: Truppen är klar infö....
Har Maniche och ufo samma nummer? :P
Atlético Torres
2008-09-16 07:57
Skulle inte förvåna mig om vi gjorde ett mål efter ett av Isaksson lyckade ingripande med fötterna.
Atlético pimpster
2008-09-16 00:00
riktigt fyllig inför-rapport! tackar så mycket för den. nu är det bara att hoppas på att atléti är jävligt taggade imorgon. en 0-2 seger skulle uppskattas :)
Atlético Roni40
2008-09-15 22:57
En sak att komma ihåg är att det alltid har vart PSV VS AJAX och vår kära Heitinga kommer göra allt han kan den matchen, han spelade ju ändå i ajax i 7-8år =D hoppas på ett hörnmål och ett utomordentligt spel:)
Atlético Roni40
2008-09-15 22:41
Ämne: Ämne: Ämne....
Det som fick mig o garva mest var ändå ordvalen på det hela, (Pablos fall är det att han ännu inte återhämtat sig från ett skott som olyckligtvis träffade hans huvud ) hahah så underbart hahahha.

Jag tror det är dags att komma igenom på bortaplan, truppen är klar och stark vi har spelare som borde kunna gå hela vägen för att ta hem matchen och det tror jag för all del att vi gör med minst 1målsskillnad
Atlético garmawi_90
2008-09-15 22:29
Ämne: Ämne: Truppen....Hahaha :). Vet faktiskt inte vem det var som sköt han på huvudet :P, men klart är att han är utanför truppen. Du kan även läsa mer om det i officeila hemsidan, det underlättar eftersom texten är skrivit på engelska dessutom.

Det står bland annant så här;

Maxi Rodríguez and Pernía have been left off due to suspension. Additionally, Pablo Ibáñez has been unable to recover in time from the shot to the head he took during Friday’s training and will not make the trip to Holland.

Men det som förvånar mig är att det står "during Friday's training", borde han(Pablo) inte nu ha återhämtat sig med tanke på att han har "vilat" i cirka 4 dagar?

Aja nog om den händelsen. Är bara lite nyfiken om vad ni tror om match resultatet imorgon?
Jag själv tror på ett kryss men det skulle sitta oerhört fint/skönt med att inledda med seger efter sån lång tids frånvaro av Champions League för de röd vita hjältarna på borta plan dessutom. Det vore drömscenariot :)

iAupa Atleti!
Atlético Roni40
2008-09-15 22:20
Måste hålla med, otroligt bra införmatchrapport är så glad att vi har den bästa redaktionen på hela svenskafans =D många plus till er.
Atlético Roni40
2008-09-15 22:19
Ämne: För att det inte ska....
Tackar :)
Sevilla Prop
2008-09-15 21:52
Det var en väldigt detaljerad och bra matchrapport det där. Stort hyll!
calahanzoer
2008-09-15 20:55
måste ge cred till han som skrivit eran inför rapport till psv matchen bästa jag sett.
Real Madrid realrobben!!!!!
2008-09-15 20:28
För att det inte ska bli panik imorn postar jag redan nu en länk där man kan se matchen imorgon (går att se alla andra matcher också tror jag, iaf vad det står). Har kollat där tidigare och är nästan alltid bra kvalité.
Atlético Roni40
2008-09-15 20:17
Ämne: Truppen är klar infö....
Känns elakt, men kunde inte sluta garva när jag läste om Pablo hahaha. Vet du på något sätt vem det var som skjöt skottet?
Atlético DeBe
2008-09-15 19:52
känns ganska tryggt med fem backar. det enda är om lopez skadas, men även då tror jag heitinga skulle spela bra på den kanten.
Annons: