/spanien/atletico/forum/1658.aspx/spanien/atletico/forum/1658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético aleti
2008-09-24 20:43
17 min kvar
Atlético aleti
2008-09-24 20:05
matchen här
Atlético John Mayer
2008-09-24 19:24
Det enda som skulle kunna få Kun att lämna Atlético är om han skulle göra en "Torres". Börja känna sig oinspirerad och helt enkelt bli tvungen att byta klubb i form av en win-win-win-situation. Fortsätter laget Atlético utvecklas som lag så är den risken obefintlig, så..
Atlético Spiders
2008-09-24 18:53
Skulle Aguero gå till Man C? hahahahaha!!! det är bara ett problem.. argentinska spelare är långt ifrån lika pengakåta som brassar.. argentinska spelare går där de trivs, har integritet, skapar oftast bra band/respekt med lagkamrater, tränare,ledning och fans.. brassar går till de som kan bidra mest till deras sambucakonto..

Atlético Roni
2008-09-24 18:22
kan finnas på denna länk men förväntar mig inget...
Atlético el niño para siempre!
2008-09-24 18:11
Ämne: Någon som vet om någ....
Jag hittar ingen stream alls :( Gör någon annan det?
Atlético Edey86
2008-09-24 17:43
Någon som vet om någon engelsktalande kanal sänder matchen ikväll och isf stream?
Atlético Edey86
2008-09-24 17:27
Mr Baloo-Gonzalez. //

Vi får se! Kan vara dags för en en till skräll nu. Dessutom som rawkus säger, underskattning är grymt farligt. Men ska jag försöka vara helt opartisk och neutral i frågan så borde ni vinna med några bollar. Men Atleti-hjärtat dunkar för Sporting Gijon ;)
Atlético rawkus
2008-09-24 17:15
Mr Baloo-Gonzalez: Man vet fan aldrig... Underskattning ar det varssta som finns.

Frustrerande nar ens egna favorit lag gar pa samma mina, gang efter annan... :/
Atlético Torres
2008-09-24 16:28
Tror aldrig Agüero skulle gå till City istället för att spela för oss.
Atlético Roni
2008-09-24 16:14
Allt kan hända, som Zlatan säger:

The ball is (A)round hahaha
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-09-24 15:53
Edey86

haha, den var bra! vi som hade tänkt att ringa in några juveniles från Castillas för att lufta några A- spelare..
Atlético Edey86
2008-09-24 15:32
Mr Baloo-Gonzalez. //

Eller så torskar ni hemma mot Sporting Gijon? ;)
Atlético Roni
2008-09-24 13:24
Mr Baloo-Gonzalez. //

Eller inte ;)
2008-09-24 12:41
Edey86 //

Då är det kanske dags.
Atlético Edey86
2008-09-24 11:46
såg en liten rolig anekdot, getafe har tydligen aldrig slagit atleti på sin egen hemmastadion.. (;
Atlético Edey86
2008-09-24 11:36
nevermind frågan.. alldeles för trött, haha!
Atlético henry garvis carlsson
2008-09-24 10:42
Hade varit fint om vi får igång Pablo också, då har vi 4 bra mittbacksalternativ! Lite skillnad mot förra årets hönsgård kanske...
Atlético Linus1991
2008-09-24 10:36
Någon som vet hur det gått för Pablos återhämtning efter skadan ? Enligt JJ är Pablo med i 11an eller åtminstone truppen, klarar Pablo 90 minuter ? Vem kommer få byta av med Pablo ?

Hur som helst så tror jag stenhårt på vinst idag. Mitt tipp 1 - 4
Atlético Spiders
2008-09-23 21:37
JJ//

tycker också att det är dag att rotera truppen lite.. men det där med att vila spelare mot Sevilla är jag inte riktigt med på.. jag tror inte på det där med att bra att vila spelare inför en annan match om det är nu inte är CL eller mot Real av ren prestigeskäl.
Mötet mot Getafe är lika viktigt som mot Sevilla, bättre att spela bästa truppen och ta 3 poäng mot Getafe än att åka på en förlust eller oavgjort imorn bara för att kunna mönstra bästa laget mot Sevilla, då är vi tillbaka på ruta noll igen och måste ta poäng av Sevilla för att täcka upp poängtappet mot Getafe, det bästa är att en 3 poängare och match i taget, och vila spelare för att dom verkligen behöver vila, inte för att spare dem till Sevilla matchen i helgen, om det nu som sagt inte är CL eller Real.
Håller dock med att det är dags för Banega och speciellt Miguel att få lite speltid, efter det han visade upp sist.
Atlético JJ
2008-09-23 20:46
Ämne: Getafe borta är nog ....Jag skulle inte sträcka mig så långt som att den skulle vara den absolut klurigaste matchen borta, men en av dem, utan tvekan.

Getafe har ett spännande lag på gång med Díaz, underskattade Casquero och spännande Albín på topp. Granero är dessutom tillbaka i truppen tills imorgon så det blir en svår match, utan tvekan. Förhoppningsvis frälser Kun oss igen då det är oerhört viktig match att vinna inför det tuffa som komma skall.

Personligen hoppas jag på att Aguirre ställer upp som följande.

---------------------Coupet-----------------------
Seitaridis----Pablo(bekräftad)-----UFO------López-
-------------------Assuncao-----------------------
Maxi---------------Banega-------------------Simão
----------------Kun-----------FSP----------------

Ja, Maniche är i storform men Banega såg också han bra ut det lilla han fick lira mot Recre och jag tror han kommer leverera direkt. Dessutom är det viktigt att vila Maniche inför matchen mot Sevilla, nu när man har många alternativ på portugisens position.
Atlético Roni40
2008-09-23 20:08
Ja men det räcker nu, snälla...
Barcelona Messi(AH)
2008-09-23 19:58
BarcaDoni har aldrig skrivit i Les Rambles så jag _TVIVLAR_ på att han är ett Barca fan. Han är en som vill smutskasta Barcelona. Antagligen Chelski pojken som var inne på Les Rambles och klagade under helgen.
Barcelona Ciao-V
2008-09-23 19:47
tarrak:
Tack för informationen. Det går inte att dölja sig och agera dumt i olika skepnader. Inte här.
Hoppas att han blir borta från hela SF. Id*ot!

RealMadrid- R9 Ronaldo]:
Helt rätt.:-).
Barcelona tarrak
2008-09-23 19:41
När "BarcaDoni" gjorde debut i söndags, gjorde han det i egenskap av Chelseasupporter som försökte provocera i Les Rambles. Efter att ha blivit spärrad direkt, förvandlades han till "Barcelonasupporter" som härjar runt i alla andra forum och provocerar.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-09-23 19:36
Dem fånigaste är ju dem som skyller på att han inte är Barca? Så ni menar att man inte kan vara dum i huvudet och hålla på barcelona? Så om jag skriver massa skit om Atl Madrid så är jag inte Madrista? Eller om jag skriver det på Espanyols forum?
Barcelona Ciao-V
2008-09-23 19:24
BarcaDonis var säkert en Chelsea supporter som är avundsjuk på A Madrid. Aguero har ju som bekant dissat den klubben klart och tydligt.
Atlético Spiders
2008-09-23 19:17
Getafe borta är nog den klurigaste matchen detta år om jag ska vara ärlig.
Man vet aldrig var man har de små trollen, dom kan lika väl dominera matchen och vinna. lika mycket som torska med 0-3.
Mot Getafe vet man aldrig om man ska köra kontringsfotboll eller ha possession play.
hhhmmm.. hoppas på det bästa.. återigen.. grymt klurig match..
2008-09-23 18:38
Messi(AH)/J.Gamper

Nu tillhör han det förflutna, move on.
Barcelona J.Gamper
2008-09-23 18:29
haha konstigt att "barcaDoni" aldrig skrivit på barcas forum sedan hans konto skapades 3 dar sen.
Annons: