/spanien/atletico/forum/1657.aspx/spanien/atletico/forum/1657.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Linus1991
2008-09-24 10:36
Någon som vet hur det gått för Pablos återhämtning efter skadan ? Enligt JJ är Pablo med i 11an eller åtminstone truppen, klarar Pablo 90 minuter ? Vem kommer få byta av med Pablo ?

Hur som helst så tror jag stenhårt på vinst idag. Mitt tipp 1 - 4
Atlético Spiders
2008-09-23 21:37
JJ//

tycker också att det är dag att rotera truppen lite.. men det där med att vila spelare mot Sevilla är jag inte riktigt med på.. jag tror inte på det där med att bra att vila spelare inför en annan match om det är nu inte är CL eller mot Real av ren prestigeskäl.
Mötet mot Getafe är lika viktigt som mot Sevilla, bättre att spela bästa truppen och ta 3 poäng mot Getafe än att åka på en förlust eller oavgjort imorn bara för att kunna mönstra bästa laget mot Sevilla, då är vi tillbaka på ruta noll igen och måste ta poäng av Sevilla för att täcka upp poängtappet mot Getafe, det bästa är att en 3 poängare och match i taget, och vila spelare för att dom verkligen behöver vila, inte för att spare dem till Sevilla matchen i helgen, om det nu som sagt inte är CL eller Real.
Håller dock med att det är dags för Banega och speciellt Miguel att få lite speltid, efter det han visade upp sist.
Atlético JJ
2008-09-23 20:46
Ämne: Getafe borta är nog ....Jag skulle inte sträcka mig så långt som att den skulle vara den absolut klurigaste matchen borta, men en av dem, utan tvekan.

Getafe har ett spännande lag på gång med Díaz, underskattade Casquero och spännande Albín på topp. Granero är dessutom tillbaka i truppen tills imorgon så det blir en svår match, utan tvekan. Förhoppningsvis frälser Kun oss igen då det är oerhört viktig match att vinna inför det tuffa som komma skall.

Personligen hoppas jag på att Aguirre ställer upp som följande.

---------------------Coupet-----------------------
Seitaridis----Pablo(bekräftad)-----UFO------López-
-------------------Assuncao-----------------------
Maxi---------------Banega-------------------Simão
----------------Kun-----------FSP----------------

Ja, Maniche är i storform men Banega såg också han bra ut det lilla han fick lira mot Recre och jag tror han kommer leverera direkt. Dessutom är det viktigt att vila Maniche inför matchen mot Sevilla, nu när man har många alternativ på portugisens position.
Atlético Roni40
2008-09-23 20:08
Ja men det räcker nu, snälla...
Barcelona Messi(AH)
2008-09-23 19:58
BarcaDoni har aldrig skrivit i Les Rambles så jag _TVIVLAR_ på att han är ett Barca fan. Han är en som vill smutskasta Barcelona. Antagligen Chelski pojken som var inne på Les Rambles och klagade under helgen.
Barcelona Ciao-V
2008-09-23 19:47
tarrak:
Tack för informationen. Det går inte att dölja sig och agera dumt i olika skepnader. Inte här.
Hoppas att han blir borta från hela SF. Id*ot!

RealMadrid- R9 Ronaldo]:
Helt rätt.:-).
Barcelona tarrak
2008-09-23 19:41
När "BarcaDoni" gjorde debut i söndags, gjorde han det i egenskap av Chelseasupporter som försökte provocera i Les Rambles. Efter att ha blivit spärrad direkt, förvandlades han till "Barcelonasupporter" som härjar runt i alla andra forum och provocerar.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-09-23 19:36
Dem fånigaste är ju dem som skyller på att han inte är Barca? Så ni menar att man inte kan vara dum i huvudet och hålla på barcelona? Så om jag skriver massa skit om Atl Madrid så är jag inte Madrista? Eller om jag skriver det på Espanyols forum?
Barcelona Ciao-V
2008-09-23 19:24
BarcaDonis var säkert en Chelsea supporter som är avundsjuk på A Madrid. Aguero har ju som bekant dissat den klubben klart och tydligt.
Atlético Spiders
2008-09-23 19:17
Getafe borta är nog den klurigaste matchen detta år om jag ska vara ärlig.
Man vet aldrig var man har de små trollen, dom kan lika väl dominera matchen och vinna. lika mycket som torska med 0-3.
Mot Getafe vet man aldrig om man ska köra kontringsfotboll eller ha possession play.
hhhmmm.. hoppas på det bästa.. återigen.. grymt klurig match..
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-09-23 18:38
Messi(AH)/J.Gamper

Nu tillhör han det förflutna, move on.
Barcelona J.Gamper
2008-09-23 18:29
haha konstigt att "barcaDoni" aldrig skrivit på barcas forum sedan hans konto skapades 3 dar sen.
Barcelona Messi(AH)
2008-09-23 18:09
Väldigt skämmigt av dir BarcaDoni om du nu är en cule. Tror nog att du är en marräng som vill jävlas bara.... Den där BarcaDoni har ALDRIG skrivit på Les Rambles.
Atlético Roni40
2008-09-23 17:44
Och söndags matchen mot Sevilla visas på 4 sport :)
Atlético Roni40
2008-09-23 17:42
Oj derbyt var visst imorgon :D fan vad skönt nu har man något att se fram emot i helvettet ("plugget")
Atlético Spiders
2008-09-23 17:18
det är väl inte Atleti Reds fel att de litterärt överlägsna sina dito.
Vi tycker det är kanon och älskar att läsa om vårt lag, det är inte vårt fel att ni andra bara är "aftonbladspassionerade" med ert lag och bara vill bli uppdaterade om det finns nya nakenbilder på Messi eller om Guti synts göra nattliga besök hos Raul.
Keep up the good work red, vi älskar Atleti.
Atlético Spiders
2008-09-23 17:11
kan Red ta fram BarcaDonis IPadress och maila den till mig, jag ska ta hand om den lill tuffingen personligen, eller om han bor för långt från mig så ber jag några vänner i hans trakt binda fast honom bakom en hoj och släpa runt honom i en halvtimme.
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-09-23 16:49
Måste bara ge er lite creed för att ni inte spärrar alla direkt, visst betede barca suportern sig omoget men ändå kul att läsa på något sätt :P

Men det är säkert kul för er fans att ni har så mycket att lösa om, hoppas ni inte tog mitt tidigare inlägg seriöst :)
Atlético rawkus
2008-09-23 16:33
Snart dyler det val upp ett par artiklar som A: Bekraftar Reals storjet(da de verkar behova bekraftelse sjalva) och B: Gnaller pa hur "mycket plats Atleticos artiklar tar!"

Atlético rawkus
2008-09-23 16:31
[RealMadrid- R9 Ronaldo]: Gosh... Las inlagget igen :)
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-09-23 16:25
Ämne: Haha, denna ar fan g....
Rawkus

Bra bortförklaring. Så du menar att vi är större än er pga Franco. Okej vi säger att Franco hjälpte oss under några år, men under dem åren vann vi inte 9 cl titlar, 30 ligatitlar.. Dem har vi vunnit under hela våran historia!
Atlético rawkus
2008-09-23 16:17
Barca o Mort!: Varfor maste du lasa det om det stor dig sa j*vla mycket?

Ignorance is bliss...indeed...
Atlético rawkus
2008-09-23 16:16
Mr Baloo-Gonzalez: haha, tackar! :)
Atlético offe23
2008-09-23 16:02
Ämne: Måste bara kommenter....
klockrent! =)
Atlético Roni40
2008-09-23 16:01
Måste bara kommentera om hela samtalet, en av de första sakerna jag gör när jag kommer hem och sätter mig vid datorn är att gå in på denna sida och läsa allt nytt om Atletico, och älskar att det finns så mycket att läsa. Så alla som klagar kan istället gå in på sina forum eller till sin redaktion och klaga på att de borde skriva mer för alla här läser och uppskattar verkligen alla Atletico nyheter vare sig det gäller spelarbetyg eller vad spelarna käka till frukost.
Atlético Roni40
2008-09-23 15:59
//Reeal Madrid

Ser jag verkligen rätt på din bild? eller är det mina ögon som lurar mig?
Atlético offe23
2008-09-23 15:54
Ämne: Everything has an en....
Hehe även en kärlekssaga som denna :P
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-23 15:53
Everything has an ending ;)
Atlético offe23
2008-09-23 15:51
Ämne: killen är spärrad, d....
Gött, Power to the Mods :D
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-09-23 15:49
killen är spärrad, det var lika bra det, innan allt ska lerar.
Annons: