/spanien/atletico/forum/1647.aspx/spanien/atletico/forum/1647.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético planne
2008-09-25 18:37
Det ända positiva är väl att simao missar sverigematchen... tänk vilken lekstuga ronaldo och simao hade haft på kanterna mot sveriges 3-5-2 annars :P
Atlético Edey86
2008-09-25 18:20
Coupet
Perea - Heitinga - Ufo - Lopez
-------- P As -----------
Maxi - RG - LG
FSP - Kun

Känns väl som den mest trovärdiga startelvan? Hade iofs hellre sett Banega istället för RG och Miguel istället för LG.
Atlético rawkus
2008-09-25 17:57
Edey86: Ahhh! :) Haha

Spiders: Sorry, trodde du menade mot sevilla.
Atlético Edey86
2008-09-25 17:47
Ämne: många sidor har skri....
Dom har ju faktiskt skrivit 1 artikel om Betis :O
hahha!
Atlético Edey86
2008-09-25 17:45
rawkus; tror han syftar på barca matchen den 5e, men vettefasen! hehe
Atlético rawkus
2008-09-25 17:44
Spiders: Dani Alves ar val i Barca numera?
Atlético Edey86
2008-09-25 17:34
Bara hoppas att Miguel fortsätter lika explosionsartat som när han kom in mot recre då.
Atlético Spiders
2008-09-25 17:30
många sidor har skrivit om Simaos skada då han är ganska känd spelare och Portugisisk landslagsman, förutom fotbollskanlen.se
Detta är fotbollskanalen.se artiklar på Spanien sidan de 4 senaste dagarna i tidsordning

Kolla in alla målen från Reals 7-1-mosning av Sporting Gijon

Målfest för Real Madrid

Barca vann - till sist

Exklusivt: Barcelona-Betis direkt på webben

Raúl: Det blir vanligt att se mig på bänken

TV: Se alla mål från omgångens La Liga

Roberto Carlos sågar Real Madrid

TV: Kolla in alla spanska ligamål - omgång 3

Real Betis kan straffas för Nazi-flaggor under derbyt

Guti skadad - borta två veckor

TV: Dudek lurar Saviola att han ska bli inbytt

TV: Barcelona krossade Sporting Gijon

TV: Kolla in Reals mål mot Racing

Sporting Gijon - Barcelona: KOMMENTERA och DISKUTERA

Racing - Real Madrid: KOMMENTERA och DISKUTERA

plus några till under de 2 dagarna innan som typ "Guti polisanmäler stalker", "Sergio Ramos: Jag är en målskytt", "Real-mittfältare borta fyra veckor" och "Lagkamraterna lurade Saviola inne på arenan".

fantastiskt jobb TV4!! sen att ni även visar varenda match som dessa 2 spelar, även om det är hemma mot Gijon mitt i veckan gör ju er bara mer utvidgade och fotbollskunniga, Bravo! bästa fotbollsjournalistiken någonsin.

Atlético Spiders
2008-09-25 16:51
Nu när Simao är borta hade en Reyes i truppen suttit mycket bra, hade vart skönt att se Imao skoja med Alves lite, men o andra sidan hoppas man att Miguel får visa upp sig, då jag inte är så förtjust när LG får spela vänsterytter, han kommer sällan förbi sin spelare på yttersidan, då han ofta vill vika in så hamnar han med fel fot, men han är mycket bra på högerkanten, pga av ovan nämda mönster.
Atlético John Mayer
2008-09-25 12:49
Underbart superskönt att vi tar poäng i en match som lika gärna skulle kunna innebära förlust. Det är sånt man måste kunna göra om man ska bli ett topplag. Kanske känns lite överoptimistiskt att säga så efter en sån här match, men tendenserna till ett koncentrerat Atlético finns...och det känns jävligt bra.
Atlético AnderssonTheOne
2008-09-25 12:30
Verkar som att Pongolle är riktigt på hugget. Skönt att se!
Atlético henry garvis carlsson
2008-09-25 11:26
Det gick inget vidare i matcherna utan Simão förra året, så man får verkligen hoppas att det inte blir en lång frånvaro.
Atlético wesse
2008-09-25 11:11
Hoppas inte det är allvarligt i fallen Maniche-Simão! Knät känns ju inte så roligt, kan ju bli segdraget, tror dock Maniche kan vara tillbaka snart, en blödning kan väl inte vara så allvarlig, även om han las in på sjukhus?
Atlético Bobban (red)
2008-09-25 11:10
Jag har uppdaterat Daniels utsökta matchrapport med målklippen!
Atlético zoran
2008-09-25 09:48
Jürgen Colin spelar ju i Sporting, då är det oundvikligt att släppa in sju mål, fråga bara Ajax-supportrarna.
Atlético Spiders
2008-09-25 00:41
7-1 hemma mot Sporting är nog inget att hurra för då det va Barca som öppnade flodvågen med 1-6 borta mot Gijon förra matchen. Spanska ligan må vara jämn, men mot Gijon kommer nog alla ta poäng.
Atlético rawkus
2008-09-25 00:25
Real M**** 7-1 mot stackars lilla Gijon!

Nu ylas det for fullt i andra sidan av Madrid ;)
Atlético JJ
2008-09-24 23:31
Dessvärre missade jag matchen då jag var på HIF - Kalmar, oerhört skönt att komma hem och se ytterligare en vinst. Viktigt att vinna denna och liknande matcher för att spela med mindre press mot de stora lagen, det gynnar Atlético som då kan spela ut.

Sinama-Pongolle, årets värvning?
Atlético rawkus
2008-09-24 23:21
Spiders: Far kolla highlightsen inatt efter jobbet(jobb datorn ar sa javla slo att ej ens MSN funkar :))

Han ar redan favorit hos Svennis gantemot Dos Santos, men nu la han in annu en vaxel och drog ifran antar jag ;)

Dos Santos tror jag hade sin oerhorda talang(den var det aldrig nan tvekan om) men han har ej blommat ut pa hogsta niva, tyvarr for El Tri...

Vela ar lugnare och ler aven nar han missat lagen i landslaget, medans Dos Santos visar upp en oerhord frustration och hanger med huvudet.

Haha, far ju njuta av brorsan Alejandro i Cruz Azul ;)

Nu vantar jobbet = griniga Amerikaner :/
Atlético Spiders
2008-09-24 23:12
Rawkus//

Vela var kung! alla målen va snygga, bland annat en Bergkamp, där han löper i djupet, och tar ned en lång krossboll och på samma rörelse utan att bollen rör marken lobbar han målisen, helt sjuk teknik.
Dos Santos har nog hamnat långt bak nu i Svennis "pecking order".
Atlético rawkus
2008-09-24 23:05
Spiders: Tankte fraga en off-topic fraga: Sag att Cancun-sonen natade 3ggr for Gunners i Cupen igar - fina mal eller "vanliga"?
Atlético Roni
2008-09-24 23:01
Delade känslor, medans man är överlycklig för Atletico så blir man deppad över vad som händer med Roma, total skräll speciellt efter dagens match och matcherna innan
Atlético offe23
2008-09-24 23:00
Ämne: Riktigt rolig och br....
Ja hoppas bara de sparade krafterna i andra till matchen mot Sevilla :P
Atlético Spiders
2008-09-24 23:00
viktigt att ta vinna matcher med småmarginaler också fast man inte spelat bra.. det är så man blir ett topplag..
Atlético zoran
2008-09-24 22:58
Atlético går fan ner sig när de spelare på bortaplan, sen är ju domarnivån en helt annan när man inte spelar på Vicente Calderón. Aja, de tog ju tre poäng, ibland måste man även grisa till sig poängen..
Julia
2008-09-24 22:58
:D :D :D

lycka!
Atlético Roni
2008-09-24 22:55
Riktigt rolig och bra match men ingen vidare insats av oss.
Atlético daniel77
2008-09-24 22:54
Tack för ikväll! God natt Atléticos och aupa!
Atlético offe23
Ämne: Harligt!

FSP har ....
Ja me, Aldrig haft en större inspirationskälla, hehe
Atlético garmawi_90
Underbart med 3 poäng :D
Annons: