/spanien/atletico/forum/1643.aspx/spanien/atletico/forum/1643.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2008-10-01 12:31
Ämne: Ämne: Jag tro....
Det finns ju inte chans att jag hostar upp 79 bagis för att köpa matchen mot Barca via Tv4 Anytime.

Det kommer att finnas gott om streams till den matchen, så det är lugnt!
Atlético zoran
2008-10-01 11:09
Det är klart det är fin service, de tjänar ju 79:- på något som egentligen inte kostar någonting.
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-01 10:55
Ämne: Jag tror han tänker ....
Har pratat med TV4 folk idag... dom tycker det är en fin service att man kan se den via nätet...

Visst är det det, men eftersom dom sumpar tv-sändningen borde den vara gratis på nätet!!

Jag hoppas också att LG sprattlar till liv nu när det vankas CL
Atlético JJ
2008-10-01 10:40
Luis García har förvisso rutinen, men ibland har jag önskat att Aguirre ska våga lite mer och kanske spela med den yngre, mer hungrige spelaren än den rutinerade som bara blixtrar till stundtals. Fallet mellan katalanen och Miguel är ett typexempel.

I övrigt vill jag återigen se Éver Banega starta, tror att det är hans skavank som fick honom att utgå i söndags som hindrar honom från att peta Raúl García.
Atlético zoran
2008-10-01 10:35
Jag tror han tänker att Luis är bra i Champions League och har större rutin jämfört med Miguel, men visst har Miguel förtjänat en plats, inget snack om saken.

Förövrigt är Keko återigen med i truppen, detsamma gäller B-lagets mittbacksklippa Álvaro Domínguez. Har uppdaterat inför-artikeln med Atléticos trupp också.

Angående Barcelona-matchen i helgen, vi borde maila TV4 så att de visar den i en av grannakanalerna istället för att man skall behöva betala 79:- för att se Atlético. I övrigt sänds NHL-premiären på både NASN (Kostar 29:- i månaden hos ComHem och Canal Digital) samt Canal+, så jag förstår inte riktigt syftet med att kasta iväg Atlético mot Barcelona för det här, det är bara löjligt och visar att man inte tar rättigheterna på allvar.

Tack för allt beröm förresten, det uppskattas inte bara från min sida, utan resten av redaktionen förtjänar också detta beröm.
2008-10-01 09:44
Aguirre gillar LGs mjuka läppar.... nån vidare koll på hans talanger med bollen som används på fotbollsplanen verkar han ju inte ha!
Atlético Bobban (red)
2008-10-01 09:22
Aguirre har nästan hela startelvan klar till i kväll. Han har inte bestämt sig vilken av Luís García eller Miguel som ska starta! Är gubben blind? Miguel är värd chansen efter sina fina insatser på slutet!!!

Leo Franco
Perea, Heitinga, Ujfalusi, Pernía
Maxi, Assunção, Raúl García, LG/Miguel
Sinama-Pongolle och Kun Agüero
2008-10-01 08:31
Tv4 sport kallar sig ju för sveriges bästa fotbollskanal.... också kör man en meningslös akt 1 av 80 i nhl-lunken.... Må så vara att det är premiär och att den spelas i Golfbollen, men flytta i så fall King Artur i TV4+ och visa denna toppmatch!! Istället blir det att köpa den för 79:- för att se den på TV4 anytime..... Lördagens andra lite större problem blir att smita från en bröllopsfest obemärkt för att se delar av matchen i laptopen...
Barcelona Barcelona #7
2008-10-01 08:18
Kolla Lördag 20:45.
Driver dom med oss? Barcelona - Atletico är en stormatch men neeeej dom ska visa NHL :@
Atlético JJ
2008-10-01 08:06
Ämne: Lördagsmatch mot Bar....
Sänds den inte?! Detta finns ju bara inte. Nu har man sett fram emot tredje tv-matchen på kort tid, och när FC Barcelona(FC tv4?) spelar är det alltid tv-matcher. Utom just när vi möter dom..
2008-10-01 06:05
Lördagsmatch mot Barca borde ju vara en självklarhet i tv-tablån, fast nu är det så trist att man kör nhl-premiären från Globen istället....jävla nerköp! Ett utmärkt tillfälle att använda sig av systerkanalen tv4+ eller tv400 kan man tycka, men icke den kommer endast att sändas på nätet....
Atlético JFH
2008-09-30 20:21
Real kan tacka fotbollsgudarna att Zenit inte har gjort minst 5 mål på alla chanser de har haft...
Atlético Roni
2008-09-30 19:43
Banega startade sin första match mot Sevilla det gick väldigt bra. Annars har han hoppat in 2 matcher (TROR JAG) men även där har det funkat men mer än så har man inte sett av den lillen.
Dojjan
2008-09-30 19:10
Tjena Gubs, en fråga, hur går de för Ever Banega har han fått mycket speltid i början på säsongen?
Atlético Roni
2008-09-30 18:23
Tack igen till Zoran för fantastisk skriven Artikel.
Real Madrid Zidane#1
2008-09-30 18:21
grymt intressant inför match rapport Zoran!
sjukt bra jobbat, särkilt Marseille delen!
Atlético Torres
2008-09-30 17:13
Skulle inte banga om de sände Bayern-Lyon. Två giganter i vars ett land. Kan bli riktigt intressant.
Atlético zoran
2008-09-30 16:19
Saken är ju att Zenit - Real spelas klockan 18:30 pg.a. tidsskillnaden mellan Ryssland och resten av Europa (förutom England, Portugal och Grekland), därför sänder de inte den matchen.

Kan hålla med om att de kunde sända något annat än Ålborg, men man verkar ju helt inne på nordiskt-engelskt..
Atlético Spiders
2008-09-30 15:44
både Navas och Alves, båda måste ha spö, vettefan om inte Sevilla högerkant de 2 senaste åren innan Alves gick till Barca, hade köpt rättigheterna till operan svansjön. En rolig detalj jag läst innan sommarn var att S
Sevilla högerkant när Alves fortfarande spelade "fixade" 8/10 Sevillas frisparkar över en hel säsong, makalöst vackert Navas/Alves! Bara en teaterälskare kan uppskatta denna show.

Ok att jag hatar Real, men visst fan är Zenit-Real ikväll mångt intressantare match än AAAlborg(Johansson)-Man U, vilken pungkula tänker tv6 med? Jag har iofs alla Viasatsportkanaler, men det är synd om alla fotbollsälskare som måste ge sin kväll till tv6 när det är bäddat för en match med 11 laddade ryska torpeder på hemmaplan mot ett hittils överskattat Real.
Kom igen Zenit!! smäll på de jävlarna och skicka tillbaka dem till stenåldern men den vita tröjan mellan benen!
Atlético Torres
2008-09-30 15:43
henry garvis carlsson//

Tyvärr är han knappast ensam...
2008-09-30 06:44
Fullständigt rättvist resultat.....

När jag ser Jesus Navas "spela" mot lag jag inte bryr mig om blir jag spyfärdig.... mot Atleti blev jag helt skogstokig. Jävla fotbollsmördare, att det ska vara så jävla svårt att låta bli fristående gymnastikprogram i alla fall en match per säsong kan väl fan inte vara så svårt!!! Man missar ju helt att han är en helt ok fotbollsspelare, nu är han bara en blek filmande Inzaghi kopia, deportera den jäveln till Serie A eller ge honom ett rejält kok stryk bara!!!

Lite humor att LG var frånvarande på träningen...till skillnad från matchen i Söndags då eller?????
Barcelona Antonio Puerta
2008-09-30 00:23
Ämne: Bra för er är även a....
aa det är sant men ni har ochså Ever Banega som är riktigt grym i mitten.
Atlético Roni
2008-09-30 00:16
Bra för er är även att Maniche som vart i toppform också är skadad.
Barcelona Antonio Puerta
2008-09-29 23:32
Ämne: Ämne: Tjena A....
Tack Daniel77

Lycka till i CL,Och mot oss i Helgen.

Tack för svaren.
Atlético daniel77
2008-09-29 23:26
Ämne: Tjena Alla Atletico ....
Hej Antonio Puerta!

Simão och Forlán kan Aguirre fortfarande inte räkna med på grund av skador så de är ej med i mötet mot er. När det gäller Heitinga är han redo för spel igen och han förväntas spela mot Marseille på onsdag. Om han sedan får en ny chans från start mot er återstår väl att se.

En sak som vi dock är ganska säkra på är att Luis García lär väl få spela på lördag och det kan ju definitivt vara till er fördel med tanke på vad han höll på med igår afton...
Barcelona Antonio Puerta
2008-09-29 23:07
Tjena Alla Atletico Fans:

Jag vill bara fråga lite saker om mötet mellan oss i Helgen.

*Kommer Forlan medverka i matchen.
*Kommer Simao medverka i matchen
*Kommer Heitinga medverka i matchen

Och finns det annat jag inte vet om Tex Några frågetecken och sånt.

Tacksam för svar. Lycka till:d
Atlético Roni
2008-09-29 20:44
Om jag ska vara helt ärlig, imponerade Lopez så otroligt mycket på mig innen byterna börja falla in och han gick till den andra kanten. Han var med hela tiden och från tid till tid lurade min hjärna mig och trodde att Simao var inne. men ack det var ju Lopez som spelade så underbart vackert offensivt :D
Atlético JJ
2008-09-29 17:46
Ju längre dagen har ledit desto mer irriterad har jag blivit över gårdagens, har jag kommit fram till, onödiga poängtapp.

Jesús Navas filmar till sig en frispark och Éver hoppar och lämnar ett hål i vilket Luis Fabianos frispark går mellan och ända in i mål. Efter det går Sevilla tillbaka med 10 man på egen planhalva, medan vissa kallar det en taktisk perfektion kallar jag det fegspel.

Éver var bäst på plan i går tillsammans med Luis Perea där bak.
Atlético PrinceJazzbo
2008-09-29 16:01
Hej grabbar!

Någon som kan tipsa mig? Jag besöker bekanta i Badajoz i oktober och landar på Barajas 18 okt. 18 eller 19 spelas Madridderbyt på Vicente Calderon. Tänkte försöka få biljett men på Atléticos hemsida säljer de bara ett par matcher framåt!? Något jag inte har fattat? Hur brukar ni beställa?
Atlético rawkus
2008-09-29 14:23
Kanske aven fokuserades pa CH L mot Marseille...?

Personligen vill jag att mer fokus laggs pa CH L till att borja med sa de far lite "vana" att spela den typen av matcher, var ju ett tag sedan minst sagt ;)

Viktigare att knipa en 3 poangare mot Fransoserna an Sevilla enligt mig. Skulle ge en grym forutsattning infor resten av gruppspelet.

/rawkus
Annons: