/spanien/atletico/forum/1642.aspx/spanien/atletico/forum/1642.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2008-10-15 23:08
Det verkar som om el Niño blir borta i tio dagar och därmed missar mötet med Atlético..
Atlético Bobban (red)
2008-10-15 22:15
Ämne: Nu när Uefa skjuter ....UEFA kommer att dra tillbaka sin avstängning, annars är detta ett justiemord utan dess like. Man kan helt enkelt inte blunda för den bevisning som Atlético de Madrid kommer att lägga fram. När man presenterar detta för den franska maffian!
Atlético Bobban (red)
2008-10-15 22:13
Se Raúl García ta Spanien till U21-EM
Atlético Optimo_Kun
2008-10-15 22:12
Bättre att ha större chans att komma till åttondelsfinal än att kanske inte komma dit alls :)
Di Santo
2008-10-15 22:06
Nu när Uefa skjuter fram avstängningar, blir ni då avstängda i en hemmamatch i en eventuell åttondelsfinal? Skulle vara ännu värre, eller vad tycker ni?
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 22:05
Ämne: Ämne: Ämne....
Japp, mot Beligen. Han blev utbytt i 12:e minuten mot Fabregas.
Atlético Optimo_Kun
2008-10-15 22:01
mot belgien eller? Vore ju för jävligt om han inte ska kunna vara med
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 21:46
Ämne: Ämne: Torres ....
El Nino skadade sitt vänstra lår.
Atlético Optimo_Kun
2008-10-15 21:35
Ämne: Torres kanske missar....
varför skulle han det?
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 21:19
Torres kanske missar Atleti matchen :(.
Atlético kun10aguero
2008-10-15 21:17
En spelare över det extra som kommer att bli en av de största tror jag, tycker man borde försöka köpa han, blir nog rätt dyrt dock..
PS. Det är Miralem Pjanic ;)
Atlético kun10aguero
2008-10-15 20:48
Haha Torres är fortfarande sig lik! ;)
Kolla länk, Torres 12 år :D
Madrassen
2008-10-15 20:32
Ämne: Sådär nu gör Uefa de....
Platini insåg nog att alla hans dumma beslut inte håller i längden...
Atlético Anderss0n
2008-10-15 20:27
nån här som är lite skickligare på spanska som kan berätta för mig om vad det står där på marca? Dras allt tillbacka lr är det endast hemma emot Liverpool?
Atlético garmawi_90
2008-10-15 20:23
Ämne: Ämne: Sådär n....
Jag skulle dessutom spotta på hans ansikte! ;)
Atlético Lush
2008-10-15 19:51
Ämne: Sådär nu gör Uefa de....
Härligt! Varje gång jag hört något om det där har jag fått lust att springa ner till Platini, örfila honom och dra hem igen.

Pinsamt för UEFA är det enda det här har varit!
Las Palmas Pio pio
2008-10-15 19:14
Sådär nu gör Uefa det enda rätta och backar i sitt beslut kring avstängningen av Calderón. Vilka jävla idioter.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 18:16
Ämne: "Atlético de Ma....
Ingen av Marseille eller Atleti förtjänar skit. Den enda som förtjänar skit rakt i ansiktet är mr Platini.....
Atlético kun10aguero
2008-10-15 17:57
"Atlético de Madrid, de fördömda och otursförföljda, det var på något sätt upplagt att lidandet skulle få ett nytt ansikte. Vi lider varje dag och har gjort det sen 1996, vi tar djupa desperata andetag och går bryter ihop inuti varje gång laget eller ödet sviker oss, vi Colchoneros känner av och ser varandras tomhet och eviga smärta tvärs över en bar eller på bussen, även fast vi inte känner varandra. Ibland vill jag gråta och den rödvita halsduken åker längre och längre upp i ansiktet för att dölja ögonen och lidandet i dem."

Fantastiskt fint skrivet!!!

Nu e de bara att hoppas att Uefa inser sitt "lilla" misstag och ger Marseille böter o skit istället..
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 17:36
Vi säger så.
Madrassen
2008-10-15 16:24
Nej, Kun, Kun, Kun är inte rasistiskt...
Atlético planne
2008-10-15 15:42
Ämne: Ämne: Jag är ....
Både du, jag och den blinda katten tvärs över gatan fattade vad jag menade...
Barcelona Messi(AH)
2008-10-15 12:19
Ämne: Jag är fan fortfaran....''Tror inte det finns en enda arena i hela världen som är byggd så att idioterna från |- frankrike -|inte skulle kunna göra som dom gjorde.''

Dra inte alla Fransmän över en kam.
Real Madrid Nizar
2008-10-15 10:53
Nu när Atleti äntligen tagit sig till CL och gör bra ifrån sig där så sticker det i ögonen på Platini, som tar tillfället i akt och straffar klubben, supportrarna och även Torres.
Usch!! Detta säger jag i egenskap av madridista dessutom...
Real Madrid OSCAR
2008-10-15 10:49
Hej gott folk. Jag gillar inte er klubb för fem öre som man säkert kan förstå (ömsesidigt). Men efter läst allt om straff hit och dit så blir man ju frågande till UEFA´s taktik. Att inte få spela på sin hemmaarena i en CL match är helt oacceptabelt!! Jag håller fullt med om att det inte hade drabbat tex Man U, Chelsea, barca mfl.
Jag hoppas resultatet av denna såpa blir att ni får spela på er egen arena och att ni likväl som oss(RM) och villareal visar spaninens kvalliteter för omvärlden!!
Lycka inte till i derbyt.
J.Janerique
2008-10-15 03:33
Själv förstår jag inte varför klubbar i person, ska betala för några dårars vanskap? Ett helvete är det alltid med frågor om rasism, så klart, men en enskild klubb kan inte belastas för frågor. Jag tror nog att det inte finns en enda klubb i Europa, eller världens som motarbetar ämnet rasism. Jag köper inte detta, och hoppas på att en överklagelse kommer gå igenom.

Bara att se Torres emot sina gamla är värt ett extra par ögon...
Atlético Spiders
2008-10-15 03:01
fan det är pain att jobba natt alltså, hoppas denna överklagan går hem nu, hemmamatchen mot Liverpool är årets höjdpunkt för mig utan tvekan.
Såg att jag i ilska formulerade fel i föregående inlägg, att de flesta i franska landslaget är födda utomlands, så menar jag ju inte, jag menade att de flesta har andra generation afrikanska rötter med föräldrar födda utomlands. Jag står fast vid att grunden för inhemsk fransk fotboll är baserad på afrikanska första generation spelare, födda i Afrika.
Atlético planne
2008-10-15 02:08
Jag är fan fortfarande chockad... Tror inte det finns en enda arena i hela världen som är byggd så att idioterna från frankrike inte skulle kunna göra som dom gjorde... Skulden ligger hos Marseillesupportrarna och polisen klumpiga ingripande, inte fan Atlético...

Rasistpåhopp? Man börjar ju nästan gråta...

Satan vad förbannad jag är nu
Atlético Spiders
2008-10-15 02:00
Det mest skrämmande i det hela är väl frågan om Marseille ens hade övervägt att skicka in en sån befängd anmälan om de inte visste att Platini är ordförande. Ännu mer befängt är väl att Platini sa i en gammal intevju från mitten av 80 talet klädd i Juventus träningskläder att han höll Marseille som pojke. Det förklarar inte allt, men en hel del för mig faktiskt. Bort med kräket från UEFA nu! Han vill bara synas och favoriserar ligor han har spelat i och lag han gillar.
Hans hätsjakt mot brittisk fotboll är ju värst där han anklagar dem för att ha får många utländksa spelare även fats majoriteten av PL lagen har lagom stora brittiska trupper och inhenska nyckelspelare och lagkaptener, förutom Arsenal då.
Det har han rätt i till en viss utsträckning, fast man ska kasta sten om man själv bor i ett glashus.
En fråga herr Platini, hur många inhemska spelare har Ligue1 i Frankrike? Om jag säger så här, Dr Albans gamla låt "hello Africa" var nog menat till franska ligan. Att storhandla spelare från Africa i dussinåpack som man handlar på Willys kallar jag inte främjande av egen fotboll.
Om du inte märkt det Platini så består ditt eget landslag bara av spelare födda i Afrika förutom några undantag, så håll käft din pajas! helst nu!
J.Janerique
2008-10-15 01:33
Jag vill verkligen se Torres möta sina gamla kamrater. Stödjer fullt ut Atléticos överklaganden. Var ett besynnerligt konstigt beslut - Vilket kan åtgärdas fortfarande. Och jag hoppas att det gör det. För återigen. Jag vill se Torres emot sina gamla kamrater....och fans.
Annons: