/spanien/atletico/forum/1635.aspx/spanien/atletico/forum/1635.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-22 07:02
På spaning efter ny coach.... tro fan att Ramos vill byta white hart lane mot Calderon...
2008-10-22 05:48
Sätter man in 40EURO å spela för hos vår åländska sponsor PAF så "får" man en Atleti-tröja...följ bara kampanjlänken
Atlético Otuga
2008-10-22 00:08
Imorgon får vi banne migse till att skärpa oss och ta och vända trenden !
Vamos !
Atlético Deion
2008-10-21 23:00
kun10aguero//

Radomir Antic har nog aldrig spelat för Atlético, han va dock den som tog dubbeln som manager för laget, och var samma manager som körde ner Atlético i andra dividion till slut i hand tredje sejour. Jag är inte säker på vem du pratar om med en klubbhistoria som spelare, men du kanske menar Milinko Pantic som just Antic hämtade till klubben för att agera mittfältsmotor när vi vann dubbeln. Pantic var en riktigt bra spelare.
Atlético kun10aguero
2008-10-21 22:23
Skulle också vilja se Miguel från start, mer kämpaglöd hos han med, men LG är väl lite bättre i CL med sin rutin.
Atlético kun10aguero
2008-10-21 22:22
På tränarposten, ifall Aguirre lämnar, skulle jag vilja se en tränare med Atletico förflutet, typ Aragones, fast helst vill jag ha Radomir Antic. En utav de bästa spelarna som varit i klubben och har ju som bekant haft en lyckad sejour i Atletico när han fixade dubbeln. Kan klubben och vet vad klubbkänsla är.
Atlético wesse
2008-10-21 22:13
@Senken

Tycker verkligen Miguel har visat att han är värd chansen från start med alla pigga inhopp han har haft! Mycket mer värd än L. Garcia iaf!
Atlético senken
2008-10-21 22:02
Vi får väl se om Aguirre är så "modig" att han startar med elvan som står i införrapporten, det enda felet jag ser är att Luis Garcia ska starta och inte Miguel.... fyfan.
Atlético kun10aguero
2008-10-21 21:55
Det finns 2 riktigt bra på redaktioner här på SF, de här o LFCs, men vårat e ju top 1 utan tvekan !

Fy fan va gött Juventus!! :D
Atlético wesse
2008-10-21 21:47
Liverpools införrapport var också ganska bra...
Skönt att se att fler än vår redaktion håller hög kvalitet!

Dock krävs det mer innan nån annan redaktion rubbar våra glödheta skribenter!

Förbannar mitt öde som måste jobba imorgon!
AUPA ATLETI!

AUPA REDAKTIONEN!;)
Atlético garmawi_90
2008-10-21 21:36
Ämne: grabar kan nån skick....
Här har du en länk med svenska kommentatorer =)
Diego Forlan
2008-10-21 21:30
grabar kan nån skicka länk till matchen mellan Juventus-Real Madrid min bror gillar Juve

är tacksam om ni kan skickar!
Diego Forlan
2008-10-21 20:15
Fan råka trycka fel ja råka trycka tips:1-0 men ja tycker att de kmr bli 1-2 till osss va tror ni

Hoppas på en vinst imorn fan de har varit lite tufft i ligan men hoppas på en vinst på premier leugue killarna.

Vad tycker ni de kmr bli imorn?

Ps: välkommen Deion du är en Atletico fans ja säga.

Atlético Deion
2008-10-21 19:47
Bra att man släpper några unga nu, även om det beror på mycket skador snarare än förstaval i truppen. Personligen tycker jag att det var helt onödigt att hämta in både Assuncao och Banega, då fördömer man Camacho till att sluta utvecklas och ruttna bort sin talang på bänken. Verkligen synd med tankr på vilket jävla hjärta han visade förra sässongen. Det hör ju inte till vanligheterna att man startar med 18 åring, men Nacho är inte en vanlig 18 åring heller. Man undrar ju vad som hänt med Torres om han hade varit 18 år nu under denna fas i klubben istället för när vi kom upp och va tvungna att spela de unga i början. Ja, de kanske kommer få spela denna match, men sen då? Sen ser man dom inte igen tills dom hamnar i Mallorca eller Getafe.
Atlético per.lesra
2008-10-21 18:43
Ämne: Asså hur oseriös kän....Viasat motor är exakt samma kanal som Viasat sport 3. Dom har bara bytt namn på kanalerna av nån idiotisk anledning. Jag är då bara glad att matchen visas!! Längtar till i morgon
Atlético kun10aguero
2008-10-21 18:36
Hoppas verkligen att Camscho och Domingues startar, som Deion skrev "Var är våra egna rödvita hjärtan som bultat för klubben och drömt pojkdrömmar om att få sätta på sig de rödvita färgerna med lycka och stolthet"
Så har vi 2 där !!
Atlético kun10aguero
2008-10-21 18:26
"Var är våra egna rödvita hjärtan som bultat för klubben och drömt pojkdrömmar om att få sätta på sig de rödvita färgerna med lycka och stolthet."

Här är en !! ;D
Atlético Roni
2008-10-21 18:17
Men vad jobbigt e dom dumma i huvudet, den kanalen har jag fan inte ens.
Atlético offe23
2008-10-21 16:55
Asså hur oseriös känns inte viasats satsning på fotboll när dom ska visa Atleti vs L'pool på Viasat motor.
Helt sjukt tkr jag iaf
Atlético Roni
2008-10-21 15:35
Rai//

Haha 10000 fans :p
Madrassen
2008-10-21 15:11
Tvivlar faktiskt på att sparka Aguirre skulle hjälpa ett dugg. Tar en tid att sätta sin prägel på laget, så att byta mitt under brinnade Premiera och CL säsong är inte ultimat.
Raí
2008-10-21 15:11
Roni jag va nykter och glad.

Så vad hindrade dig från att gå all the way ;)
Atlético zoran
2008-10-21 11:35
@Akshay

Pellegrini sitter på ett kontrakt fram till 2011 med Villarreal.

När det gäller akademin så har ledarna vid flera tillfällen nämnt att de kommer släppa fram de unga spelarna. Återstår att se om de talar sanning..
2008-10-21 06:22
Ämne: ska iväg till jobbet....
Snacka om att slå huvudet på spiken! Klockrena tankar, jag orkar inte ens läsa om våra unga talanger längre, då jag ändå vet att dom inte kommer att få chansen...
Atlético Deion
2008-10-21 04:41
ska iväg till jobbet om en stund.. lite konstiga tider vissa veckor.. har skrivit om en sak som jag funderat på..

ha de
Atlético Roni
2008-10-21 00:19
Ämne: Ämne: jag sku....
Ända ligan är Primera för mig och ända laget är Atleti.

Fy fan var i på Stockholmsderbyt idag och jobbade, fy faaaaaan vad jobbigt det var med alla fulla bajare ville slänga ner varenda en till nedre läktarn.
Atlético garmawi_90
2008-10-20 23:55
Kan inget annat göra än att hålla med de här inne, trevligt och härligt att Akshay även han är medlem på Svenskafans bästa redaktion (precis som nämnts tidigare)... Ser fram emot att läsa dina krönikor/texter :D

Någon mer än jag som sett att vår lille Kun är med bland de 30 bästa spelare i världen (Ballon d'or) :D... Inom några år kommer han att tillhöra världens bästa spelare, tro mig! =)
Tycker det är underbart :), KUN(G) AGUERO förtjänar detta verkligen efter alla de magnifika insaterna och matcherna som han gjort för oss och även för det argentinska landslaget.

iVamos Atleti y Kun!
Atlético John Mayer
2008-10-20 23:10
Härligt Spid...ehhh, Akshay (blir svårt att vänja om) ;)

Trevligt med än mer förstärkning till Svenskafans redan bästa redaktion. Härligt, härligt, ska blir trevligt att läsa fler av dina texter. Är onekligen lätt att relatera sig till någon som skriver med så mycket känsla som du gör. Återigen, härligt :)
Atlético Deion
2008-10-20 22:57
förresten, är det nån(Zoran) som vet vad chilenarpelle i Villarreal sitter med för sorts kontrakt? Hur många år osv?

Det skulle nog vara mitt första realistiska val om vi ska ha en ersättare så småningom.
Atlético Deion
2008-10-20 22:03
tack för stödet angående redaktionsgrejen allihopa, det värmer :)

Aguirre är en bra tränare i grunden, men han har inte den där fingertopskänslan eller det där sista lilla vitala biten för att vara en mästerskapstränare.
Detta med tränarbyte behöver inte alltid vara en dålig grej. Om jag inte minns fel så hade vi bedrövlig form en höst under stortränaren Carlos Bianchi. Han fick väl sparken efter nyår, sen öppnade vi ligaspelet med 7 raka skalper under uppflyttade Atletico B tränaren José "Pepe" Murcia. Tyckte det var synd att man ersatte Murcia med Aguirre då Pepe hade börjat byggar nåt intressant med en rolig spelidé.

skön länk med en värmande liten text om ämnet
Annons: