/spanien/atletico/forum/1633.aspx/spanien/atletico/forum/1633.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Torres
2008-10-06 09:55
De där åtta punkterna hade nog gjort susen förutom den med att bänka alla de som spelade mot Barcelona mot Liverpool. Undantaget är förstås Ujfalusi. Han var ju overkligt dålig på Camp Nou i lördags...
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-06 06:32
Ämne: Igår såg man skillna....
Sant... Hade marängerna slagit oss med 6-1 så hade vi förmodligen fått stänga forumet på obestämd framtid...
Tack för att vi fick sörja i stillhet...
Valencia Estrella_Damm
2008-10-06 03:09
verkar som man ar atletíco kille men att snacka ont om efajuli ar ett skamt ok han var riktigt sats igar men ALLA vet att han ar grym nar han ar pa topp...skulle garna se honom i Valencia
Atlético rawkus
2008-10-05 23:29
Mayer: Haha :)

Lite trost att "varldens mest overlagsna" Real fick 2-2 mot Espanyol...

Inte tillrackligt, men lite iaf ;)
Atlético John Mayer
2008-10-05 23:20
Jag har smält det hela, till slut. Nu återstår bara att förpassa minnena till någon avlägsen den av hjärnstammen. Återkommer när jag lyckats med den bedriften.
Atlético Lush
2008-10-05 22:54
Ämne: den förra artikeln ä....
Den ska ju inte vara seriös. En lite "ta gårdagens skitmatch med en nypa salt". Hur annars ska man ta den?

Fick mig ett gott skratt måste jag säga! Rolig artikel!
Atlético Optimo_Kun
2008-10-05 22:34
den förra artikeln är det sämsta jag läst på atleti nyheterna någonsin. jag ogillar den enormt. kollar man på deras mål så är det 3 fasta och 3 spelmål. någon dag är även barca var effektiva vilket dom var igår. AUPA Atleti!
Atlético Otuga
2008-10-05 19:58
Idag skäms jag...förlora på Nou Camp är inget att skämmas för men 6-1 !!!???
Den där Ufjasi eller vad fan han heter är ju långsamare än en gammal tant
Barcelona bearlakeyours86
2008-10-05 18:06
Sätt ut Ujfalusi på en kant, alldeles för seg för mittbackspositionen, BTW han var sämst på plan igår!
Valencia Estrella_Damm
2008-10-05 15:54
Ämne: Som sagt innan ta gä....
haha jassa inte..borde be eran admin skaffa en kurs pa denna sida sa alla kan lara sig...dock inte sa svart=)
Valencia Estrella_Damm
2008-10-05 15:53
Ja alla vet att rm har en massa titlar m.m men jag blir sa trott pa dessa snor ungar (dock inte alla) som tror dom vet en javla massa om sitt lag(rm) sen visar det sig att dom inte vet natt alls..
Vet sjalv hur jag skulle ha matt dagen efter en torsk pa detta vis som Barça vissade upp igar. Sanningen ar att vi Valencia supportrar vet hur det kanns sen forra sasongen.
onskar att alla lags forum sparrar dom som beter sig totalt omoget
Atlético Roni
2008-10-05 14:55
Som sagt innan ta gärna era diskussinor någon annanstans för ingen här e ens lite interiserad av erav "beef"

Och Estrella Damm, jag är 18 och kan fortfarande inte knyta skortna :p
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 14:41
Estrella_Damm

In på Puertan så ser du hur mogna 80% av personerna är. Varje gång du öppnar din käft där så ska dem börja snacka om sina la liga titlar och cl.
Valencia Estrella_Damm
2008-10-05 14:36
Ämne: Nr 5 Magic - Zidane:....
snubben ar 15 ar sa vad forvantar du dig av en kille som nyss har lart sig knyta skorna
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 14:34
Nr 5 Magic - Zidane

Jag hoppas du såg din kära marräng kompis läckra kommentar? Den var klockren.

Namn: Madrid The Heavy Champine :) Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2008-10-04 22:26:01
Asså kolla hur ni spelar ingen press på bollhållaren..Ni vill säkert vika ner er här och försöka spara krafterna till madrid derbyt..

Madrid intelligens helt enkelt.
Valencia Estrella_Damm
2008-10-05 14:33
sag matchen pa en lokal pub i barcelona och tycker synd om er som fan..nar matchen redan dog efter 8 min..
Som en gammal spanjor sa till mig sa kan detta bli en jobbig sasong for Atletíco nar man har bade ligan och champions league..
Hoppas att ni lyckas battre mot dom andra lagen forutom mot Valencia forstars =)
Atlético Roni
2008-10-05 13:48
Ta era diskussioner i erat forum tack.

bara jag som somnade med en klump i magen igår?
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-10-05 13:39
Gud är störst! //

Kan det kanske bero på att era medgångsfans stack till Milan tillsammans med Ronaldinho?
Barcelona Gud är störst!
2008-10-05 13:09
Igår såg man skillnaden mellan Rmadrid fansen här på SF och barca fansen, såg ni en enda barcafan här som kom och provocerade/retade er? Nej men som vanligt så kom det maränger med intelligens som en apa och provocerade. Aja tack för matchen, även om ni såg ointresserade ut. R.madrid får nog sota för förlusten!
Atlético garmawi_90
2008-10-05 13:08
Jahapp... Vad ska man säga efter gårdagens stora förlust?

Första tanken som kom upp på huvudet när man kolla resultaten var, ÄR DET VERKLIGEN SANT, DRÖMMER JAG ELLER?
Men till slut insåg jag att det tyvärr var på riktigt!... Aja det är bara att glömma detta och ta nya tag mot Real Mierda!.

Håller med Spiders, angående Javier Aguirre. HAN FÖRTJÄNER EN STOR KÄNGA!!... Varför rotationssystem??? Jag blir fan inte klok på han:@... för det första hur kan han starta med Coupet i målet när han har NOLL erfarenhet från La liga? är det inte bättre med Leo Franco i målet då han har en hel del erfarenhet från La liga sedan tidigare! och för det andra, VARFÖR(!) placerar han colombianen, Perea på högerbacks positionen?? När det egentligen inte är hans riktiga position???? Han blev ju ständigt förnedrad av Iniesta.... Det som gör mig ännu mer förvirrad/besviken är att vi har en del andra backar som är MYCKET BÄTTRE ÄN PEREA som kan spela på höger backen. (Läs Heitinga och Ujfalusi)
Heitinga har spelat förrut på den positionen i Ajax samt i den holländska landslaget, och sedan tidigare vet vi att Ujfalusi spelat en hel del på högerbacken i Fiorentina. Tycker att det var helt tjänstefel att inte starta med någon av dessa!

Tycker även att det bör nämnas att domaren's insats var under all kritik! (var det ens någon straff???) jag skyller inte förlusten på domaren men han kunde dömt mycket mer rättvisare, men antar att hemmaplan spelar mycket stor roll och med tanke på att det var barcelona vi mötte (barca och real domarnas favolag!).

Aja, det är bara att glömma detta och gå vidare... Gött även att det är landslagsuppehåll nu, hoppas bara att det kan gynna oss, med tanke på alla skador vi har för tillfället.

ATLETICO MADRID I VÅTT OCH TORRT!!!
Atlético Optimo_Kun
2008-10-05 12:27
Barca var för bra igår. Vi tar marängerna istället, laddningen börjar nu!
Atlético per.lesra
2008-10-05 12:23
Har varit inne här på hemsidan nu flera gånger för att försäkra mig om att det som hände igår inte bara var en mardröm. Men det verkar ju inte ha varit det. Det hände verkligen! Vi blev verkligen... nä, jag orkar inte...
Atlético Torres
2008-10-05 11:09
Real nästa match. Man kan ju inte låta bli att vara lite orolig med gårdagen i färskt minne...
DzJocke
2008-10-05 09:04
Svårt att skylla allt på Coupet tycker jag, Ujfaluši gjorde ingen bra match på mittbacken... Men vi skulle nog gått ut mer defensivt, dem har verkligen hittat formen nu Barca, inget å göra nåt åt... Vi kommer igen!
Raí
2008-10-05 02:53
Förr hade inte inte Aguirre ens fått åkt med bussen hem till madrid.
Atlético Spiders
2008-10-05 02:31
jag kan fan inte sova utan att ge Aguirre en käftsmäll.. Franco har vart grym hittils i säsongen.. han har räddat oss ett bra par gånger redan och storspelat.. och när Franco stått har vi vunnit mot Barca de senaste åren.. ändå startar han med Coupet som inte alls imponerat hittils i en så viktigt och svår bortamatch.. traditionens makt är stor.. de gånger vi bytt målvakt mot Barca har vi fått storpisk.. fan Aguirre, ta din jävla rotation system och stoppa upp den i arslet!
Raí
2008-10-05 01:27
Håller med Coupet va ju pinsam emellanåt.

stängde av efter 4-1 pallade inte ens se på skiten.
Atlético Spiders
2008-10-05 00:55
2 saker..

domarna drar ner vår vilja att ens spela första 10 min..

Coupets agerande vi de flesta av målen är direkt usla, han har ingen reflex i kroppen och lägger sig hela tiden för tidigt som en ****! Killen har spelat i ett dominerande lag i franska ligan hela livet typ, ja, det är skillnad, nu märker man.
När jag såg att Coupet stod i mål så lovar jag på allt att jag visste att vi skulle torska.

Franco ska stå säsongen ut!
Raí
2008-10-05 00:41
Vilken jävla idiot till dommare.

Visst jag skyller inte allt på dommarn men vilken jävla start ..det känns inte som vi ens behövde åka dit med dom förutsättningarna som fanns.

Fyfan ..
Atlético Roni
2008-10-05 00:27
haha kun10aguero stängde faktist av min mobil klockan 10 för jag inte ville höra av någon förän matchen var över, men för min del var den över efter UFO's onödiga tackling.
Annons: