/spanien/atletico/forum/1626.aspx/spanien/atletico/forum/1626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(AH)
2008-10-14 21:02
Vad ska man säga...? Som sagt överdrivet hårt straff ja. Man undrar vad Platini tänker med...
Atlético RK...
2008-10-14 20:49
Ämne: Ni får väl fan skyll....
Jävla idiotjävel du vet ju ingenting. Håll käften nästa gång du får för dig att säga något utan förkunskaper, tack.
Barcelona J.Gamper
2008-10-14 20:28
väldigt synd tycker jag... överdrivet hårt straff. Men kanske UEFA ändrar på straffet?
Atlético kun10aguero
2008-10-14 20:23
Texas #2

Kollade du på matchen? :o verkar inte som du vet vad som hänt :S
O som Roni sa: "gjorde du som jag tror läste titeln och antog det värsta LÄS ALLT innan du ska komma och öppna din feta jävla mun."
Atlético kun10aguero
2008-10-14 20:21
Grattis, ni alla har här inne blivit automatiska rasister genom att heja på Kun..

Så jävla lågt är ju detta av Platini, bara för att Marseille inte skulle klarat av att gå till 8-del får man ta till såna här medel.. :/
Atlético Roni
2008-10-14 19:23
Varför kan dom inte bara sluta förstöra fotbollen, vad i helvette har klubben gjort för fel det hade ingenting med klubben att göra, Uefa är små råttor.

Texas #2
Blowa mig, vad i helvette gjorde vi som vi får skylla oss själva för? eller gjorde du som jag tror läste titeln och antog det värsta LÄS ALLT innan du ska komma och öppna din feta jävla mun.
Atlético garmawi_90
2008-10-14 19:18
DRA ÅT HELVETE PLATINI OCH HELA UEFA!!

Ursäkta ordspråket, men jag var bara tvungen att få fram de orden! Man är så jävl* förbannad nu för det beslutet som UEFA fattat! Matchen mot Liverpool var som "kun10aguero" nämnt, årets höjdpunkt juu, då Torres äntligen skulle få komma hem, men ack det blev inte så :(

Håller även med JFH angående Gerets uttalande, ska man få fuska men inte få skäla på någon? Löjligt och patetiskt är bara förnamnet!
Atlético Martin Petrov
2008-10-14 19:18
HAHAHA! Det här är ju fan i klass med svff, vilka jävla nollor det finns...
Barcelona Texas #2
2008-10-14 19:14
Ni får väl fan skylla er själva. Det var ett mycket bra straff. Sånt hör inte hemma i fotbollen.
Atlético JFH
2008-10-14 19:10
Jag hade fått god lust att dra mig ur hela turneringen. Aguirres straff är ju helt befängt som JJ skriver. Det är tydligen tillåtet att fuska, men det är inte tillåtet att skälla ut fuskaren, som då blir "verbalt attackerad". Gerets tar dock priset med "inte gott exempel för barn"... Vad är då Valbuenas sätt att agera? Är det ett föredöme för unga? Löjligt, det var ordet.
Atlético kun10aguero
2008-10-14 18:51
Fy faan säger jag !! LFC mötet är ju något som man gått o sett fram emot hela säsongen, se Torres återvända till Calderon! Så jävla dåligt gjort UEFA!!
Madrassen
2008-10-14 18:26
Ormligt hårt straff. Platini och co kan inte ha tänkt alls!
Atlético Rueda
2008-10-14 18:07
Detta kommer överklagas, otroligt om beslutet står fast, Där va du lite väl genomskinlig Platini.
Atlético kottee
2008-10-14 17:42
Läste nyss nyheten på uefa.com . En eventuell åttondelsfinal spelas på Vicente Calderon! ( Om jag fattat det rätt). Den tredje matchen som får spelas utanför madrid blir nästa match i champions league/eufacupen som Atletico är med i, alltså nästa år.
Atlético Andero
2008-10-14 17:18
Oväntat att Platini, som fransos han är, straffar Atlético och inte Marseille på samma vis.

UEFA = mierda.
luddeee
2008-10-14 17:05
Det där är sjukt, och så typiskt UEFA. Det skulle aldrig hända en engelsk klubb. Varför? Jo, för de gör aldrig fel, likaså Atletico. Vad gjorde Atletico för fel? Enligt mej så borde Marsielle få betala. Hur svårt kan det vara att förbjuda alla Marsielle-fans att åka på bortamatcher? Hur kan en klubb bestraffas när ingen är inblandad? Om det inte är Mariselle som har gjort fel så är det Polisen. Pinsamt UEFA!!
Atlético Spiders
2008-10-14 16:50
vänta nu! 3 matcher innebär ju isåfall även åttondelsfinalen om vi tar oss vidare eftersom vi bara har 2 hemmamatcher kvar i gruppen.
Atlético Lush
2008-10-14 16:47
VAD I HELVETE?! Jag visste inte ens att det var en undersökning ang detta.

FYFAN vad jag såg fram emot att se detta möte på HEMMMAPLAN. Jävla UEFA och det där svinet Platini!

Fy vad tråkigt!

Atlético Spiders
2008-10-14 16:44
jag är helt ofattande nu? Enligt vad jag såg på matchen och efteråt så var det Marseille fansen som betedde sig illa, dom kastade saker på Atleti fansen och provocerade polisen hela tiden. Atleti fansen var faktiskt jävligt lugna och sjöng och hela tiden typ. Jag förstår att man kan bötfälla en klubb om säkerheten har brister, och stänga av klubben från hemmamatcher om hemma fansen beter sig riktigt illa. men det va ju Marseille fansen som var svinen. Man kan ju inte stänga klubben från hemmamatcher pga av bortalagets svinerier kopplad till bristande säkerhet, vilket jag tyckte ändå att polisen hade lagom koll på. Vad händer med Marseille nu då eftersom det va dom som var roten till allt?Platini anser väl Marseille har goda möjligheter nu att ta sig vidare från gruppen av att slå PSV båsa gångerna, att Atleti får spela 2 bortamatcher mot Liverpool och 1 bortamatch mot Marseille och PSV vardera. Tack Platini ditt korrupta svin!
Atlético S.A.L.
2008-10-14 15:49
Fy fan så latterlig!!!

Det er så typisk UEFA å plutselig skal sette et eksempel med å gi en enkelt hard straff, for senere å totalt overse lignende episoder.

Dette hadde aldri skjedd med RM, United eller lignende.
Spanien BlaZze
2008-10-14 15:32
Riktigt tråkigt detta. Hade varit kul att se hur Torres hade blivit mottagen hos er. En sak till som suger är ju alla våra fans som köpt biljetter, bokat resa, hotell osv. Var ju i senaste laget att besluta nåt sånt här :/
Är Liverpoolfan om nån undrade.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-14 15:08
Fan vad dåligt. Jag som ville se Torres mot Atleti på Calderon. Jävla clown Platini.
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-10-14 14:52
Vilket jävla stolpskott till beslut! Fy fan.

Atlético Mackan.
2008-10-14 14:49
Detta är ju för fan helt sjukt, är så förbannad att jag kokar! Hur fan kan Atletico straffas för att världens äckligaste fans beter sig som svin på vår arena?? Hatar OM till döds (PSG-fan som man är) och nu har dom även förstört för laget som har störst plats i mitt hjärta, fy faaaaaaaaan!!!

Detta ska överklagas och rivas upp, nån jävla måtta får det vara eftersom det här utan tvekan är ett politiskt beslut fattat av ett korrupt UEFA med ärkegrisen (föga förvånande fransos) Platini i spetsen. Han tålde väl inte att se sina landsmän (spelar tydligen ingen roll att dom är slödder) blöda lite från huvudet efter att ha förargat den spanska polisen (som ALDRIG lägger några fingrar emellan).

Men vad fan har detta med Atletico de Madrid att göra?? Om du är missnöjd med spanska polisen får du väl ta upp det på politisk nivå eller??

Ett justitiemord utan dess like och så jävla typiskt att det drabbar oss.
calahanzoer
2008-10-14 14:14
platini lacka och gav er hårdare straff? :(
Atlético John Mayer
2008-10-14 13:56
Herregud vad tråkigt, herregud. Hade längtat efter att se fansen ta emot Torres på ett fullspäckat Vicente Calderón :(
Las Palmas Pio pio
2008-10-14 12:33
Det mest märkliga är att enligt Marca och AS så stängs Calderón av för incidenterna mellan spansk polis och Marseille supportrar. Hmm, vad har då detta att göra med Atletí??
Atlético pimpster
2008-10-14 12:04
fyy faan! är det bara jag som tycker det här är ett väldigt misstänkt och drastiskt agerande au uefa?
30 mil bort från madrid. stänger av aguirre i mötena mot liverpool. är det nån som vet vad uefa menar hände mot OM? beställde matchen från viasat, och tyckte mig inte då kunna uppfatta nåt särskilt. aguirre var ju iaf jävligt förbannad på han mittfältaren som låg ner på backen ungefär lika ofta som jesus navas. näe, det här känns verkligen inte bra! och jag tycker allting känns jävligt suspekt.
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-14 11:48
Suck.... Aguirre avstängd 2 av dessa matcherna, 150 000 Euro i böter ....vilket jävla antiklimax att spela 300 km hemifrån mot liverpool..... Idioter!!!!

En eventuell åtondelsfinal blir ju också på bortaplan!
momo nije
2008-10-14 10:00
Uefa har beslutat att stänga av Atm på tre matcher i CL. Så när Torres gör sin återkomst, vart kommer man spela då? Är det ännu beslutat, eller ska Cerezo & co överklaga Uefas beslut?

Tillsvidare så beklagar jag att det finns supportrar som förstör på det här sättet...
Länktips: www.marca.com/
Annons: