/spanien/atletico/forum/1625.aspx/spanien/atletico/forum/1625.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Roni
2008-10-18 15:17
Känns otroligt bra inför ikväll :D är 100% säker på en vinst :D

SIEG KUN!! HAIL KUN!!! Vart jag nazist istället nu?=D
Atlético Bobban (red)
2008-10-18 15:13
Forumet kommer att vara stängt från med nu till och med i morgon eftermiddag för icke medlemmar.

Givetvis går det bra för oss Atléticos att ventilera våra tankar och stöd till vårt älskade Atlético de Madrid!
Atlético rawkus
2008-10-18 14:40
Luff: Tillat mig att saga f*ck y**! Haha, maste hata dig nu for att du far se spektaklet live ;)

Mayer: man vet aldrig... ;)

@En fraga: Varfor har Real redaktionen inte gravt upp ett skit om derbyt i form av artiklar? Hyffsat trakigt maste jag saga :(

Hoppas jag nu ej blir sparrad pga de foljande, mycket rasistiska kommentarerna: KUN KUN KUN !!!

AUPA ATLETI !!!!
Atlético wesse
2008-10-18 13:56
@Luff

Shit vad avundsjuk man blir, hoppas på en bra match också, för stämning lär det bjudas på!:)

Pulsen börjar ticka uppåt sakta men säkert!

AUPA!!!
Barcelona MQUC
2008-10-18 13:40
Lycka till ikväll Atlético!
Atlético JJ
2008-10-18 12:43
Nu känner man nervositeten komma, härligt!

Största matchen på säsongen, måtte det sluta bättre idag..
Atlético John Mayer
2008-10-18 03:58
Rawkus: Haha, störtskönt resultatstippning ;)
Barcelona Messi(AH)
2008-10-18 00:48
Lycka till mot Los Blancos ikväll. Hoppas ni tar 3 poäng.
Atlético Luff
2008-10-17 21:59
Iih, derby imorgon och jag har biljett!

Spanskan ar annu inte den basta so tacka gud for svenskafans! Aven om jag inte undgott Platini och hans diktaturfasoner, idioti.

Imorgon vinner vi fanimej.
Atlético Edey86
2008-10-17 18:41
17 ggr pengarna på att vi vinner CL enligt expekt, givet att sätta en slant! ;)
Atlético rawkus
2008-10-17 18:00
Kul med de tva talangerna harifran! Har ej hort talas om malvakten, men Chivas ungen snackas det mcyket om. Hade garna sett att vi aven snappat at oss Cruz Azuls yngling(offensiv mittfaltare/anfallare) Martin Galvan - han kan komma att bli nagot stort.

Nu skall de drillas, fostras och slavas fram tills de nar toppen! ;O

Imorgon blir det annu en galen match. Tippar pa solklara 9-9 efter 7 mal av Kun och ett vardera av Perea och Seita ;)

Vet ej hur 9-9 hamnade dar, da jag ej ens tippat pa resultatet :/

AUPA!!!

ps. FUCK PLATINI !!

ps2. KUN KUN KUN!!! Aven jag ar rasist numera....
Real Madrid 6 de marzo de 1902
2008-10-17 16:13
Vilka förväntas missa matchen i morgon mot oss?
Real Madrid Zizou_spars
2008-10-17 15:10
Ni får fixa en till snubbe med röd jacka till klubben, något fattas på ert lagfoto :-P!
Madrassen
2008-10-17 13:06
Ska bli intressant att se om Torres tackar ja till att se Liverpoolmatchen i vår VIP-box. Då har han ju verkligen visat var hans hjärta finns.
Atlético Bobban (red)
2008-10-17 10:28
Ämne: Pokker, hadde gledet....
Kviborg har gått in och ändrat det lilla misstaget så nu är det lugn och ro igen på den fronten...
Atlético wesse
2008-10-17 09:22
@S.A.L

Egentligen fantastiskt så många som inte kan skilja på stavningen, reagerade också på det underliga derbyt... ;)
Atlético S.A.L.
2008-10-17 08:37
Pokker, hadde gledet meg sånn til lørdagen, men så viser det seg at det er athletico som spiller, ikke atletico...
Atlético rawkus
2008-10-17 00:36
Baloo: Haha :)
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-10-17 00:33
rawkus

Chileno så klart..

Real Madrid kLaeppen
2008-10-16 22:51
kun10aguero//

Det stämmer, han kommer missa mötet. Typsikt va? Tror båda lagen hade sett fram emot det kära återseendet.
Atlético Roni
2008-10-16 22:31
Haha, sant vem fan kommer Torres heja på?

Tack rawkus
Atlético kun10aguero
2008-10-16 22:09
Förresten, undrar hur de blir ifall vi gör mål på LFC o Torres ställer sig upp på läktaren o jublar, haha ;)
Atlético kun10aguero
2008-10-16 21:45
Enligt Liverpools officiella hemsida kommer Fernando Torres, till följd av skadan han ådrog sig under senaste landskampen, vara redo för comeback först om 10-15 dagar.

Beskedet är inte så allvarligt det fanns risk för, men betyder samtidigt att spanjoren kommer att missa de kommande matcherna mot Wigan och Atletico de Madrid.

Texten är hämtad från LFC sida här på SF..

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN är allt jag har att säga om detta :/
Atlético Lush
2008-10-16 21:36
Kan bara instämma i hyllningskören!

Kvalitén på den krönikan är sådan kvalité tidningarna drömmer om, så kalla dig inte för amatör!

Mycket bra skrivet!
Atlético daniel77
2008-10-16 21:16
Akshay

Tack för en begrundansvärd och välskriven gästkrönika!

Daniel
Atlético rawkus
2008-10-16 20:41
Roni: Typ "Messi spelar mer for sig sjalv an laget". Instammer med den gamle gode Diego. Fenomenal individuellt, men lite samre lagmassigt. Dock var hela Argentina hyffsat mediokra(som Spiders redan namnt ;))

Haha, Svennis har nu kommit ner pa jorden rejalt! Torsk med 1-0 borta mot Jamaica och nu endast 2-2 borta mot ett Kanada utan Guzman... :/

Underskattning ar det varssta inom fotbollen, forutom Platini och medfoljande Franska vrak till manniskor.
Atlético Roni
2008-10-16 20:05
Spiders, vad säger Maradona?
Atlético Spiders
2008-10-16 19:32
Jag håller med om Perea, jobbade natt, så jag satt och streamade båda matcherna igår natt, Perea var fullständigt lysande! han raderade bort Kaka, Robinho och Jo från jordens yta, varje gång Brasilien hade ett anfall så var han där, skar av passningar, vann löpdueller och tacklingar, helt magnifik, jag va jävligt stolt över Perea igår. En rolig sekvens där Colombia hade ett kontringsläge efter att Perea snott bollen av Kaka så driven turbo själv upp med bolle längs högerkanten, det kommer 2 brassar mot honom, då gör han en sån Ronaldo fint, han klackar bakom hälen åt sidan i fartenb och byter löprikting innåt i plan, båda brassarna gick grovt på den finten, jag fick kolla 2 gånger om det verkligen var Perea, haha..
Aguero och hela Argentina gjorde en mediker match igår, kan inte komma på nåt tillfälle då dom fick ett enda skott på mål under hela matchen, och Messi ska vi inte prata, Messi spelare för Messi och ingen annan, fanns flera situationer i 3 mot 3 eller liknande då han kund ha släppt bollen till frispringande Kun eller Milito, men han passar ju bara när han vet att det finns läge att få en väggpass tillbaka, tragiskt, kan inte annat än hålla med Maradona ju mer jag kollar på Messi.
Atlético Spiders
2008-10-16 18:47
oj, man tackar för den fina responsen! det va lite oväntat, som den amatör man är på att skriva.
Tack allihopa!
Atlético paniagua
2008-10-16 16:49
Fantastisk bra krönika!
Nu verkar de ändå bli så att Torres inte kommer få möta sitt älskade Atleti i alla fall. Jäkligt tråkigt. Jag hade, precis som alla andra, velat se Torres vandra in på Calderon och emotta publikens ovationer.
Annons: