/spanien/atletico/forum/1621.aspx/spanien/atletico/forum/1621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2008-10-29 20:31
Vi tar inte ut något i förskott. Håll tummarna :)
Atlético Joakim Jönsson
2008-10-29 20:29
Kung Daniel! Jag tror på dig ;D

AUPA!
Atlético John Mayer
2008-10-29 20:28
Härligt med Liverapportering, bra Danne, ska följas :D
Atlético zoran
2008-10-29 20:22
Härligt att Daniel tar intiativet, förhoppningsvis är tekniken på din sida ikväll.

Hur som helst, missar större delen av matchen, men kommer till slutet. Aupa Atléti!
Atlético senken
2008-10-29 20:14
Fan vad skönt att få återse Kily! nu får Aguirre se vilket misstag han gjorde som inte plockade upp honom istället för Seitaridis tidigare säsonger ;)

AUPA !!
Atlético zoran
2008-10-29 09:59
Det är i och för sig bara skriverier, han kommer få ett nytt kontrakt, speciellt nu när det går så bra för Liverpool. Dessutom vill de knappast låta spelare som dessa lämna klubben pg.a. de inte anser att Benítez håller måttet, personligen tror jag det är bäst för Rafa att jobba under press, han verkar ju verkligen ha fått Liverpool på rätt linje nu.
Atlético paniagua
2008-10-29 09:31
Hmm, trubbel i Liverpool. Benitez har inte fått nytt kontrakt än och då hotar flera spelare att lämna klubben, däribland Torres, Reina, Riera och Mascherano.

Det vattnas i munnen! Var med nu Atletico! Här finns det möjlighet att värva rejält med bra namn om det går åt pipan för Benitez.
Vore mumma med Benitez som tränare, Reina i målet, Torres tillbaka och Mascherano på mitten.
Atlético rawkus
2008-10-29 03:48
"Vad som gjorde det ännu mer tydligare, som General Francos klubb, är att historian visar hur Real Madrid kunde få vilka spelare det ville på den tiden, innan demokratin kom till Spanien."

LMAO !!! :D
Atlético rawkus
2008-10-29 03:40
Lar bli hyffsat offensivt med den gamle gode Diego som ledare for Albicelestes ;)
Atlético planne
2008-10-29 00:09
haha sjukt med maradona.... nu lär väl kun ha en ännu säkrare plats i startelvan :P
Atlético Joakim Jönsson
2008-10-28 22:16
Godkväll allesammans, JJ här! Fick ordna en ny användare på grund av att min förra loggades ut och höll på. Så att ni vet!

För övrigt ska det bli oerhört intressant med Maradona som förbundskapten för Argentina. Vad är oddsen på att Kun kommer få kaptensbindeln?

Skämt åsido, han kommer alltid att vara en av de största, men jag tvivlar på hans förmåga att leda ett landslag.
Atlético zoran
2008-10-28 21:59
Diego Maradona verkar ha fått jobbet som Argentinas förbundskapten, väldigt intressant.
Madrassen
2008-10-28 14:54
Ämne: Liverpool - Atlético....
Härligt att hela svenska folket kan ta del av fotbollsfesten.
Atlético zoran
2008-10-28 14:42
Liverpool - Atlético sänds på TV6 för de som inte har Viasat Sport-kanalerna. Sist struntade de väl i att sända matchen pg.a. Torres inte spelade.
Atlético Deion
2008-10-28 14:17
tjena rojiblancos

fick äntligen min nya data från netonnet igår efter att min laptop coolat i torsdags. Skönt att vara tillbaka, jobbigt att inte kunna vara med här under matchen på Madrigal.

peace
Atlético senken
2008-10-28 13:15
http://www.clubatleticodemadrid.com/

:)
Diego Forlan
2008-10-28 11:37
ej grabbar vet ni vad Atleticos hemsida heter

Tacksam för svar:3
Atlético rawkus
2008-10-27 22:30
Om nu nya arenan verkligen ser ut sadar samt om det funkar med att "ta bort" loparbanorna, sa maste jag medge att sjalva bygget(i videon) ser hyffsat grymt ut :)
Madrassen
2008-10-27 22:03
Kommer det verkligen gå att göra så som det visades i filmen? Hoppas det stämmer och alla som sett fotboll på Malmö Stadion vet vad jag talar om.
Atlético garmawi_90
2008-10-27 21:11
Angående den nya arenan och om löparbanan:
Om jag inte är ute och cyklar så kommer det, som ni redan säger, att bli löparbanor runt om arenan, men om jag inte har fel så kommer de löparbanorna att "försvinna" ´när Atletico spelar.

Mer om den nya arenan kan ni se på länken...

Om ni ser mellan 1,30 så kommer ni säkert och se vad jag menar.
Atlético wesse
2008-10-27 20:39
@ Madrassen

Japp det stämmer tyvärr, var ju ett krav från Madrids kommun om jag inte minns fel, eftersom den ska bli OS-arena.... :/ Känns som om man förlorar mycket känsla med att ha 50 meter löparbanor mellan lirarna och publiken... :(

Detta är som jag förstått det, är dock inte helt säker..
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-27 19:59
Målkavalkad från hela omgången..
Atlético Optimo_Kun
2008-10-27 19:33
Någon som vet var man kan se målen? Ser gärna Simaos om och om igen!
Atlético Optimo_Kun
2008-10-27 19:33
Villarreal MatiForlano
2008-10-27 13:50
Vilken match grabbar. Är sur över er taskiga kvittering men endå glada för er skull.. men det känndes orättvist efter total dominans :(

Men Lycka Till
Atlético henry garvis carlsson
2008-10-27 13:36
Riktigt skönt att ta poäng trots total utspelning! Strax före Banegas briljanta taktiska gula 2/3 ner på offensiv planhalva var bollinnehavet 69-31.... så även med Banega på plan hade vi fått det körigt i andra! För övrigt har jag haft riktigt svårt att se storheten med Banega, fattar inte riktigt vad Kristiansson på 4sport menar att det varit en succé...har vi vunnit en enda match när Banega startat på mitten?? Fast å andra sidan ville ju Kristiansson ha in Kun i slutet och då hade vi ju redan gjort våra 3 byten...

En annan reflektion från gårdagen är vilken sjuklig tur vår mäktiga storebror har i avgörande lägen.... låt vara att man hade några i virket innan 3-2... Men strax före det målet borde ju fan Salgado (snacka om att passerat bäst före...värsta ica-märkningen) fått sitt andra gula... Bilbaos röda är ju inget att snacka om, såna tacklingar bakifrån ska vara rött.

För att inte tala om Pepe....ge honom spöstraff eller sätt honom i nån stock utanför Bernabeu för allmänt bespottande! Den jävla döende svanen var ju sjuklig!! En mittback ska ju inge Respekt och Styrka och inte göra någon jävla audition för en stand-in som veckans Jesus Navas!!!!! Avgå!!!
Atlético Bobban (red)
2008-10-27 13:24
Ämne: Kul ny funktion Red,....
Kul att du gillade intiativet. Problemet med dessa omröstningar är att det alltid finns någon som ser chansen att skoja / förstöra en vettig röstning via att rösta tvärtemot!

Men kolla gärna in summeringen så ser ni hur de flesta betygen har hamnat...
Atlético Roni
2008-10-27 11:50
Kul ny funktion Red, att själv sätta betygen :)
bra jobbat (som vanligt)!!
Atlético JFH
2008-10-27 10:15
Ämne: Ämne: Man kan....
Vi spelar ju 4-4-1 efter paus, alltså ingen större skillnad i försvarsspelet. Vi får bara en gubbe mindre framåt och när vi ska pressa, men det gör vi ju ändå inte. Hur kommer det sig då att vi släpper in 4 mål? Är vårat försvar så dåligt att vi ska tycka att det är godkänt att göra det på en halvlek? Något är uppenbarligen fel och det måste åtgärdas om vi vill spela CL igen, nästa säsong. 8 omgångar in på säsongen och vi är lika många poäng bakom fjärdeplatsen. Det är inte bra...
Madrassen
2008-10-27 10:03
Hittade den här länken på Aftonbladets hemsida som handlar om de nya arenorna i Spanien. Det ser ut som om vår har löparbanor. Stämmer det att den ska ha det?
Annons: