/spanien/atletico/forum/1614.aspx/spanien/atletico/forum/1614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Jimmy
2008-10-23 00:13
RK//

Låt honom själv komma fram med en TROVÄRDIG källa. Lyckas han inte med det kan han framöver sluta slänga upp massa tomma rykten..
Atlético RK...
2008-10-23 00:09
Ämne: "Jag såg onekli....
Jaså, och vad vet du om hans källor då?
Zaragoza dmn
2008-10-23 00:09
Ruggigt pinsam matchrapport. Grattis AKSHAY DEION, du är nu utnämnd till Svenska Fans näst sämsta skribent (efter Falk i Arsenal).

Som väntat en ganska jämn, dålig och passiv match mellan två lag som var nöjda med en poäng.

Bra att det verkade vara riktigt bra stämning mellan fansen på plats. Hoppas det fortsätter så.
Spanien Jimmy
2008-10-23 00:06
Vad har ni för pinsam skribent egentligen? "Domare och Liverpool"-artikeln är så jävla larvig så vet inte var jag ska börja riktigt. Det börjar bli rätt jävla uttjatat om att Liverpool skulle ha domarna med sig mer än andra lag.

Man United supportrarna har kört med det lite väl mycket men efter gårdagens match är de lite försiktigare med att uttala sig. Tycker skribenten behöver förstå att det händer alla lag i princip lika mycket i det långa loppet och det är larvigt att hävda något annat.

Förutom Benayouns felaktiga bortdömda så blev vi ju dessutom bestulna på en straff, samt att Kuyt blir avblåst felaktigt i andra då han skulle hamnat i friläge.

Det är inte bara ni som hade domaren emot er, och resultatet är fullt rättvist. Vi hade varsin halvlek, ni får ta er revansch på Anfield istället..

Lycka till framöver
Semme
2008-10-23 00:05
"Jag såg onekligen ett mönster och man tänker på Arsenal-Liverpool från förra årets CL där en holländsk domare friar Kuyt från att bli syndabock i en solklar straffkapning bakifrån utan dess like. Att det sen kommer fram att domaren är från samma "by" område som Kuyt och känner hans föräldrar, gör inte saken bättre och då förstår men ännu klarare varför Kuyt inte gjordes till syndabock. Det va denna incident som i hög grad bidrog till onstänidghterna med att Liverpool gick vidare, och se på mig "Frisks" insats i returmötet ska vi inte ens prata om.

Det som är mest beklagligt är att de flesta fansen ser detta mönster med Liverpool och domare, inte bara i CL, utan även i Premier League. Det är ett irriterande faktum som cirkulerar bland de flesta supportergrupper, förutom just Liverpools, av förklarliga skäl. Detta måste få ett slut och det måste hända snabbt. "

haha, undrar vilken källa han fick det där med att domaren var från kuyts by och kände hans föräldrar^^ tro inte på allt som du läser.
Orkar inte ens kommentera det andra, ni ser ju själva hur patetiskt det är.

Var tvungen att skriva detta, man blir ju lite lack.
Iaf väl mött och på återseende.
Semme
2008-10-23 00:02
man blir besviken när man läser artiklen "Domare o Liverpool".
Hur gammal är grabben som skrivit den.
"2-1 borde vara rättvist, då jag räknar bennayoun som 50-50". Skämtar han? Absolut inte offside".
Tror att personen dessutom är lite arsenal fanatiker.

1-1 får ses som ett rättvist resultat, vi var bättre första och ni andra. Även om vi hade ett par chanser mer. Tänker på keane när han möter inlägget o missar bollen och Babels i slutet. Sen hade ni ju stolpe, nja oavgjort är rättvist.

Men att påstå att liverpool alltid får domarna med sig.. kom igen.
om ni vill läsa det bättre matchreferatet hänvisar jag till vår svenskafans sida.
Atlético John Mayer
2008-10-22 23:50
1-1, enligt mig ett rättvist resultat. Blev lite tyst på krogen när kvitteringen föll, men skrek gjorde jag ändock. Såvitt jag såg så var det ett till Atletifan på plats...Senken? Eller?
Atlético RK...
2008-10-22 23:48
Vilka fans vi har (är). När vi spelade skit och Liverpool ledde så hörde man självklart supportrarna sjunga ändå. Alltid lidande men trots det fantastiska supportrar. Och efter kvitteringsmålet, jösses vilken stämning. Fast man är ju van vid detta. Var dock tvungen att påpeka.
Real Madrid 6 de marzo de 1902
2008-10-22 23:45
Ni borde inte klaga på dommaren, Liverpool fick ju också bortdömt mål.

Hur känns det nu, när vi fick 2 bortdömda mål. Och ni sa att ni skulle fått med er en poäng.

Spanien Robert_M
2008-10-22 23:25
Bra genomförd match. Ni skruvade upp tempot rejält i andra även om vi sjönk och backade hem på tok för mycket. Domaren var horribel och det borde varit två mål till i matchen samtidigt som vårt första "kanske" borde underkänts.
Nåja, väl mött på Anfield.
KUNgAGUERO
2008-10-22 22:55
innan matchen skulle jag varit nöjd med x men nu känns det kasst. linjedomaren borde trappa ned några nivåer till sin egen för han skämde ut sig själv idag. psv vann mot fransoserna med 2-0
Atlético Dogonsi
2008-10-22 22:50
Kryss var nog rättvist ändå. Benayouns offsidemål var ju inte offside heller så det jämnade väl ut sig lite. Riktigt dålig linjedomarinsats dock...
Atlético garmawi_90
2008-10-22 22:39
Ämne: 1-1, man måste ändå ....
Jooo men hade domaren jävel* dömt rättvist skulle vi minst ha vunnit med 2/3-0....
för det första så var deras mål helt klart OFFSIDE!
För det andra, var vår mål (den som Maniche) gjorde helt korrekt, men vad gör domaren/linjedomaren, jooo han blåser för offside, men då undrar jag om han verkligen inte är blind?? För på reprisen såg man helt klart och tydligt att han var onside minst en halvmeter...

Men aja, ok med kryss ändå.
Atlético wesse
1-1... Rättvist eller? Det är känslan man fått via era rapporter iaf.. 'Pool började starkast men Atlético har jobbat sig in i matchen och sen tagit över det mesta spelet?
Atlético Andero
Ett bra resultat, men är inte förvånad över att domaren missar två solklara icke-offisedes för vår del. Men det är ju Liverpool vi pratar om...
Atlético Roni
2008-10-22 22:37
Skulle vart gladare om vi för en gångs skull fick en BRA dommare, om sånna finns där ute
Atlético Lush
2008-10-22 22:36
1-1, man måste ändå vara nöjd.
Atlético garmawi_90
2008-10-22 22:35
Slut 1-1... Hade det inte varit domaren skulle vi ha vunnit!
Atlético Lush
2008-10-22 22:34
2 min kvar nu... håll i förfan!
Atlético wesse
2008-10-22 22:30
Det är jobbigare att följa matchen såhär än att se den tror jag! MAn har ju ingen aning om vart det lutar...
Lite för hög puls för att arbeta optimalt nu!
Atlético Lush
2008-10-22 22:29
herregud... !
Atlético Roni
2008-10-22 22:29
Miguel var otroligt nära
Atlético offe23
2008-10-22 22:28
oj vilken räddning
Atlético wesse
2008-10-22 22:26
SÅ J***A SKÖÖÖÖNT!!
AUPA!:D

Nu gäller det att inte göra som Atlético brukar, backa hem! Nu är det bara att forcera in ytterligare en boll!
Atlético Lush
2008-10-22 22:26
JAAAAAAAAAA!!! :) :)
Atlético Roni
2008-10-22 22:25
YESSSS SIMAOOOOOO!!!!
Atlético kottee
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Atlético garmawi_90
1-1!!!! :D