/spanien/atletico/forum/1608.aspx/spanien/atletico/forum/1608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion
2008-11-04 23:51
Ämne: Domaren faller för t....
det är jävligt stor skillnad mellan att falla för hemmatryck och hitta en straff i det där.
Atlético rawkus
2008-11-04 23:51
Stevie08: haha, sorry... kokar fortf av ilska... :/

Dock fanns det knappast nagot att forstarka om du fragar mig och gar genom gerrards egna filosofi...
Real Madrid King_Raul [Real Madrid CF - ¡Campeones!]
2008-11-04 23:49
Måste faktiskt erkänna att jag led mer er när asplövet gerrard fick plötslig förlamning i benen av en axel mot axel situation.

Atlético Deion
2008-11-04 23:49
eeehh, jag såg repriserna nu, det är nog snarare så att gerrard manglar ner pernia som var först in situationen, det ska nog vara frispark till pernia om nånting, undra vart han fick straffen ifrån?
Domarsamarbetet brukar oftast inte ta fart för Liverpool föränn efter gruppspelet, men jag ser man är tidigt ute i år.
Sevilla Stevie08
2008-11-04 23:48
Ämne: Stevie08: da ar du b....
Men Rawkus, jag sa ju att jag tyckte att Gerrard förstärkte det.
Atlético Mackan.
2008-11-04 23:47
Ämne: Ämne: Bo Pett....
sport@viasatsport.se

Jag har alltid tyckt att denne Pettersson är en pajas med noll koll men nu är det väl ändå dags att vi sätter press på Viasat så han försvinner från sändningarna? Jag betalar knappast dyra pengar till Viasat för att betala lön till nötter som uppenbarligen inte kan något om fotboll!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-04 23:45
Domaren faller för trycket och blåser straff i en duell och såklart vräker sig Gerrard lite extra när han känner kontakt.

Tror inte att det är sant. Martin Hanson o co borde stanna här i Sverige och döma i Allsvenskan. Ute i Europa så har dem inget att göra.
Atlético rawkus
2008-11-04 23:44
Stevie08: da ar du blind. Ar ej PL spelarna de som skall vara sa javla "harda och tuffa"? Att hans fotter slutar springa har val knappast nagot att gora med att bli nuddad pa axeln?

Det ar dock mest skitsnacket jag blir forbannad over - hyckleri av hogsta klass!!!

Stevie - you aint shit!
Villarreal Tony Clifton
2008-11-04 23:43
Lider med er!

Här är en länk! Hade kanske velat se några sekunder innan men straff haha.

http://videos.sapo.pt/Wrmuq4glM8ElzP22ZUU1
joao pinto
2008-11-04 23:42
Gerrard är ett skämt han också... Men den där när Gattuso klappar honom på axeln var en solklar straff här i Sverige dock... Bra video.
Sevilla Stevie08
2008-11-04 23:42
Ämne: tazman: 0:34 in i vi....
Nu är inte jag Tazman men: Det finns definitivt kontakt mellan Gerrard och Gattuso sen förstärker han det men jag hade tyckt det var straff även om han inte fallit.
2008-11-04 23:41
Ämne: Kommer ihåg när Boss....
Minns du förra säsongen när Chelsea mötte Fener i den förra studion. Han hylladew Ryska Chelski som om dem hade vunnit Champions league finalen.
Atlético rawkus
2008-11-04 23:36
tazman: 0:34 in i videon... Hur f*n kan du ens forsvara att hans fotter bara "dor" av en "klapp pa axeln"?
Atlético RK...
2008-11-04 23:35
Ämne: Bo Pettersson är äve....
Vad är adressen? Tänker definitivt slänga iväg ett argt mail jag med.
joao pinto
2008-11-04 23:34
Kommer ihåg när Bosse, efter Milans utskåpning av United 2007, var helt vansinnig då han tyckte Rooney skulle ha en straff och ansåg att det var avgörande för hela matchen... Minns någon det? Det var iaf då JAG förstod att det är nåt fel på honom.
Atlético John Mayer
2008-11-04 23:31
Fotbollskanalsen "matchrapport" är det mest pinsamma jag någonsin läst. "Skippade rättvisa" efter Liverpool två straffsituationer..Va?

Agger ramlar, inte straff, och om Pereas hans skulle vara straff så kan ju Mascherano och Carraghers smutsiga nävar undersökas lite närmre.

..Herrejävlar...fy fan, Englandkåtheten sjuder över.
Atlético rawkus
tazman: Och antar att du har annu roligare/fyndigare ursakter till allt skitsnack nollan skrivit i sin bok ang alla "filmare" och hur han hatar dom?
Atlético jontatan
såg på matchen med farsan och vi båda höll på att gå i taket.

Först 4 minuters tillägg när de knappt varit några avbrott i andra halvlek... Sen den jä*la straffen som va så fel de bara kunde bli... Sitter fortfarande och drygar över tanken om det varit en annan domare... Är så arg och ledsen just nu! Hoppas den svenske domaren aldrig mer får döma en CL match!
Atlético Mackan.
Bo Pettersson är även han helt död i mina ögon, skickade just detta mail till Viasat:

"Hör precis Bo Pettersson i sändning säga att den skandalöst feldömda straffen som tilldelas Liverpool i slutminuten "är solklar".

Detta är det i särklass sjukaste jag någonsin hört en "expertkommentator" säga och om inte Bo Pettersson får sparken efter detta uttalande är det inget kort om en stor skandal!

Du säger att Gerrard är först in i situationen och får en knuff? Ser du något mera på reprisbilderna eller är du totalt enögd/halvblind??

Ser du att Pernia endast tittar på bollen inför den stundande nickduellen?
Ser du att Gerrard hoppar in i situationen?
Ser du att "knuffen", som du kallar den, är axel mot axel mer än något annat?

Efter att ha sett tusentals fotbollsmatcher i mitt liv kan jag utan tvekan kalla detta (förutom rena filmningar utan kontakt) den mest horribelt feldömda straff jag någonsin sett.

Att du som "expert" inte ser detta är en så stor skandal att jag allvarligt funderar på att säga upp mitt Viasat Sport-abonnemang.

Hoppas innerligt att jag aldrig någonsin behöver se dig i TV-rutan igen, du har absolut NOLL TROVÄRDIGHET kvar i mina och alla fotbollsälskares ögon!"
Atlético daniel77
Ämne: Daniel: Tack :)....
rawkus: You´re welcome! :)
Atlético rawkus
2008-11-04 23:29
Daniel: Tack :)
joao pinto
Har kollat runt lite och det var tydligen ingen domarskandal... Jag är väl dum i huvudet då. Orkar inte med sånt här... Det taskiga är, för båda går iaf vidare, att Atlético missar ett gott försprång om förstaplatsen i gruppen. Det är en jävla skillnad för åttondelsfinalerna...
Atlético rawkus
tazman: Visste ej att engelsmans ben/fotter stannar for att nagon lagger handen pa ens axel... Markligt. Antaer att handskakningar ar forbjudna i regnlandet..?
Barcelona tribente_magico
2008-11-04 23:26
vad sysslar bosse pettersson med?, värre besserwisser får man leta efter, ärligt talat är han är riktig idiot, så fort nån säger nåt som inte han tycker så blir han förbannad och ska rätta den personen, vad är det för jävla stil. kasta ut han ur studion omedelbart. Iförsig hade sladjan säkert gjort det om kameran va avstängd och om han hade orkat lyfta fettot!
2008-11-04 23:24
Ämne: Detta är nog världen....
Varför ens läsa fotbolls analen? Det är en skit site med bullshit.
Atlético RK...
2008-11-04 23:24
Ämne: Ämne: Stevie0....
Kan du bara avlägsna dig, snälla? Jag vill inte se nån jävla Liverpoolfan härinne.
Atlético daniel77
2008-11-04 23:22
Barcelona Barca-nist
en fråga .. hur mycket hade svenska media tyckte det är straff om det va mot zlatan?
Skumpan23
Hela Sverige är englandsbögar. Dem är hjärntvättade. Därför kommer engelska lag alltid att försvaras.

Jävla Anglofiler!
Atlético planne
2008-11-04 23:21
tack glenn hysén, ända vettiga svensk som håller på med fotboll professionellt idag verkar det som..
Annons: