/spanien/atletico/forum/1606.aspx/spanien/atletico/forum/1606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético henry garvis carlsson
2008-11-06 16:47
Ämne: onödigt att slösa in....Hoppade du också på PAF kampanjen Roni? Det blev ju en "gratiströja" ganska lätt när man väl spelat för sina insatta pengar... Resan till Atleti mot Getafe vore ju inte helt fel att vinna heller...:)

För övrigt anser jag att Uefa bör förgöras!!!
Atlético rawkus
2008-11-06 13:37
Roni: Haha :)

AUPA ATLETI - F*CK STEVEN !!!
Atlético Roni
2008-11-06 10:01
onödigt att slösa inlägg på han Rawkus, ett Liverpool fan som gjort nytt konto bara för att komma hit och dryga sig.
Atlético planne
2008-11-06 03:04
Aja, försöker byta samtalsämne, då jag bara blir förbannad när jag tänker på tisdagens komedi...

Maradona tog inte ut Messi i träningslandskampen, iofs en överenskommelse sen tidigare, men borde han inte ställa över sin kära svärson? Han borde ju veta att han e rätt bra sliten och en fin resa till sydamerika gör nog inte saken bättre (vet dock inte om dom spelar träningsmatchen i sydamerika).... well well, nya tag
Atlético Barken
2008-11-06 01:52
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/champions/es/desarrollo/1181361.html Här får ni se gerrard in action som en sa här förut han är inte en sån som filmar??? han vet ju inte vad han sncakar om.
Atlético Deion
2008-11-06 00:40
ska jag få er på lite bättre humör? Vi leder dödens grupp medans Real har verkar ha lite bromsmärken i stringtrosorna. Just nu är vi Madrids stolthet i Europa.
Atlético rawkus
2008-11-06 00:06
mangz: Hade garna sett hur de/ni reagerat om det var tvartom.. Gerrad tex sa att hade de varit sa, sa hade han "blivit tokig"...

Visst far du tycka som du vill,men det far aven jag. Platini ar en skojjare av stora slag, likasa Gerrard.
Barcelona mangz
2008-11-05 23:29
Rawkus, gav ju er rätt. Sen får väl jag tycka exakt vad jag vill om spelet. Är väl ändå därför man kollar på fotboll. Inte för att tjaffsa om domaren. Solkart misstag här men man kan ju inte glömma hela matchen för det. Du borde lugna ner dig och möta inläggen med något konstruktivt istället för att säga att Gerrard och Platini suger samt att motargument är idiotiska. Gnäll var det här!
Atlético offe23
2008-11-05 22:55
Uefa: United European Football Assassins?
Atlético Roni
2008-11-05 22:30
Real ligger under med 0-2 på hemma
*Simao*
2008-11-05 22:28
faan vilket misstag av peter hansson fick damp igår

men hoppas vi vinner mot osasona men hoppas också att vi går upp till toppen nu igen :D
Atlético Bobban (red)
2008-11-05 21:45
Ämne: Bobban: Tillat mig a....
Den var Grande! Hahaha
Atlético lini
2008-11-05 21:13
Kassa domare, varför skulle just vi ha dem? Skämmer ut Sverige! :O
Grabbarna genomförde en bra match i alla fall, vi verkar ha kommit på rätt spår igen :)
Atlético garmawi_90
2008-11-05 21:05
Det finns inga ord för hur arg, förbannand, ledsen, man är efter gårdagens incident.
Man kan bara inte förklara med ord hur känslan är nu efter igår...
Atlético Cellen
2008-11-05 20:28
Tragisk att ni förlorar poäng pga en inkompetent domare utan pondus. Bara att hoppas att ni vinner gruppen och att skandalen inte får någon betydelse i slutändan. Frågan är om inte Gerard varit på träningsläget hos Stoichkov i sommar och domaren hos något spelsyndikat i Asien....
Atlético offe23
2008-11-05 20:06
Ämne: offe23: Javligt smar....
ja lrhur :/
Atlético rawkus
2008-11-05 20:04
offe23: Javligt smart av Stevie att dra alla "utlanningar" over en och samma kant, speciellt med tanke pa alla Engelsman i laget, tranaren och att man sjalv ar minst lika vrickad :/
Atlético rawkus
2008-11-05 19:59
"And Steven Gerrard claims not to have exaggerated the contact in the Atletico Madrid box that won his team a penalty in stoppage time in last night’s Champions League draw at Anfield – but also claims he would have been furious had the roles been reversed. Square that circle if you can"
Atlético offe23
2008-11-05 19:57
Taget från Simon Banks blogg på AB

Jag plockar ner hans självbiografi ur hyllan, slår upp sidan 415 och citerar stycket om Rooney-Ronaldo-situationen i VM 2006:

Om Wayne hade gjort som de flesta utlänningarna gör och lagt sig ner vid minsta beröring så hade England fått frisparken. Men vi är England. Vi fuskar inte. Vi tar smällarna. Vi bryr oss inte när motståndarna drar i våra tröjor.
(---)
Det är vidrigt, men det lönar sig. ”Ska England börja köra med det” tänkte jag. ”Ska vi börja lära oss hur man lägger sig och attackerar domaren för att påverka hans beslut? Eller ska jag, Wazza och resten av England fortsätta vara som vi är – ärliga? If we can’t beat them… så måste vi kanske ansluta oss till fuskarna”.

Allra bäste Stevie, om det är fusk att lägga sig lite enklare än nödvändigt så tror jag bestämt att du redan anslutit dig.

/Simon Bank
Atlético rawkus
2008-11-05 19:41
Jaman: Mitt i allt sa "glomde" du Atleticos 2 uteblivna straffar..? :O

Att du sedan gar in pa varan taktik ar bara lojligt.

"Rattvis matchbild"? Sa du gnaller pa varant taktik for att Pool ej utnyttjade sina halvchanser?

Oh, jag vet vem du ar :) Du ar Platini va?? Coolt...
Atlético Roni
2008-11-05 19:09
Vi har lika många poäng kvar till toppen av ligan, som vi har till botten av den. (9)
Atlético Roni
2008-11-05 19:04
Ämne: Löjligt hur blåögt f....
Atleticos 2 straffar som dom skulle få då? dom nämnde du aldrig? och jag vet inte om du såg matchen men vid den situationen SKA det INTE gå åt båda hållen, det är inte straff. Vi skulle ha en frispark i de läget och inte tvärtomt. Hade det vart tveksam situation hade det inte blivit en sånhär stor grejj av det hela.
Barcelona Jaman
2008-11-05 19:00
Löjligt hur blåögt folk kan bete sig, skrika huvudet av sig och säga att han filmar är bara idiotiskt och visar sådan oförståelse som gör att ingen vettig människa kan hålla med er.

Ingen tydlig straff men kan gå åt båda hållen och hade domarna hållit högre klass så hade pool haft en straff tidigare som antagligen lett till en mycket bättre matchbild än 10 man bakom bollen hela tiden och sedan gnälla när resultat speglar en mer rättvis matchbild...
Atlético Optimo_Kun
2008-11-05 18:55
Ska man blåsa straff ska man vara 100% säker på att det är straff, annars ska man låta bli. Läste nu i aftonbladet att dom (Hansson & Vittberg) att dom inte var helt säkra. Är man inte säker ska man låta bli! Nu var det ju Liverpool som spelade på Anfield, därför kunde dom kanske inte låta bli. Men frågan är hur Liverpool nästan alltid kan ha de avgörande domsluten med sig.
MagicaJuve
2008-11-05 18:45
En av många som också lider med er. Det är alltid en plåga att möta Liverpool (ni vet varför). Det är helt otroligt hur just klubbens ikon filmade till sig en straff. Jag menar det är nästan lika löjligt som att Del Piero eller Raul skulle filma till sig en straff.
Atlético zoran
2008-11-05 18:19
Inte ens Glenn håller med, det är nog bara den där Bosse Pettersson som känner sig väldigt nöjd med sina kommentarer i direktsänd TV.
Atlético rawkus
2008-11-05 17:25
Andano: Hahaha :) Sla en pling till Hysen, han haller nog med dig skall du se ;)
Madrassen
2008-11-05 16:39
Andano//

Det man snarare ser tydligt är att Pernia är på väg upp och nicka när Liverpools största hycklare hoppar rakt in i honom. Att sen ljushuvudena till domare gick på det är en skandal...

Gunner-TH14-Barca//

Fick direkt flashback från förra året. Tänkte också att det var andra gången på två år Liverpool blir bjudna på en billig straff av en svensk domare.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-11-05 16:36
Visst okej om han fick straff, men det som jag tycker mest synd om är att ni skulle ha TVÅ straffar. Sen är ju det ingen straff.. Martin Hansson inte längre sämst i allsvenskan utan hela europa.
Spanien Andano
2008-11-05 16:24
Ämne: Kolla Hollywood face....
Tack för den ultra slowmotion, rawkus.

Blir ju extremt tydligt att Gerrard är först på bollen och att Pernia dundrar rakt in i honom ett par hundradelar senare.

Ingen som ser detta kan ju på allvar mena att det inte skulle vara straff.
Annons: