/spanien/atletico/forum/1600.aspx/spanien/atletico/forum/1600.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Optimo_Kun
2008-11-04 19:53
Läst nu att varken Kun eller Torres startar. Trist verkligen
Madrassen
2008-11-04 19:51
Ämne: Ämne: Liverpo....
Jaha, då var mitt länktips väldigt onödigt då alla som har TV i Sverige kan se TV6. Ser fram emot en fotbollsfest.
Real Madrid madridfans
2008-11-04 19:49
ska torres spela idag?
tror ni att fansen kommer att vissla eller att skrika på torres varje gång han rör bollen?
Atlético El Kün-10
2008-11-04 19:33
Ämne: Ämne: Liverpo....
Tack för svaret :).
Atlético Deion
2008-11-04 19:31
Rawkus//

hemligheten med att kunna stänga en match och inte alltid vara tvungen att göra 5 mål har gått förlorad i dagisets glansiga skorum.
Atlético Andero
2008-11-04 19:14
Ämne: Liverpool redaktione....
Det stämmer bra.
Atlético El Kün-10
2008-11-04 19:06
Liverpool redaktionen har skrivit att matchen visas på TV6, stämmer verkligen det ? Blir jävligt nöjd isåfall.
Atlético rawkus
2008-11-04 19:03
Madrassen: Haha :)
Madrassen
2008-11-04 19:01
För er som har varken Viasat Fotboll eller japanska grannar finns länk ovan.
Atlético rawkus
2008-11-04 18:54
Deion: Nu visas iofs and oftast de spanska lagen i CH L pa Mex tv, med eller utan Mexikanska inslag. Antar att det ar forbindelserna landerna emellan. Men visst visar de hellre Barca - Basel an tex Milan - Arsenal spelar, med tanke pa Rafita Marquez... :/

Tur dock att espn mfl finns har :)

Visst ar jag nojd med att Pensionarerna, gamlingarna mm gar framat. Kul att manga inom fotbollen verkar tro att ju yngre trupp desto battre. Balans ar nyckelordet. Milan har rutin i overflod, det kan ej fornekas, men varvningsstrategin verkar ha andrats lite iaf... Beckham ser jag ENDAST som en ekonomisk fordel, inget annat. Ronaldinho? Spelar han ens halften av vad han kan sa ar han fortf hyffsat grym ;)

Gunners gar det bade upp och ned for... Vad har hant tror du? Forlusten av Flamini ar tyngre an vad manga velat erkanna.
Atlético offe23
2008-11-04 18:48
Ämne: Haha vilken mysig vi....
länk ?
Atlético Roni
2008-11-04 18:34
Haha vilken mysig video från våra grabbar i anfield på träning.

alla ser så gayiga ut i dom tajta kläderna hahahah. Luis engelska är ju också heelt gullig haha :D

kul att man kan se våra grabbar träna!
Atlético Deion
2008-11-04 18:15
Rawkus//

tack för ditt svar, jag va bara nyfiken om det var som jag misstänkte, att svensk sportmedia var de enda som var mongolider.

Du måste sväva på moln åtta just nu, med tanke på Milans tabellplacering.
Atlético Deion
2008-11-04 18:13
ovanligt tyst det va här inne med tanke på att det är av de största matcherna vi spelat på 10 år, jag vet varför det är tyst, alla sitter på gigantiska nålar! Tro mig, haha, den nålen jag sitter på just nu är så stor att den får eiffeltornet att verka liten. Spänningen och nervositeten är olidlig, hoppas Kun visar ikväll att Liverpool ändå trots allt köpte fel snubbe från oss.
Atlético rawkus
2008-11-04 17:36
AUPA ATLETI!!!! Matchen visas pa Azteca TV med sandningsstart 1300(Mex tid) :D

Fick ledigt av chefen och far aka hem om 2 timmar, lagom till att oppna nagra bars, kolla lite youtube samt spracka hogtalarna med hymnen!

AUPA!!!
Madrassen
2008-11-04 17:18
Tillbaka i Sverige igen efter semester precis i lagom tid för att hinna se Atlético på svensk TV ikväll när vi gästar Liverpool. Hoppas Kun och co. gör en bra match med segern mot Mallorca i ryggen.
killamangiro.
2008-11-04 16:45
Lycka till ikväll, pojkar och flickor!

Låt oss hoppas att våra fans sjunger sånger om Torres tillsammans igen. :)

Väl mött!
Barcelona_Messi10
2008-11-04 16:37
AGUERO VS TORRES IKV
Atlético rawkus
2008-11-04 14:27
zoran och Deion: Visst visas CH L har pa "vanlig" TV samt sjalvklart kabel, parabol och "varldens basta grannens" pirat Parabol :)

Sky visar i stort sett alla La Liga matcher sa det gar ingen nod pa mig. Vantar sjalv pa att kopa samma parabol sa man slipper streams "for gott".

Vanliga tvn funkar sa har:

Det finns tva stora tv-bolag - TV Azteca och Televisa.

De bada visar matcherna paralellt varje tisdag och onsdag, plus "alla mal - alla highlights" pa kvallen :)

Det roliga med Mexikanska ligan ar att lagen ar uppdelade efter tv-bolagen: tex Cruz Azuls rattigheter innehas av Azteca TV, medans snuskiga Club Americas innehas av Televisa, sa beroende av hemma/borta match, sa visas lagens matcher i respektive kanaler, dvs hemmalag Azul? da ar det Tv Azteca(canal 3, 7, 11 y 13), medans Televisa kor Americas hemmamatcher pa sina kanaler.

Atletico har nu blivit grymt populart tack vare Aguirre. De manniskor jag pratar med ang Spanska ligan sager dock att Aguirre passar battre som en "overrasknings coach" - dvs nar INGEN tror att ett lag som ***** kan hamna pa ovre halvan, sa ar han mannen att ta dom dit. Han har svart for att leda ett lag med skyhoga forvantningar pa sig... Det ar den allmanna asikten, och den har jag tjatat om da jag tycker det stammer bra.

Folk ar, trots att han ar Albiceleste, oerhort lyriska over Kun. Och lovar er, det ar stort med tanke pa rivaliteten mellan Mexico och Argentina(inte bara fotbollsmassigt..)

@Off topic: Villareal ar ute efter den forre UNAM Pumas mittbacken Hector Moreno(ingick i samma magiska lag som Dos Santos, Vela, Villaluz, Ochoa, E Andrade mfl) - han gick fran Pumas for en sasong sedan till AZ Alkmaar. Han ar bofast i forsvaret och vore en grym varvning for vilket La Liga lag som helst. Tycker Aguirre kan forsoka dra i tradarna dar...
Atlético zoran
2008-11-04 13:23
Det är klart man tänker på rawkus :)

Finns inte ESPN Deportes i Mexiko? De sänder väl Primera och då brukar väl Atlético få ganska ordentligt med utrymme.
Atlético Deion
2008-11-04 11:07
Rawkus//

på tal om att du måste stream, hur är det egentligen med direktsända matcher i mexikansk tv. Om man jämför med ZZverige där man ofta hellre visar Inter möta nåt lag från Kazakhstan i träningsmatch än en bra CL match med 2 andra lag. Och skulle nån av våra svenska tränare gå till en liga som visas i tv4 sport eller kanal9 så skulle deras matcher visas ofta. Jag tänkte eftersom Aguirre är mexikan, tränat landslaget och är en stor fotbollspersonlighet i Mexico så borde väl rimligt hans CL matcher visas på mexikansk tv. Nu drar jag alltså paraleller med svensk media. Jag vet inte hur man ser på saken i Mexico, om man prioriterar matcher med mexikansk anknytning.
Atlético paniagua
2008-11-04 10:50
Matchen ikväll är egentligen inte speciellt avgörande utan det är hemma mot PSV som är den viktiga matchen. Vinst i den matchen och vi går vidare oavsett alla andra resultat.
Atlético Deion
2008-11-04 10:45
jag är inte så säker på att 1 pinne ikväll gör saken klar, då har vi 8 poäng tillsammans med Pool. Om PSV slår Marseille ikväll så är dom vips uppe på 6 poäng, och då har vi fortfarande PSV kvar framför toma läktera och Marseille borta. Så denn grupp är långt ifrån över även om vi lyckas knipa en pinne, om nu inte Marseille tar sig i kragen i CL och slår PSV.
Atlético rawkus
2008-11-04 02:16
Roni: Huh..?

EDIT: Haha, nu sag jag :) Tack zoran - inte varje dag man namns i nagon av SF`s basta artiklar ;)
Atlético Roni
2008-11-03 22:36
haha vad fint att du tänker på rawkus, Zoran :p
Atlético planne
2008-11-03 20:41
Våran kära lilla Hansson kan iallafall inte göra det sämre än dommaren som dömde förra mötet lagen imellan....
Atlético henry garvis carlsson
2008-11-03 12:28
Ämne: Haha ni som snackar ....
Exakt.... låt honom döma matchen först! Jag tar Hansson alla dagar i veckan om någon skulle slängt in Fröjdfeldt istället...
Atlético Optimo_Kun
2008-11-03 11:48
Haha ni som snackar om domaren kan jag ju säga att det finns flertalet sämre domare i allsvenskan annars skulle Martin Hansson inte vara fifa domare. Så stick tillbaka till egna forumen om ni ska snacka domare när inte ens matchen är spelad
M-A Fleury
2008-11-02 23:10
Matchavgörande kommer inte ske av Torres, Gerrard, Agüero eller nån annan. Det kommer Martin Hansson stå för.
Villarreal Yogurt
2008-11-02 22:55
Grattis till Sveriges i särklass sämsta domare!

Rött till Torres?
Annons: